abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21919880
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:34 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Moeten de anderen maar beter worden.
Of hij een fijne achillespeesverstoring.
quote:
Ik kan er echt wel van genieten. Dit is tennis van een andere planeet.
Wat doet die gozer hier dan?
pi_21921594
Duidelijk dat Federer er gister geen zin in had. Wel zwak dat zijn tegenstander daar niks mee kon.
Verdiende winst voor Federer, beste tennisser van het toernooi
pi_21921783
Weergaloos was ie gisteren, jammer dat de finale hierdoor een beetje erg saai was.
That's all folks!
pi_21922095
Federer is echt geen zondagskind die alles maar is komen aanwaaien en niet de keerzijde van de medaille kent.

Hij heeft ook wat tegenslagen moeten verwerken.
pi_21928784
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:18 schreef okee6 het volgende:
Duidelijk dat Federer er gister geen zin in had. Wel zwak dat zijn tegenstander daar niks mee kon.
Van de wereld zou ik er van maken
  maandag 13 september 2004 @ 18:54:43 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21928870
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:10 schreef girllover het volgende:

[..]

Bedankt voor je duidelijke uitleg, interessant.
`

Your Welcome
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 13 september 2004 @ 19:09:10 #107
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_21929143
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:32 schreef SCH het volgende:
Ik zat lekker op de bank met cola en chips en het was alweer voorbij voordat de zak halfleeg was.
Je zou natuurlijk ook gewoon wat sneller chips kunnen eten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 13 september 2004 @ 19:58:49 #108
84009 girllover
You had me at hello
pi_21930296
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:28 schreef SCH het volgende:
Federer

Hoop dat ie snel een chronische achillespeesblessure krijgt ofzo. Dat soort saaie zondagskinderen heeft de wereld al genoeg. Wat een saaie buttennisser, wat een gebrek aan beleving - als je het tennis dood wilt hebben, dan meer dan dit soort machines.
Je vindt niet toevallig dat hij wel heel mooi kan tennissen? Wil je zeggen dat je een speler pas als "niet saai" aanmerkt als hij veel geluid maakt op de baan enzo? Zoals Hewitt met zijn "Come oooon!!!"?
  maandag 13 september 2004 @ 19:59:44 #109
84009 girllover
You had me at hello
pi_21930326
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:18 schreef okee6 het volgende:
Had Federer er geen zin in? Waar leid je dat in 's hemelsnaam uit af?
  maandag 13 september 2004 @ 20:01:37 #110
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21930380
Ik had wel verwacht dat Federer zou winnen, maar dat hij Hewitt zo zou overklassen was wel apart..

Wel typisch dat je heel goed kon zien dat Hewitt eigenlijk niet kan tennissen maar alleen vechten en verdedigen..doordat hij onder druk kwam te staan raakte hij in paniek en probeerde dat goed te maken met aanvallend spel, wat hij dus niet kan.

Verder speelde Federer vrij briljant in set 1 en 3, set 2 was erg slordig en niet zo buitenaards als er gezegd wordt hier..

En nu moeten er andere opstaan die de strijd aangaan met Federer, anders wordt het zoals SCH al zegt saaier, want helaas heb ik in de laatste week geen echte thriller gezien, afgezien van de windwedstrijd tussen Federer en Agassi.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 13 september 2004 @ 20:08:04 #111
84009 girllover
You had me at hello
pi_21930577
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:01 schreef mitt het volgende:
Ik had wel verwacht dat Federer zou winnen, maar dat hij Hewitt zo zou overklassen was wel apart..

Wel typisch dat je heel goed kon zien dat Hewitt eigenlijk niet kan tennissen maar alleen vechten en verdedigen..doordat hij onder druk kwam te staan raakte hij in paniek en probeerde dat goed te maken met aanvallend spel, wat hij dus niet kan.

Verder speelde Federer vrij briljant in set 1 en 3, set 2 was erg slordig en niet zo buitenaards als er gezegd wordt hier..

En nu moeten er andere opstaan die de strijd aangaan met Federer, anders wordt het zoals SCH al zegt saaier, want helaas heb ik in de laatste week geen echte thriller gezien, afgezien van de windwedstrijd tussen Federer en Agassi.
Mooie analyse. Wat Hewitt naar mijn idee wle goed kan is counterpunchen. aanvallen kan hij idd niet echt. Hij maakt geen druk. Maar tegen iemand als Henman is hij volgens mij wel effectief, omdat hij zulke goede passeerslagen heeft. Het is voornamelijk een vechter idd.

Terechte opmerking ook dat Federer in de tweede set ook slordig speelde.
  maandag 13 september 2004 @ 20:09:54 #112
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21930622
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:08 schreef girllover het volgende:

[..]

Mooie analyse. Wat Hewitt naar mijn idee wle goed kan is counterpunchen. aanvallen kan hij idd niet echt. Hij maakt geen druk. Maar tegen iemand als Henman is hij volgens mij wel effectief, omdat hij zulke goede passeerslagen heeft. Het is voornamelijk een vechter idd.

Terechte opmerking ook dat Federer in de tweede set ook slordig speelde.
Vandaar dat Hewitt het altijd lastig heeft tegen types zoals Federer, Moya..
Speelt ie tegen Henman krijg je dit: http://www.atptennis.com/(...)yton&playernum2=H432
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 13 september 2004 @ 20:46:27 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21931578
Zeggen dat Hewitt eigenlijk niet kan tennissen is een beetje overdreven denk ik...

Hewitt is alleen het soort speler waar Federer graag tegen speelt. Hij houdt de vaart erin maar slaat niet zo hard dat Federer in de problemen komt. Federer speelt de ballen dan weer zo scherp en hard terug dat Hewitt wel in de problemen komt.

Maar Federer heeft Hewitt gewoon overklast. Hewitt vond ik gister ook erg zwak spelen. Niet zoals hij de rest van de week gespeeld heeft. Want hij heeft niet echt aanvallend gespeeld maar gewoon heel veel domme fouten gemaakt bij makkelijke ballen.
Als Hewitt beter in vorm was geweest gisteren, dan was het meer een wedstrijd geworden.
Want Federer speelde goed, maar Hewitt wel erg zwak voor zijn doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 14 september 2004 @ 02:13:33 #114
46511 Linz
held der helden
pi_21938850
federer is nu al een klasse apart, beter als sampras, ik vind agassi misschien nog iets beter

iedereen heeft nu over die record van grand slams wat hij moet gaan verbreken, maar ik zie hem liever roland garros winnen om zijn echte klasse aan te tonen
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:04:19 #115
84009 girllover
You had me at hello
pi_21940017
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 02:13 schreef Linz het volgende:
federer is nu al een klasse apart, beter als sampras, ik vind agassi misschien nog iets beter
Ik denk dat zowel Sampras op z'n best of Federer op z'n best beter is dan Agassi op z'n best. Maar ik vraag me wel af of Federer op z'n best zou winnen van Sampras op z'n best. Maar goed, dan komt het misschien op een paar puntjes in de tie-breaks aan.
quote:
iedereen heeft nu over die record van grand slams wat hij moet gaan verbreken, maar ik zie hem liever roland garros winnen om zijn echte klasse aan te tonen
Ik zou het geweldig vinden als hij vorig jaar een Grand Slam won.

Wat Agassi betreft: hij is natuurlijk wel de enige in 'the modern era' die allevier de Grand Slam-toernooien heeft gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')