krijg me mail weer terugquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:03 schreef TrustNo het volgende:
Hai,
Ik ben zeker geinteresseerd mail me Bas(at)novi(punt)net voor de prijs.
kaartjes hebben 81(staanplaats) en 70 (zitplaats) Euro gekostquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:50 schreef Mickeys het volgende:
en de prijzen zijn?
alleen als ik er 2 los kan verkopenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:10 schreef Banzi het volgende:
verkoop je ook 1 staanplaats los?
ik zal vanvond ff mailen, heb ook al een andere geintresseerde voor inkoopsprijsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb ook interesse voor de zitplaatjes: kun je me mailen op nihilistfok - apestaart- hotmail?? Thanks
Bedankt. Ik wacht het af.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zal vanvond ff mailen, heb ook al een andere geintresseerde voor inkoopsprijs
je hebt mailquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bedankt. Ik wacht het af.
Psstt... bieden heeft geen zin, want kaartjes mogen op V&A ten hoogste voor de aanschafprijs worden verkocht. Zodra je uitnodigt tot bieden boven die prijs, gaat je topic dicht (zie de faq).quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:20 schreef D.Rose het volgende:
Bieden voor inkoopsprijs kan ook, maar Walter_Sobchak heeft dan eerste keus.
okquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psstt... bieden heeft geen zin, want kaartjes mogen op V&A ten hoogste voor de aanschafprijs worden verkocht. Zodra je uitnodigt tot bieden boven die prijs, gaat je topic dicht (zie de faq).
Jij ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je hebt mail
Done.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:22 schreef D.Rose het volgende:
Hotmail ontvangen heeft ie moeite mee
kun je het nogmaals sturen, maar dan naar mijnusernameATHOMEpuntnl
ik heb m ontvangenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Done.
En als ik die iemand nu al gevonden heb?? Ik heb een grote sociale kringquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb m ontvangen
echter, jij wil maar 1 kaartje, dus tenzij ik nog iemand vind die naast je wil zitten, gaat het niet door
dan kun je ze beide afnemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En als ik die iemand nu al gevonden heb?? Ik heb een grote sociale kring![]()
Zullen we weer verder gaan via de mail?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan kun je ze beide afnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |