Deel 4 ging in 3 uur preciesquote:In 8 dagen tijd hebben we dit deeltje vol gepost, het wordt dus tijd voor DEEL 46. Een record lijkt mij, dus Rolluffie de vaart zit er goed in!
Moet je me toch eens uitleggen, middagdutje, je bent redelijk 'nieuw' hier in dit topic, je scoort goed, je wist direct hoe je moest posten en wat je moest doen, kortom wie was je vóór middagdutje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:11 schreef middagdutje het volgende:
Deel 4 ging in 3 uur preciesDat gaan we voorlopig niet meer evenaren. Maar we zijn op de goede weg.
Ik gok op Flumina als voorgaande nickquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:16 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Moet je me toch eens uitleggen, middagdutje, je bent redelijk 'nieuw' hier in dit topic, je scoort goed, je wist direct hoe je moest posten en wat je moest doen, kortom wie was je vóór middagdutje?
Of lurk je al vanaf deel 1 mee?
Flumina heeft al sinds deel 28 niets meer geraden en was ook niet half zo fanatiek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:20 schreef Rollufie het volgende:
Ik gok op Flumina als voorgaande nick
Tjee middagdutje, bedankt voor je uitgebreide antwoord, mijn vooroordeel is weggenomen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:34 schreef middagdutje het volgende:
Het antwoord op je vraag, treinreiziger:
Ik zei niet eens watquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:51 schreef rosstek het volgende:
Hoor ik daar iemand om een hint vragen;
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:28 schreef rosstek het volgende:
*rosstek gaat zelf ook uitzoeken waar dit is.
Alrighty then!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:41 schreef rosstek het volgende:
Punta del Este, Uruguay.
Bewijs hier.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:53 schreef treinreiziger het volgende:
Bangkok, Thailand.
Elephant Tower
Bewijs.
Ja, dat is goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:38 schreef treinreiziger het volgende:
Oss een nieuwe plaatsen? Indien middagdutje het eens is natuurlijk?
Nee, niet goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:53 schreef treinreiziger het volgende:
Angkor Wat, Cambodja.
Bewijs uit de vele mogelijkheden.
Bij mij heb je ook wel eens wat fout geraden. Alleen had je er dan geen bewijs bij gepost.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:58 schreef treinreiziger het volgende:
middagdutje, noteer je deze blunder even van treinreiziger, dit is in alle deeltjes mijn eerste fout!![]()
treinreiziger is aan de beurt...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:04 schreef Oss het volgende:
Dat klopt,
Ik zal een moeilijkere plaatsen.
heb je eervol vermeld in die tekstquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:00 schreef middagdutje het volgende:
Ik zou zeggen: "voeg hem toe aan de raad de stad geschiedenis"
Als jij de beurt door geef is dat prima. Maar dat had je net nog niet gedaanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:05 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
heb je eervol vermeld in die tekst![]()
Sorry Elocyp, van mij mag Oss wel los!
Nóg moeilijker? Deze was al zo moeilijk dat zelfs onze raad-de-stad koning de fout in ging.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:04 schreef Oss het volgende:
Dat klopt,
Ik zal een moeilijkere plaatsen.
Oss? Nog een iets grotere pic van deze plaats gevonden?quote:Pics moeten het liefst minimaal 400 en maximaal 550 pixels breed zijn.
De skills van treinreiziger halen we geen van allen.er is gelukkig wel weer hoop na vandaag Profiteren als hij offline is schijnt te helpen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:10 schreef woooohaa het volgende:
Ik ben helaas meer meelezer dan participant, maar ja... jullie zijn ook zo snel. Ik hoor wel: ff slim zoeken op google, maar ja lukt dus nog niet zo. Nou ja, wie weet... maar voordat ik de skills heb van de beste bezoekers, zijn we vast een eind verder.
Oss? Nog een iets grotere pic van deze plaats gevonden?quote:Pics moeten het liefst minimaal 400 en maximaal 550 pixels breed zijn.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:16 schreef treinreiziger het volgende:
Treinreiziger gaat op vakantie vanaf 10 september............
de grote inhaalslag kan dan geleverd worden!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:39 schreef middagdutje het volgende:
*middagdutje had voor de 19e stad van IJsland nog wel een weekje nodig gehad.
jeps, anders vliegen we met een slowchat wel weer erg snel door dit deeltje heen, dan lees ik straks ergens terug dat er in deel 46 de minste steden zijn gepost!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:47 schreef middagdutje het volgende:
Quoten uit een post na de jouwe, trein? Dat wordt wel lastig lezen zo.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:12 schreef De_Hertog het volgende:
Vaduz, Liechtenstein
En het is nog een mooi land ook. Wat doen we hier nog?!?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef foton het volgende:
Er is een vrouwen overschot!![]()
![]()
Echt groot was het inderdaad niet, en er is dienovereenkomstig weinig te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef foton het volgende:
[..]
Die Hauptstadt von Liechtenstein:
Wohnbevölkerung per 31.12.2003
Einwohner gesamt 5129
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:08 schreef middagdutje het volgende:
Tja, je vraagt erom. Deeltje 4, 5, 6 en 21 hebben we nu al overtroffen qua effectiviteit, dus een postje extra verspillen is niet zo erg.
Middagdutje, klopt deze info?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef foton het volgende:
Die Hauptstadt von Liechtenstein:
Wohnbevölkerung per 31.12.2003
Einwohner gesamt 5129
Vaduzer Bürger männlich 752
Vaduz Bürger weiblich 748
FL Bürger männlich 613
FL Bürger weiblich 733
Ausländer männlich 1106
Ausländer weiblich 1177
Anzahl Haushaltungen 2354
Op deze manier kan ik tenminste blijven raden. Is veel leukerquote:Middagdutje; sorry dat ik zo snel wasTip, voor als je het nog niet wist: als je een stad weet eerst de naam plaatsen en dan pas bewijs zoeken. Scheelt weer een paar seconden
Uiteraard!quote:Middagdutje, klopt deze info?
* middagdutje meldt zich, maar mag niet meeraden op z'n eigen foto.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:23 schreef Rollufie het volgende:
rollufie heeft ook weer eens tijd (klotewerken soms ook) , maar zal weinig spelers vinden op dit tijdstip
France...quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:45 schreef Rollufie het volgende:
Hint:
Viva la .......
Shhhhht ik trapte erinquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:19 schreef middagdutje het volgende:
eehm, zulke hints zijn natuurlijk niet handig. Met viva kun je heel veel kanten op, maar niet naar Frankrijk.
Vive la France
Dan knal ik er voor de doorstroming een nieuwe in:quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:37 schreef rosstek het volgende:
rosstek heeft andere werkzaamheden en laat verstek.
Toe maar! Telt deze dan ook voor 3 op de scorelijst van Middagdutje?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:52 schreef rosstek het volgende:
[afbeelding]
Noem de 3 gebouwen, de stad en het land.
Ik vond ze ook al zo extreem bekend voorkomen. Nu weet ik waarom.quote:Stad met +/- 80.00 inwoners
Boston, MA, USAquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:10 schreef rosstek het volgende:
[afbeelding]
Om het tempo er in te houden.
Met dit bewijs er ook nog bij, lijkt me dat het goed is . Laat de volgende maar komen.quote:Dan wellicht de Castillo de San Antonio in Cumana, Venezuela? Zie hier en hier.
Uiteraardquote:Op woensdag 1 september 2004 12:40 schreef middagdutje het volgende:
Dit lijkt mij de Getreidegasse in Salzburg, Oostenrijk
Bewijs hier
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:34 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #2:
Het land waarin deze stad zich bevindt, ligt aan een oceaan.
quote:...misschien eentje die iets minder dan 4/5 van de wereld open laat
Hoe net is net?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #3:
Het land waarin deze stad zich bevindt, ligt net boven de evenaar.
Het leek wel of je alle plaatjes persoonlijk uit google had verwijderdquote:Op donderdag 2 september 2004 21:38 schreef treinreiziger het volgende:
Twas wel een bevalling allemaal!
Das wel erg snelquote:Op donderdag 2 september 2004 21:47 schreef treinreiziger het volgende:
Potosí, Bolivia.
Sorry middagdutje, San Salvador, El Salvador is niet correct!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:29 schreef middagdutje het volgende:
Mijn standaardgok bij Midden/Zuid-Amerikaanse steden dan maar:
San Salvador, El Salvador? Hij moet toch een keer goed zijn
Oss: Brasilia, Brazilië is niet correct!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:36 schreef Oss het volgende:
Brasilia, Brazilië?
Zul je zien dat ik dan net te laat benquote:Op donderdag 2 september 2004 22:40 schreef treinreiziger het volgende:
Sorry middagdutje, San Salvador, El Salvador is niet correct!Ooit is ie een keer goed, dat beloof ik!
Dit is RDS voor gevorderden. Dat mag ook wel eens op z'n tijd.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:44 schreef middagdutje het volgende:
Middagdutje twijfelt een beetje aan het aantal herkenningspunten en is benieuwd naar de mening van anderen hierover.
Ik had over dat tropisch heen gelezenquote:Op donderdag 2 september 2004 23:06 schreef treinreiziger het volgende:
Rollufie en ChrisJX, lees even mijn eerste hint!
Frans Guyana ligt IN Latijns-Amerika en Marokko is NIET tropisch.
Daar zat ik al te zoeken voor dat treinstation. Tot ik las dat ze daar precies 0 km aan spoor hebbenquote:Op donderdag 2 september 2004 23:18 schreef treinreiziger het volgende:
Malabo, Equatoriaal Guinee is niet correct!Mooi gevonden overigens!
Ecuador is toch ook in Latijns-Amerikaquote:Op donderdag 2 september 2004 23:18 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #2:
foton zat aardig met zijn eerste suggestie!
Ik denk dat Treinreiziger Mangalore bedoelt.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ecuador is toch ook in Latijns-Amerika
Best kans dat het een tijdje geleden er minder waren na weer een overstromingquote:Op donderdag 2 september 2004 23:44 schreef rosstek het volgende:
663.340 inwoners op 13-03-1991 welteverstaan.
Dat was wel ruim 13 jaar geleden hoor! En die mensen daar zijn goed in reproductie...quote:Op donderdag 2 september 2004 23:45 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Best kans dat het een tijdje geleden er minder waren na weer een overstroming
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:47 schreef middagdutje het volgende:
De nieuwe: Graag naam van het gebouw en het land
Want... je weet het nietquote:Op donderdag 2 september 2004 23:51 schreef Elocyp het volgende:
![]()
* ChrisJX houdt zijn mond![]()
Sommige mensen hier weten heel misschien wel wat ik bedoel. Ik ben best een zeikerdquote:Op donderdag 2 september 2004 23:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Want... je weet het niet
Ik denk dat hij graag een stad wil noemen. Mag natuurlijk altijd, maar ik vind het niet echt veel toevoegen in dit geval. Het valt overigens officieel wel onder een stad.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:55 schreef ChrisJX het volgende:
Want... je weet het niet
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef foton het volgende:
Deshima, Japan?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:41 schreef rosstek het volgende:
rosstek is niet online.
New parliament, Sri Jayewhardanapura Kotte, Sri Lanka isquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:57 schreef StickUpKid het volgende:
Aan t zoeken![]()
Het is het Parlements gebouw van Sri Lanka, Kotte, Sri Lanka
bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |