Ik heb mijn vriend alle mails laten lezen en die kan alleen de conclusie trekken dat ze zelf in de knoop zit ergens mee en dat nu op mij afreageerd.
Tuurlijk ben ik er verdrietig van , heb altijd voor haar klaar gestaan , ben mee gegaan toen ze solicitatie had naar het midden van het land terwijl ik de dag ervoor een HSG had gehad.
Naar haar diploma uitreiking omdat haar ouders in het buitenland wonen en er niet bij konden zijn
En dan nog talloze andere dingentjes.
Dan heb je een afspraak dat ze op de verjaardag komen van je vriend en dan sms-en ze dat om 4 uur zaterdag middag af met de mededeling dat ze later die week nog wel langs zullen komen.
Leuke verjaardag voor mijn vriend want er waren mer mensen verhinderd en uiteindelijk had ie 2 mensen op bezoek.
En vervolgens hoor je niets meer.
Op dat moment was ik behoorlijk pissig en heb ik de boel maar laten rusten.
Maar ik hoorde helemaal niets meer.
Dus een mail gestuurd dat ik andere verwachtingen had van een vriendschap en mijn mening op alles gegeven en haar mening gevraagd en wat zij verwacht van een vriendschap.
Daar kreeg ik nog een redelijk normaal mailtje als antwoord op terug waarin ze aan gaf dat ze vond dat ze niet de enige was die schuld had.
Prima mag ze vinden , maar dan wil ik ook graag weten wat ik in haar ogen fout gedaan heb omdat ik me van geen kwaad bewust ben.
Waarop een mailtje volgt waarin ze zegt dat ik haar allemaal verwijten maak en dat ze geen zin meer heeft in onze vriendschap ed.
Ik kan de verwijten niet vinden , heb de mail 20x terug gelezen.
Tja dat komt dan wel even rauw op je dak vallen en raakt me behoorlijk.
Ik heb nog wel een mail terug gezonden maar verwacht van haar totaal geen feedback/reaktie meer.
En juist in deze periode heb ik zo'n behoefte aan vriendinnetjes om de dingen mee te delen....