NFSUndergroundII | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:05 |
Grand Theft Auto: San Andreas! Jaja, Vice City krijgt een vervolg. Het fantastische spel gaf mij uren speelplezier. Hieronder enkele details rondom GTA:SA! Grand Theft Auto: San Andreas - The Facts San Andreas confirmed and dated The game will be called Grand Theft Auto: San Andreas and will be released only for Playstation 2 on October 19th in the USA and October 22nd in Europe. Other formats have not been ruled out, but expect a delay of around the same time as it took to port Vice City to other platforms. This isn't out of "laziness" by Rockstar, instead it's for contractural reasons and the exclusiveity of the game to Playstation 2 while it is in its prime. We will have all the SA screenshots on this page. The only images to have been released are below: ![]() ![]() "Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers. Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster. On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets." ![]() Grand Theft Auto: San Andreas speelt zich begin jaren '90 af. ![]() Grand Theft Auto: San Andreas speelt zich niet alleen maar af in San Andreas. Maar in meerdere delen/staten. Las Vegas = Las Venturra Los Santos = Los Angeles San Fierro = San Francisco ![]() Grand Theft Auto: San Andreas wordt verwacht in Oktober 2004 voor de Playstation 2! ![]() We hopen het natuurlijk van wel, maar dat is allemaal nog niet zeker.. ![]() Ja, die zijn er ook sinds kort beschikbaar. Hieronder 7 bestanden. Personages ![]() ![]() ![]() ![]() Ingame Screenshots ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wallpapers ![]() ![]() ![]() Handige links Official Grand Theft Auto: San Anderas Site Grand Theft Auto: San Andreas Forum! Vorige Delen Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel II Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel III Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel IV Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel V Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel VI ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ![]() quote: quote: quote:Nieuws van Gamer.nl, GameSpot.com en nog meer game sites. Tune je eigen auto in GTA: San Andreas We kunnen bijna niet meer verbaasd zijn over het aantal details dat in Grand Theft Auto: San Andreas zal zitten. Maar er is toch weer wat info vrijgekomen waarvan menig gamerhart weer wat sneller gaat kloppen. Een deel van de Hispanic cultuur van America draait om het maken en tunen van auto’s. En wat blijkt, in GTA: SA zul je hetzelfde kunnen doen. Wil je je auto opvoeren? Dan voeg je toch een nitrous kit toe. Nieuwe velgen, bumbers en uitlaten zijn maar een kleine keuze uit de vele andere onderdelen om je auto te verbeteren. Er zijn ook nog een aantal andere feiten bekend geworden. Een kleine greep uit een aantal andere features in de nieuwe GTA: Bevestigde voertuigen FCR 900 bike, Monster Truck, ZR350 Sports car, Dodo, Quad Bike, Tanker, School Bus, Golf Car, Low Rider Mustang, Treinens, Boten, Surpises!, BMX, Cement Mixer, NRG 500 Bike, Sleepwagens. Wapens Knuckle Duster, 12 Gauge Shotgun, Rocket Launcher, Katana, Uzi 9mm (twin-handed), Colt .45, M-16 Assault Rifle, AK-47, Ingram Mac 10, Chrome Shotgun. ![]() Screenshots en high-res versie GTA: San Andreas trailer Alle Grand Theft Auto: San Andreas fans worden weer verwend, want na het openen van de officiele website is er een high-res versie (104MB - QuickTime) van de pas verschenen trailer verschenen en zijn er vier nieuwe screenshots te bewonderen. Op de onderstaande screenshots zien we wat achtervolgingen, die je waarschijnlijk vaak in het spel zult meemaken. Nog twee maanden en dan zou San Andreas moeten verschijnen. quote: ![]() ![]() ![]() ![]() This Topic Is Created And Designed By : NFSUndergroundII ![]() | |
Steve-O | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:05 |
fipo ![]() | |
Steve-O | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:06 |
vette OP ![]() | |
Chris_Redfield | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:11 |
quote:Jep. ![]() ![]() | |
menesis | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:19 |
mooi man! | |
Miwe | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:21 |
Tis maar goed dat de PS2 verlaagd is in prijs, want die ga ik speciaal voor dit spel zeker kopen. (hopen dat er dan een aanbieding is voor PS2 + GTA SA en VC ofzo) | |
dabadbass | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:24 |
quote:Ik denk dat ik dat ook maar ga doen ![]() | |
Hiph0p2oo4 | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:24 |
En het duurt natuurlijk weer jaren voordat dit juweeltje op de PC tevoorschijn komt ![]() | |
peristilius | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:24 |
Katana ![]() Vond het altijd leuk om rond te rennen met zon ding en een beetje hoofden af te choppen ![]() | |
LostFormat | dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:26 |
Als ik alle verhalen zo doorlees krijg ik wel een erg groot sims gevoel... | |
HansvanOchten | dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:18 |
quote:Het beste Melee wapen uit VC! verkapte tvp | |
Hare | dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:28 |
YEssssss, we zijn er weer bij hoor. Heerlijk om hier mee te lurken!! | |
Evil_Jur | dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:29 |
Ok, verder met de discussie, echt of leuk stukje fanart?:![]() | |
Steve-O | dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:31 |
ik zeg echt | |
peristilius | dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:36 |
Ik zeg nep, de nieuwe eilanden hebben volgens mij een iets andere kleur en zijn veel minder gedetailleerd. Ook zijn de lijnen eromheen veel dikker en groffer. | |
Mork_Van_Ork | dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:59 |
Lijkt mij ook nep, heb al enkele neppe mappen gezien. De echte map op de rockstar site hebben ze gewoon wat groter gemaakt. | |
speedfreakssj | dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:00 |
Dan zou het wel erg kleine stadjes worden. VC was dan IETSJE kleiner dan dit. afgezien van de grote tussenoppervlakken. Denk dys dat het fake is. | |
Flying | dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:25 |
Iemand meer info over de soundtrack? | |
Hollandia2 | dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:36 |
GTA ![]() | |
The_Emotion | dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:37 |
Volgens mij is de map fake. Op de officiele site van San Andreas staat dat Palonimo Creek(linksboven Red country) een uitzicht heeft op Las Venturas. Deze Map zegt duidelijk iets anders ![]() | |
Evil_Jur | dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:54 |
quote:Rot op trol, of onderbouw je mening. | |
HansvanOchten | dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:59 |
Nep, kijk maar naar de weg tussen los santos en les ventura. Bij los santos houdt hij op links bij "Rodeo" en komt niet terug bij de andere stad. | |
NFSUndergroundII | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:02 |
Is de OP zo naar jullie wens? | |
MrSkyline | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:04 |
nep of in progress, maar ik denk nep. ow en mensen die hiervoor een ps2 kopen ![]() het is het cker waard, kan je ook gelijk GT4 en mgs 3 halen ![]() | |
menesis | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:05 |
Weet iemand hoe dat liedje heet wat je in de trailer (en afentoe op de site) hoort? BTW: op sommige plekken bij die interactieve map krijg je ook filmjpjes te zien!!! wist ik eerst helemaal niet! | |
MrSkyline | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:08 |
wat ik nou eigenlijk niet begrijp is dat ik veel mensen ken die gta3 en vice op de pc spelen (uitspelen) maar de steden absoluut niet uit hun kop kennen, als ik zeg rijd eens naar north point mall kijken ze me raar aan, en iedereen die ik ken die het op de ps2 speeld kent het helemaal uit zn kop, ik kan ook alles vinden en ken de hele map uit me kop van 3 en vice. vaag, meer mensen dat opgevallen? | |
menesis | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:12 |
men stond een tijdje geleden raar op te kijken toen ik iemand één voor één ( op de PC) naar de hidden packages loddste in VICE ![]() (ik speel t op de PS2) | |
Hollandia2 | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:15 |
quote:die filmpjes zijn eervol heh ![]() | |
HansvanOchten | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:16 |
quote:Hoewel ik ook denk dat het fake is verwacht ik niet dat die dorpen veel groter worden. In een ander topic had ik ook al zoeits gezegd dat het vooral groter is door de paar "kleine?" dorpen en de tussenoppervlakte. | |
Hollandia2 | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:18 |
quote:als je de north point mall niet kent... kun je maar beter ophouden met GTA spelen | |
Hollandia2 | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:20 |
die map is vet nep | |
Georges | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:31 |
Ik denk ook dat ie nep is. Sommige delen lijken direct overgenomen van Los Santos. Deeltje 7 alweer. ![]() | |
Georges | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:31 |
Een van de beste OP's ooit trouwens. | |
Chris_Redfield | dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:51 |
quote:Fake, het grote verkeersknooppunt (met wat straten daar in de buurt) ten noorden van Los Santos is het zelfde als het knooppunt ten zuiden van San Fierro. Las Venturas is fout geschreven en je ziet op die kaart ook geen wijknamen. En er zijn geen citylimits te zien. Jammer, het zag er op het eerste gezicht geweldig uit. En volgens Rockstar keek je vanaf Hanky Panky point naar Las Venturas, en volgens die fake map kijk je vanaf HH point naar San Fierro. | |
Steve-O | dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:05 |
quote:crash bandicoot is meer wat voor jou ![]() | |
thomaspronk | dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:12 |
Kan iemand ook bevestigen dat gta SA ook op de pc uitkomt. het zou me zelf niks verbazen als hij alleen op die K*T playstations 2 uitkomt. Weet je wat erover, zeg ut dan. thanx alvast | |
Seal_force | dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:15 |
Mooie OP! ![]() | |
thomaspronk | dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:17 |
ook al was de OP opzich niks, dan was het nog de best OP, want met zo'n cool spel, is gewoon niks negatiefs | |
The_Emotion | dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:26 |
quote:Meen je dat nou? ![]() Ik heb ze allebei op de PC gespeeld en ik ken elk uithoekje van Liberty City en Vice City nog beter dan m'n achtertuin ![]() Ik hoop ook dat San Andreas op de PC uitkomt, jammer dat er niets over bekend is | |
thomaspronk | dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:29 |
na 1 uurtje gewoon rondgereden te hebben ken ik hem wel, alleen de namen weet ik nooit, maar dat maakt niet uit, als je de hele kaart uit je kop kent speel je ook makkelijker het spel uit.... | |
NFSUndergroundII | dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:12 |
Ik ken Vice City helemaal uit mijn kop! ![]() ![]() | |
Evil_Jur | dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:37 |
quote:Lijkt me dat je gewoon naar het verleden moet kijken: 6 maanden na de ps2 release komt ie voor de pc, maar dan heb ik hem lekker al 3x uitgespeeld. | |
MrSkyline | dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:38 |
hehehe ja das makkelijk met indernet voor je voetten ![]() ik weet praktisch alles te vinden, maar dat heb ik met iedere game. best handig. ik heb trouwens ook gelijk de strategy guide en de soundtrack gereserveerd ![]() van die hebbedingetjes ![]() | |
MrSkyline | dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:42 |
en @ nfsundergroundIIquote:da kan natuurlijk niet ![]() startpost ff aanpassen ![]() | |
Flying | woensdag 25 augustus 2004 @ 00:00 |
Ik wil de soundtrack! ![]() | |
Cool_Runner | woensdag 25 augustus 2004 @ 00:50 |
Die map is idd nep. | |
Flying | woensdag 25 augustus 2004 @ 01:02 |
Weet er echt niemand de titel en de artiest van dat liedje uit het filmpje? | |
-Mzraki- | woensdag 25 augustus 2004 @ 01:04 |
tvp, en hopelijk is die map nep, want ik mag hopen dat, naar verhouding, de ruimte tussen de steden toch wel wat groter is. | |
MrSkyline | woensdag 25 augustus 2004 @ 01:22 |
quote:neem het op op cd, mp3 md whatever, en ga bij een goede urban platenzaak langs en vraag het aan een expert ![]() | |
Evil_Koekje | woensdag 25 augustus 2004 @ 04:37 |
quote:Ik vond dit: "Jungle Fever" by Chakachas. Maar weet niet of 't klopt dus zou je even moeten checken. ![]() | |
Hare | woensdag 25 augustus 2004 @ 05:23 |
quote:Klopt, staat ook op de Boogie Nights OST ![]() | |
menesis | woensdag 25 augustus 2004 @ 13:38 |
OK thnx! Vond het wel chill klinken! Eigenlijk maakt het bijna niet uit welk leidje ze bij die trailer stoppen; ik vind het toch meteeen goed met die beelden erbij ![]() | |
Evil_Jur | woensdag 25 augustus 2004 @ 14:06 |
quote:Dat denk ik niet, op de officiele los santos map zie je ook al delen van het noordelijke en westelijke eiland. Veel groter zou ook teveel worden voor de PS2 | |
menesis | woensdag 25 augustus 2004 @ 15:05 |
quote:Waarom zou het te groot worden? ALles werkt toch met streaming in dat spel; alleen een klein deel van de map staat in zn geheugen. Als je gaat rijden load ie pas de stukjes die je nodig hebt en wat achter je ligt haalt ie weer uit zn geheugen. Dan dondert het dus niet hoe groot de stad is, als het maar op zon DVD past ![]() ![]() | |
peristilius | woensdag 25 augustus 2004 @ 15:10 |
quote:Hoop niet dat je problemen krijgt met laden als je auto te snel is ![]() | |
MrSkyline | woensdag 25 augustus 2004 @ 17:03 |
valt wel mee, daarom zijn die helis en vliegtuigen ook niet zo snel, en je krijgt pas veel detail als je erg laag vliegt... | |
menesis | woensdag 25 augustus 2004 @ 17:21 |
quote:Met al die NOZ zou het idd nog wel eens voor problemen kunnen gaan zorgen ![]() ![]() Ik denk trouwens dat GTA gaat uitgroeien tot een overall, 100000 in één game. Racen, vliegen basketballen, straatvechten, knallen, krikken (dat zit er toch ook weer in? ![]() ![]() | |
peristilius | woensdag 25 augustus 2004 @ 17:27 |
quote:Hmmz en een aantal goede rpg's zou ik ook wel leuk vinden, maar als je de verschillende elementen in GTA goed uitwerkt kan je inderdaad een heel eind komen ![]() | |
MrSkyline | woensdag 25 augustus 2004 @ 18:07 |
ps3 ----> bluray -----> 50 gb ![]() | |
Chris_Redfield | woensdag 25 augustus 2004 @ 18:31 |
Zal de hele map vanaf het begin open zijn? Van de ene kant hoop ik van wel want dan rij ik meteen naar Mt. Gilliad. Maar aan de andere kant zou het wel boeiender zijn als de GTA wereld stukje bij beetje geopend wordt. Wat ik me wel afvraag is hoe ze je in een bepaald gebied willen houden aangezien water nu geen barriere meer is. | |
Hare | woensdag 25 augustus 2004 @ 18:47 |
quote:Daar zeg je me wat ja. Een open brug of afgesloten tunnel helpt geen fuck als je gewoon naar de overkant zwemt. Misschien een leuk haaitje in het water gooien? ![]() | |
Mork_Van_Ork | woensdag 25 augustus 2004 @ 19:12 |
Of gewoon vermoeidheid na minuutje zwemmen, of onderkoeling ofzo. Daar is wel iets op te verzinnen. | |
Cyberdogg | woensdag 25 augustus 2004 @ 19:44 |
quote:Nee, want als je vaak zwemt, wordt je conditie ook beter. | |
Cyberdogg | woensdag 25 augustus 2004 @ 19:48 |
Het zal wel weer net als in GTA III een (denkbeeldige) muur worden. Als je daar met een boot het water overstak, knalde je er ook ineens tegen aan. | |
eRRR-Tieee | woensdag 25 augustus 2004 @ 19:55 |
Ik gebruik mijn PS2 eigenlijk alleen nog maar voor dvd's maar met GTA:SA speel ik dus eindelijk weer een spel op de PS2. Vindt dat er de laatste tijd helemaal niet meer zulke super goede games op de PS2 uitkomen. Maar GTA:SA wordt weer veel uren speelplezier!!! ![]() | |
menesis | woensdag 25 augustus 2004 @ 20:02 |
quote:vin ik ook! eindelijk weer ns een goede game! (maar ik ga ook metalgearsolid3 kopen ![]() | |
MrSkyline | woensdag 25 augustus 2004 @ 20:31 |
me 2 en gt4 ![]() | |
Georges | woensdag 25 augustus 2004 @ 22:02 |
Is alles niet gescheiden door water? Geloof niet dat ze iets gebruiken om de cities te scheiden anders dan water als je naar de kaart kijkt. | |
Hollandia2 | woensdag 25 augustus 2004 @ 22:09 |
quote:San Andreas is de breuklijn in California dus een aardbeving zou wel op zn plaats zijn als oorzaak om delen van de staat af te sluiten | |
Hollandia2 | woensdag 25 augustus 2004 @ 22:14 |
quote:ik vind dat wel een klein beetje lame, want naar mijn weten is LA helemaal niet omringd door water. Maar ze hebben denk ik geen alternatief, want gewoon doodlopen aan de rand van de stad is nog lamer | |
Georges | woensdag 25 augustus 2004 @ 22:23 |
quote:Lame of niet, het is wel de makkelijkste oplossing. Ik weet niet of die kaart die hier stond fake is, maar het is wel aannemelijk. Los Santos is al omringd door water dus zou me niet verbazen als ze eilanden gebruiken. | |
HansvanOchten | woensdag 25 augustus 2004 @ 22:24 |
quote:Ik denk dat SA, GT4 en MGS3 de enige games zijn die ik nog koop voor de ps2 dit jaar. Of er moet nog een final fantasy komen of een opvolger van wipeout. | |
peristilius | woensdag 25 augustus 2004 @ 22:26 |
quote:Het is een stad die de sfeer van Los Angeles heeft, het is niet los angeles helemaal nagebootst of wat dan ook, tot nu toe is volgens mij elke stad in gta omringd geweest met water. | |
Hollandia2 | woensdag 25 augustus 2004 @ 22:51 |
quote:klopt, maar bij Miami en New York zijn er naar mijn weten ook daadwerkelijk delen v/d stad omringd door water wat bij Los Angeles niet is. | |
peristilius | woensdag 25 augustus 2004 @ 22:55 |
quote:Miami en New York liggen beiden gewoon aan zee net als Los Angeles | |
menesis | woensdag 25 augustus 2004 @ 23:01 |
(niet bij gta1 & 2 ; bij 1 had je van die leuke gebouwen die oneindig doorgingen als je met een cheat de camera over de map bewoog ![]() K heb dat nummer van de trailer trouwens gevonden! Tis leuk in de trailer alleen het hele nummer is een beetje eentonig... :S | |
Hollandia2 | woensdag 25 augustus 2004 @ 23:04 |
quote:ik snap dat ze aan zee liggen, maar zoals ik al zei zijn het delen van de stad die omringd worden door water. New York (is alom bekend dat het uit delen bestaat omring door water): ![]() ![]() Miami: ![]() | |
MrSkyline | woensdag 25 augustus 2004 @ 23:43 |
misschien iets met roadblocks, en als je dr langs scheurt heb je 6 sterren en word je afgeknalt door een heli ![]() of wegen zijn afgesloten omdat het wegdek rot is van een aardbeving ofzo | |
speedfreakssj | donderdag 26 augustus 2004 @ 00:48 |
Ik denk idd dat het door roadblocks en zo gedaan word. In GTA3 werd je wel tegen gehouden door een muut maar volgens mijn kon je wel naar de overkant vliegen in een tank. | |
Evil_Koekje | donderdag 26 augustus 2004 @ 01:06 |
Ik heb zo'n idee dat ze dit keer iets verzonnen hebben wat echt niemand zou verwachten, of anders de hele staat in 1 keer open gegooit hebben.. | |
Hollandia2 | donderdag 26 augustus 2004 @ 01:11 |
quote:in gta 3 kon je gewoon met wat oefening over de brug springen. Ik heb het over de brug die bij het begin opgeblazen wordt door de Columbian Cartel. Zo kon je gewoon naar het andere eiland in het begin. | |
Aurelium | donderdag 26 augustus 2004 @ 01:37 |
Oh oh oh! Maak me gek!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Kon ik eerst niet wachten om in vice city met een motor/scooter over de boulevaar te gaan crossen, nu kan ik niet wachten om in een typische amerikaanse slee met een country muziekje op door de woestijn te gaan rijden ![]() Waarom nou altijd eerst op die &*^&* playstation 2 ![]() | |
Georges | donderdag 26 augustus 2004 @ 09:11 |
De 'muur' is gewoon water, dat blijkt toch al duidelijk uit de kaart van Los Santos. | |
Evil_Jur | donderdag 26 augustus 2004 @ 09:18 |
quote:Het is al bevestigd dat je in het verhaal moet vorderen om in andere steden te komen. | |
tommie_b | donderdag 26 augustus 2004 @ 09:22 |
Hopelijk gaan die wagens wat realistischer rijden... | |
thomaspronk | donderdag 26 augustus 2004 @ 10:32 |
quote:is deze beter dan http://image.com.com/game(...)040821_screen035.jpg | |
thomaspronk | donderdag 26 augustus 2004 @ 10:39 |
gta SA komt waarschijnlijk pas in 2005 uit voor de pc. Tenminste daar kreeg ik antwoord op toen ik een mail stuurde naar zo'n gastje. die vuile ps2 neemt nu dit spel ook alweer in beslag | |
Evil_Jur | donderdag 26 augustus 2004 @ 11:09 |
quote:Hoe bedoel je? Dit is de gewone officiele Los Santos kaart... De discussie gaat over de onofficiele 'volledige' kaart. | |
Evil_Jur | donderdag 26 augustus 2004 @ 11:10 |
quote:Waarom zijn jullie hier allemaal zo verbaasd/kwaad over? Het contract tussen sony en rockstar was al bekend vanaf GTAIII | |
Hollandia2 | donderdag 26 augustus 2004 @ 12:33 |
PS2 ![]() | |
Fernando-Nelson | donderdag 26 augustus 2004 @ 13:46 |
Ben beniewd of ze ook opnieuw met allemaal leuke en originele missies komen, dan is het feest helemaal compleet! | |
eRRR-Tieee | donderdag 26 augustus 2004 @ 14:17 |
quote:Ze zullen zeker veel originele missies in het spel brengen!! sowieso is het overvallen van huizen al een soort van missie, en volgens mij kan je daar geen genoeg van krijgen. Hoe groter en mooier de huizen/villa's zijn hoe meer geld er waarschijnlijk te halen valt. Kan echt niet wachten!!! ![]() | |
Eminemzdogz | donderdag 26 augustus 2004 @ 16:20 |
Jaaaaa dat huizen inbreken lijkt me echt te cool ![]() | |
Flying | donderdag 26 augustus 2004 @ 16:27 |
quote:Der hele kast? Gewoon wieltjes onder haar huis en de woestijn in ermee ![]() | |
eRRR-Tieee | donderdag 26 augustus 2004 @ 16:42 |
quote:LOL Zitten er trouwens ook dieren in SA??? zoals honden, katten en wild in het bos?? | |
Hollandia2 | donderdag 26 augustus 2004 @ 17:24 |
quote:ja er is al een hond gesignaleerd (zie vorig deel , een van de laatste pages) | |
Chris_Redfield | donderdag 26 augustus 2004 @ 17:39 |
De hond zit achter/naast die dude rechts. (rechts langs de blauwe auto)![]() Het zou wel gaaf zijn als je een hond kan kopen in de Petshop en die hond volgt je overal en beschermd je. | |
peristilius | donderdag 26 augustus 2004 @ 17:44 |
quote:Of als je die honden gewoon helemaal de tyfus in kunt schoppen ![]() | |
Hare | donderdag 26 augustus 2004 @ 18:08 |
quote: ![]() Schitterend! ![]() | |
gijsje79 | donderdag 26 augustus 2004 @ 18:10 |
Weet niet of deze al voorbij is gekomen een trailer van 104 mb. http://www.gamershell.com(...)2&a=5488636308743.04 | |
Bananenlul | donderdag 26 augustus 2004 @ 20:13 |
kun je ook klimmen, beter springen? | |
menesis | donderdag 26 augustus 2004 @ 20:23 |
Denk dat er ook wel koeien in zitten. Zal wel weer een mini game cow-tipping in zitten (populair in US ![]() | |
NFSUndergroundII | donderdag 26 augustus 2004 @ 23:46 |
PC versie GTA: San Andreas al in februari? Nog zo'n twee maanden en dan verschijnt de Playstation 2 versie van Grand Theft Auto: San Andreas. Ontwikkelaar Rockstar heeft echter al laten weten dat er ook een PC versie zal komen. Dit heugelijke feit zou ergens in 2005 moeten plaatsvinden, maar wanneer precies wilde men niet zeggen. Als we de online shop "Special Reserve" mogen geloven, zou de PC versie al in februari moeten verschijnen. Het proeft als speculaas met een korreltje zout, wat zeg ik, een berg zout, maar we weten hoeveel PC gamers met smart op een nieuwe GTA wachten en dan kunnen we jullie dit nieuws toch niet onthouden. quote:Verder vraagt de website GTA Junkies zich af of er honden in San Andreas aanwezig zullen zijn. We hebben het dan niet over Snoop Doggy Dog en de Dog pound, maar over mens' beste vriend. | |
peristilius | donderdag 26 augustus 2004 @ 23:48 |
quote:Neem aan van wel, ze staan al op screens lijkt me vreemd als ze ze nu nog gaan schrappen ![]() | |
MrSkyline | donderdag 26 augustus 2004 @ 23:50 |
hee ik zat wat politie radio sampletjes op de sa website te luisteren tot ik dit hoorde: "send in the K9 units" wie niet snapt wat ik bedoel, hier een hint: http://images.google.nl/i(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wi | |
peristilius | donderdag 26 augustus 2004 @ 23:55 |
quote:Ik kreeg dit: ![]() Zitten die er ook in ![]() | |
MrSkyline | vrijdag 27 augustus 2004 @ 00:08 |
hehehe misschien nie helemaal zo ![]() ![]() | |
Aurelium | vrijdag 27 augustus 2004 @ 01:43 |
Ahh fuck! toch geen hondjes he ![]() ![]() | |
Evil_Koekje | vrijdag 27 augustus 2004 @ 03:16 |
Dat K9 gepraat op de site is er nu vanaf gehaald...apart.. | |
Evil_Koekje | vrijdag 27 augustus 2004 @ 03:21 |
Paar nieuwe dingen (confirmed..tenminste door magazines, niet door R* zelf maar als een magazine 't zegt mag je 't opzich wel heel erg aannemen lijkt me..): -Farm animals such as pigs and cows can be seen in the countryside. (Can you say Carmageddon?) ![]() -Countryside residents are far more relaxed, often drunk or even half-naked. -You can do tricks with the quad bikes too, like wheelies etc. ![]() -Rockstar has implemented a new 'filter' to reflect heat and smog in the city of Los Santos. -Another filter, set up for the countryside, gives a much brighter and healther feel -Different weather models for cities. Los Santos has a "bright, gritty feel" with occasional bursts of rain. San Fierro is "foggy". Las Venturas has "clear air and harsh lights," and finally the countryside has a "warmer, more natural vibe to it." -Particle effects allow for "plumes of exhaust smoke," "tyres kicking up dirt," and smoke from skidding wheels. Also expect sparks flying from bulletshots and all sorts of wind effects. -Riding the ATV in the countryside will allow you to shift your weight in different directions with the use of the right stick. quotes van TotalVideoGames: - "Yes we know it’s a county that encompasses three cities, but until you’ve seen the map we honestly don’t think it’s possible to comprehend just how big the state of San Andreas is until you’ve seen it." ![]() ![]() - "Stood outside of the Pizza shop you’ll notice customers drive up, park (and sometimes crash), enter the Pizza place, order some food, eat it and get on with the rest of their duties. " - "Players now have direct control over the camera with the right thumbstick (an absolute godsend), whilst you’re given the choice of manual targeting or a thankfully much improved auto-targeting option. Players can use the shoulder buttons to lock-on and select various parts of the opponent’s body, whilst also now having the crucial ability to strafe. " | |
Evil_Koekje | vrijdag 27 augustus 2004 @ 03:23 |
en nog nieuwe screens:![]() ![]() | |
MrSkyline | vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:13 |
![]() | |
eRRR-Tieee | vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:36 |
quote:Er gaan geruchten dat er helemaal geen (politie) honden in voorkomen. op het plaatje hierboven lijkt het van veraf idd een hond maar andere mensen beweren weer dat het gewoon iemand is die aan het opdrukken is (dan wel met een erg kromme rug ![]() | |
Evil_Jur | vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:51 |
Er zijn 2 nieuwe sites uit de GTA wereld online: www.maccer.net en www.epsilonprogram.com [ Bericht 1% gewijzigd door Evil_Jur op 27-08-2004 16:57:02 ] | |
Evil_Koekje | vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:07 |
quote:Of ze willen het juist als verassing houden... het lijkt me namelijk goed mogelijk dat er wel K9 units (of iig honden) inzitten aangezien koeien e.d. ook confiirmed zijn.. | |
eRRR-Tieee | vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:19 |
quote:Ik hoop idd dat je gelijk hebt!! Rennen als een gek als je die beesten achter je donder aan hebt nadat je een overval hebt gepleegd ![]() | |
MrSkyline | vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:47 |
ze moetten wel met dieren, want wtf is een boerderij zonder dieren? ik ben 90 % cker dat er dieren inzitten, iniedergeval honden. vissen zaten al in vice ![]() | |
Flying | vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:52 |
quote:? Ik heb 1 keer een dolfijn gezien, en hij bewoog nog niet ook ![]() | |
Chris_Redfield | vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:53 |
quote:En zeemeeuwen kon je ook al uit de lucht knallen met je sniper geweer. | |
Impreza_STI | vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:57 |
quote: ![]() ![]() Ga ik zo maar eens proberen ![]() | |
Chris_Redfield | vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:05 |
quote:Ja en je kan dan in je "stat's" zien hoeveel je er al geschoten hebt. (ze ploffen als kleiduiven uit elkaar) | |
jacco | vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:38 |
quote:Wat leuke weetjes van de Maccer site ![]() quote: quote: | |
Evil_Jur | vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:39 |
quote:Iemand er al goed gesnuffeld? Ik ben benieuwd hoe deze in de storyline gaan passen. | |
Steve-O | vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:41 |
die vogels zijn kleine ufo's in VC ooit een vogel gezien die achteruit vliegt ![]() | |
NFSUndergroundII | vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:52 |
quote: ![]() quote: | |
Evil_Jur | vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:06 |
quote:Ook zo'n non-nieuws van gamer.nl, in VC had je ook al een camera die je in een msisie moest gebruiken. | |
Chris_Redfield | vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:09 |
quote:Als je die dingen afknalt komt er in de stat's te staan: "seagulls sniped" en geen "ufo's sniped". http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk_99l.html | |
Steve-O | vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:18 |
quote:ik blijf der bij als je is nar die dingen gaat kijken zie je dat het neit op vogels lijkt ![]() | |
Hollandia2 | zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:10 |
quote: quote:Jezz Torrent is die dude van Love Fist uit Vice City | |
Hollandia2 | zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:15 |
Verder denk ik dat die site van Epsilon Program gewoon gemaakt is, omdat er zo een gast in bv. iets dergelijks als VCPR hiervoor steeds reclame gaat maken (send in the money order), net zoals Pastor Richards Statue in Vice City. | |
HansvanOchten | zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:07 |
quote:Pastor Richards is echt de held. In de show op VCPR waar die die naakte gast doodschiet. "Die you evil do-err DIE DIE" ![]() "Shall i send him to hell maurice" :') | |
Chris_Redfield | zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:06 |
Op een ander forum is iemand aan het passen en meten geweest om de grote van San Andreas en dan met name Los Santos te kunnen bepalen, hij is er vanuit gegaan dat de boot die helemaal rechts onder in het Los Santos Ocean Docks ligt de zelfde grote heeft als de boten die in de haven van Vice City liggen, hij komt dan tot de volgende conclusie: Rood is Vice City Zwart is GTA3 Liberty City En de onderste witte kaart is Los Santos ![]() Als ik het zo bekijk dan is San Andreas echt enorm groot! Zelfs als ie het niet helemaal correct heeft bestrijkt SA nog steeds een enorm groot gebied. ![]() | |
Georges | zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:26 |
quote:Cool. ![]() Dan wordt San Andreas uber groot. ![]() | |
Internationalist | zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:48 |
![]() | |
HansvanOchten | zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:57 |
Ik neem aan dat hij de grote van de vrachtschepen heeft gebruikt? Maar dan wordt het idd wel een immens grote game! | |
Georges | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:51 |
Dit spel wordt het gewoon. Als ie op de pc komt zal ie alles verslaan. ![]() | |
Georges | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:56 |
Dit is trouwens maar het begin. Over 10 jaar zullen er games zijn waarbij je 10 of 20 steden hebt. Imagine that. | |
NFSUndergroundII | zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:44 |
![]() | |
RayMania | zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:25 |
En die onderste kaart is enkel Los Santos?? Dus er moeten nog 2 steden bij wat bij elkaar San Andreas maakt... OMG! | |
NFSUndergroundII | zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:34 |
quote:Yup. Die andere 2 moeten er dan nog biJ! | |
Evil_Koekje | zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:37 |
quote:Idd, en dan nog de countryside e.d. ![]() | |
Cool_Runner | zondag 29 augustus 2004 @ 01:48 |
ongekend dit spel. Te gruwelijk, ik wil spele gvd ![]() | |
Evil_Jur | zondag 29 augustus 2004 @ 09:48 |
quote:Dat is niet helemaal waar, naast Los Santos is namelijk ook Red County te zien, een gedeelte van het platteland. | |
RayMania | zondag 29 augustus 2004 @ 11:46 |
Volgens mij ben je dan al een dag bezig om van noord naar zuid te rijden als je een missie hebt ![]() | |
Steve-O | zondag 29 augustus 2004 @ 14:40 |
![]() ![]() | |
MrSkyline | zondag 29 augustus 2004 @ 21:23 |
minimaal 4x vc ![]() | |
MrSkyline | zondag 29 augustus 2004 @ 21:30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() deze had ik nog niet voorbij zien komen. en ik snap niet wat mensen nou zeiken over de gfx, want ik vind het er verdomde vet uitzien.... | |
livEliveD | maandag 30 augustus 2004 @ 16:52 |
Boeie aan de graphics. Als het maar lekker speelt en je een gevoel van vrijheid geeft vind ik het best | |
HansvanOchten | maandag 30 augustus 2004 @ 21:01 |
Dat is idd wel het belangrijkste. Ik hoop alleen dat ze de besturing voor indoor omgevingen hebben verbeterd. In VC was dat soms best lastig in indoor/krappe omgevingen. | |
NFSUndergroundII | maandag 30 augustus 2004 @ 22:45 |
Dus in februari 2005 de PC versie ![]() | |
Hare | maandag 30 augustus 2004 @ 23:34 |
quote:Idd, ubergeil!!! ![]() | |
Evil_Koekje | dinsdag 31 augustus 2004 @ 16:58 |
"Death Row Records recently confirmed Dr. Dre's "Let Me Ride" and "Nuthin' But a G Thang," as well as Snoop Dogg's "Gin & Juice" for San Andreas' soundtrack" | |
MrSkyline | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:25 |
nice, 3 classics ![]() | |
Georges | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:34 |
quote:Oe yeah ![]() | |
PRMNS | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:46 |
Wat een kuttopic. Wordt ik er weer eens lekker aan herinnerd dat ik nog tot 2005 moet wachten ![]() (tevens tvp) | |
Hiph0p2oo4 | dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:06 |
Kutzooitje.. 2oo5 pas ![]() | |
-Mzraki- | dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:17 |
quote:Dude, Half Life 2, Halo 2, NFSU 2 en dan GTA: SA Ik zou bijna zeggen: Februari 2005, dan al?!? ![]() | |
Hiph0p2oo4 | dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:18 |
quote:Zo kan je het ook bekijken ja ![]() Ik vraag me zowiezo af of mijn systeempje SA nog wel lief gaat vinden ![]() | |
Flying | dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:51 |
quote:Half Life 2: De SP uitspelen in een weekje Halo 2: Halo zuigt NFSU 2: Als het steeds maar rondjes rijden is wordt het ook weer niks | |
menesis | woensdag 1 september 2004 @ 12:04 |
quote:de PS2 is ondertussen ook niet veel veranderd hoor ![]() | |
Rahl | woensdag 1 september 2004 @ 12:24 |
quote:flamebait en offtopic ![]() | |
MrSkyline | woensdag 1 september 2004 @ 15:03 |
quote:jou mening, ik vind die spellen ook vet, al heb ik geen xbox. ik ben ook pro ps2 maar ga alsjebliefd niet lopen jengelen als het toch niemand interesseerd. | |
speedfreakssj | woensdag 1 september 2004 @ 16:48 |
HL2 ga ke echt niet uitspelen in 1 weekje. ja, misschien als je constant speeld en weet HOE ALLES moet. Ik vraag me wel af of je ook opmerkingen over je auto krijgt, Toen ik in een brandende perennial aankwam die ontplofte voor het schip om mercedes op te halen werd er NIKS over gezegd, OOK niet toen ik in een ferrari aankwam. | |
NFSUndergroundII | woensdag 1 september 2004 @ 22:20 |
quote:Laat de jaarwisseling maar snel komen ![]() | |
NFSUndergroundII | woensdag 1 september 2004 @ 22:22 |
quote:NFS Underground 2 komt in November 2004 hoor ![]() En wat te denken van The Sims II (September) en Football Manager 2005 (December) ![]() | |
Chris_Redfield | woensdag 1 september 2004 @ 22:34 |
Nog een fake map, maar ik vindt hem wel geslaagd. Ik denk wel dat de kaart ongeveer aangeeft hoe groot het speelveld wordt. ![]() ![]() | |
Chris_Redfield | woensdag 1 september 2004 @ 22:35 |
Even de andere er nog een keertje erbij zodat je ze mooi kan verglijken.![]() | |
Georges | woensdag 1 september 2004 @ 22:36 |
Ook al zou het fake zijn, het is denk ik wel een goede benadering op z'n minst. Ziet er goed uit. | |
peristilius | woensdag 1 september 2004 @ 22:43 |
Vind die nieuwe mooier, kan alleen maar hopen dat het zo wordt | |
-Mzraki- | woensdag 1 september 2004 @ 22:44 |
quote:Dat weet ik, waar beweer ik dan anders? ![]() NFSU 2 is een perfecte tijdvuller voor nu tot release GTA: SA. | |
Evil_Koekje | woensdag 1 september 2004 @ 23:19 |
ik ben dan geen mod, maar hou aub met dat offtopic gezeur over welke spellen je gaat spelen totdat GTA SA uit is... ![]() | |
Evil_Koekje | donderdag 2 september 2004 @ 18:17 |
-The cable cars on rails in San Fierro will be jackable and driveable! -You can buy tobacco in the form of cigarettes in special locations, and you will be able to smoke it. -The VW van will be called Camper. -The Hub is the name of Cesar's and CJ's car garage. (known already) -There are workshops for custom car paintjobs. -To top it off, this magazine claims the blur effect for nitro (a la NFSU) has not yet been finalised | |
Georges | donderdag 2 september 2004 @ 18:40 |
Klinkt goed, cable cars zijn trams? Lijkt me wel cool als je in zo'n camper kan wonen voor een tijdje. | |
DeRCT14 | donderdag 2 september 2004 @ 18:50 |
quote:en waar heb je dit vandaan? om de rumour mill ff te stoppen ![]() | |
Evil_Koekje | donderdag 2 september 2004 @ 21:50 |
quote: "The September issue of PSE2 magazine has a few new details on the San Andreas city that seems to be covered a lot this month; San Fierro." | |
Flying | donderdag 2 september 2004 @ 23:00 |
Ik heb gehoord dat je met landbouwvoertuigen (pekdorsers ![]() | |
MrSkyline | donderdag 2 september 2004 @ 23:59 |
ik weet niet wat een pekdorser is maar ik heb al wel screens gezien met zo'n combine machine er op (graan oogst geval met massive blades voorop) ![]() ![]() ![]() | |
livEliveD | vrijdag 3 september 2004 @ 11:27 |
Roken in SA? Cool! | |
Aurelium | vrijdag 3 september 2004 @ 12:20 |
quote:Dat kon in vice city ook al met een cheatcode ![]() | |
speedfreakssj | vrijdag 3 september 2004 @ 12:21 |
Ben benieuwd of je dan ook opmerkingen krijgt. bijv, hey are you wanting cheap cancer or the real stuff ofzo. | |
Chris_Redfield | vrijdag 3 september 2004 @ 21:50 |
Het wordt weer eens tijd voor wat nieuwe up-date's. Al dagen niks nieuws. ![]() | |
Georges | vrijdag 3 september 2004 @ 22:12 |
Als het goed is in het weekend een update van gamespot of gamespy volgens gtagaming. | |
Chris_Redfield | zaterdag 4 september 2004 @ 09:46 |
O.k. hier zijn weer een paar nieuwe screens:![]() Vette bulldozer! ![]() ![]() ![]() Sproeivliegtuig? ![]() ![]() | |
Chris_Redfield | zaterdag 4 september 2004 @ 10:10 |
Over de bulldozer schrijven ze het volgende:quote: OMFG! ![]() | |
Hollandia2 | zaterdag 4 september 2004 @ 10:26 |
ik ben benieuwd wanneer ze die officiele site gaan updaten. | |
Chris_Redfield | zaterdag 4 september 2004 @ 10:36 |
Hele verhaal van Gamespot.com pt. 1 It's difficult to remember a time in gaming before Grand Theft Auto, since it's been such an incredibly influential series. But when Grand Theft Auto III hit the scene in 2001, there was nothing out there like it...except for the game's relatively little-known 2D predecessors. GTA III was a remarkable game for a variety of reasons, but perhaps the most important of these was the game's urban setting. Here was a game that did the unthinkable: It proved that you didn't need some high-tech futuristic dystopia or some medieval fantasyland to make a memorable setting. A relatively mundane real-world urban environment could be even more exciting than any make-believe, fictional world. As well, this urban setting made it so that GTA III was easy to relate to. It all felt familiar, in a way. No logic leaps were required. Not exactly the inner-city urban feel you'd expect from Grand Theft Auto, is it? Since then, urban settings in games have become pretty played out, actually. It took a while for the Grand Theft Auto clones to hit the market, but they're here, and their effects undermine Grand Theft Auto's own authenticity. Fortunately, the next game in the GTA series is likely going to make yet another dramatic shift from what you've come to expect. The game's setting of the state of San Andreas, which will purportedly be five times larger than 2002's Vice City, will consist of three different cities (based on Los Angeles, San Francisco, and Las Vegas)...as well as vast stretches of countryside separating them from one another. "Countryside." Say it aloud, and listen to the lack of excitement in your voice. No, it doesn't sound exciting or interesting at all? Hardly any games take place out in the countryside. With good reason, right? Nothing happens out there. It's flat. It's boring. It's empty. There's nothing to do...right? But we're talking about Grand Theft Auto here--the series that took everyday humdrum tedium and turned it into one of the greatest gameworlds ever. With this in mind, we recently paid a visit to Rockstar Games for a firsthand look at Grand Theft Auto: San Andreas' new countryside environments and corresponding gameplay elements. We were skeptical, since we had trouble imagining how something like this could possibly stand as an exciting, new component of what's still going to be known as an urban-themed game. Yet we left the meeting more excited for San Andreas than ever. If you're having trouble imagining what the wild outdoors can do for Grand Theft Auto, we're here to set the record straight. If the crime-infested cities of San Andreas call to mind movies like Boyz N the Hood and Menace II Society, the countryside will hearken back to Thelma & Louise and Deliverance. If you've never seen these movies, the point is, the game will retain its edge inside and outside of the metropolis. We got a chance to see a good chunk of San Andreas' countryside (which, in total, should be about 50 percent of San Andreas' entire landmass) and definitely got a good feel for the distinctively quaint-yet-dark style that the developers are going for here. San Andreas' countryside is home to simple folk like this gentleman. The countryside will be scattered with a dozen small towns, each with its own local populace. These are simpler folk, many of whom are clad in overalls or can be seen walking with their spouses hand in hand. The countryside includes all sorts of new vehicles you'd expect to see out in the boondocks but that would look out of place in the big city. We're talking RVs, ATVs, monster trucks, mountain bikes, tractors...even bulldozers. The countryside will put San Andreas' stifling cityscapes into perspective. These cities don't exist in a vacuum; they're part of a bigger picture. And the bigger picture of San Andreas, the game, is this: Despite appearances, San Andreas is not just about early '90s thug life. The urban hip-hop thing's been done top to bottom already. Rockstar prides itself on staying ahead of the curve and being a leader in defining style and trends in gaming rather than being a follower. The all-encompassing style of San Andreas ought to put that reputation to the test. Learn more about the fringes of San Andreas next. pt. 2 The Badlands One of the interesting aspects of San Andreas' countryside is that it gives the developers license to get away from the flat urban sprawl the GTA series is known for. Case in point: Consider Mt. Chiliad, a San Andreas landmark that reaches an elevation of a good half-mile. We got a chance to see CJ, San Andreas' makeshift protagonist, bike his way up this mountain so that he could peer off the side of it. The increased draw distance of San Andreas--which is four times greater than that of Vice City--is perhaps most apparent from this point, because it's possible to see way out on the horizon, which is dotted with evergreen trees. The expansiveness of the outdoor environments seems like a refreshing change from the density of the city--and it represents a dramatic contrast, since the city really is never going to be too far away from the country. You can see practically as far as the eye can see. And things are looking good. Not to get ahead of ourselves, but the most impressive part of the demonstration was not so much any aspect of the countryside itself, but it was what happened as CJ drove (on a new motorcycle called the Wayfarer, which was reminiscent of a Honda Gold Wing) from the countryside and into the heart of Los Santos, San Andreas' LA-style capital city. Remember, this game will have no interruptions caused by loading times as you're cruising around the state, so you'll be able to drive for miles and miles without being taken out of the experience of the game. It's one thing to read about this expansiveness, but it's quite another thing to actually see it. As the sky fills with smog and denser and denser networks of electrical wires--in addition to more and more traffic--a pretty amazing shift occurs. If you've ever driven cross-state or cross-country, you know the feeling, and GTA: San Andreas seems to capture it very well. One of the things that's always been great about Grand Theft Auto is the sense of escapism that the games provide. In essence, the world becomes your playground. San Andreas seems like it will take this notion one step further by letting you get away from it all even in the context of the game itself. While the new towns and simple folk out in the countryside looked like they could offer up some promising gameplay experiences, we have to admit that the new vehicles are what got us the most excited. The new ATV featured the sort of bouncy suspension and throaty engine noise that distinguishes the real-world vehicle, only it's much faster here than in real life. CJ can easily catch air on this thing, and it just looks like great fun to drive. The physics for it look distinctly different from other vehicles, especially since CJ can do a lot of motorcycle-style stunts on the ATV. However, it does boast the handling of a small truck. Speaking of trucks...the new monster truck handles differently from the smaller varieties, let's just say. This behemoth features four-wheel steering and independent suspension and is capable of pulling some wild donuts as you're skidding around on the dirt. You can just imagine the sorts of havoc you could wreak in a vehicle of this size. Rockstar reps used the monster truck to demonstrate the range of styles that the game would eventually capture by skidding around in the forest while listening to hard rock in an American flag-emblazoned monster truck that hardly suggests the hip-hop theme that San Andreas is already well known for. What is this? Grand Theft Auto: Hicksville? At any rate, it's very cool. We think the ATV is going to be one of the new favorite rides in San Andreas. We didn't get a chance to see it, but Rockstar also gave us some new details about the bulldozer, which will feature new physics of its own, including rear-wheel steering, for one thing. The front wheels are locked, so you'll have to get used to some pretty unusual mechanics to get a handle on this beast. Its plow will be fully functional via the right analog stick, so you'll be able to use it...to smash stuff, of course, or to flip cars and stuff like that. The world of the game will also be filled with many more breakable objects, which should make bulldozer rampages that much more interesting. The countryside won't just be about joyriding, of course. The plot of the game will send CJ out of the city and in to the woods with good reason. Read on to find out what types of things he'll have to do while outside the reach of the long arm of the law. pt. 3 Flying the Friendly Skies We got to see one story mission out in the wilderness in which CJ (who's apparently been blackmailed at this point in the plot) needed to hunt down a particular individual who was in witness protection. CJ then needed to take the man out. Finally, he had to snap a photo as evidence of his work. The "protection" part of witness protection, in this case, included several FBI goons, who CJ was able to take out with dual-wielded pistols (predictable yet new to San Andreas, nonetheless). The witness, at this point, bails, which triggers a high-speed chase down Mt. Chiliad, with CJ trying to spray the guy's car with Uzi fire from behind the handlebars of his BMX. The dust that was kicked up by the getaway car made pursuit difficult, and, in fact, CJ ended up blowing up the car rather than disabling it. As a result, the witness perished in the explosion, thus leaving behind insufficient evidence. Mission failed. But, man, that's a pretty cool way to fail a mission. If something's blocking your way, like this here fence, might we recommend that you try using the bulldozer to climb it? There was lots of other cool stuff to see in the countryside. Some always-interesting signage adorned the town streets, and we spotted other vehicles, like a police truck, lurking around. And we also got to see the new-and-improved flyable Dodo prop plane in action. Now there's full-on, fully implemented flight in San Andreas, and there will be no better way to cross the state than in one of these planes. The Dodo's handling looked pretty squirrelly but very realistic--like its sound effects. We were left wondering what other types of winged vehicles might be hidden in the game. (Bring on the stealth bomber!) At any rate, the Dodo again demonstrated the sheer scale of San Andreas' landmass, which obviously appears much greater than previous games. Yet, what we learned from seeing the details in the countryside is that it won't just be empty expanse. The sorts of interesting incidental events that make the world of Grand Theft Auto so entertaining are going to be out there as well. It's worth mentioning some of the technical details that have evidently gone into San Andreas. You've seen screenshots of the game, which feature GTA's unmistakable art style...but seeing the game in action really does go to show that this game looks a lot better than Vice City, by comparison. There really is a lot more detail going on, and characters and animations generally look more vibrant and lifelike. Vehicle physics for the new types of rides are a joy to behold, and the improved draw distance and eliminated loading times make for differences that may seem subtle yet actually have a rather profound effect on gameplay. We also noted that all the sound effects in the game, for weapons and such, seem to be new--and very loud. If you've ever played Manhunt, then you know Rockstar North is capable of some very hard-hitting audio, and you can expect to hear more along these same lines in San Andreas. The game will also incorporate Manhunt's blocking system and more-advanced hand-to-hand combat. Additionally, you can also expect lots and lots of new jacking moves. The best one we saw was when CJ delivered a smashing backfist to an unfortunate soul who was riding a Wayfarer. Thanks for the ride, chump. Till next time! Rockstar's revealed other details to us, such as how you'll be able to find and use lots of new weapons in San Andreas. We spotted a rocket-propelled grenade launcher, and we're also told that a shovel will be available, replete with the satisfying "klunk" sound you'd expect. Planes, which include the Dodo as well as the new crop duster, will feature a new type of radar, allowing you to easily gauge your altitude. Mountain biking won't just be for fun, but it'll be for competition, so expect a downhill race to be one of the game's new driving challenges. Also, fires will break out in San Andreas from time to time, and CJ will be able to extinguish them with the proper equipment. It's clear that Rockstar North just keeps layering more and more detail into this game, and it's definitely making all of this detail fit together. Speaking of details, what about your threads? Whether you're cruising the streets of Los Santos or going for a drive in the country, you'll naturally want to look your best. Keep reading to find out how CJ will suit up with style. pt. 4 Shop Till You Drop Just a little off the top, please. Previous games in the Grand Theft Auto series have placed little emphasis on your characters' clothing. As Tommy Vercetti, you could don only a few alternate outfits that were scattered strategically around town, while GTA III's nameless antihero conducted all of his dirty business in the same drab, unassuming garb. No longer is this the case, because San Andreas will give you plenty of options for mixing and matching clothing and hairstyles to achieve the look that makes the ladies swoon and your enemies shrink in fear. Speaking of your enemies, you'll have to take them into consideration when you select the style and coloring of your clothes. Gang colors will play a large part in your relations with other people in the game, because they'll help identify you to other members of your own crew who will help you out in a tight spot. But be warned, because flashing your colors will also draw the unwanted attention of the police and--even worse--members of other gangs. Thus, you'll have to walk the line between dressing out and playing it safe if you want to get by on the mean streets of Los Santos and San Andreas' other cities. Fortunately, you'll have plenty of places to shop, so scoring the perfect duds will be easy. Binco Binco. Hey, it's better than shopping at the swap meet. At the beginning of the game, CJ will start out wearing only a basic T-shirt and a pair of pants, but, naturally, you'll want to style up as soon as you gain notoriety. Binco is the first clothing store you'll visit, because it's just a few blocks from the Orange Grove Families territory that you'll use as a base, and because it's a discount store that will sell you some functional threads on the cheap. You won't find Los Santos' flashier fashions at Binco, but you will be able to get your gang colors without outlaying a massive stack of cash. What's more, folks from around the way will gain more respect for you once you've outfitted yourself in a style they're familiar with. SubUrban Binco is for the aspiring thug on a budget. SubUrban is where you go when you've made it. You'll want to take CJ over to SubUrban for some classier hip-hop fashions once you've got a bit more disposable income to work with. Of course, if you're plying your street trade properly, that kind of cash should come naturally. People will respect you more when you're clad in gear from SubUrban, which carries brands such as Base 5 and Mercury, than when they see you wearing the cheaper stuff peddled at Binco. The items at SubUrban come at a price, so you may only be able to afford one or two pieces at first. But keep earning green and you'll soon be wearing only the finest fashions. ProLaps Is it the shorts? Is it the shoes? Is it the 9mm tucked in the small of his back? This is the athletic-themed store that you'll go to when you've got plenty of cash, and you've trained CJ until he's fit and muscled. The stuff you'll find in ProLaps is quite pricey, and it's the place where you'll find jerseys, designer tennis shoes, shorts, hats, and other sports-related gear. The mainstream clothing for sale in ProLaps will help you downplay your gang ties--if you want it to do so--or you can just don it to show off your finely honed physique. ProLaps proves how in-depth Rockstar is getting with San Andreas' clothing system. You can literally make CJ look like a professional basketball player if you want to. Clothes may make the man, but CJ's hair will need tending to as well if you want to complete your look. We've reported previously that you'll be able to visit places like Reece's Barbershop to touch up your fade, and now we've learned that there is an assortment of hairstyles that you'll have access to, which includes cornrows, an afro, a shaved head, and even a finely Jheri-curled coiffure. And just like your clothing, your hairstyle will play a large part in the way people--both women and men--react to your presence. By all indications, Rockstar North is cramming an incredible amount of content into this game, so we'll just have to see how it all fits together. GTA: San Andreas superficially resembles other hip-hop-inspired games, but it will clearly have a lot more to it than most of those other games. Based on what we've seen of the countryside elements in action, we just can't wait to get our hands on the game. The new vehicles alone look like a lot of fun, and the new countryside environments present new types of terrain to traverse, which should certainly be interesting. We'll continue bringing you more about GTA: San Andreas as we lead up to the game's October release. | |
NFSUndergroundII | zaterdag 4 september 2004 @ 11:13 |
Teefjes, die screenshots en de review. ![]() | |
Hare | zaterdag 4 september 2004 @ 11:29 |
Begin echt benieuwd te raken naar de eerste reviews, worden ze echt zo positief, of niet. Denk het eerste, maar toch ![]() | |
Christiaan | zaterdag 4 september 2004 @ 11:31 |
TVP! | |
Pun | zaterdag 4 september 2004 @ 14:08 |
Van IGN: http://ps2.ign.com/articles/544/544428p1.html | |
Chris_Redfield | zaterdag 4 september 2004 @ 14:38 |
Van ign.comquote:Het wordt steeds duidelijker dat het speelveld echt enorm groot is. ![]() | |
Georges | zaterdag 4 september 2004 @ 14:43 |
Hoe lang doe je er eigenlijk in Vice over om van vliegveld naar North Point mall te lopen? Ik denk 5 minuten als je normale snelheid loopt. | |
Chris_Redfield | zaterdag 4 september 2004 @ 14:56 |
Ook van ign.com:quote:Het wordt iedere keer weer beter en beter!! ![]() | |
MrSkyline | zaterdag 4 september 2004 @ 22:43 |
![]() ![]() | |
NFSUndergroundII | zaterdag 4 september 2004 @ 23:02 |
Hehehe mrSkyline toch ![]() Ik denk dat GTA nog velen malen beter is DAN seks ![]() Maargoed, ik kan niet wachten tot Februari! | |
Georges | zaterdag 4 september 2004 @ 23:10 |
Het zal in ieder geval een stuk langer duren. ![]() ![]() | |
NFSUndergroundII | zaterdag 4 september 2004 @ 23:21 |
quote:Maar dan heb je ook wat ![]() Maarja als ik straks (nov) NFSU2 heb, dan speel ik die helemaal rot. Net als deel 1 van Underground. En dan in Februari, is het de tijd aan SA! ![]() | |
Georges | zaterdag 4 september 2004 @ 23:27 |
Je bedoelt februari voor de pc? | |
MrSkyline | zaterdag 4 september 2004 @ 23:32 |
beter dan sex? dude, dan heb jij nog nooit geneukt ![]() en ja het duurt inderdaad langer dan sex, ik hou het helaas ook langer vol.... was het maar andersom ![]() maargoed, ik zal je 22 oct vertellen hoe vet t is ![]() | |
NFSUndergroundII | zondag 5 september 2004 @ 00:03 |
quote:Is goed. Ik wacht op je review. ![]() ![]() | |
NFSUndergroundII | zondag 5 september 2004 @ 00:03 |
quote:Klopt! ![]() | |
Georges | zondag 5 september 2004 @ 00:09 |
Ok dan, sneller dan ik dacht. Dus ff van oktober tot februari uithouden. Gelukkig komen er nog wat goede games in de tussentijd. | |
NFSUndergroundII | zondag 5 september 2004 @ 00:29 |
quote:Daarom, dan vliegt de tijd zo om. We krijg nog: NFSUnderground 2, RCT 3D, PES4 | |
MrSkyline | zondag 5 september 2004 @ 00:41 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Cool_Runner | zondag 5 september 2004 @ 01:12 |
Tis weer tijd voor wat nieuwe screens Country Side ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Georges | zondag 5 september 2004 @ 01:22 |
Het is eigenlijk best gek, al die country screens. Zo'n verhaal als dat van CJ associeer je toch meer met de grote stad. Vind het platteland er niet echt in passen. | |
Cool_Runner | zondag 5 september 2004 @ 01:29 |
Mja ach, het spel is zo groot dat t zon beetje een hele staat na bootst. Dan is t nie zo gek. Maar is idd wel vreemd om als "bling bling nigga" in een grasdorser door t weiland te rossen. | |
Drizzt_DoUrden | zondag 5 september 2004 @ 01:50 |
quote:maar wel grim ![]() | |
-Mzraki- | zondag 5 september 2004 @ 02:25 |
quote:weet je wat grim is? Als bling bling nigga met zo'n grasdorser door de stad rijden ![]() | |
Evil_Koekje | zondag 5 september 2004 @ 02:50 |
Samenvatting van nieuwe info e.d.: -There's a bulldozer which features rear wheel steering, and the front blade/plow can be manipulated with the right stick. -Fire extinguishere can be used to, well, extinguish fires -One other new weapon mentioned is a shovel. -The cropduster plane we hinted at yestersay is confirmed. And there's a new pic of a bi-plane as well. -One of the new bikes in the game is called the Wayfarer, which, according to Gamedot, looks like the Honda Gold Wing touring bike -There are about 12 different countryside towns, each with its own look, style and theme. -The Desert Eagle is one of the new weapons featured in the game. It has more stopping power per round than any other weapon in the game, besides sniper rifles. -CJ can ride an 'industrial strength lawnmower'. -There are many money-making activites to take part in at the countryside - rocky road races, motocross competitions and such. -You can produce "unbelievable rolling bombs" with the 18-wheeler: Speed it up, and dive out at the last second, destroying anything/anybody in its way. -The moon goes through several different phases, full moon, half moon, and so on. The moon and the stars appear brighter as you travel further away from the city lights. -R1 targets your enemy. CJ will aim at the closest hostile. If there isn't a hostile in the area at all, he'll target the closest person. If there still isn't a target in sight, CJ will switch to free-aim mode. In this mode, the camera rests behind your character, and you can move CJ using the left analog stick, whilst changing the camera with the right. L1 now acts as the firing button, although Circle can be used when not using the new targetting system. -The area to the left of Los Santos is occupied by hills and countryside. -To the left of Los Santos, you can find a truck stop known as the "RU Haul". Always looking for extra drivers, the owner will offer you a cash reward if you can tow pull some cargo. This is done -with a traditional 18-wheeler, the largest road vehicle in the game. The trailer is detachable, and the truck will change position, depending on whats going on in the back. Hauling missions are completely timed. So if they screw up and miss their window, their payoff will be cut to half of what it was supposed to be. | |
Evil_Koekje | zondag 5 september 2004 @ 02:56 |
quote:Je hebt wel een punt op zich, maar ik vind 't toch wel zeer vet dat d'r een countryside in zit... Mt. Chilliad e.d. vind ik echt erg cool. ![]() | |
HansvanOchten | zondag 5 september 2004 @ 11:20 |
quote:En of het past of niet, er is iig veel venieuwing zo. Dus geen eilandje voor eilandje afwerken ![]() | |
Evil_Jur | zondag 5 september 2004 @ 11:33 |
quote:Het verhaal van deze GTA is wel het laatste wat me interesseert. Mij gaat het juist om dit soort dingen die bewijzen hoe uniek en uitgebreid de gameplay is. | |
MrSkyline | zondag 5 september 2004 @ 12:17 |
al kan je met een raket naar de maan, het word vet ![]() | |
Evil_Jur | zondag 5 september 2004 @ 12:19 |
quote:Als morgen in het nieuws is dat GTA wordt uitgesteld omdat rockstar een nieuw idee had gekregen dankzij een post op het fok forum, ben jij een eikel.... | |
NFSUndergroundII | zondag 5 september 2004 @ 12:42 |
Het zijn weer verrukkelijke screens ![]() | |
Hare | zondag 5 september 2004 @ 13:05 |
Volgens mij he, volgens mij hebben we nu wel een idee hoe vet alles wordt door de screens en info enzo, maar als we eenmaal aan het spelen zijn worden we pas echt helemaal weggeblazen door de coolness van dit spel!!! ![]() | |
socko | zondag 5 september 2004 @ 17:55 |
Nice screens ![]() | |
Evil_Koekje | zondag 5 september 2004 @ 18:06 |
quote:Idd, dat idee heb ik dus ook, dat we nu echt pas ## % aan nieuwe shit weten, en dat als we gaan spelen we echt totaal weggeblazen worden ^_^ | |
Chocobo | maandag 6 september 2004 @ 00:12 |
De countryside van GTA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Cool_Runner | maandag 6 september 2004 @ 05:47 |
Jup, mooi is ie he ![]() | |
Chocobo | maandag 6 september 2004 @ 08:08 |
quote:Kom net terug van vakantie.... keek niet goed ![]() | |
Tain | maandag 6 september 2004 @ 08:56 |
Wat ik me wel af ga vragen is hoe het zit met laadtijden. Zo'n grote wereld vereist aardig wat stukjes laden en hoop dat ze dat naadloos erin kunnen verwerken | |
Chocobo | maandag 6 september 2004 @ 09:00 |
quote:Ik heb ergens gelezen dat de laadtijden bijna naadloos zijn. De continenten zijn bijna zonder laadtijden aan elkaar verbonden. Alleen als je sommige gebouwen ingaat wordt er geladen. Beetje Jak and Daxter achtig zeg maar. Maar uiteindelijk moeten we dat nog maar zien ![]() | |
Tain | maandag 6 september 2004 @ 09:01 |
quote:bijna naadloos vind ik irritanter als een load schermpje eigenlijk, was bij halo ook zo irritant dat je een kleine hapering had bij het laden van een nieuw stukje level | |
Chocobo | maandag 6 september 2004 @ 09:08 |
quote:Het is ook nooit goed ! ![]() | |
Tain | maandag 6 september 2004 @ 09:11 |
quote:nee ![]() | |
kepler | maandag 6 september 2004 @ 10:04 |
speciaal van de week een PS2 gekocht voor dit spel ![]() ![]() ik ben serieus van het pad ![]() maar het ziet er echt allemaal prima uit ![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 6 september 2004 @ 11:26 |
kepler doet gek! hihiihihihihihi ![]() | |
kepler | maandag 6 september 2004 @ 11:40 |
quote:khad nooit verwacht dat ik een PS2 zou kopen ![]() ![]() maar GTA:SA heeft me toch overgehaald ![]() | |
Mork_Van_Ork | maandag 6 september 2004 @ 12:06 |
quote:Dan werkt die marketingtruc dus toch. Kon het me eigenlijk niet voorstellen, maar hier het bewijs. ![]() | |
kepler | maandag 6 september 2004 @ 12:17 |
quote:tuurlijk werkt dat. Er zijn volgens mij genoeg mensen die alleen een PS2 kopen voor bv de eye-toy of voor GTA Nu was het voor mij niet de enige reden natuurlijk ![]() | |
Cheiron | maandag 6 september 2004 @ 12:18 |
Is er al iets bekend over system requirements voor de pc? | |
Christiaan | maandag 6 september 2004 @ 12:46 |
Ik denk hetzelfde als GTAVC en drie, want het is volgens mij dezelfde engine | |
kepler | maandag 6 september 2004 @ 12:50 |
quote:zelfde engine ![]() dat is een beetje jammer. Maar ik neem aan dat tie wel wat aangepast is dan? | |
Mork_Van_Ork | maandag 6 september 2004 @ 12:59 |
Volgens mij juist een andere engine. Daarom konden ze het zo groot maken heb ik ergens gelezen dacht ik. | |
hoM3r | maandag 6 september 2004 @ 13:03 |
Allemaal mooi, maar ik moet de PC versie hebben, want ik ga geen PS2 kopen. | |
Mork_Van_Ork | maandag 6 september 2004 @ 13:25 |
quote:Ja ok, maar ik vind 50 euro al veel geld voor en spel, ook al is hij zo goed als we nu denken dat het wordt. Ik ga al helemaal geen spelcomputer kopen om een spel een paar maanden eerder in huis te hebben, en vind die trucjes met contracten (in deze Sony) ook niet erg netjes. Ik ben best bereid om 50 euro te betalen voor een spel als ik denk dat het een goed spel is, maar dat ze me eerst willen 'dwingen' een spelcomputer ervoor te kopen, door het spel eerst exclusief uit te brengen, vind ik eigenlijk schandalig. Er zijn meerdere platformen, dus breng ze er gewoon tegelijk voor uit. Mensen die hem willen kopen, die kopen hem. Ik snap wel dat het economisch gezien handig is om het zo te doen, maar ik blijf het zelf niet zo netjes vinden, en daarom zal ik er nooit aan meedoen. Ze verdienen al genoeg die mensen, laat staan Sony. | |
menesis | maandag 6 september 2004 @ 19:28 |
Netjes of niet netjes; ik vind 70 euro voor een jaar lang (minstens!) entertainment niet veel. Toen ik een beetje uitgekeken was op GTA3 kwam Vice City al weer uit. Met Vice City heb ik me toen ik weer 1 tot 1,5 jaar vermaakt en dat gaat al helemaal lukken met deze game. Dan kan het mij weinig schelen dat ze contractjes met elkaar maken. Zij hebben veel moeite gedaan om iets moois te maken dan mogen ze daar ook van profiteren! | |
Mork_Van_Ork | maandag 6 september 2004 @ 20:53 |
Ja dat is ook zo, en daarom betaal je geld voor het product. Maar ze proberen er alleen maar meer geld uit te slaan door dit soort contracten. Jij hebt er misschien 1,5 jaar plezier aan, anderen misschien minder. We hebben het hier over games, wat het populairst is onder jongeren. Je zou ook gewoon het op elk platform tegelijk kunnen uitbrengen. Ik koop em dan ook wel, net als Vice City. Ik ben het gewoon niet zo eens met die maximalisering van de winst door dit soort trucjes. Als je een goede game maakt, wordt het toch wel verkocht. Maar nee, het moet eerst uitkomen op een console om daar nog ff geld aan te verdienen, en daarna pas de rest. Ik snap wel dat het economisch beter voor hun is, maar je zou ook gewoon principes kunnen hebben en gewoon het spel uitbrengen op alle platformen tegelijk. Dan maar wat minder winst, ze verdienen hun geld toch wel. Ik vind het allemaal wat te ver doorgeschoten die commercie. (Niet alleen bij games, ook op tv, leningen, muziek, films e.d. | |
Evil_Koekje | maandag 6 september 2004 @ 22:21 |
quote:nieuwe engine, don't worry ![]() | |
F.R.I.M. | maandag 6 september 2004 @ 22:22 |
Iets anders.......ik heb nu heel wat screenshots achter de kiezen maar ik zie alleen maar zwarten in het spel (ook in de preview van 104Mb niet). Ik ben dan ook nog nooit in San Andreas geweest maar er zal toch wel een blanke...of een mexicaan wonen??? Iemand? | |
MrSkyline | maandag 6 september 2004 @ 22:29 |
wat betrefd de engine, het is de zelfde engine, maar wel geupgrade, ze zouden wel gek zijn om zo'n topengine in de prullenbak te donderen. (engine is niet alleen gfx maar ook gameplay en acties in de game enzo) de texture kwaliteit is beter en de modellen zijn van hoger detail, daarnaast zullen er voor de pc versie vast wel extra dingen worden toegepast zoals schaduwen enzo. als ze goede pixelshaders er in verwerken dan zijn ze helemaal lief want dan krijg je van die realistische schaduwen enzo, maar dat zal wel teveel tijd kosten... sys specs zullen tegen de 1 ghz + 64 mb video geheugen vrees ik. en dat is dan minimum. maargoed we'l see. als je vice ruim draait zal je sa iets minder ruim draaien, als je vice net draait moet je misschien toch sinterklaas langs de computerboer gaan sturen ![]() | |
Hollandia2 | maandag 6 september 2004 @ 22:34 |
quote:dit is serieus? | |
Drizzt_DoUrden | maandag 6 september 2004 @ 22:45 |
ik denk het wel, Hollandia ![]() | |
Flying | maandag 6 september 2004 @ 22:46 |
quote:Jij hebt de screenshots blijkbaar niet goed bekeken ![]() | |
NFSUndergroundII | dinsdag 7 september 2004 @ 00:14 |
Er lopen echt wel blanken rond hoor ![]() ![]() blanker heb je niet hoor ![]() | |
Evil_Koekje | dinsdag 7 september 2004 @ 00:51 |
quote: ![]() ![]() Mijn bezoek aan Vice City was trouwens erg tof. ![]() (edit: waarom werkt die verdomde ":D :'( ![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 7 september 2004 @ 01:18 |
quote:oh jawel hoor: ik ![]() | |
MrSkyline | dinsdag 7 september 2004 @ 03:06 |
quote:lol ![]() ![]() | |
livEliveD | dinsdag 7 september 2004 @ 03:25 |
Stel je eens voor (Gewoon voor de grap) Vice City maar dan: Groter Meer persoonlijke characters Meer voertuigen Zelfde sfeer Etc. Oftewel: Laat het uitkomen! Nu! | |
Rahl | dinsdag 7 september 2004 @ 08:07 |
quote: | |
MrSkyline | dinsdag 7 september 2004 @ 13:15 |
nee vice is nu wat saai, wat verandering van sfeer is goed, doe mij sa maar ![]() | |
remondepemon | dinsdag 7 september 2004 @ 15:15 |
22 oktober is het zo ver! SA ![]() tvp | |
Cheiron | dinsdag 7 september 2004 @ 16:24 |
Ja, voor de PS2... ik wil hem op de pc hebben! | |
Chris_Redfield | dinsdag 7 september 2004 @ 16:42 |
quote:Dan zal je nog een maandje of 6 langer moeten wachten. ![]() | |
Hollandia2 | dinsdag 7 september 2004 @ 16:42 |
quote:en ik wil hem voor de ps2, maar niet voor die prijs! ![]() Dus ik zal nog langer gaan wachten ![]() | |
Evil_Koekje | dinsdag 7 september 2004 @ 17:01 |
Nog een (dikke) maand... omg *kan echt niet meer wachten* | |
menesis | dinsdag 7 september 2004 @ 17:45 |
Shait; als San Andreas uit komt heb ik ook ongeveer tentamens!!!!! AAAAAARGH! Als ik m koop zodra ie uit komt lopen men tentamens in de soep. Als ik hem pas na mn tentamens koop wordt ik gek en lopen mn tentamens ook in de soep... hmz. HELP! | |
peristilius | dinsdag 7 september 2004 @ 17:56 |
quote:Ik bestel hem gewoon bij gcshop, heb ik m voor 51,50 thuis bezorgd. Vind ik wel goed te doen voor zo'n geile game ![]() | |
Hollandia2 | dinsdag 7 september 2004 @ 19:02 |
quote:same here, dus ik wacht gewoon rustig af totdat ie een beetje goedkoper is en wanneer ik meer tijd heb om te gamen. | |
Evil_Jur | dinsdag 7 september 2004 @ 19:18 |
quote:Kom op zeg wat ben je voor een centenneuker! Als er een game bewezen heeft zijn geld dubbel en dwars waard te zijn is het GTA wel. Ik heb me met Vice City nu al meer dan 100 uur prima vermaakt, waar krijg je voor 60 euro nog 100 uur topvermaak!? | |
NFSUndergroundII | dinsdag 7 september 2004 @ 19:38 |
quote:februari al hoor ![]() | |
livEliveD | dinsdag 7 september 2004 @ 19:42 |
quote:Idd. Er zijn maar heel weinig games die het geld echt waard zijn maar dit wordt er zeker 1 van ![]() | |
Hollandia2 | dinsdag 7 september 2004 @ 20:15 |
quote:68 euro ja en in de VS kosten de spelletjes maar 50 Euro Als jij 68 euro een goede prijs vind voor een spel, moet je zelf weten. Ik vind zo een bedrag nogal aan de dure kant. Natuurlijk is het geld voor een spel als GTA dubbel en dwars waard. Maar waarom is ie in de VS goedkoper en als het spel toch na een bepaalde periode goedkoper wordt wacht ik wel daarop hoor.... | |
Hollandia2 | dinsdag 7 september 2004 @ 20:20 |
http://www.rockstargames.com/warehouse/ hier dat spel SA is op de officiele site 50 dollar, dat is dus omgerekend 45 euro. Dan vind ik het best lullig dat die spellen hier voor 68 euro in de winkel liggen, dat is dus een verschil van 23 Euro. vind ik best belachelijk eigenlijk ![]() | |
MrSkyline | dinsdag 7 september 2004 @ 21:10 |
mediamarkt zijn alle ps2 games gemiddeld 54 euro ![]() maar ik haal m gewoon voor 68 euro bij mijn stamgamekroeg omdat hij alle releases 2 dagen eerder heeft dan bartsmit mediamarkt enz. omdat hij zn spul met de pakettendienst direct van de distributeur krijgt ![]() en daarnaast ook uit principieële mediamarkt ban (ze concurreren alles weg) | |
Mork_Van_Ork | dinsdag 7 september 2004 @ 21:12 |
quote:Daar heb je ook gelijk in. Blijkbaar kunnen ze er hier meer voor vragen. Money money money money money money. | |
Chris_Redfield | dinsdag 7 september 2004 @ 21:21 |
Hier nog een fake map, ja ik weet dat je er eigenlijk geen flikker aan hebt maar ik vind het toch de moeite waard om het te plaatsen. Al is het maar om te zien hoe het zou kunnen zijn. ![]() ![]() En meteen nog maar die andere twee erbij zodat ze mooi onder elkaar staan en je niet een paar bladzijden terug hoeft te kijken. ![]() ![]() ![]() | |
Chris_Redfield | dinsdag 7 september 2004 @ 21:24 |
Welke van de 3 vinden jullie het mooist? | |
Hollandia2 | dinsdag 7 september 2004 @ 21:39 |
quote:Ik hoop dat rockstar er rekening mee houdt dat Las Vegas helemaal niet in de buurt van water ligt ![]() Dus ik denk dat San Fierro en Los Santos aan het water liggen en dan in het binnenland Las Venturas ![]() Tot nu toe heb ik alleen maar maps gezien waarbij er veel water te zien valt wat dus niet het geval is als je het hebt over Las Venturas | |
Deviant1nl | dinsdag 7 september 2004 @ 21:44 |
never mind, dacht de primeur weer te hebben Blijft er wel mooi uitzien allemaal ![]() [ Bericht 83% gewijzigd door Deviant1nl op 07-09-2004 21:49:12 ] | |
Hollandia2 | dinsdag 7 september 2004 @ 21:46 |
quote:ik zie er maar 1 die nog niet voorbij is gekomen ![]() | |
menesis | dinsdag 7 september 2004 @ 22:23 |
Ik blijf hopen dat er een soort area 51 in zit ![]() | |
NFSUndergroundII | dinsdag 7 september 2004 @ 22:26 |
Ik ben benieuwd of je ook met vliegtuigen kan vliegen ![]() | |
livEliveD | dinsdag 7 september 2004 @ 22:28 |
quote:Dat is helemaal niet ondenkbaar ![]() | |
Georges | dinsdag 7 september 2004 @ 22:28 |
Het zou me niet verbazen als ze voor de 4 eilandenoptie kiezen. Dat is qua 'natuurlijke' grenzen voor het spel het makkelijkst, net als bij Vice. Hoop het niet overigens. | |
Georges | dinsdag 7 september 2004 @ 22:35 |
quote:Vind die eerste kaart wel het mooiste. | |
NFSUndergroundII | dinsdag 7 september 2004 @ 22:51 |
Zeker. Die 1e maakt ook veel indruk bij mij ![]() | |
Chris_Redfield | woensdag 8 september 2004 @ 07:00 |
quote:Maar aangezien je kan zwemmen is water geen grens die je niet kan oversteken, dus hoe ze dan gaan zorgen dat je in het begin in je gebied blijft is mij nog een raadsel. Sommige hebben het over extreem slecht weer (hoezo kan je je niet door slecht weer verplaatsen?), andere denken aan een aardbeving die de bruggen heeft gesloopt (je kan toch zwemmen, dus dat is ook geen grens). | |
Chris_Redfield | woensdag 8 september 2004 @ 09:37 |
Om snel van de ene naar de andere stad te komen kan je ook charter vlucht nemen. Ik denk dat die ongeveer het zelfde werken als de metro in GTA3 http://uk.special.reserve.co.uk/n_3227-news.html quote: Je kan natuurlijk ook zelf vliegen met diverse helicopters, de Dodo (met voledige vleugels) en een Cropduster. (dubbeldekker sproeivliegtuig) | |
livEliveD | woensdag 8 september 2004 @ 10:32 |
quote:Mss bouwen ze letterlijk een grens in. Kom je in de buurt ervan en dan zegt JC "Better go back" ofzo en stopt gewoon. Op die manier hoef je geen ingewikkelde opstakels te maken en dicht te spijkeren. Of mss heb je ook ruig water waarin je niet kan zwemmen | |
kepler | woensdag 8 september 2004 @ 11:32 |
quote:waarschijnlijk kan je maar 200 meter zwemmen ofzo. Soort van natuurlijke grens dus ![]() | |
Evil_Jur | woensdag 8 september 2004 @ 11:41 |
quote:Dat doen ze net als in Driv3r denk ik, zwemmen is puur iets om uit een vervelende situatie te komen. Je kan het niet lang genoeg doen om echt ver te komen. | |
hoM3r | woensdag 8 september 2004 @ 11:44 |
Ik hoop toch nog steeds op een oneindig hoge bakstenen muur om het geheel heen, zijn we ook weer van die speculaties af ![]() | |
Evil_Koekje | woensdag 8 september 2004 @ 15:52 |
- Chartered airlines will also fly you back and forth between Los Santos, San Fierro and Las Venturas (could have been guessed from the Juank Air screencap) - You can not only put out fires, but you can start them, and that includes forest fires. ![]() bron | |
Floepsje | woensdag 8 september 2004 @ 18:16 |
Als het spel maar multiplayer heeft vind ik het goed.. ![]() | |
TheRealFalcon | woensdag 8 september 2004 @ 19:37 |
RTFT (voor betekenis mail me even ![]() Hoevaak is er nou al niet gemeld dat de nieuwe GTA nog steeds geen multiplayer mode heeft! | |
Georges | woensdag 8 september 2004 @ 19:48 |
Ik denk dat het inderdaad iets zal zijn als 'you can't go any further or you'll drown' oid. Het is voor de makers het makkelijkste om alles met water te omgeven. Ik hoop dat het meer zoals de eerste kaart zal zijn die al eerder gepost is. | |
Evil_Koekje | woensdag 8 september 2004 @ 20:37 |
quote:le·zen2 (ov.ww.) 1 kennis nemen van de inhoud van (iets dat geschreven of gedrukt is) 2 (iets) voorlezen 3 opmaken uit de beschikbare gegevens => aflezen 4 [archa.] inzamelen => verzamelen 5 selecteren van slechte exemplaren uit de goede | |
MrSkyline | woensdag 8 september 2004 @ 23:07 |
quote:LOL nou floepsie, je kan multiplayeren met de ai voetgangers ![]() ![]() ![]() en wat betrefd het area51 gedoe, helemaal zo gek nog niet als je kijkt waar het ligt ![]() DIE GREENHEADED SPACEFREAKS DIE!!!!!!!!!! en prototype vliegtuigjes jatten en dan gelijk 6 sterren op je donder krijgen als missie ![]() | |
NFSUndergroundII | woensdag 8 september 2004 @ 23:11 |
Bruut. Bijna deel 8 ![]() | |
Georges | woensdag 8 september 2004 @ 23:40 |
Lol, en dat voor een spel dat nog moet uitkomen. ![]() Doom 3, eat your heart out! ![]() | |
NFSUndergroundII | woensdag 8 september 2004 @ 23:41 |
Nu mag iemand anders de OP verzorgen:+ Ik ben nu ff druk bezig voor The Sims II! En een afwisseling is ook weer is leuk. Toch? | |
livEliveD | woensdag 8 september 2004 @ 23:45 |
quote:Idd. Heb vandaag weer vicecity geinstalleerd. Wat een mooie wereld. Machtig gewoon. Ik hoop echt dat ze nog veel delen uit gaan brengen. Die vrijheid heb ik nooit in een ander spel zo goed gezien. (en crimineel spelen is zwaar ok ![]() | |
Hollandia2 | donderdag 9 september 2004 @ 00:06 |
tijd voor een update van de official site | |
speedfreakssj | donderdag 9 september 2004 @ 01:27 |
Ik hoop wel dat je dan een bisvrand gan maken als de poikutue acgter je aanzit en zo. dus mietjes achter je aan, van motor afstappen, molotov en wegrijden maar. | |
Mork_Van_Ork | donderdag 9 september 2004 @ 01:40 |
quote:In welke taal is je eerste zin? | |
Chris_Redfield | donderdag 9 september 2004 @ 06:55 |
Is de volgende topic al in voorbereiding? | |
Chris_Redfield | donderdag 9 september 2004 @ 06:56 |
Want deze is.............................................. | |
Chris_Redfield | donderdag 9 september 2004 @ 06:56 |
VOL!! ![]() |