ik was er bijna beland, maar gelukkig ben ik er weer vanaf, want ze stapelen momenteel probleem op probleem... dagenlang downtime :squote:op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef achterop23 het volgende:
heeft iemand ervaring met http://www.keeponhosting.nl/
het lijkt me erg goedkoop. ik wil vooral php gebruiken (mambo) en het moet op apache draaien.
voor 12 euro per jaar is het ook moeilijk een goede stabiele server neer te zetten. moet toch ergens vandaan komenquote:op zaterdag 4 juni 2005 11:38 schreef achterop23 het volgende:
maar ze zijn nu weer online
in 3 jaar is dit de 1e keer dat hen dit gebeurd
hmm, zie nu pas dat ik degene ben waarop je reageert...
leuk is anders, maar voor 12 euro in het jaar. ach, het doet het nu weer en hun server is rete snel
b-one of bhosted is geloof ik van dezelfde eigenaar als cee-kay hosting. oplichter is dat geloof ik.quote:op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef woudloper het volgende:
zijn er hier nog mensen die bekend zijn met de diensten van de volgende partijen, te weten:bhosted.nl of b-one webhosting
zelf ben ik op zoek (voor een stichting die weinig geld heeft te besteden) naar een goede (en goedkope) webhoster die ondersteuning biedt voor:php mysql subdomeinen mailadressen ftp toegang
verder wil ik graag minimaal 25 mb gebruiken voor de webhosting en dat ik bij ongeveer 50 bezoekers per dag niet aan het datalimiet ga komen.
hebben er mensen ervaring met één van beide hosting providers en zo ja, zouden jullie deze dan willen delen. ik denk hierbij aan stabilitiet (beschikbaarheid domein, etc.) en ondersteuning vanuit de hosting provider.
over bhosted.nl heb ik het nodige commentaar kunnen vinden bij webhosters.nl en internetten.nl (forum), maar ik heb helemaal geen commentaar kunnen vinden over b-one webhosting. hoop graag wat van jullie te mogen horen...
kijk ook eens naar http://www.sohosted.comquote:op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef energie het volgende:
[..]
b-one of bhosted is geloof ik van dezelfde eigenaar als cee-kay hosting. oplichter is dat geloof ik.
ik ben zelf ook opzoek naar een webhost bedrijf en was bijna bij cee-kay gegaan, alleen nu is de stekker eruit getrokken zo schijnt het.
de enige alternatief die ik heb gevonden waar ik een goed gevoel bij krijg is www.mediaserve.nl
site in ondertitel draait bij bhosted.quote:op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef woudloper het volgende:
bedankt voor de alternatieven, maar zijn er ook ervaringscijfers van deze twee hosting providers. nu heb ik namelijk de volgende op mijn lijstje staan en kan moeilijk een keuze maken:bhosted.nl b-one webhosting webhype mediaserve.nl
alleen over bhosted kan ik informatie vinden op de diverse fora, maar over de laatste drie is weinig tot geen informatie qua ervaringscijfers te vinden. hoor het graag...
bhosted heeft php version 4.3.10 dus die valt af dan.quote:op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef energie het volgende:
ja ik zoek een host die php5 ondersteunt, en mediaserve heeft dat. lastige keuze ik twijfel ook.
ziet er goed uit. heb deze direct aan mijn lijstje toegevoegd. was deze namelijk niet eerder tegenkomen in mijn selectie...quote:op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef boink het volgende:
www.pcextreme.nl
site hieronder is daar gehost, en heb nog nooit problemen. als je een probleem hebt en je post het op hun forum is het heel snel opgelost ( laatste x binnen 6 min ) en ook nog goedkoop!
service gaat het om lijkt me, dat kun je beter meenemen in je totaalplaatje.quote:op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef energie het volgende:
pcextreme, domeinnamen kosten daar veel duurder dan mediaserve
flexservers is goedkoop en dat vind ik al hel wat zeggen.quote:op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef young_david het volgende:
in mijn zoektocht kwam ik vps van flexservers tegen. heeft iemand hier ervaring mee? of vps in het algemeen?
http://www.interlize.net/quote:op woensdag 22 juni 2005 17:06 schreef jortk het volgende:
ik wil ergens supergoedkoop een domein (.nl) registreren, waar kan ik dat het beste doen?
hangt er een beetje vanaf wat er mee gebeuren moet, dns forward, frame forwarding of gewoon forwarding?quote:op woensdag 22 juni 2005 17:06 schreef jortk het volgende:
ik wil ergens supergoedkoop een domein (.nl) registreren, waar kan ik dat het beste doen?
wat is dan een goed alternatief voor vps of dedicated hosting?quote:op woensdag 22 juni 2005 16:57 schreef jagermaster het volgende:
flexservers is goedkoop en dat vind ik al hel wat zeggen.
heb zelf verder geen ervaring met flexservers alleen hebben een aantal klanten van flexservers wel geprobeerd om bij mij ondersteuning te verkrijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |