abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27075027
Vlinder Afschuwelijke naam
Maar wel leuk dat ze nu een meisje hebben
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:44:42 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27076809
Jeniffer Lopez voedt geruchten dat ze zwanger zou zijn:
quote:
GOOD NEWS TRAVELS FAST
Jennifer Lopez has dropped her strongest hint so far that she's expecting her first baby. Showing off a new shorter hairdo, J-Lo admitted: "Cutting my hair might be an outward statement of something going on inside. I've always had long hair, so it was a big deal for me to cut it."

She even said she's started having food cravings. "For the first time ever, I woke up in the middle of the night starving. I really wanted to get up and eat. I thought, 'Oh dear, I can't start that habit.' At 10am I got up and had four eggs."
And just in case we're in any doubt about her feelings towards motherhood, Jennifer added: "I do want a family and it's going to happen. It's the biggest blessing you can have. I believe that." (14 May, 2005, 5PM) SOURCE: PASSIM

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 mei 2005 @ 16:25:40 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27087111
Wat een grap, op andere sites staat dat dat kind Medina Vlinder heet... hmm wat zou nu haar echte roepnaam zijn?
quote:
Dochtertje voor Antonie en Isa
AMSTERDAM - Antonie Kamerling en Isa Hoes hebben gisteren hun tweede kindje gekregen. Dochtertje Medina Vlinder en moeder Isa maken het uitstekend.

Toen Antonie, Isa en Merlijn nog met z‘n drietjes waren. Gisteren kwam er een vierde bij: dochtertje/zusje Medina Vlinder.

Het showbizzpaar had al een zoontje, Merlijn, dat nu dus een zusje heeft gekregen. Medina Vlinder woog bij de geboorte een gezonde 4160 gram en kwam twee weken na de uitgerekende datum ter wereld.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_27088952
de eerste foto's van "Vlinder Medina"

> Be Yourself; everyone else is taken <
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2005 @ 17:32:45 #280
43556 miss_dynastie
pi_27089224
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef Ynske het volgende:
Wat een grap, op andere sites staat dat dat kind Medina Vlinder heet... hmm wat zou nu haar echte roepnaam zijn?
Ik gok dat papa en mama dat het beste weten. En die noemen haar Vlinder
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:33:18 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27089242
Wat een lieve foto's!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27089378
Lief kindje, minder mooie naam
Medina vind ik wel erg mooi, Vlinder als tweede naam was beter geweest. Maarja, als zij er maar gelukkig mee zijn he
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:56:52 #283
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27094593
Weet iemand ook of Anouk inmiddels al bevallen is of heb ik iets gemist? I kdacht dat zij in april was uitgerekend namelijk.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_27097295
TVP dan maar Ik heb het notabene zelf geopend

En oh, wat een walgelijke naam, Vlinder
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_27139632
Wat een leuke fotoos
pi_27215665
Robine vd Meer (Meike uit GTST) en Mark vd Loo verwachten hun 2e kindje. Robine zou volgens het programma Shownieuws 3,5 mnd zwanger zijn.
Het paar heeft al een dochtertje van bijna 2 jaar.
pi_27215976
anouk is pas eind mei uitgerekend las ik ergens op haar website..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_27216141
Lieve Vlinder

Lijkt trouwens wel of Antonie een oordopje in zijn oor heeft zitten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27518145
quote:
HILVERSUM Prinses Marilène heeft een
dochter gekregen,Felicia.Ze beviel om
02.34 uur thuis in Amsterdam van haar
derde kind.Prins Maurits en Marilène
hadden al een dochter en een zoon.
Bron: teletekst

En:
quote:
Gezonde dochter voor Maurits en Marilène

Uitgegeven: 31 mei 2005 16:29
Laatst gewijzigd: 31 mei 2005 16:40

AMSTERDAM - Prinses Marilène en prins Maurits hebben er een dochter bij. Ze heet Felicia Juliana Bénedicte Barbara. Het meisje werd dinsdagochtend om 02.34 uur thuis in Amsterdam geboren, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst. 'Het is een gezonde wolk van een dochter', voegden de ouders eraan toe.

De 'kerngezonde' baby woog bij de geboorte 4380 gram. Ze is het vijfde kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Felicia heeft een oudere zus, Anna uit 2001, en een oudere broer, Lucas uit 2002. De achternaam van de kinderen is Van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven.

Een titel zit er niet in, hun vader heeft alleen de niet-erfelijke titel van prins. Op het moment dat zijn neef Willem-Alexander de troon bestijgt, valt Maurits af als lid van het Koninklijk Huis.
Nu.nl
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:25:33 #290
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27519015
benedicte...
Vind Felicia eigenlijk ook nix...te cheap voor het koningshuis eigenlijk
To infinity…and beyond!
  donderdag 2 juni 2005 @ 22:48:55 #291
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27592560
Denise Richards has given birth to a daughter, People magazine reports. Richards, who filed for divorce from Charlie Sheen in March, gave birth to the couple's second daughter, Lola, Wednesday night at a Los Angeles hospital, her publicist confirmed to the magazine. The baby weighed 6 pounds, 10 ounces.

Sheen was present when Richards gave birth, and mother and daughter are doing fine, the magazine said Thursday.

The couple also have a 15-month-old daughter, Sam.

Richards, 34, married Sheen in June 2002. They met while shooting the independent film "Good Advice" in 2000, and appeared in 2003's "Scary Movie 3."

In divorce papers filed March 2, Richards cited irreconcilable differences. It was her first marriage and Sheen's second. They began dating after Richards guest-starred on Sheen's former series, "Spin City."

Het vergt een hoop moed om je man te verlaten als je 6 maanden zwanger bent... Heb Charlie altijd al een vieze klootzak gevonden. Ik vond haar geweldig in Drop Dead Gorgeous en Starship Troopers is een geweldige film ondanks Denise
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_27620371
quote:
Anouk bevallen van dochter
Zangeres Anouk is vrijdag bevallen van
een dochter.Het meisje,dat Phoenix Ray
heet,woog bij de geboorte 3300 gram.
Phoenix Ray is het derde kindje van
Anouk en haar partner Remon Stotijn,de
zanger van de band Postmen.Het koppel
heeft al twee zoontjes,Benjahmin en
Elijah.
Bron: teletekst
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_27636481
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:

Zangeres Anouk is vrijdag bevallen van een dochter.
Girl
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 5 juni 2005 @ 13:03:25 #294
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27642002
Real World: San Francisco alums Judd Winick and (now Dr!) Pam Ling have just welcomed their first child into the world. The baby, a boy, was born on May 27th. No name released yet. The couple have been together 12 years and married for a few years now.

pi_27704806
7 juni 2005 11:30u

Stevie heeft nu zeven kinderen
De 55-jarige zanger-componist en zijn vrouw, modeontwerpster Kai Millard Morris, hebben een zoon gekregen.

Zijn naam is Mandla Kadjaly Carl. De baby, geboren op Stevie Wonders geboortedag, is het eerste kind van het paar. Hij woog bij de geboorte 3,4 kilogram en was 51 centimeter lang. Mandla betekent 'krachtig', 'uitdagend' in het Zulu; Kadjaly is Swahili voor 'geboren van God'. De blinde Stevie Wonder, in de afgelopen veertig jaar één van de belangrijkste sterren in de zwarte muziek, legt op het ogenblik de laatste hand aan een nieuw album, 'A Time To Love', zijn eerste in tien jaar.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:46:35 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_27806252
Paris Hilton lijkt zwanger

AMSTERDAM - Paris Hilton lijkt zwanger te zijn! De strakke buik van de sexy blondine vertoont steeds meer rondingen.

De altijd superslanke dochter van de grote hotelbaas werd in Beverly Hills gezien met een opvallend ronde buik. Onlangs trouwde Hilton met de Griekse miljardair Paris Latsis.

Hilton blijkt de laatste tijd ook opvallend veel uitnodigingen voor feestjes te negeren. Om gezond te blijven heeft de 'Simple Life'-ster tevens een grote hoeveelheid vruchtensappen ingeslagen.

Hilton maakte nooit een geheim van haar vurige kinderwens.

bron: Telegraaf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_27860830
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:50 schreef teigan het volgende:
anouk is pas eind mei uitgerekend las ik ergens op haar website..
Ga even naar forum.fok.nl en laat een reactie achter,

[ Bericht 11% gewijzigd door static op 12-06-2005 17:18:43 (Ga weg met je spam.) ]
  maandag 13 juni 2005 @ 18:10:40 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27894509

Ze is trouwens bevallen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 13 juni 2005 @ 22:35:55 #299
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_27903159
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:10 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]

Ze is trouwens bevallen
Zo'n barbie wilde ik vroeger ook! Je kon de buik er af klikken en de baby eruit halen...
En ze leefden nog lang en gelukkig
  maandag 13 juni 2005 @ 22:36:27 #300
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27903181
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:10 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]

Ze is trouwens bevallen
Kan deze wel zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')