You've got mail.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:30 schreef r44b het volgende:
10 euro voor die klok verkocht ?
mail me maar staat in profiel.
Als daar ook het aansluitmateriaal e.d. bijzit?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet nog niet zeker wat ik kwijt ben voor de verzending, maar wat dacht je van 30 ex. verzendkosten?
Prima, als dat exotische batterijen zijn heb ik die er ook graag bijquote:Op zondag 5 september 2004 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik stuur je dan de portfolio en linkbox (en evt. batterijen als dat een groot probleem is)
Je hebt mail.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:48 schreef Geqxon het volgende:
Sorry voor de dubbelpost maar Shagya, ik zou graag wat van je horen, ik wil als het kan vanavond nog langskomen
En hij is binnen en werkt primaquote:Op donderdag 9 september 2004 15:32 schreef Geqxon het volgende:
En de Portfolio is de deur uit.
Hij werkt prima.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:53 schreef Geqxon het volgende:
De packerd bell is weg.
Scsi is meestal een stuk degelijker als desktop spul.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef Garbageman het volgende:
Ik heb misschien nog wel iemand voor die scsi cdrom toren. Werken die cdrom spelers nog?
Ow het domein draait weer lekker (wat probs met DNS). Mail maar ff terug naar thaduck AT gmail.com als je wiltquote:Op zaterdag 11 september 2004 08:12 schreef Geqxon het volgende:
schvvmert, als je die SCSI toren nog wilt moet je toch echt met een goed/beter bod aankomen dan thaduck.
thaduck > schijnbaar kan ik je niet terugmailen, ik krijg een mailtje terug met illegal domain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |