Wat is er met de CBR 900 Fireblade gebeurdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus Raus dr volgende word een GS500F
Heeft mij ca. 1250 euro gekost (22 lessen en in een keer gehaald)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
geen idee of dit het juiste topic is, maar ik was van plan om mijn motor rijbewijs te gaan halen, en was benieuwd wat een rijles ongeveer kost en hoeveel je er gemiddeld nodig hebt.
Zou iemand me daar wat over kunnen vertellen?
yep, en ik heb er een goed gevoel over! er wordt zsm aan gewerkt en hij verwachtte dat hij morgen of overmorgen klaar zou zijn, hij kon niks beloven zei ie maar toch. klinkt goed tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef PatrickM het volgende:
Weer terug uit Roggel OPM?
kostte mij ongeveer 900 euro: 18 x 35 euro = 630 euro + examens (230 + 25)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
geen idee of dit het juiste topic is, maar ik was van plan om mijn motor rijbewijs te gaan halen, en was benieuwd wat een rijles ongeveer kost en hoeveel je er gemiddeld nodig hebt.
ghehe ik ben bang van niet.... ze heeft haar zinnen gezet op een CBR,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus Raus dr volgende word een GS500F
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ghehe ik ben bang van niet.... ze heeft haar zinnen gezet op een CBR,
en zoals een goede vrouw betreft kom dat ding er ook gewoon,
ze wil volgend jaar wel met stijl op motorvakantie![]()
Bijna niet te zeggen, ligt aan het aantal lessen en examens natuurlijk.... dat is bij iedereen anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Betaalde 37,50 voor een uurtje..
Dat zegt toch niks? Je kunt net zo goed 2 uren achter elkaar lessen, dat is dan 1 les, maar per uur betaalde je wel 37,50....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Betaalde 37,50 voor een uurtje..
seem hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een les is eeni uurtje hier
Ik heb 12 lessen (1,5uur) gehad en één keer afgereden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |