Ik zeg het nog maar eens: er komt *geen* troep op mijn pcquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Offy, waarom heb jij niet zo'n leuk vlindertje naast je naam?
zeg....ga je me nu uitschelden voor vreemde man, na al die intieme praat van daarstraksquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:56 schreef Offy het volgende:
Hahah...ik mag eigenlijk niet met vreemde mannen praten zo laat
Ik was eerderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:55 schreef PdeHoog het volgende:
-- onzin --
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
zeg....ga je me nu uitschelden voor vreemde man, na al die intieme praat van daarstraks
Het is geen troep. LINUX....da's pas troep. Yuk....zelf je kernel compilerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:56 schreef Offy het volgende:
Hahah...ik mag eigenlijk niet met vreemde mannen praten zo laat
[..]
Ik zeg het nog maar eens: er komt *geen* troep op mijn pc![]()
Ja ja...heb hem al teruggezet. die vrouwen ook altijd. Komen Zijn altijd veel te snelquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik was eerder
En het nivo daalt en daalt...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja ja...heb hem al teruggezet. die vrouwen ook altijd. Komen Zijn altijd veel te snel
Is het ooit hoog geweest danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:00 schreef Offy het volgende:
[..]
En het nivo daalt en daalt...![]()
![]()
Nou, laat ik het zo zeggen: dit is wel een dieptepunt hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het ooit hoog geweest dan![]()
Offy is trouwens best liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:55 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zit nu helemaal alleen met Offy op de chat. Da's best eng hoor
Nee hoor. 03:02 uurquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:01 schreef Offy het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen: dit is wel een dieptepunt hoor(het is gewoon 3 uur )
Haha...Alleen op de chat??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Offy is trouwens best liefaan de chat.
Stille hint.......kom allemaal naar de chat
Nee hoor. In het echt ook hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:03 schreef Offy het volgende:
[..]
Haha...Alleen op de chat??![]()
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Offy....vind jij het eigenlijk ook geen bedtijd?
Goed opgeletquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:07 schreef Offy het volgende:
En voor een ieder die het niet kan laten bijdehand te doen: we weten dat de klokken niet gelijklopeneentje geeft de vertrektijd weer
Offy beweert dat ze die-hard-opblijver isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Offy....vind jij het eigenlijk ook geen bedtijd?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Offy beweert dat ze die-hard-opblijver is. Eigenlijk kan ik nu niet achterblijven, maar ja.......
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:12 schreef Offy het volgende:
[..]als je niets meer zegt weet ik dat je in slaap bent gevallen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:13 schreef PdeHoog het volgende:
en nou beweert Offy dat ik treinengek ben![]()
:')quote:ik heb de dienstregeling uit mijn hoofd geleerd zo ongeveerom op de juiste plek op het juiste moment te zijn
Zie FAQquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:17 schreef Offy het volgende:
-quote uit IRC-log --
quote:Tevens is het niet toegestaan om irc-logs op het forum of op de frontpage te plaatsen. Doe je het wel, vraag dan ff toestemming aan de personen die in de log voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |