die opmerking zorgde ik er voor dat ik kan laten zien dat ik kan tellen, en Tain nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
slim?! hahahahahahahahaha
adem...adem....hahahahahahahahahahah.....
oee...hahahahahaha...
Hehe dit is zo'n beetje hoe wij de nederlands les doorbrengenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oee...hahahahahaha...
Schoolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe dit is zo'n beetje hoe wij de nederlands les doorbrengen
ok raymanNL, dan mag jij ons uitleggen waarom er omdat er 5 stipjes bovenaan staan er 5 onder MOETEN staan???quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
die opmerking zorgde ik er voor dat ik kan laten zien dat ik kan tellen, en Tain niet
Kom maar weer op me je commentaar allen
en m&oquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe dit is zo'n beetje hoe wij de nederlands les doorbrengen
Ik zit tv te kijken... en te fokken tegelijk. En ben op IRC.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:14 schreef pkwarts het volgende:
en waarom is er niemand op irc?
Ik kom wel ff op IRCquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:14 schreef pkwarts het volgende:
en waarom is er niemand op irc?
nee man volgende week maandag...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij zou bij mij in de buurt stickers gaan plakken vanmiddag, maar heb geen stickers gezien... misschien is ie wel opgepakt
jammerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee man volgende week maandag...niet aankomende maar die de week erop
Ja, komt door de IRC chatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef Tain het volgende:
hee nu is het hier rustig
Hoog heel hoogquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar zou ik staan op die ladder?
Onder mij dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoog heel hoog![]()
ben je er ook weer. Moest je soms ook naar school?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
lache man
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oee...hahahahahaha...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klote Sjonnie hier voor de deur.En d'r komt 'muziek' uit z'n autoradio. (Lees: Bubbling, Chipz, Frans Bauer.)
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klote Sjonnie hier voor de deur.En d'r komt 'muziek' uit z'n autoradio. (Lees: Bubbling, Chipz, Frans Bauer.)
Hij is iig niet *Def P - Arbeidersklassequote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
koop de dvd box of download die afleveringquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:51 schreef peristilius het volgende:
Hmmz probleem, ik moet morgen om 8 uur opstaan maar ik wil wel om 10 voor 1 buffy the vampire slayer zien
Ik volg het nou al meer dan een maand en nu wil ik weten hoe het verder gaat ook
Wordt waarschijnlijk weinig slapen vannacht.......
Geen geld voor dvd box, downloaden vind ik niet leukquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
koop de dvd box of download die aflevering
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geen geld voor dvd box, downloaden vind ik niet leuk
Vind gewoon op tv kijken op de een of andere manier leuker
Dan kijk je toch gewoon je hoeft pas om 8 uur op te staanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geen geld voor dvd box, downloaden vind ik niet leuk
Vind gewoon op tv kijken op de een of andere manier leuker
Ja meestal probeer ik meer te slapen dan 6 uur per nacht, groeien kost veel energiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon je hoeft pas om 8 uur op te staan![]()
Waar is ie van?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
icon
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja meestal probeer ik meer te slapen dan 6 uur per nacht, groeien kost veel energie
maar daar heb jij waarschijnlijk nooit last van gehad
fablequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar is ie van?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
je hebt ook in de vakantie zo veel gedaan dat je niks meer gewend bentquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
eerste schooldagen zijn echt kut
ik ben gesloopt![]()
Hehe ik vond de eerste dag heel erg meevallen, ik zat dan ook maar 4 uur op school waarvan maar 3 uur lesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
ik ben gesloopt![]()
ik gelijk 7quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe ik vond de eerste dag heel erg meevallen, ik zat dan ook maar 4 uur op school waarvan maar 3 uur les
Man, je hebt er pas 1 achter de rug.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
ik ben gesloopt![]()
3e jaar is niks, vierde jaar is veel kutter, tenminste bij ons op school danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Man, je hebt er pas 1 achter de rug.
3e jaar is wel klote, ja.
Veel plezier met je profiel kiezen.
14 vorig jaar, 13 dit jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
3e jaar is niks, vierde jaar is veel kutter, tenminste bij ons op school dan
zo achterlijk veel vakken hadden wij in de 4e
3e jaar is idd eitje. en ik geloof niet dat er veel mensen waren die moeite hadden met profiel kiezen toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
3e jaar is niks, vierde jaar is veel kutter, tenminste bij ons op school dan
zo achterlijk veel vakken hadden wij in de 4e
Moeite, nee, alleen je werd bij ons letterlijk platgegooid met allerlei dingen, orientatie-testen etc.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
3e jaar is idd eitje. en ik geloof niet dat er veel mensen waren die moeite hadden met profiel kiezen toch?
wat wil je dan gaan doen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moeite, nee, alleen je werd bij ons letterlijk platgegooid met allerlei dingen, orientatie-testen etc.
Waar overigens uit kwam dat ik óf C&M óf N&G moest doen, de 2 profielen die ik vanaf het begin al niet wilde doen.![]()
Voor m'n verdere loopbaan zoals ik die nu in het oog heb, maakt het niet eens uit welk profiel ik neem.
Wat doe je nu N&T of E&M?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moeite, nee, alleen je werd bij ons letterlijk platgegooid met allerlei dingen, orientatie-testen etc.
Waar overigens uit kwam dat ik óf C&M óf N&G moest doen, de 2 profielen die ik vanaf het begin al niet wilde doen.![]()
Voor m'n verdere loopbaan zoals ik die nu in het oog heb, maakt het niet eens uit welk profiel ik neem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |