abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2004 @ 13:13:11 #151
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24079259
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:06 schreef Catootje het volgende:
en die Britney..was ze nu zwnager of niet? en hoe is het met Anky van Grunsven, die moest naar het ziekenhuis?
ach gat haar paard bevallen...oké flauw....
don't give me that fucking bullshit
pi_24094369
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:06 schreef Catootje het volgende:
en hoe is het met Anky van Grunsven, die moest naar het ziekenhuis?
Die is 23 November bevallen van een zoontje van 830 gram.
Zwangerschapsvergiftiging
Screw them.
We're going home.
pi_24097152
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:42 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Die is 23 November bevallen van een zoontje van 830 gram.
Zwangerschapsvergiftiging
Maar het gaat nu goed met zowel moeder als zoon. Het jongetje heet Yannick Jansen trouwens
  maandag 20 december 2004 @ 11:10:36 #154
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24098073
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:10 schreef Juweel het volgende:

[..]

Maar het gaat nu goed met zowel moeder als zoon. Het jongetje heet Yannick Jansen trouwens
leuke naam!
don't give me that fucking bullshit
  maandag 20 december 2004 @ 12:42:48 #155
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24099763
Denise Richards en haar man Charlie Sheen verwachten weer een kindje! Het is nog maar tien maanden geleden dat Denise is bevallen van dochtertje Sam. In juni zal het tweede kindje geboren worden. Richards agent zei in een interview: "Ze zijn dolgelukkig en kunnen geen mooier kerstcadeautje bedenken voor zichzelf en Sam!"

Die zetten er vaart achter
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:42:30 #156
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24114816
Wat een leuk joch
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:18:23 #157
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24117430
Laura Vina is ook in verwachting.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24182617
quote:

Paltrow and Martin Plan Baby Number Two?

Gwyneth Paltrow and Chris Martin are reportedly eager to expand the size of their family, and are already trying for another baby. The celebrity couple welcomed daughter Apple into the world in May, but are desperate to give her a younger sibling, reports Pagesix.Com. According to the New York website, Paltrow was recently overheard telling friends, "We're working on it." A close pal adds, "It wouldn't surprise me if she had another baby by next Christmas."
Paltrow acteert niet meer dus die heeft zeeen van tijd om eraan te werken met manlief Rare maar wel aparte naam trouwens voor een kind: Apple.
pi_24183147
Wel grappig trouwens dat Anouk en Remon hun zoontjes BenJAHmin en EliJAH hebben genoemd.
Zien jullie de overeenkomsten?

Jah? Oftewel woord voor God voor de Jamaicanen.
Postmen die reggae maakt.

Of denk ik nu te ver
pi_24187807
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:55 schreef Cici het volgende:
Wel grappig trouwens dat Anouk en Remon hun zoontjes BenJAHmin en EliJAH hebben genoemd.
Zien jullie de overeenkomsten?

Jah? Oftewel woord voor God voor de Jamaicanen.
Postmen die reggae maakt.

Of denk ik nu te ver
Ik vond het al zo typisch dat ze beide mannetjes met JAH hadden genoemd, maar wist verder niet de betekenis erachter. Best wel een mooie betekenis eigenlijk, maakt de gedachten achter de namen een stuk beter...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:30:56 #161
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24187862
Ik dacht dat ze gewoon te dom (en te stoned) waren om het goed te spellen

Liv Tyler met haar gezinnetje:
pi_24261029
Dan nu, bevestigd.

Prinses Máxima opnieuw zwanger

DEN HAAG - Prinses Máxima is zwanger. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) dinsdag bekendgemaakt. Het tweede kind van prins Willem Alexander en Máxima wordt medio juli verwacht.

In de mededeling van de RVD kondigt prinses Catharina-Amalia de komst van haar toekomstige broertje of zusje aan. De letterlijke tekst luidt:

"Ik ben heel blij dat ik U nu allemaal mag zeggen dat ik medio juli 2005 een broertje of zusje hoop te verwelkomen. Mijn ouders zijn daar ontzettend dankbaar voor en gelukkig mee. Ik wilde deze gelegenheid ook gebruiken om te bedanken voor alle kaarten en cadeautjes die ik van veel mensen uit het land mocht ontvangen voor mijn eerste verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad!"

Amalia werd op 7 december 2003 geboren. Haar eerste verjaardag werd in alle stilte gevierd, omdat op 1 december haar overgrootvader prins Bernhard was overleden.
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:12:19 #163
15080 static
pi_24261105
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 12 januari 2005 @ 17:43:29 #164
15080 static
pi_24534397
quote:
Soapster Winston Post wordt vader.

Voormalig soapster en 'Hebbedingen'-presentator Winston Post wordt in juli vader. Zijn vrouw, de voormalige zangeres van de Vengaboys, Denise van Rijswijk is 3,5 maand zwanger. Dat bevestigt een woordvoerder van het management van Post, Silvascreen. Winston vertelde woensdag aan radiozender Noordzee FM dat Denise en hij nog niet weten of het jongen of een meisje zal gaan worden. Ook hebben ze nog geen naam gekozen voor de baby.

Post, die tot voor kort als Benjamin te zien was in de televisieserie 'Goede tijden, slechte tijden', heeft naast zijn presentatiewerkzaamheden recent een cd-single opgenomen met collega-soapie Bas Muijs. De single 'Jij' wordt vrijdag uitgebracht. De opbrengst komt ten goede aan de Stichting KiKa, die fondsen werft voor de zeven kinderkankercentra in Nederland. Muijs werd in december uitgeroepen tot 'beste soapacteur van 2004' voor zijn rol als Stefano Sanders in de soapserie.

Van Rijswijk reisde vier jaar de wereld rond met de Vengaboys en scoorde nationaal en internationaal met hits als 'We're going to Ibiza' en 'Boom boom boom'. Naast haar zangcarrière werkt ze als freelance-styliste en presentatrice. Onlangs werd Denise door de zangformatie 'Diva's of dance' met Anita Doth, Des'ray en Linda Estelle, gevraagd het drietal te komen versterken.
pi_24578548
Eerste K3-kindje geboren

Kristel van K3 is gisternamiddag bevallen van een meisje Nanou. Ze is 51 centimeter groot en weegt 3,480 kilo. Moeder en dochter stellen het goed. Kristel en vader Gene Thomas, de vroegere zanger van X-Session, zijn erg blij met de uitbreiding van hun gezin. K3 zal het even met twee K's moeten doen.
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:30:15 #166
15080 static
pi_24782360
quote:
Ex-2 Unlimited-zangeres Anita Doth zwanger.

De voormalige zangeres van danceformatie 2 Unlimited Anita Doth is zwanger. Dat heeft haar manager Conrad Stockmann woensdag bevestigd. Doth, die wereldwijd twintig miljoen albums en singles verkocht, zal half april bevallen van haar eerste kindje. Het nieuws over haar zwangerschap is bewust stil gehouden, vertelt Stockmann. Doth verzorgde dinsdag met de 'Diva's of dance' in Enschede tijdens de benefietavond 'Hoge Golven' voorlopig haar laatste optreden.

Doth, die met rapper Ray Slijngaard wereldhits scoorden met liedjes als 'Twilight zone' en 'No limit', wil de naam van de vader niet bekendmaken. "Anita is erg gesteld op haar privacy en kiest er bewust voor om de vader van haar kindje uit de publiciteit te houden", zegt Stockmann.
pi_24805401
Najah zeg, bij mij zit dit topic op pagina 7 en nog is het niet vol.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:07:49 #168
15080 static
pi_24805469
Als je de normale instellingen gebruikt wordt een topic 13 pagina's.
pi_24816820
Even een ode aan Guusje Nederhorst. Die kleine van haar doet het vandaag al een jaar zonder haar.
  woensdag 16 februari 2005 @ 10:16:16 #170
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25109560
Actor Nicolas Cage and his wife, Alice, are expecting their first child, his publicist said Tuesday. "I can definitely confirm that," said spokeswoman Annett Wolf. She declined to provide additional details.

The couple married last July. It was the third marriage for Cage, 41, and the first for his new wife, whom he met when he visited a Los Angeles restaurant where she was working as a waitress.

Cage, star of the recent hit "National Treasure," won the best actor Oscar for "Leaving Las Vegas." He has a son from a previous relationship.

pi_25159735
Leuk voor de man! voor de eerste x paps worden

Er zijn niet veel BNers zwanger op het ogenblik, behalve het halve koningklijkhuis of zo...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 12:26:17 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25159771
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 12:23 schreef mouschy het volgende:
Leuk voor de man! voor de eerste x paps worden
Tweede keer... .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25181061
Dat het hier nog niet staat..
quote:
LONDEN - Victoria en David Beckham hebben een derde zoon. De baby, Cruz, kwam zaterdag in een ziekenhuis in Madrid via een keizersnee ter wereld.

Ook Brooklyn (5) en Romeo (2), de twee andere zonen van Victoria, de vroegere Posh Spice, en David, de sterspeler van Real Madrid, zijn door middel van een keizersnee ter wereld gekomen. Het huwelijk van de twee kwam vorig jaar onder druk te staan na berichten dat Beckham een relatie zou hebben gehad met zijn Nederlandse persoonlijk assistente Rebecca Loos. Beckham heeft de verhalen altijd ontkend.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_25181633
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:57 schreef trueblue het volgende:
Dat het hier nog niet staat..
[..]
Heet die baby Cruz?
Wa's dat nou weer voor een rare naam?
pi_25182171
Leuk, weer een knulletje voor Beckham

En Cruz , mooie Spaanse naam toch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo