abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21531023
Ik ga in trivia kijken...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21531056
Oké komt ie.....
[poezie-spam!]

[/poezie-spam!]
W ~ H ~ T
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:39:02 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21531062
Luchtbel, ik heb op Saskia d'r flessen een mooie sticker, die mooi blijft en niet uitloopt.

't plakstukje van zo'n geel post-it ding, dar de naam opgeschreven, uitgeknipt en vervolgens goed plakband eroverheen geplakt. Plakband lijkt redelijk waterbestendig (als er geen plooien inzitten) Gaat hier al 3 maanden goed Let er wel op dat 't gele stickertje kleiner is dan het stukje plakband
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_21531131
Lieffffff
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 12:44:22 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21531166
Lieve poesies

Xanthe, wat rot joh, ook al is ze jouw vriendschap kennelijk niet waard, je hebt er toch verdriet van...

Stiekem een bankje volkletsen als ik aan het lunchen ben hè
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:54:19 #6
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_21531348
wat liefffff
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 12:57:28 #7
13151 crew  Rewimo
pi_21531422
Mijn schoenen zijn klaar!

Heb net eens gebeld, omdat ze morgen klaar zouden zijn, maar ik had nog niets gehoord. Blijkt dat ze gisteren een briefje hebben gestuurd, dat ik een afspraak kon maken. Ja, dat ligt thuis in de bus natuurlijk. Nu heb ik een afspraak voor vrijdag om 10 uur. Kan ik ze zaterdag mooi aan naar de meet, en dan maar duimen dat ik er echt de hele dag lekker op kan lopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 13:01:33 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21531525
heee da's mooi rewimo!

heb je je msn niet aan vandaag?
pi_21531575
Wat een schattige poesjes, is Wilyan lief voor de poesjes? Chiara deed nogal vaak aai poesje, aai poesje rotte kat bij de poes van mijn zus...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21531801
Ik heb mijn vriend alle mails laten lezen en die kan alleen de conclusie trekken dat ze zelf in de knoop zit ergens mee en dat nu op mij afreageerd.

Tuurlijk ben ik er verdrietig van , heb altijd voor haar klaar gestaan , ben mee gegaan toen ze solicitatie had naar het midden van het land terwijl ik de dag ervoor een HSG had gehad.
Naar haar diploma uitreiking omdat haar ouders in het buitenland wonen en er niet bij konden zijn
En dan nog talloze andere dingentjes.
Dan heb je een afspraak dat ze op de verjaardag komen van je vriend en dan sms-en ze dat om 4 uur zaterdag middag af met de mededeling dat ze later die week nog wel langs zullen komen.
Leuke verjaardag voor mijn vriend want er waren mer mensen verhinderd en uiteindelijk had ie 2 mensen op bezoek.
En vervolgens hoor je niets meer.
Op dat moment was ik behoorlijk pissig en heb ik de boel maar laten rusten.

Maar ik hoorde helemaal niets meer.
Dus een mail gestuurd dat ik andere verwachtingen had van een vriendschap en mijn mening op alles gegeven en haar mening gevraagd en wat zij verwacht van een vriendschap.

Daar kreeg ik nog een redelijk normaal mailtje als antwoord op terug waarin ze aan gaf dat ze vond dat ze niet de enige was die schuld had.
Prima mag ze vinden , maar dan wil ik ook graag weten wat ik in haar ogen fout gedaan heb omdat ik me van geen kwaad bewust ben.

Waarop een mailtje volgt waarin ze zegt dat ik haar allemaal verwijten maak en dat ze geen zin meer heeft in onze vriendschap ed.

Ik kan de verwijten niet vinden , heb de mail 20x terug gelezen.

Tja dat komt dan wel even rauw op je dak vallen en raakt me behoorlijk.
Ik heb nog wel een mail terug gezonden maar verwacht van haar totaal geen feedback/reaktie meer.

En juist in deze periode heb ik zo'n behoefte aan vriendinnetjes om de dingen mee te delen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 13:13:35 #11
13151 crew  Rewimo
pi_21531820
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
heee da's mooi rewimo!

heb je je msn niet aan vandaag?
Ik zit op mijn werk Wacht eens, goede kans om die web-msn eens te testen Even proberen.
pi_21531873
Jeetje jammer hoor, Xanthe, zou ze jaloers op je kunnen zijn?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21531922
Jonnetje, ze zijn zo lief...
Hoe oud zijn ze nu...

windy, is vandaag drie maanden maar al zo gegroeid
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 13:19:36 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21531979
wat is er toch met mijn scherm aan de hand? ik zie nu megagrote poezenfoto's (net niet trouwens )
pi_21532006
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:03 schreef melonovy het volgende:
Wat een schattige poesjes, is Wilyan lief voor de poesjes? Chiara deed nogal vaak aai poesje, aai poesje rotte kat bij de poes van mijn zus...
Ja, (tot nu toe) is ie heel lief voor de poesjes. Hij durft ze bijna niet aan te raken en wil ze eigenlijk alleen maar kusjes geven...
Als ze beginnen te mieuwen loopt hij ook steeds Poe....sssssj j j j j j j j j j... Poe....sssssj j j j j j j j j .......
W ~ H ~ T
pi_21532042
Jaloers omdat ik een vriend heb misschien en zij niet....
Maar als je wilt wil ik je alle mails wel sturen zodat je als "vreemde" er een feedback op kunt geven.
Mijn vriend is natuurlijk toch partijdig en als ik iets fout doe krijg ik daar graag feed back op zodat ik die fout in de toekomst niet weer maak.....
pi_21532060
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:17 schreef jolene het volgende:
Jonnetje, ze zijn zo lief...
Hoe oud zijn ze nu...

windy, is vandaag drie maanden maar al zo gegroeid
Ze zijn op 7 augustus geboren.. Dus ze zijn nu bijna 3 weken oud..
W ~ H ~ T
pi_21532568
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:21 schreef Xanthe het volgende:
Jaloers omdat ik een vriend heb misschien en zij niet....
Maar als je wilt wil ik je alle mails wel sturen zodat je als "vreemde" er een feedback op kunt geven.
Mijn vriend is natuurlijk toch partijdig en als ik iets fout doe krijg ik daar graag feed back op zodat ik die fout in de toekomst niet weer maak.....
Sorry ik voel me niet geroepen om in je vriendschap te neuzen, het is iets tussen jou en je vriendin. Ik vind het niet echt makkelijk om te gaan oordelen over briefwisselingen. Soms is het gewoon een gevoel dat het niet lekker meer gaat in een relatie of vriendschap, het is dan niet eens onder woorden te brengen. Je groeit uit elkaar. Misschien kun je haar over een paar weken nog eens om duidelijkheid vragen, omdat je het jezelf zo aantrekt. Het hoeft namelijk echt niet aan jou te liggen, al zij niet duidelijk is over wat haar dwars zit, ligt het eerder aan haar hoor!

Toen wij Chiara kregen merkte we het ook wel hoor, dat vriendschappen gingen veranderen. Ik had in mijn zwangerschap al niet meer zo veel zin in de feestjes en avondjes bij elkaar zitten, maar leit Remco wel gaan hoor, en nu ik huismoeder ben en allemaal werkende vrienden mis je raakvlakken met elkaar. Ze gaan nog uit, drinken, blowen, slapen uit, enz. Hebben een heel ander leven dan dat ik heb. Je groeit een beetje uit elkaar, hebt andere interesses. Het wil niet zeggen dat we elkaar niet meer zien, of spreken, maar het is anders dan voorheen.
Andere vriendinnen vinden het juist heerlijk om als leek te kletsen over kinderen en zwangerschap en dankzij de zwangerschap heb ik er ook weer nieuwe vrienden bij!
En met een andere oud vriendin begin ik juist weer een leuke band te krijgen nu zij ook een kindje verwacht, en dus met mij weer een hoop ervaringen wil delen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21532584
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:20 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Ja, (tot nu toe) is ie heel lief voor de poesjes. Hij durft ze bijna niet aan te raken en wil ze eigenlijk alleen maar kusjes geven...
Als ze beginnen te mieuwen loopt hij ook steeds Poe....sssssj j j j j j j j j j... Poe....sssssj j j j j j j j j .......
ah, cute!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21532836
Zo, nu eerst even douchen. Ik kom vandaag een beetje traag op gang
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:42:37 #21
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21534013
oh wat lief schattige en enig jonnetje echt droppies
pi_21534174
Grrrrrrrrrr.........

Ik heb hier een stel hongerlappen rondlopen....

Had net een vers brood bij de baker gehaald, Wilyan een broodje gegeven en het brood op het aanrecht gelegd.. Ik hoor dat iemand me "roept" via msn en ga snel even kijken. Ik tik in dat ik later even terug reageer want we moeten eerst maar even eten.
Dan komt Wilyan de kamer ingelopen...... Twee plakjes brood in zijn knuistjes, heerlijk aan het kauwen!
Kom ik in de keuken hebben beide heren (Wilyan en Lycos, onze Labrador) lekker een half brood zitten verorberen ...

Nah ja, ik hoop dat het ze gesmaakt heeft...
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 14:54:49 #23
13151 crew  Rewimo
pi_21534265
Wilyan had vast honger, en de hond natuurlijk ook
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:03:37 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_21534441
Nu maar weer opnieuw naar de bakker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21534481
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:22 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Ze zijn op 7 augustus geboren.. Dus ze zijn nu bijna 3 weken oud..
Jonnetje, heb je nog 1 poesje over? Een vrouwtje dus. Ik was dus diegene die ze erg graag wilde zien. Maar durfde niet zo goed te vragen

Ik zou dus eergisteren een poesje krijgen. Ik de hele dag gewacht. Ging het ineens niet door...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')