abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29164609
hey ik wil nu een betalende host kopen welke is nu op dit moment de beste?? goedkoop maar ook weer neit suprslecht!!

alvast bedankt
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:02:37 #152
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_29166183
quote:
op woensdag 27 juli 2005 11:07 schreef maks129 het volgende:
hey ik wil nu een betalende host kopen welke is nu op dit moment de beste?? goedkoop maar ook weer neit suprslecht!!

alvast bedankt
dat is een vraag die niet te beantwoorden is. er zijn een paar duizend bedrijven die hosting aanbieden.
Where's my fear???
pi_29166682
spijtig..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 03:34:58 #154
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29381726
ik ben bezig met een marktplaats achtige site voor de kenyaanse markt. deze wil ik niet daar hosten vanwege de (idioot hoge) prijzen. het is voorlopig nog een hobby projectje dus wil er niet al teveel in investeren. bovendien heb ik nog geen idee hoe groot de markt is. hieruit volgt een aantal eisen/wensen:

• geen onverwachte kosten. dus zodra de max datalimiet wordt overschreden moet de boel gestopt worden tot de volgende maand. weinig zin in rekeningen van honderden euro's als de site opeens populairder blijkt dan ik dacht
  • makkelijk up te graden naar een hoger/duurder account.
  • php, mysql

ik heb zitten kijken naar lunarpages en sohosting. lunarpages voldoet wel aan de eisen wat betreft de onverwachte kosten, bij sohosting heb ik daar niks over gevonden. nadeel van lunarpages is dat je meteen vrij hoog instapt wat betreft prijs en spec's.

aan zelf hosten heb ik ook nog zitten denken maar volgens mij ben je dan meer kwijt aan stroom dan aan een goedkope hoster.

iemand die me advies kan geven?
  • Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
    Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
    pi_29410087
    quote:
    op woensdag 3 augustus 2005 03:34 schreef vbmot het volgende:
    ik ben bezig met een marktplaats achtige site voor de kenyaanse markt. deze wil ik niet daar hosten vanwege de (idioot hoge) prijzen. het is voorlopig nog een hobby projectje dus wil er niet al teveel in investeren. bovendien heb ik nog geen idee hoe groot de markt is. hieruit volgt een aantal eisen/wensen:

• geen onverwachte kosten. dus zodra de max datalimiet wordt overschreden moet de boel gestopt worden tot de volgende maand. weinig zin in rekeningen van honderden euro's als de site opeens populairder blijkt dan ik dacht
  • makkelijk up te graden naar een hoger/duurder account.
  • php, mysql

ik heb zitten kijken naar lunarpages en sohosting. lunarpages voldoet wel aan de eisen wat betreft de onverwachte kosten, bij sohosting heb ik daar niks over gevonden. nadeel van lunarpages is dat je meteen vrij hoog instapt wat betreft prijs en spec's.

aan zelf hosten heb ik ook nog zitten denken maar volgens mij ben je dan meer kwijt aan stroom dan aan een goedkope hoster.

iemand die me advies kan geven?
  • misschien kan ik iets voor je betekenen! ik ben niet de goedkoopste maar doe zeker mijn best om klanten te houden en tevreden te houden,

suspending doen we alleen als klanten weigeren te betalen en of niet reageren op mail als ze enorm (maand na maand ) over de limieten heen gaan.

mocht je meer willen weten: mail staat in mijn profiel
    pi_29813504
    ik zocht iets met genoeg space, 250 mb ofzow, redelijk wat bandwith, en cpanel als het kan! en een goede dns, iemand?
    pi_29835130
    anders betaal je lekker veel damn dude sick!

menschen die nog wat zoeken raad ik sohosted.com, lunarpages.com en yourname.nl aan lekker cheapo en goed. lunarpages is soms iets langzamer omdat in us draaid. yourname snelste maar geen lekker admin panel en in verhouding met ruimte niet kloppend dataverkeer. heb eerder in dit topic volgens mij wel wat sites van me genoemd die nu bij sohosted en lunarpages draaien. bij yourname runde er een paar maar vanwege dure kosten extra mysql en niet mogelijkheid meerdere ftp naar sohosted gegaan (10 ftp account, 10 mysql)
    quote:
    op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef triloxigen het volgende:
    www.webzilla.nl
    pi_29866434
    heeft iemand ervaring met http://www.webxtra.nl/

deze bieden voro 100 eur per maand 3gb webspace aan en 60gb aan dataverkeer. daar moet een adertje onder het gras zitten
    Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
      maandag 22 augustus 2005 @ 23:53:04 #160
    39240 jagermaster
    pi_29872776
    quote:
    op maandag 22 augustus 2005 16:04 schreef genesiz het volgende:

deze bieden voro 100 eur per maand 3gb webspace aan en 60gb aan dataverkeer. daar moet een adertje onder het gras zitten
    neem aan dat je bedoelt 100 euro per jaar.. de servers staan vast in amerika. verder zullen het grote servers zijn met veel mensen er op en zal er veel aan oversellen gedaan worden. de vraag die je kan stellen is hoeveel mensen zetten die 3 gb ruimte vol en verbruiken 60 gb dataverkeer per maand.
    Where's my fear???
    pi_29874719
    ik zet geen 3gb vol maar 60gb aan dataverkeer is voor mij wel nodig. ik maak verschillende filmpjes en deze gaan ook online en zullen daar voor lange tijd blijven staan (+/- 1/2 jaar). dat ze in amerika staan lijkt mij niet zo'n probleem.

wat is oversellen?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:49:26 #162
    39240 jagermaster
    pi_29879116
    quote:
    op dinsdag 23 augustus 2005 00:47 schreef genesiz het volgende:
    ik zet geen 3gb vol maar 60gb aan dataverkeer is voor mij wel nodig. ik maak verschillende filmpjes en deze gaan ook online en zullen daar voor lange tijd blijven staan (+/- 1/2 jaar). dat ze in amerika staan lijkt mij niet zo'n probleem.

wat is oversellen?
    oversellen is dat ze meer verkopen dan ze hebben. dat kan meestal ook totaal zonder problemen omdat er maar weinig mensen zijn die hun account max. vol hebben staan.
    Where's my fear???
    pi_29953443
    ik ben op zoek naar goedkope dns hosting, dus alleen voor het registreren van domeinnaam en beheer van dns. webspace heb ik niet nodig, ik verzorg mijn eigen hosting.

eisen:

- goedkoop, wil niet meer betalen dan zo'n 10-15 euro per jaar max per domein
    - betrouwbaar en goed
    - volledige controle over zonefile, dus naast a, mx, cname records ook bijv ttl aan kunnen passen via webinterface
    - liefst in nl.

wie weet iets?
    Unox, the worst operating system.
      donderdag 25 augustus 2005 @ 16:50:00 #164
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_29961584
    schorpioen: http://www.qdc.nl/ kan ik aanraden. ik heb het duurste "panel" genomen, en kan alles instellen wat ik wil. rond de 10-15 euro inderdaad.
    censuur :O
    pi_29961970
    okee, de it-manager van een klant wil graag hosten either by hostnet, danwel easynet. behalve dat ze erg duur zijn zie ik niet veel wat in hun voordeel pleit. mis ik iets?
    requirements zijn mysql/php en gedurende 5 maanden voldoende traffic om een landelijke campagne tijdschrift/radio/tv te weerstaan.
      donderdag 25 augustus 2005 @ 17:12:36 #166
    39240 jagermaster
    pi_29962601
    quote:
    op donderdag 25 augustus 2005 16:58 schreef roönaän het volgende:
    okee, de it-manager van een klant wil graag hosten either by hostnet, danwel easynet. behalve dat ze erg duur zijn zie ik niet veel wat in hun voordeel pleit. mis ik iets?
    requirements zijn mysql/php en gedurende 5 maanden voldoende traffic om een landelijke campagne tijdschrift/radio/tv te weerstaan.
    ze zijn een beetje aan de prijs. zelf vind ik hostnet een beetje kinderachtig dat ze niet een contract niet een week voor het aflopen ervan beeindigd kon worden zonder een boete te betalen. een opzeg termijn van 2 maanden is toch wel behoorlijk belachelijk naar mijn mening. als je alleen die 5 maanden veel dataverkeer verbruikt en een inschatting kan maken hoeveel ongeveer zou je misschien kunnen overleggen met de hoster om in deze periode meer dataverkeer te hebben?
    Where's my fear???
    pi_29969675
    quote:
    op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef remcodelft het volgende:
    schorpioen: http://www.qdc.nl/ kan ik aanraden. ik heb het duurste "panel" genomen, en kan alles instellen wat ik wil. rond de 10-15 euro inderdaad.
    hmm, ziet er best okee uit, thanks!
    Unox, the worst operating system.
      maandag 29 augustus 2005 @ 15:46:12 #168
    128644 Biergod
    Zo simpel als wat, toch?
    pi_30073965
    quote:
    op maandag 22 augustus 2005 16:04 schreef genesiz het volgende:

hallo, ik wilde hier wel even op reageren. ik werk bij webxtra en de servers staan gewoon in redbus amsterdam. maximale gemiddelde load per server is 2.0% max, wanneer dit wordt overschreden dan worden er geen nieuwe websites op de server geplaatst. verder hebben we een bandbreedte van 100mbit en het is waar dat niet iedereen zijn/haar bandbreedte gebruikt, gemiddeld gebruiken de gebruikers 3% van hun beschikbare bandbreedte met een enkeling hier en daar die er soms over heen gaat. ik ga je niet overtuigen, overtuig jezelf, als je wilt dan mag je een pakket naar keuze, gratis en vrijblijvend een week uittesten.

mail: info [at] webxtra [dot] nl
      maandag 29 augustus 2005 @ 16:05:10 #169
    25637 hbruyn
    Ben benieuwd
    pi_30074466
    quote:
    op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef flaccid het volgende:
    ik zocht iets met genoeg space, 250 mb ofzow, redelijk wat bandwith, en cpanel als het kan! en een goede dns, iemand?
    ik kan je wel helpen.
    kijk eens op www.webhype.nl.
    je krijgt hier 600 mb webspace en 6 gig dataverkeer voor 60 euro ex per jaar.
    dns kun je zelf beheren.
    verder:
    onbeperkt
    - subdomeinen
    - emailadressen
    - aliassen

servers staan in nederland.
    kijk ook eens op mijn site voor een snelheidstest (op de info pagina).

groeten,
    henk
      maandag 29 augustus 2005 @ 16:11:03 #170
    39240 jagermaster
    pi_30074614
    wat leuk als er 2 hosting bedrijven met 2 ongeveer de zelde layouts achter elkaar posten
    http://www.webxtra.nl/
    http://www.webhype.nl/
    Where's my fear???
    pi_30074715
    quote:
    op maandag 29 augustus 2005 15:46 schreef biergod het volgende:

[..]

hallo, ik wilde hier wel even op reageren. ik werk bij webxtra en de servers staan gewoon in redbus amsterdam. maximale gemiddelde load per server is 2.0% max, wanneer dit wordt overschreden dan worden er geen nieuwe websites op de server geplaatst. verder hebben we een bandbreedte van 100mbit en het is waar dat niet iedereen zijn/haar bandbreedte gebruikt, gemiddeld gebruiken de gebruikers 3% van hun beschikbare bandbreedte met een enkeling hier en daar die er soms over heen gaat. ik ga je niet overtuigen, overtuig jezelf, als je wilt dan mag je een pakket naar keuze, gratis en vrijblijvend een week uittesten.

mail: info [at] webxtra [dot] nl
    bedankt voor het antwoord.
    ik moet alleen even 100 eur uit me mouw schudden maar zodra dat er is, zal ik het pakket nemen. het klink namelijk nog steeds erg goed.
    pi_30074771
    quote:
    op maandag 29 augustus 2005 16:11 schreef jagermaster het volgende:
    wat leuk als er 2 hosting bedrijven met 2 ongeveer de zelde layouts achter elkaar posten
    http://www.webxtra.nl/
    http://www.webhype.nl/
    http://www.webxtra.nl/webdesign.php

zie onderaan de pagina voor het antwoord op jou aanmerking
      maandag 29 augustus 2005 @ 16:22:02 #173
    39240 jagermaster
    pi_30074907
    quote:
    op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef genesiz het volgende:

[..]

http://www.webxtra.nl/webdesign.php

zie onderaan de pagina voor het antwoord op jou aanmerking
    dus hiermee wil je zeggen dat webhype het heeft overgenomen?
    Where's my fear???
    pi_30075326
    laat maar. ik las het verkeerd. ik dacht dat webhype de site had ontworpen, maar dat is dus niet zo. geen idee waarom ze hetzelfde zijn
      maandag 5 september 2005 @ 00:21:01 #175
    94162 Biff-Tannen
    "Think, McFly!"
    pi_30276058
    ik betaal 60 euro (excl.) per jaar voor 50mb aan webspace (server staat in amsterdam). daarbij heb ik dus php & database ondersteuning wat ik ook nodig heb.
    is dit een goede prijs?
    ik ben er best tevreden mee, alleen wil ik weten of er ook nog goedkopere zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')