Van Scheppingen ook wel, lijkt me.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef zjroentje het volgende:
Alleen Sluiter rechtstreeks in het toernooi noem ik aan?
Ze wint makkelijk van ene Meilen Tu.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tamaela moet nog
En dan misschien Massu.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:43 schreef mitt het volgende:
Loting is ondertussen bekend..
Sluiter tegen Paul Henri Mathieu, daarna wsl tegen Dent..
En Schalken en Verkerk?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef zjroentje het volgende:
Alleen Sluiter rechtstreeks in het toernooi noem ik aan?
Geblesseerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:04 schreef Doekes het volgende:
[..]
En Schalken en Verkerk?
Hmmm. Zullen waarschijnlijk geen zin hebben...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geblesseerd.
Of geen zin.
Nou, hij dubbelt deze week met een zweed in Italie (challanger, zit in de halve finale), dus wie weet gaat ie wel helemaal niet naar Amerika.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:03 schreef mitt het volgende:
Doe eensch een gok
Scoville Jenkins.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:36 schreef Glennos het volgende:
Iemand enug idee tege wie Andy Roddick moet ?
In de derde set heeft ie twee keer een break voor gestaan. Ook nog op 6-5, hij kon het echter niet uitserveren. In de tiebreak heeft hij ook nog een matchpont gehad. Jamme, maar er waren wel goede kansen op kwalificatiequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:39 schreef mitt het volgende:
bwu, Wessels verliest 3e set tiebreak van Tuomas Ketola..
dus maar 2 Nederlanders in het hoofdtoernooi
Nalbandian-Van Scheppingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:39 schreef mitt het volgende:
dus maar 2 Nederlanders in het hoofdtoernooi
12-14 in de laatste tiebreak is wel zuur, niet dat hij het toernooi anders gewonnen hadquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:18 schreef Remzz het volgende:
Sluiter heeft zijn eerste partij dus verloren...
Ik zie hem ook niet staanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:39 schreef mitt het volgende:
Mathieu kan behoorlijk tennissen hoor, top 30 voordat hij geblesseerd raakte..
ik zie Nalbandian - van Scheppingen niet op de schedule of play staan vandaag of ligt het aan mij
Hij heeft echt maar 4x met z'n racket gegooid ofzo..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:17 schreef Butra het volgende:
Onze Safin stond er weer lekker gemotiveerd bij op het laatst.![]()
Kans lijkt me wel groot dat we wat krijgen te zienquote:Op woensdag 1 september 2004 02:05 schreef At_Fundum het volgende:
Morgen Schep pas in actie als 3e partij op baan 11, hebben we iig de woensdag gehaald![]()
Die had gewoon lekker met Sjeng een paar maanden aan het strand moeten gaan liggen. Dramatisch om hem zo te zien vechten steeds.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Ferrero is ook lekker bezigHet leek werkelijk nergens op wat hij aan het doen was..
Philippoussis laat ook maar weer zien dat tennissers tussen 20-25 hun hoogtijdagen hebben (uitzonderingen daargelaten).quote:Op woensdag 1 september 2004 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
Philippoussis heeft opgegeven bij een 4-1 achterstand in de 5e set tegen Davydenko, wederom een blessure in z'n onderrug.
Kort broekje en 'shirtje', maar ik vind het toch niet bepaald opwindend..quote:Op woensdag 1 september 2004 20:43 schreef mitt het volgende:
Kijk even naar Serena Williams tong
Maar ik zie alleen zeilboten.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:43 schreef mitt het volgende:
Kijk even naar Serena Williams tong
moet je weer zappeneurosportquote:Op woensdag 1 september 2004 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik zie alleen zeilboten.
Zappen kreng.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:45 schreef SCH het volgende:
Ik kan niet teveel zappen mitt, mijn man heeft de ab en de zweep
Waarom???quote:Op woensdag 1 september 2004 21:36 schreef mitt het volgende:
Ze gaan zo beginnen
schandalig eigenlijk dat Nalbandian op baan 11 moet spelen
Ik vind hem wel ok.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:02 schreef SCH het volgende:
Wat een saaie doos is die Nalbandian toch
Dat is nou net het probleem.quote:Op donderdag 2 september 2004 08:33 schreef SCH het volgende:
En tegen spelers dit maakt hij echt een kans als hij eerst eens een set wint.
Robin Soderling is met Joachim Johansson potentieel top 20 speler hoor..quote:Op donderdag 2 september 2004 17:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok.
Naast Chela ook Gonzalez exit.
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:27 schreef mitt het volgende:
oh en let ook even op Florian Mayer, die wordt heel goed.. dit zeg ik voor de wedstrijd tegen Agassi
Keep the customer satisfied.quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:42 schreef Mr.Pie het volgende:
Iemand die weet welke nummertje (van ik gok simon en garfunkel) rtl 5 onder dat stukje dat ze aan het begin van de uitzending laten zien heeft geplakt? Ik had al gepost in het help ik zoek een nummer topic, maar (nog) geen reactie gehad, dus ik hoopte dat een van de kijkers het weet
Heb alleen wat van de derde set gezien, en in het begin speelde Grosjean echt geweldig. Maar toch ook wel goed om te zien dat Haas weer helemaal op de weg terug is.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef Juan Zueco het volgende:
Haas wint van Grosjean, wat gezien de plaatsinglijst opmerkelijk is. Kenners weten beter.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:38 schreef Butra het volgende:
Nalbandian naar huis. mitt in tranen.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rogier Wassen is weer de enige landgenoot die nog in het tournooi zit.
Kortzichtig antwoord zeg.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:36 schreef Juan Zueco het volgende:
En Enqvist is ook naar huis. Marat was dus erg slecht.
J.
Rochus is een Waal, van daar Rokkus denk ik.quote:Ze spreken Rochus steeds uit als Roggus, zou het niet eerder Roosjus zijn of zoiets???
Kut.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:47 schreef SCH het volgende:
Heerlijk dat Moya er uit ligt
Dementieva toch door, in 3 sets dus.quote:Op zondag 5 september 2004 21:53 schreef SCH het volgende:
Bij de Russische meisjes ben ik afgehaakt, Dementieva stond een set achter.
quote:Op zondag 5 september 2004 21:59 schreef SCH het volgende:
Roel, wanneer gaan wij nou eens tennissen. Mijn broekje ligt geperst klaar
De knul schijnt hetero te zijn SCH.quote:Op zondag 5 september 2004 22:28 schreef SCH het volgende:
Andy is gewoon een kanjer
Daar voel ik niks van, is dan mijn standaardantwoord.quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
De knul schijnt hetero te zijn SCH.
J.
Ik snap niet wat er zo leuk is aan die spelers. Dat zijn vooral veel degelijke tennissers die je niet zo snel op een uitspatting zult betrappen.quote:Op zondag 5 september 2004 22:52 schreef SCH het volgende:
Safin is fenomenaal
Verder in mijn lijstje:
Tommy Haas
Paradron Srichaphan
Dominik Hrabaty
Mihail Youzhny
Hicham Arazi
Mark Phillipousis
Max Mirnyi
Younnes El Anayoui, of zoiets
Ik zal er wel wat vergeten, maar deze tennissers maken het leuk!!!
Hewitt en creatief in een zin.quote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hou vooral van tennissers die creatief tennissen of spelers die gewoon vechten tot het einde.
Daarom vind ik Hewitt ook geen vervelende speler om naar te kijken.
Wassen had nu de pech dat Mayer al geblesseerd was, denk ik. "Probleem" voor Rogier is dat ie vooral van achteruit heel goed kan spelen en dus aan het net wat punten laat liggen (maar goed, daarvoor speel je ook dubbelquote:Op maandag 6 september 2004 09:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben voor Rogier Wassen.
Laat ik ze daar nou net op geselecteerd hebbenquote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo leuk is aan die spelers. Dat zijn vooral veel degelijke tennissers die je niet zo snel op een uitspatting zult betrappen.
Zou er niet een keer een vaste dubbelpartner moeten komen? Ik heb nu de indruk dat ie elke keer iemand anders zoekt die nog beschikbaar is, en dat lijkt me niet heel practisch (al vertelde ie in Langs de Lijn al dat hij wel Nederlanders had gevraagd, maar dat die allemaal niet wilden).quote:Op maandag 6 september 2004 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wassen had nu de pech dat Mayer al geblesseerd was, denk ik. "Probleem" voor Rogier is dat ie vooral van achteruit heel goed kan spelen en dus aan het net wat punten laat liggen (maar goed, daarvoor speel je ook dubbel). Ik hoor regelmatig wat over hem via een vriend van me (die zo ongeveer de beste vriend van Rogier is en op een groot toernooi iedere dag belt).
Hij heeft in elk geval weer wat $$$ en punten bijelkaar gesprokkeld. Zal nu rond plaats 55-60 op de dubbelwereldranglijst komen.
Daarom heb je Haas en Arazi ook geselecteerdquote:Op maandag 6 september 2004 09:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat ik ze daar nou net op geselecteerd hebben
Ja, met Arazi is het bijna altijd feest en Haas wil ook nog wel eens een partijtje aanrichten.quote:Op maandag 6 september 2004 13:08 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daarom heb je Haas en Arazi ook geselecteerd
Probleem voor Rogier is/was dat ie lang laag op de dubbelwereldranglijst staat. Om tot de grote toernooien te worden toegelaten mag de som van de plaatsen van beide dubbelspelers bijvoorbeeld maar 80 zijn. Als Rogier 60e staat, moet ie dus iemand vinden die 20ste staat. Kan me voorstellen dat die tweede persoon liever iemand heeft, die hoger staat. Wellicht dat de relatief goede resultaten die hij nu op Wimbledon en de US Open heeft gehaald (levert weer genoeg punten op) daaraan wat veranderen. Zal nog wel es vragen hoe hij er nu zelf tegenaan kijktquote:Op maandag 6 september 2004 10:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zou er niet een keer een vaste dubbelpartner moeten komen? Ik heb nu de indruk dat ie elke keer iemand anders zoekt die nog beschikbaar is, en dat lijkt me niet heel practisch (al vertelde ie in Langs de Lijn al dat hij wel Nederlanders had gevraagd, maar dat die allemaal niet wilden).
Tennisbroekje al gewassen?quote:Op maandag 6 september 2004 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed bezig.
Maar ik vond het toch wel vermakelijk om te zien. Beter dan, om eens iets te noemen, vrouwentennis.quote:Op maandag 6 september 2004 19:53 schreef mitt het volgende:
Kiefer speelt sinds begin set 2 aardig ondermaats helaas
Henman is toch een sluwe vos geworden zeg, want zijn vorm is ook echt niet fantastisch
quote:Op maandag 6 september 2004 20:24 schreef Butra het volgende:
Kiefer
Na veel gezeik pakt-ie de 4e set.
jammer dat het zo moet eindigen...quote:Op maandag 6 september 2004 20:55 schreef mitt het volgende:
Ja dus
Henman in de kwartfinale, tegen O.Rochus of Hrbaty..
verrassend allemaal dus
J.quote:Op maandag 6 september 2004 21:14 schreef mitt het volgende:
Sargsian - Agassi gaan van start, hup Sargsian Andre
Een geweldige laatste game was dat tegen Davenport. Het stond 7-5 5-4 voor Davenport, Davenport aan service. Ik geloof 9 keer deuce, dus match-/breakpoints over en weer. Erg spannende laatste game van een kwartier (RTL5 ging er zelfs voor door tot 0.50), gewonnen dus door Davenportquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:24 schreef zjroentje het volgende:
Bijltjesdag bij de vrouwen gisteren. Henin en Venus kunnen hun biezen pakken.
Da's altijd goed nieuwsquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:24 schreef zjroentje het volgende:
Bijltjesdag bij de vrouwen gisteren. Henin en Venus kunnen hun biezen pakken.
Da's toch leuk, gebeurt er tenminste wat.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:54 schreef zjroentje het volgende:
En het Amerikaanse publiek liet zich weer eens van zijn beste kant zien. Toen Kiefer moest opgeven en uit frustratie zijn racket weggooide begon men gewoon te fluiten.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's toch leuk, gebeurt er tenminste wat.
Gewoon niet op ze letten, alleen op Petrova en Koeznetsova..quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:08 schreef SCH het volgende:
Kunnen ze die russinnen niet gewoon Ova 1 tot en met Ova 10 noemen. Ik hou dit niet uit elkaar
Alsof we kijken naar het vrouwentennis voor het spel....quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Gewoon niet op ze letten, alleen op Petrova en Koeznetsova..
Dat zijn de leukste Russinnen qua spel, de rest maakt bij jou toch niks uit SCH
Helaas, ik zie Andre niet zo snel winnen van Federer.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:24 schreef mitt het volgende:
mijn finale, Agassi - Hewitt zou nog steeds kunnen
al verwacht ik het niet meer eigenlijk
zekers ik ben er van overtuigd dat ie van Roger gaat winnen. En wordt het Agassi vs Roddickquote:Op woensdag 8 september 2004 00:45 schreef matthijst het volgende:
Agassi
Gebeurt overal, maar enkel bij toppers wordt het uitvergroot. De Williams-zusjes worden zo váák benadeeld.quote:Het is bijna toevallig dat beide zusjes in een groot toernooi genaaid worden door de scheids.
Aan de andere kant vond ik dat Venus er op Wimbledon wel wat tegen had kunnen doen, terwijl het hier gewoon oneerlijk was.
Wat een grote fouten zeg
Bullshit, het koste haar de 0-1 in de 3de set, na die ene break stond het dan al 0-2..quote:Op woensdag 8 september 2004 23:04 schreef SCH het volgende:
Wat een gezeik over die scheids zeg, had Williams maar wat meer punten moeten maken. Daar kan het nooit aan liggen.
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:04 schreef SCH het volgende:
Wat een gezeik over die scheids zeg, had Williams maar wat meer punten moeten maken. Daar kan het nooit aan liggen.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:29 schreef Butra het volgende:
Wie leert Dementieva die bal nou eens normaal opgooien? Niet om aan te zien gewoon.
Ow.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:24 schreef mitt het volgende:
mijn finale, Agassi - Hewitt zou nog steeds kunnen
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:20 schreef mitt het volgende:
B-toernooien Juan..
4e ronde, kwartfinale is het exit op de US Open voor Hewitt
Beetje selectief alleen.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar goed dat die ref van het toernooi is gestuurd.![]()
Duurt wat lang he. Hetzelfde geldt bij voetbal voor buitenspel..quote:Op donderdag 9 september 2004 15:40 schreef suus21 het volgende:
Waarom maken die scheidsen geen gebruik van de replay vd de beelden? Lijkt mij het eerlijkst.
Daar ben je prof voor hoor. Als je daar helemaal door ontregeld raakt dan is dat onderdeel van jouw mentale weerbaarheid en andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef HellaHard-OG het volgende:
Het is ook mentaal een harde klap als zo'n bal op zo'n cruciaal moment uitgegeven wordt.
Dus het is niet een kwestie van 1 puntje minder.
Dit is kiezen uit twee kwadenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:18 schreef mitt het volgende:
Agassi en Federer zijn ondertussen weer begonnen..
en SCH sorry, maar ik zeg hupppp Agassi
Ik weet niet meer wat ik wilquote:Op donderdag 9 september 2004 20:25 schreef mitt het volgende:
Anders krijg je misschien Henman wel in de finale..
wat heb je nou liever
* SCH prevelt gebedjequote:Op donderdag 9 september 2004 21:22 schreef mitt het volgende:
einde loopbaan Andre?
hup Haaschquote:Op donderdag 9 september 2004 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
* mitt prevelt gebedje
Hup Haasch
En nu tegen Hewitt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:31 schreef Leatherface het volgende:
Joachim Johansson sensationeel in 5 sets langs Andy Roddick.
Is hier de nieuwe Zweedse topper opgestaan?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:31 schreef Leatherface het volgende:
Joachim Johansson sensationeel in 5 sets langs Andy Roddick.
Is hier de nieuwe Zweedse topper opgestaan?
Een aanfluiting om te gaan tennissen met zulk weerquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:52 schreef Komakie het volgende:
De eerste 2 sets van Federer - Agassi waren echt stoer.
Jammer dat het zo moest eindigen met die wind...
Helaas zijn er niet echt regels voor het spelen met wind enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een aanfluiting om te gaan tennissen met zulk weer
Gelukkig won Federer nog
Precies, die laatste twee sets waren te triest voor woorden, ze durfden niet meer de hoeken normaal op te zoeken!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Helaas zijn er niet echt regels voor het spelen met wind enzo.
Er kan getennist worden, dus er moet getennist worden.
Ik ben er wel voor om daar regels voor in te stellen.
Ik heb ook wel eens op de baan gestaan dat er geen fatsoenlijke bal geslagen kon worden....
Gaat helemaal nergens meer over dan.
De service van Dementieva....quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:47 schreef Butra het volgende:
Dementieva kan zo verschrikkelijk goed tennissen, maar ook zulke makkelijke ballen missen.
Meer dan terecht, die waarschuwing net. Dat was echt schofterig.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef Leatherface het volgende:
Wat is die Capriati trouwens een bitch op de baan.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef Leatherface het volgende:
Wat is die Capriati trouwens een bitch op de baan.
Ken je haar persoonlijk dan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat 't meer over capriati dan over dementieva zegt ...quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:21 schreef SCH het volgende:
Mooie partij, dat je met zo'n service gewoon kan winnen
Ik had de idee dat haar service toch vrij lastig was, heel veel spin.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat 't meer over capriati dan over dementieva zegt ...
True, maar van de andere kant: het zag er niet uitquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had de idee dat haar service toch vrij lastig was, heel veel spin.
Om de manier waarop op hij de winst van de eerste set reageert?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een irritant figuur blijft die hewitt toch.
bijvoorbeeld ja.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Om de manier waarop op hij de winst van de eerste set reageert?
Dat vind ik nou weer prachtig juist. Maar ik denk dat het nogal Nederlands is om daar een hekel aan te hebben. Gelukkig ben ik een Friesquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ja.
Op zich er niets mis met reageren op winst in een game of set. Maar 't is omdat Hewitt dat doet. En hij doet 't altijd met die ontzettend irritante vuistquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer prachtig juist. Maar ik denk dat het nogal Nederlands is om daar een hekel aan te hebben. Gelukkig ben ik een Fries
Ik vond de manier waarop Johansson op de overwinning tegen Roddick reageerde juist stuitend.
hij reageerde niet tot nauwelijks![]()
Jij hebt geen gevoel voor schoonheid lieverd, geeft niet, daarom woon je ook in Limburgquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op zich er niets mis met reageren op winst in een game of set. Maar 't is omdat Hewitt dat doet. En hij doet 't altijd met die ontzettend irritante vuist.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
erg prettige wedstrijd tussen henman en federer.
en ze winnen de eerste set met 7-6quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:49 schreef okee6 het volgende:
Krajicek nu bezig aan de eerste set van de meisjesdubbelspelfinale. Morgen in de enkelfinale dus niet tegen vriendin Peer, maar tegen de Amerikaanse Kirkland. Overigens vorig jaar verloor ze de finale, kans op revanche dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |