Of hij een fijne achillespeesverstoring.quote:Op maandag 13 september 2004 11:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Moeten de anderen maar beter worden.
Wat doet die gozer hier dan?quote:Ik kan er echt wel van genieten. Dit is tennis van een andere planeet.
Van de wereld zou ik er van makenquote:Op maandag 13 september 2004 13:18 schreef okee6 het volgende:
Duidelijk dat Federer er gister geen zin in had. Wel zwak dat zijn tegenstander daar niks mee kon.
Verdiende winst voor Federer, beste tennisser van het toernooi
`quote:Op maandag 13 september 2004 09:10 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt voor je duidelijke uitleg, interessant.
Je zou natuurlijk ook gewoon wat sneller chips kunnen eten.quote:Op maandag 13 september 2004 11:32 schreef SCH het volgende:
Ik zat lekker op de bank met cola en chips en het was alweer voorbij voordat de zak halfleeg was.
Je vindt niet toevallig dat hij wel heel mooi kan tennissen? Wil je zeggen dat je een speler pas als "niet saai" aanmerkt als hij veel geluid maakt op de baan enzo? Zoals Hewitt met zijn "Come oooon!!!"?quote:Op maandag 13 september 2004 11:28 schreef SCH het volgende:
Federer
Hoop dat ie snel een chronische achillespeesblessure krijgt ofzo. Dat soort saaie zondagskinderen heeft de wereld al genoeg. Wat een saaie buttennisser, wat een gebrek aan beleving - als je het tennis dood wilt hebben, dan meer dan dit soort machines.
Had Federer er geen zin in? Waar leid je dat in 's hemelsnaam uit af?quote:Op maandag 13 september 2004 13:18 schreef okee6 het volgende:
Duidelijk dat Federer er gister geen zin in had. Wel zwak dat zijn tegenstander daar niks mee kon.
Verdiende winst voor Federer, beste tennisser van het toernooi
Mooie analyse. Wat Hewitt naar mijn idee wle goed kan is counterpunchen. aanvallen kan hij idd niet echt. Hij maakt geen druk. Maar tegen iemand als Henman is hij volgens mij wel effectief, omdat hij zulke goede passeerslagen heeft. Het is voornamelijk een vechter idd.quote:Op maandag 13 september 2004 20:01 schreef mitt het volgende:
Ik had wel verwacht dat Federer zou winnen, maar dat hij Hewitt zo zou overklassen was wel apart..
Wel typisch dat je heel goed kon zien dat Hewitt eigenlijk niet kan tennissen maar alleen vechten en verdedigen..doordat hij onder druk kwam te staan raakte hij in paniek en probeerde dat goed te maken met aanvallend spel, wat hij dus niet kan.
Verder speelde Federer vrij briljant in set 1 en 3, set 2 was erg slordig en niet zo buitenaards als er gezegd wordt hier..
En nu moeten er andere opstaan die de strijd aangaan met Federer, anders wordt het zoals SCH al zegt saaier, want helaas heb ik in de laatste week geen echte thriller gezien, afgezien van de windwedstrijd tussen Federer en Agassi.
Vandaar dat Hewitt het altijd lastig heeft tegen types zoals Federer, Moya..quote:Op maandag 13 september 2004 20:08 schreef girllover het volgende:
[..]
Mooie analyse. Wat Hewitt naar mijn idee wle goed kan is counterpunchen. aanvallen kan hij idd niet echt. Hij maakt geen druk. Maar tegen iemand als Henman is hij volgens mij wel effectief, omdat hij zulke goede passeerslagen heeft. Het is voornamelijk een vechter idd.
Terechte opmerking ook dat Federer in de tweede set ook slordig speelde.
Ik denk dat zowel Sampras op z'n best of Federer op z'n best beter is dan Agassi op z'n best. Maar ik vraag me wel af of Federer op z'n best zou winnen van Sampras op z'n best. Maar goed, dan komt het misschien op een paar puntjes in de tie-breaks aan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:13 schreef Linz het volgende:
federer is nu al een klasse apart, beter als sampras, ik vind agassi misschien nog iets beter
Ik zou het geweldig vinden als hij vorig jaar een Grand Slam won.quote:iedereen heeft nu over die record van grand slams wat hij moet gaan verbreken, maar ik zie hem liever roland garros winnen om zijn echte klasse aan te tonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |