wie is de papa?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Van de site van sky radio:
Hoewel haar baby pas in april werd verwacht, is Sugababes-zangeres Mutya Buena nu al moeder geworden. Hoe het kindje heet, is niet bekend maar de zangeres heeft wel gezegd dat het een meisje betreft.
Moeder en dochter maken het goed. Eerder deze maand werd bekend dat Buena alle geruchten over het uiteengaan van Sugababes wilde ontkrachten door haar collega's bij de bevalling te hebben. Of dit gezien de vroege komst van de baby ook is gebeurd, is nog niet bekend.
Vóór haar 'zwangerschapsverlof' heeft Mutya samen met de andere meiden al aan een nieuw Sugababes-album gewerkt. Dit moet in augustus uitkomen.
quote:Geert Hoes vader geworden
De acteur en zijn vriendin Manuela zijn vrijdag de trotste ouders geworden van een zoon 'Robijn Tiamo Hoes'.
Zowel moeder als zoon maken het uitstekend. Geert Hoes is momenteel te zien in het succesvolle BNN-programma Costa. Daarnaast heeft hij net de opnames voor de korte film ‘In Coma’ afgerond en lopen er diverse audities voor nieuwe acteer- en presenteerprojecten. Geert Hoes begon zijn acteercarrière in de dagelijkse soap Goede Tijden, Slechte Tijden waar hij de rol van ‘Morris’ vertolkte
Bron: NoordzeeFM
Ze zullen oma wel omo gaan noemen danquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Robijn is best... apart. Moet er ff aan wennen. Voor een zusje is Ariël wel leuk, denk ik, past prima in het thema
Troel, ik heb geen flauw idee
Ja klopt, hij liet afgelopen vrijdag in zijn laatste uitzending een echofoto zien.quote:Op zondag 3 april 2005 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
ik hoorde bij Life & Cooking dat Beau van Erven Dorens en zijn vrouw Sally de vierde verwachten.
dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 3 april 2005 21:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja klopt, hij liet afgelopen vrijdag in zijn laatste uitzending een echofoto zien.
quote:Baby voor Erben Wennemars en Renate van der Zalm
HOOGLAND - Schaatser Erben Wennemars en voormalig tv-presentatrice Renate van der Zalm hebben een zoon, Niels, gekregen. Dat heeft een woordvoerster van de Postcode Loterij, de sponsor van Wennemars, woensdag bevestigd.
"Moeder en kind, maar ook vader en broer maken het allemaal goed", aldus de woordvoerster.
Het jongetje kwam woensdagochtend ter wereld en is het tweede kind van het echtpaar. Zoon Joep werd in 2002 geboren.
Kerry maakte idd ooit deel uit van Atomic Kitten, maar dat was echt in het prille begin.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat die van Brian McFadden misschien?
Die had ook met een van de sugababes of was dat amotic kitten?
quote:Kroonprins Filip wordt voor derde keer vader.
De Belgische kroonprins Filip en zijn vrouw Mathilde verwachten in oktober van dit jaar hun derde kind. Dat heeft een woordvoerder van de Belgische koninklijke familie donderdag meegedeeld.
Kroonprins Filip en prinses Mathilde hebben een dochter, de driejarige Elisabeth, en een zoon van negentien maanden oud, Gabriël. Het derde kind zal, na Filip en diens dochter en zoon, de vierde in lijn zijn voor de troonsopvolging.
quote:Op woensdag 20 april 2005 08:38 schreef PeRi het volgende:
Zijn er eigenlijk al foto's van het kindje van Mabel en Friso?
Ze blijkt inmiddels een zoontje te hebben gebaard, las ik ergens. Geen echte vip meer, maar ik zeg het maar even voor de mensen die jaren geleden veel naar eurodance luisteren (ik hoor zelf ook bij die club) en die dit mogelijk interessante informatie vinden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:30 schreef static het volgende:
Ex-2 Unlimited-zangeres Anita Doth zwanger.
De voormalige zangeres van danceformatie 2 Unlimited Anita Doth is zwanger. Dat heeft haar manager Conrad Stockmann woensdag bevestigd. Doth, die wereldwijd twintig miljoen albums en singles verkocht, zal half april bevallen van haar eerste kindje. Het nieuws over haar zwangerschap is bewust stil gehouden, vertelt Stockmann. Doth verzorgde dinsdag met de 'Diva's of dance' in Enschede tijdens de benefietavond 'Hoge Golven' voorlopig haar laatste optreden.
Doth, die met rapper Ray Slijngaard wereldhits scoorden met liedjes als 'Twilight zone' en 'No limit', wil de naam van de vader niet bekendmaken. "Anita is erg gesteld op haar privacy en kiest er bewust voor om de vader van haar kindje uit de publiciteit te houden", zegt Stockmann.
Liefquote:Op donderdag 21 april 2005 12:59 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Toen Anita 7 maanden zwanger was.
Ja sinds gisteren!quote:Op woensdag 20 april 2005 08:38 schreef PeRi het volgende:
Zijn er eigenlijk al foto's van het kindje van Mabel en Friso?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik lees net dat Isa Hoes is bevallen van een dochter, Lola.
Ik vind het errug leuk, Merlijn en Lola
quote:Tennisser Hewitt wordt vader
SYDNEY - Tennisser Lleyton Hewitt wordt vader. Zijn verloofde Rebecca Cartwright, een Australische actrice, is drie maanden zwanger. De woordvoerder van het stel heeft dit vrijdag bekendgemaakt.
Hewitt had jarenlang een relatie met de Belgische tennisster Kim Clijsters. De twee verbraken in oktober vorig jaar vlak voor hun geplande huwelijk hun verloving. In januari vroeg Hewitt Cartwright ten huwelijk.
quote:Spaanse prinses Letizia zwanger.
De Spaanse prinses Letizia is zwanger, zo heeft het koninklijk paleis zondag bekendgemaakt. Letizia en de 37-jarige kroonprins Felipe, die in mei vorig jaar trouwden, verwachten hun eerste kind in november.
Het kind van Letizia (33) en Felipe (37) wordt tweede in de lijn van troonopvolging, maar als het een meisje is moet ze een eventueel later geboren broertje laten voorgaan. Felipe heeft zelf twee oudere zusters.
De voormalige nieuwspresentatrice Letizia Ortiz (32) trouwde op 22 mei 2004 met prins Felipe (37). De Spaanse boulevardkranten en roddelbladen hadden in het verleden al vaak gespeculeerd over een zwangerschap van de prinses. Het Spaanse hof heeft enige tijd geleden ontkend dat Letizia zwanger was om de enorme druk van de media op haar te verminderen.
Het kind van Felipe en Letizia wordt het zevende kleinkind van koning Juan Carlos en koningin Sofia. Het krijgt vermoedelijk volgens Spaanse traditie de titel Infante of Infanta.
welke site is dat, miss_D?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een of andere idiote lolbroek die dit over het internet had verspreid, want op zijn site zegt Antonie:
In oktober verbrak Kim Clijsters de relatie en begin februari heeft ie haar opvolgster al zwanger... knap werk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |