zit lekker warm en je word niet herkent op foto's enzo...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:39 schreef capibar het volgende:
waarom zou je uberhaupt met een bivakmuts over straat lopen?![]()
zeg rayman, zal ik een nieuwe avatar voor je zoeken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:44 schreef RaymanNL het volgende:
misschien dat je het mooi vind staan
neequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:45 schreef capibar het volgende:
[..]
zeg rayman, zal ik een nieuwe avatar voor je zoeken?![]()
ik had deze nog in mijn iconmanager staan:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee
ja Gayman heeft die smile gestolen van Fok...je zou gebanned moeten worden!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:48 schreef RaymanNL het volgende:
ze lijke wel op elkaar heh :[afbeelding]
nee, die eerste is mooierquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:48 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:48 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is er mis met onze hamster?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
3.Praat niet over dikke hyperactieve hamsters
Ik heb hem niet gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja Gayman heeft die smile gestolen van Fok...je zou gebanned moeten worden!!
hijs dik en stoot zen hoofd tegen illegale kopieën van office nl 2003...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat is er mis met onze hamster?
geef jezelf nou maar aan bij feedback!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemaakt
Ja da's coolquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hijs dik en stoot zen hoofd tegen illegale kopieën van office nl 2003...
je hebt nog nooit zo'n broodje gegeten nerd...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:54 schreef RaymanNL het volgende:
En nit schrikken als er haar zit op je broodje mario
Oké slechte grap![]()
Snap je niet dan! Met die haar bedoel ik mario's snor!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hebt nog nooit zo'n broodje gegeten nerd...
o hahaha wat grappigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Snap je niet dan! Met die haar bedoel ik mario's snor!!
Maar de grap blijf slecht![]()
Goede games gaan minstens 6 jaar mee...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
4.Praat niet over games die een max leeftijd van 6 jaar hebben
Hell yeah!
ik bedoelde wat leeftijd betreft in de vorm van ...Spongebob....mario....tsjin tsjan ofzo...spellen voor kleine kinderen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Goede games gaan minstens 6 jaar mee...![]()
Ik bedenk opeens dat Command & Conquer Tiberium Dawn bijna 10 jaar bestaat. Snel gaat dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Orca's, flametanks, Kane... samen met RA1 waren dat echte C&C games. Dat valt gewoon niet vergelijken met die EA crap van tegenwoordig.![]()
oh?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mensen die uit utrecht komen denken eerst aan broodje mario...
Sponge Bob is cool.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik bedoelde wat leeftijd betreft in de vorm van ...Spongebob....mario....tsjin tsjan ofzo...spellen voor kleine kinderen...
en hulde voor C&C![]()
Omdat hij lelijk isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:39 schreef capibar het volgende:
waarom zou je uberhaupt met een bivakmuts over straat lopen?
Hoi geitenneuker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat hij lelijk isen niet zo een kleint beetje ook
![]()
Wil jij je hobby ajb niet op iedereen projecterenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoi geitenneuker.
Ahum. Ik stuur geen naaktfoto's rond met geiten en poep.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wil jij je hobby ajb niet op iedereen projecterenMr. Bestiality
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ahum. Ik stuur geen naaktfoto's rond met geiten en poep.![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
over een half jaar heb je er nix aan want hij loopt nu al achter...laat staan over een half jaar...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:07 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
hoop over een half jaar genoeg geld te hebben![]()
zo niet, dan pas ik hem wat aan. maar hij's wel mooi he?
ach man, mijn pc loopt 4 jaar achter en ik kan er nogsteeds alles meequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
over een half jaar heb je er nix aan want hij loopt nu al achter...laat staan over een half jaar...
Laat die knullie dromen, bovendien als hij over een half jaar dat geld bijmekaar heeft kan hij daar dan ook meer pc van kopen dan nu .quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
over een half jaar heb je er nix aan want hij loopt nu al achter...laat staan over een half jaar...
GAM slowchat...voor games heb je een dikke pc nodig...en NEE niemand wilt weten wat jij met je pc doetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:31 schreef capibar het volgende:
[..]
ach man, mijn pc loopt 4 jaar achter en ik kan er nogsteeds alles mee
pc games zijn ZO 1994quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GAM slowchat...voor games heb je een dikke pc nodig...en NEE niemand wilt weten wat jij met je pc doet
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:35 schreef capibar het volgende:
[..]
pc games zijn ZO 1994
fotobewerking is ThA B0mB!
wat weet jij daar nou van man. dit ding gaat echt nog wel 2 jaar mee hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
......die hier allemaal nog prima op lopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
een half jaar tijd gast...een half jaar....de meeste games gaan de Doom 3 engine gebruiken...of de nieuwe half life engine...of de aankomende unreal engine...
Ik dacht dat je ging slapenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:59 schreef pkwarts het volgende:
jullie hebben net een ruzie gemist op irc zeg....niet te geloven
rustig maar, je bent zo van me afquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging slapen![]()
Betraptquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
rustig maar, je bent zo van me af
samenvatting?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:59 schreef pkwarts het volgende:
jullie hebben net een ruzie gemist op irc zeg....niet te geloven
als je over een half jaar maar een sterkere haalt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:59 schreef rockstah het volgende:
[..]
......die hier allemaal nog prima op lopenhet mooie van b.v. de doom 3 engine is dat het er ook op lagere systemen nog fantastisch uitziet. en bovendien ben ik toch niet zo'n pc gamer.
en bovendien. hoelang is de nieuwe generatie videokaarten nou uit? een paar maandjes?
het duurt nog wel een jaar voordat pc games daar volledig afhankelijk van worden or.
niet mogelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
samenvatting?
Ik heb nu een P 2,8ghz, 512 geheugen, Radeon 9800 pro. Hiermee kan ik nog net Doom 3 runnen op 800*600 zonder dat het gaat schokken. Als ik jou was zou ik toch een beetje voorbereid zijn door gewoon dubbel zoveel geheugen te nemen en kijken of je iets beters kan vinden dan een Radeon 9800 pro. Anders kan je over een jaar weer upgraden en ben je ook duur uit (bijv. een nieuwe videokaart kopen om je oude te vervangen kan zonde zijn).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:59 schreef rockstah het volgende:
[..]
die hier allemaal nog prima op lopenen bovendien ben ik toch niet zo'n pc gamer.
Het cita?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb nu een P 2,8ghz, 512 geheugen, Radeon 9800 pro. Hiermee kan ik nog net Doom 3 runnen op 800*600 zonder dat het gaat schokken. Als ik jou was zou ik toch een beetje voorbereid zijn door gewoon dubbel zoveel geheugen te nemen en kijken of je iets beters kan vinden dan een Radeon 9800 pro. Anders kan je over een jaar weer upgraden en ben je ook duur uit (bijv. een nieuwe videokaart).
Met alleen een Radeon 9800 pro kom je niet ver. Niet zeuren dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het cita?
Ik heb hier een P4 3,0 Ghz, 768 DDR geheugen en ook een Radeon 9800 pro.
Bij mij loopt Doom 3 op 1280x1024 / Ultra nog goed, dus niet bitchen met de Radeon 9800 pro.
Over een jaartje, ja dan kun je een generatie overslaan en meteen weer helemaal okay zitten.
natuurlijk, wat hij vergeet is dat over een half jaar je voor 1000 euro een betere pc kunt kopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
een 2.16ghz zit nu al onder de recommended eisen...laat staan over een half jaar
Moet je dat zeggen, niet dat de Radeon 9800 pro bagger isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met alleen een Radeon 9800 pro kom je niet ver. Niet zeuren dus.
Ik heb nooit gezegd dat de Radeon 9800 pro bagger isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Moet je dat zeggen, niet dat de Radeon 9800 pro bagger is
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de Radeon 9800 pro bagger is
Hier impliceer je het!quote:kijken of je iets beters kan vinden dan een Radeon 9800 pro
En een 9800 pro is beter dan dan een 9700 pro? Wat is je punt? Dat je op de tenen getrapt ben omdat er betere kaarten zijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
Hier impliceer je het!
En zoals rockstah zegt, een betere prijs/kwaliteitsverhouding krijg je atm simpelweg niet.
als ik meer wil zit ik weer aan intel vast... maar dat 2.16 zegt niet zoveel hoor. hij zal uiteindelijk wel wat sneller lopen door een groter cache geheugen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
een 2.16ghz zit nu al onder de recommended eisen...laat staan over een half jaar
Jij begon met bitchen, ik wilde alleen maar even bijdehand zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En een 9800 pro is beter dan dan een 9700 pro? Wat is je punt? Dat je op de tenen getrapt ben omdat er betere kaarten zijn?
Ik heb nergens een stukje gebitched. Jij begon ermee. Bitch.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij begon met bitchen, ik wilde alleen maar even bijdehand zijn
* Rahl bitchslapped Sharkdoggiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb nergens een stukje gebitched. Jij begon ermee. Bitch.![]()
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
shit hij is er nog
Morgenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:29 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
mogguh, GinaG.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:29 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
Nou als ik live ga dan koop ik niet alleen HALO2 maar ook nog een voorraad speedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
mogguh, GinaG.
Ik vond dat filmpje van Halo 2 eigenlijk helemaal niet te snel gaan eigenlijk, je moet echt unreal championship gaan proberen
Welk filmpje?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
mogguh, GinaG.
Ik vond dat filmpje van Halo 2 eigenlijk helemaal niet te snel gaan eigenlijk, je moet echt unreal championship gaan proberen
Was multiplayer van HALO2, damn wat waren die gasten snel zeg! Zag er wel tof uitquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welk filmpje?
123 MB downloading @ 100kb/s torrentquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Was multiplayer van HALO2, damn wat waren die gasten snel zeg! Zag er wel tof uit![]()
Damn wat was die vent slechtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nou als ik live ga dan koop ik niet alleen HALO2 maar ook nog een voorraad speed![]()
Het viel me wel op dat hij snel doogding steedsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn wat was die vent slecht
Ohw is mario tot 6 jaar dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
o hahaha wat grappig![]()
![]()
![]()
mensen die uit utrecht komen denken eerst aan broodje mario...
en lees de OP eensgoed...geen gelul overspellen die voor kinderen tot 6 jaar zijn...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:05 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben weer terug
Kom jij net uit bed rollenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:21 schreef taart het volgende:
goedemor..middag
Zeker nieuwe leuke klasgenotesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:39 schreef pkwarts het volgende:
was eigenlijk best......leuk![]()
luiwammesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef taart het volgende:
[..]
half uur geleden
Misschien heeft hij wel een heftige nacht achter de rugquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
luiwammes
Kanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een heftige nacht achter de rug![]()
eentje en die is niet erg speciaal ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeker nieuwe leuke klasgenotes![]()
denk maar niet dat je hierdoor mij zoveer krijgt om weer naar school te willen en zin in schol te hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eentje en die is niet erg speciaal ofzo
maar het was gewoon weer leuk om met al je vrienden in de banken grappen te maken enzo(vooral leraren en lessen belachelijk maken )
dat was wel 1 van de laatste dingen die ik hier mee wilde bereiken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
denk maar niet dat je hierdoor mij zoveer krijgt om weer naar school te willen en zin in schol te hebben![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat was wel 1 van de laatste dingen die ik hier mee wilde bereiken.
Ha zo begint hetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eentje en die is niet erg speciaal ofzo
is het een meisjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ha zo begint het![]()
Ik heb zaterdag gezeevist en toen vingen we ook allemaal schol.. die vind ik ook niet erg lekker, dus ik kan begrijpen dat je geen zin in schol hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
denk maar niet dat je hierdoor mij zoveer krijgt om weer naar school te willen en zin in schol te hebben![]()
ze had het over klasgenotes, dus ik denk het wel he?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
is het een meisje![]()
whahaha! Scholquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:59 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag gezeevist en toen vingen we ook allemaal schol.. die vind ik ook niet erg lekker, dus ik kan begrijpen dat je geen zin in schol hebt![]()
Is ze knap, heeft ze een mooi figuur?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze had het over klasgenotes, dus ik denk het wel he?
nee, neequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is ze knap, heeft ze een mooi figuur?
ontkennings fasequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:02 schreef taart het volgende:
[..]
dat versta ik onder .. niet erg bijzonder
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:59 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag gezeevist en toen vingen we ook allemaal schol.. die vind ik ook niet erg lekker, dus ik kan begrijpen dat je geen zin in schol hebt![]()
Heb het er dan met mij overquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee, nee
waarom heb ik het in godsnaam met jou hierover?
In onze klas valt elk nieuw meisje op, je zou onze klas is moeten zienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb het er dan met mij overMaar ze viel wel op
![]()
Ik lees wel met jou meequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Vertel eensquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
In onze klas valt elk nieuw meisje op, je zou onze klas is moeten zien![]()
Rayman ga met je hamster spelen ofzo,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik lees wel met jou mee
Ja viel ze op? Had al een erg goed ontwikkeld lichaam?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:07 schreef RaymanNL het volgende:
Had al een erg goed ontwikkeld lichaam?
Hmmz heb geen klassenfoto bij de hand, maar kwa vrouwelijk schoon is het niet veel soeps,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vertel eens![]()
de 2 nieuwe mannelijke klasgenoten vielen ook op, echter jij begon over klasgenotesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
die humor van ons is te flauwquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz heb geen klassenfoto bij de hand, maar kwa vrouwelijk schoon is het niet veel soeps,
het enige wat er in onze klas te beleven valt is de hele dag dubbel liggen om flauwe humor,
heeft op zich ook wel wat
Ja die zijn cool! vooral je map!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:11 schreef taart het volgende:
[..]
die disney schoolspullen schoppen kont![]()
Hehe bij ons hebben we niet echt groepen, het is meer een beetje wij en de restquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:15 schreef taart het volgende:
Oja bij ons kwam ook een nieuwe klasgenote in de klas, hadden we al een keer ontmoetDie is niet verkeerd. Maar het waren gelijk wel de stomste lelijkste wijven uit de klas die haar in hun groepje probeerde te schuiven
een hele grote rel met doodsverwensingen enzo, het gebruikelijke dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:16 schreef HomerJ het volgende:
wat heb ik gemist?
]quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:15 schreef taart het volgende:
Oja bij ons kwam ook een nieuwe klasgenote in de klas, hadden we al een keer ontmoetDie is niet verkeerd. Maar het waren gelijk wel de stomste lelijkste wijven uit de klas die haar in hun groepje probeerde te schuiven
ohw die ene van gisteren! (of was het nou eergisteren)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:18 schreef Tain het volgende:
[..]
een hele grote rel met doodsverwensingen enzo, het gebruikelijke dus
nou bij ons eigenlijk alleen de meisjes, maar daarben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe bij ons hebben we niet echt groepen, het is meer een beetje wij en de rest
Is ze geilquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:19 schreef taart het volgende:
[..]die ken je toch niet
Zitten jullie bij elkaar in de klasquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:19 schreef taart het volgende:
[..]die ken je toch niet
ja maar iemand die nu bij je in de vierde komt of iemanmd die vorig jaar bij je in de klas kwam?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:19 schreef taart het volgende:
[..]die ken je toch niet
zeflde school, zelfde jaar, ik zat bij hem in de klas op de basis schoolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zitten jullie bij elkaar in de klas![]()
heb je zo'n kort geheugenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:23 schreef taart het volgende:
[..]
niet een erg geile uitstraling, maar voor wat ik me ervan herriner is ze wel knap![]()
En gamecube_master ook zelfde school enzoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
zeflde school, zelfde jaar, ik zat bij hem in de klas op de basis school
jep en die zit ook nog bij me in de klasquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
En gamecube_master ook zelfde school enzo![]()
En dat is natuurlijk hardstikke gezellig of nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
jep en die zit ook nog bij me in de klas
Uhm dan zit ze niet echt bij je in de klas....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:26 schreef taart het volgende:
[..]
nee ze kwam een lesuurtje met ons meedoen dat was ong. een half jaar geleden![]()
Al dat blowen hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
heb je zo'n kort geheugen
Ja hoor, in het echt doet tie veel aardiger tegen me dan op fokquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk hardstikke gezellig of niet![]()
maar ze komt dus blijkbaar in de vierde bij hem in de klasquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Uhm dan zit ze niet echt bij je in de klas....
Hmmz, ken je geen leuke meisjes met een natuur profiel in 5 vwo die toevallig naar Amersfoort verhuizen en op de berg gaan wonen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:29 schreef taart het volgende:
[..]
dit jaar wel![]()
dat is bijna net zo erg als met hem op vakantie gaan......quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:24 schreef taart het volgende:
[..]
alleen de gedachte algoddank nee
![]()
waar ze woont maakt me niet uit, als ze maar op de berg naar school gaatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz, ken je geen leuke meisjes met een natuur profiel in 5 vwo die toevallig naar Amersfoort verhuizen en op de berg gaan wonen?
Nee?
Oh jammer....
www.cu2.nl is dat misschien geen oplossing voor jullie om daar es te kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waar ze woont maakt me niet uit, als ze maar op de berg naar school gaat
Ja maar als ze op de berg gaat wonen heeft ze waarschijnlijk ook nog rijke oudersquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waar ze woont maakt me niet uit, als ze maar op de berg naar school gaat
Nee, we willen leuke meisjes op school, niet op een of andere mislukte site waarvan ik eigenlijk nog steeds het doel niet weetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
www.cu2.nl is dat misschien geen oplossing voor jullie om daar es te kijken![]()
zodat je andere breezervriendinnen leuke berichtjes achter kunnen laten....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, we willen leuke meisjes op school, niet op een of andere mislukte site waarvan ik eigenlijk nog steeds het doel niet weet
Kon dat bij jou nog danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:23 schreef Rahl het volgende:
na de vorige pagina heb ik mijn beeld van rayman een heel eind naar beneden bijgesteld
blijkbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kon dat bij jou nog dan
Ja alleen kunnen die lui van de josti-band nog iets (al is het niet zo heel goedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:36 schreef Tain het volgende:
beeld van rayman is nu bijna hetzelfde als het beeld wat ik heb van de jostiband...
Daar was jij toch zo een fan van de josti bandquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:36 schreef Tain het volgende:
beeld van rayman is nu bijna hetzelfde als het beeld wat ik heb van de jostiband...
dat was het! ik zat al de hele tijd...die gast lijkt ergens op...maar wat is het ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:36 schreef Tain het volgende:
Jamai tochquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat was het! ik zat al de hele tijd...die gast lijkt ergens op...maar wat is het ?
Is dat een muisquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:46 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Hmm
* hoopt dat zijn MX700 snel kapot gaat
oh is dat de mx710 dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:46 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Hmm
* hoopt dat zijn MX700 snel kapot gaat
Draadloosquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:51 schreef Tain het volgende:
nee dat is de mx1000met laser ipv optical
ik zag hem idd een week geleden in het paradigit krantje voor ff zoeken....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:51 schreef Tain het volgende:
nee dat is de mx1000met laser ipv optical
dat ligt niet aan jouquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ook weer school gehad.
Is maatschappijleer nu een slap aftreksel van de NL politiek of ligt dat aan mij?
schooldagenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:58 schreef capibar het volgende:
[..]
dat ligt niet aan jou
ik heb ook mijn eerste schooldag weer achter de rug![]()
wat doe je dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
schooldagen
ik heb nog 3 fukking weken vakantie
maatschappijleer is net zo nutteloos als anw...brrr...anw....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ook weer school gehad.
Is maatschappijleer nu een slap aftreksel van de NL politiek of ligt dat aan mij?
Wat is anw?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maatschappijleer is net zo nutteloos als anw...brrr...anw....
Mwah, ik houd van een flinke discussie op z'n tijd, zeker politiek gezien.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maatschappijleer is net zo nutteloos als anw...brrr...anw....
algemene natuur wetenschappen, een soort mislukt biologie met als enige doel geflipte mislukte docenten van de straat houdenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is anw?
Algemene NatuurWetenschappen. Slap aftreksel van Schei~, natuurkunde en biologie, volgens mij. (En een beetje wiskunde.)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is anw?
mbo opleiding IT-grafimedia beheerder (ofzo)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:08 schreef capibar het volgende:
[..]
wat doe je dan?
het is idd scheikunde, natuurkunde en biologie gericht op de wat meer sociale kant. oftewel het meer dagelijkse gebruik ervan. hygiene onder mensen, ziektes en medicijnen, de planeten enz.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is anw?
ach altijd handig bij Triviant enzoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het is idd scheikunde, natuurkunde en biologie gericht op de wat meer sociale kant. oftewel het meer dagelijkse gebruik ervan. hygiene onder mensen, ziektes en medicijnen, de planeten enz.
zeer flauw aftreksel..... je zal op een toets meestal vragen krijgen als: waarom was er behoefte aan een medicijn voor blablabla. dat interesseert me geen moer. blij dat ik ervan af ben. good riddance
ik hoef geen triviant als vak op schoolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
ach altijd handig bij Triviant enzo![]()
Nee het is zelfs niet eens handig bij triviant, het is gewoon nutteloos, zoiets als een uur opgescheept zitten met raymanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
ach altijd handig bij Triviant enzo![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik hoef geen triviant als vak op school![]()
The horror, the horrorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee het is zelfs niet eens handig bij triviant, het is gewoon nutteloos, zoiets als een uur opgescheept zitten met rayman
Hmmz dat deden wij niet eens, het enige enigzins leuke was kijken hoe watervlooien reageren op alcohol.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:01 schreef Frankeinstein het volgende:
ach.. ik vond het wel cool om bacterien te kweken bij anw![]()
Da's makkelijk gewoon de afwas 3 weken laten staanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:01 schreef Frankeinstein het volgende:
ach.. ik vond het wel cool om bacterien te kweken bij anw![]()
Dude, ik echt welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik hoef geen triviant als vak op school![]()
God, en dat krijg ik dan ook nog in het Engels.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het is idd scheikunde, natuurkunde en biologie gericht op de wat meer sociale kant. oftewel het meer dagelijkse gebruik ervan. hygiene onder mensen, ziektes en medicijnen, de planeten enz.
zeer flauw aftreksel..... je zal op een toets meestal vragen krijgen als: waarom was er behoefte aan een medicijn voor blablabla. dat interesseert me geen moer. blij dat ik ervan af ben. good riddance
Ja waarom ga je dan ook 2 talig onderwijs doenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
God, en dat krijg ik dan ook nog in het Engels.
Het gaat me er meer om hoe goed het Engels van de leraar is. Voor maatschappijleer is het nl zo goed. (Niet dus.)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja waarom ga je dan ook 2 talig onderwijs doen
Je leert er wel beter engels door enzo, maar dat leer je ook wel als je maar genoeg tv kijkt en games speelt
ik zat meteen de eerste dag tot 10 voor vijf op schoolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:39 schreef pkwarts het volgende:
nou dat was weer mijn 1e dag school. dat viel best mee
was eigenlijk best......leuk![]()
Tja, 9e uren stinken, nablijven ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zat meteen de eerste dag tot 10 voor vijf op school
Hmmz heb ik morgen ook, heb er niet echt zin inquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:56 schreef rockstah het volgende:
mjah, gelukkig was het achtste en negende uur gym, dus dat valt wel mee.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:01 schreef rockstah het volgende:
ik heb ook helemaal geen boeken ofzo, dus ik hoef sowieso helemaal niks te doen
ers is btw. sowieso al niemand die wat doet. ik zit nu bij allemaal ex-mavo'ers. das echt wel beter. in de brugklassen toen ik nog in havo/vwo zat zat ik altijd tussen die heilige boontjes en was ik altijd de enige die te laat zonder boeken of huiswerk binnenkwam en matige cijfers haalde. dat kon ik echt niet uitstaan
Ach het boeide mij nooit zo, al haalde ik in de brugklas dan wel altijd hoge cijfersquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:01 schreef rockstah het volgende:
ik heb ook helemaal geen boeken ofzo, dus ik hoef sowieso helemaal niks te doen
ers is btw. sowieso al niemand die wat doet. ik zit nu bij allemaal ex-mavo'ers. das echt wel beter. in de brugklassen toen ik nog in havo/vwo zat zat ik altijd tussen die heilige boontjes en was ik altijd de enige die te laat zonder boeken of huiswerk binnenkwam en matige cijfers haalde. dat kon ik echt niet uitstaan
Voor mij donderdag (niet a.s.).quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef HomerJ het volgende:
Dinsdag is de dag van verschrikking
Wij hebben toch eerst domme introductiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:26 schreef peristilius het volgende:
Dinsdag is juist een goede dag, vandaag was mijn eerste schooldag, maar op dinsdag heb ik maar 4 uurtjes les
Vandaag trouwens ook
Intro's zijn leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wij hebben toch eerst domme introductie![]()
Dan moet je gewoon denken. Waarschijnlijk is het geen reet aan maar je moet een positieve waan hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Intro's zijn leuk!![]()
Ik denk al aan de herfstvakantie.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
jullie hebbe het over school! Hou der over op! Ik heb nog een week vakantie!
sterf!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
jullie hebbe het over school! Hou der over op! Ik heb nog een week vakantie!
Herfstvakantiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik denk al aan de herfstvakantie.
Alleen jammer dat ik dan op 'kamp' moet met schoolgenoten voor een cursus sport&spel in het bos. 9/10 zijn meiden dus dat verzacht de pijn een beetje.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik denk al aan de herfstvakantie.
eigenlijk best zin inquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
De zon schijnt buiten moet jij niet buiten voetballen met klasgenoten enzo![]()
ik gister getraind en morgen wedstrijdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eigenlijk best zin in
We hebben morgen van 3 tot half 5 gym, misschien gaan we voetballenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eigenlijk best zin in
het zal me niks verbazen als ie ons laat rennen...... ik bedoel wat doen ze in godsnaam nog meer waar hij vandaan komtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
We hebben morgen van 3 tot half 5 gym, misschien gaan we voetballen
ethiopië/kenia?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als ie ons laat rennen...... ik bedoel wat doen ze in godsnaam nog meer waar hij vandaan komt
Zat ik ook meteen te denken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
ethiopië/kenia?
ben je alweer in de herfst vakantie jarig?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:53 schreef taart het volgende:
[..]
dan ben ik jarig![]()
Hij zou bij mij in de buurt stickers gaan plakken vanmiddag, maar heb geen stickers gezien... misschien is ie wel opgepaktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:35 schreef HomerJ het volgende:
* HomerJ zoekt Gamedemon waar is hij als je hem nodig hebt
WTF ik ben maandag vrijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:55 schreef taart het volgende:
[..]
ik moet maandag boeken en rooster ophalen
en dinsdag heb ik dat intro ook![]()
en dan woensdag ...
weekend voor en na de vakantie hoort toch gewoon bij je vakantie...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
nope dan ben je noiet jarig, de herfst vakantie is van 18 tot 22 oktober, en jij bent op 17 oktober jarig, da's oip een zondag :|
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij zou bij mij in de buurt stickers gaan plakken vanmiddag, maar heb geen stickers gezien... misschien is ie wel opgepakt
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
-----normaal niveau
.
.
.
.
.
----- Jostiband
.
.
.
.
.
.
----- RaymanNL
.
.
.
.
.
.
-----
.
.
.
.
.
.
----- Tain
geen flauw idee, hij heet tabarima en ik ga altijd van het ergste uit bij een nieuwe leraar, dus wellicht kan hij idd alleen maar rennen ......quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
ethiopië/kenia?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
-----normaal niveau
.
.
.
.
.
----- Jostiband
.
.
.
.
.
.
----- RaymanNL
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We weten ook niet waar hij vandaan komtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
ethiopië/kenia?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
@Tain: En blijkbaar kun jij ook niet tellen want tussen normaal en jostiband zitten 5 puntje en de rest is 6 puntjes
het geeft alleen maar jou niveau aan... waarom zou ik die puntjes tellenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
@Tain: En blijkbaar kun jij ook niet tellen want tussen normaal en jostiband zitten 5 puntje en de rest is 6 puntjes
Dankzij mijn slimme opmerking net ben ik wel wat stapjes omhoog gegaan hehquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
-----Sharkdoggie
.
.
[..]
.
----- Tain
Kan je nagaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
echt waar... jij bent echt ... ....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankzij mijn slimme opmerking net ben ik wel wat stapjes omhoog gegaan heh
Ik zal het aanpassen!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
slim?! hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
die opmerking zorgde ik er voor dat ik kan laten zien dat ik kan tellen, en Tain nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
slim?! hahahahahahahahaha
adem...adem....hahahahahahahahahahah.....
oee...hahahahahaha...
Hehe dit is zo'n beetje hoe wij de nederlands les doorbrengenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oee...hahahahahaha...
Schoolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe dit is zo'n beetje hoe wij de nederlands les doorbrengen
ok raymanNL, dan mag jij ons uitleggen waarom er omdat er 5 stipjes bovenaan staan er 5 onder MOETEN staan???quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
die opmerking zorgde ik er voor dat ik kan laten zien dat ik kan tellen, en Tain niet
Kom maar weer op me je commentaar allen
en m&oquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe dit is zo'n beetje hoe wij de nederlands les doorbrengen
Ik zit tv te kijken... en te fokken tegelijk. En ben op IRC.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:14 schreef pkwarts het volgende:
en waarom is er niemand op irc?
Ik kom wel ff op IRCquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:14 schreef pkwarts het volgende:
en waarom is er niemand op irc?
nee man volgende week maandag...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij zou bij mij in de buurt stickers gaan plakken vanmiddag, maar heb geen stickers gezien... misschien is ie wel opgepakt
jammerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee man volgende week maandag...niet aankomende maar die de week erop
Ja, komt door de IRC chatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef Tain het volgende:
hee nu is het hier rustig
Hoog heel hoogquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar zou ik staan op die ladder?
Onder mij dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoog heel hoog![]()
ben je er ook weer. Moest je soms ook naar school?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
lache man
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oee...hahahahahaha...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klote Sjonnie hier voor de deur.En d'r komt 'muziek' uit z'n autoradio. (Lees: Bubbling, Chipz, Frans Bauer.)
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klote Sjonnie hier voor de deur.En d'r komt 'muziek' uit z'n autoradio. (Lees: Bubbling, Chipz, Frans Bauer.)
Hij is iig niet *Def P - Arbeidersklassequote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
koop de dvd box of download die afleveringquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:51 schreef peristilius het volgende:
Hmmz probleem, ik moet morgen om 8 uur opstaan maar ik wil wel om 10 voor 1 buffy the vampire slayer zien
Ik volg het nou al meer dan een maand en nu wil ik weten hoe het verder gaat ook
Wordt waarschijnlijk weinig slapen vannacht.......
Geen geld voor dvd box, downloaden vind ik niet leukquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
koop de dvd box of download die aflevering
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geen geld voor dvd box, downloaden vind ik niet leuk
Vind gewoon op tv kijken op de een of andere manier leuker
Dan kijk je toch gewoon je hoeft pas om 8 uur op te staanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geen geld voor dvd box, downloaden vind ik niet leuk
Vind gewoon op tv kijken op de een of andere manier leuker
Ja meestal probeer ik meer te slapen dan 6 uur per nacht, groeien kost veel energiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon je hoeft pas om 8 uur op te staan![]()
Waar is ie van?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
icon
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja meestal probeer ik meer te slapen dan 6 uur per nacht, groeien kost veel energie
maar daar heb jij waarschijnlijk nooit last van gehad
fablequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar is ie van?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
je hebt ook in de vakantie zo veel gedaan dat je niks meer gewend bentquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
eerste schooldagen zijn echt kut
ik ben gesloopt![]()
Hehe ik vond de eerste dag heel erg meevallen, ik zat dan ook maar 4 uur op school waarvan maar 3 uur lesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
ik ben gesloopt![]()
ik gelijk 7quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe ik vond de eerste dag heel erg meevallen, ik zat dan ook maar 4 uur op school waarvan maar 3 uur les
Man, je hebt er pas 1 achter de rug.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
ik ben gesloopt![]()
3e jaar is niks, vierde jaar is veel kutter, tenminste bij ons op school danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Man, je hebt er pas 1 achter de rug.
3e jaar is wel klote, ja.
Veel plezier met je profiel kiezen.
14 vorig jaar, 13 dit jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
3e jaar is niks, vierde jaar is veel kutter, tenminste bij ons op school dan
zo achterlijk veel vakken hadden wij in de 4e
3e jaar is idd eitje. en ik geloof niet dat er veel mensen waren die moeite hadden met profiel kiezen toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
3e jaar is niks, vierde jaar is veel kutter, tenminste bij ons op school dan
zo achterlijk veel vakken hadden wij in de 4e
Moeite, nee, alleen je werd bij ons letterlijk platgegooid met allerlei dingen, orientatie-testen etc.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
3e jaar is idd eitje. en ik geloof niet dat er veel mensen waren die moeite hadden met profiel kiezen toch?
wat wil je dan gaan doen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moeite, nee, alleen je werd bij ons letterlijk platgegooid met allerlei dingen, orientatie-testen etc.
Waar overigens uit kwam dat ik óf C&M óf N&G moest doen, de 2 profielen die ik vanaf het begin al niet wilde doen.![]()
Voor m'n verdere loopbaan zoals ik die nu in het oog heb, maakt het niet eens uit welk profiel ik neem.
Wat doe je nu N&T of E&M?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moeite, nee, alleen je werd bij ons letterlijk platgegooid met allerlei dingen, orientatie-testen etc.
Waar overigens uit kwam dat ik óf C&M óf N&G moest doen, de 2 profielen die ik vanaf het begin al niet wilde doen.![]()
Voor m'n verdere loopbaan zoals ik die nu in het oog heb, maakt het niet eens uit welk profiel ik neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |