Het is ook een guitige fotoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tom vindt me guitig
Ik heb het ook net opgezochtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:58 schreef ZOWIEE het volgende:
gui·tig (bn.)
1 ondeugend, schalks
Hullabalooquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Christine, dat heb je puik gedaan!. Ik vergeef je je Hind-haat meteen.
.
Ik kijk/luister nu naar de DVD van Muse; Hullabaloo. Hij is echt heel goed.
Micro Cuts is zoooooo gaaf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:56 schreef ZOWIEE het volgende:
Hullabaloo![]()
Ik luister toevallig net naar Origin of Symetry (Micro Cuts)
Toen ik het nummer voor het eerst hoorde vond ik het lelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Micro Cuts is zoooooo gaaf.. Op Hullabaloo is het helemaal geil, dat nummer. Zo jammer dat ze dat in Ahoy en op Pinkpop niet speelden.
.
Je hebt m'n Cu2 ontdekt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef Svensational het volgende:
Tom: Paula Udondek.. Waarom
?
Ik vond het op het begin ook niet zo geweldig. Maar het groeide.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Toen ik het nummer voor het eerst hoorde vond ik het lelijk![]()
Maar inmiddels weet ik wel beter, t'is idd geil![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vond het op het begin ook niet zo geweldig. Maar het groeide.. Net als bijv. Screenager, Ruled By Secrecy en Muscle Museum.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hebt m'n Cu2 ontdekt?.
Endlessly is het stomste Muse-nummer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:19 schreef ZOWIEE het volgende:Muscle museum vond ik meteen geweldig! Nog een nummer dat groeide: Endlessly, dat vind ik zo'n lief nummer nu
![]()
het is toch op 1 na het profiel met de minste uren... alleen Natuur&Gezondheid... is minderquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:29 schreef ZOWIEE het volgende:28 uur les!
wat veel
Hoezo zijn die irritant?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:20 schreef Svensational het volgende:Een hele tijd terug had ik er ook al eens op gekeken blijkbaar. ik herinnerde me de Paula-foto's
Het enige irritante zijn die foto's in hokjes
![]()
ff kijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:27 schreef dunn0w het volgende:
haaallow allemaal!
Ik ben happy .. leuke klas.....en wel oke rooster
zie hier:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:33 schreef timbob het volgende:
[..]
ff kijken
EC = economie
FA = frans?
EN = engels
NE = nederlands
AK = aardrijkskunde
ANW = Algemene Natuur Wetenschappen
CKV = Culturele Kunstzinnige Vorming
GD = Godsdienst?
LO = zwetenLichamelijke Opvoeding idd
GS = Geschiedenis
zoiets?
Ik heb maximaal 16 uur lesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
het is toch op 1 na het profiel met de minste uren... alleen Natuur&Gezondheid... is minder
wat houd CKV in? is dat niet gewoon kunstgeschiedenis dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ckv is naar de film enzo... en naar theaterquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:38 schreef timbob het volgende:
[..]
wat houd CKV in? is dat niet gewoon kunstgeschiedenis dan?
of is het ook knippen en plakken enzo..
ohja, vroeger kon je gewoon zelf een vakkenpakket samenstellen. nu moet je een richting kiezen enzo..
ik had
NE
EN
wiskunde
scheikunde
natuurkunde
biologie.
exacter kon niet
en daarna ben ik een creatieve opleiding gaan doen
16 uur??? maar dat is toch niet op de middelbare school dan..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb maximaal 16 uur les![]()
Maar ja nu moet ik gewoon een volle werkweek stage gaan lopen dus..
Je hebt het niet eens afgemaakt slimmiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:38 schreef timbob het volgende:
[..]
wat houd CKV in? is dat niet gewoon kunstgeschiedenis dan?
of is het ook knippen en plakken enzo..
ohja, vroeger kon je gewoon zelf een vakkenpakket samenstellen. nu moet je een richting kiezen enzo..
ik had
NE
EN
wiskunde
scheikunde
natuurkunde
biologie.
exacter kon niet
en daarna ben ik een creatieve opleiding gaan doen
Hahah nee... maar deze is wel mooier .. deze avater...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lang leve het HBO![]()
He, ben je weer blond?
Ik bedoelde de Havoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:51 schreef timbob het volgende:
[..]
die andere wel!
alleen die ene daarna niet
maar ik ga wel weer een andere doen
Precies...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, het was een mooie poging![]()
Goed gezien..!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:56 schreef _bigmac_ het volgende:
praten we hier nou over school
haha heb er allebei een saitje bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:34 schreef _bigmac_ het volgende:
haha Cu2 .
dan is sugababes nog erger
Dat ik eruit ligquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:29 schreef Duiveltja het volgende:
Welke is nog niet beslist dan?
Zeg ik nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:29 schreef Duiveltja het volgende:
Welke is nog niet beslist dan?
Het werd tijd hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:48 schreef Tania18 het volgende:
Goedemiddag!![]()
Eindelijk een Christine topic
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef Tania18 het volgende:
Dan gaan er zometeen alleen maar mannen door
Weet je al of je van Dizer hebt gewonnen??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:09 schreef Duiveltja het volgende:
Er zitten hier ook meer mannen dan vrouwen
nee IK ben nog koperquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:45 schreef timbob het volgende:
[..]
heeeeeeej!
je bent weer blond!
Hij staat voor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weet je al of je van Dizer hebt gewonnen??
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij staat voor.
Duiveltja exit in de kwartfinale![]()
Maar er moeten toch nog 3 mensen stemmen? Staat ie zoveel voor dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Volgend jaar beter
Dat blijkt jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:03 schreef Svensational het volgende:
Sommige mensen hebben echt niks te doen
[afbeelding]
Je hebt een heel topic gemistquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:16 schreef BVO het volgende:
Ik ben weer thuis, voelde me toch weer niet zo lekker..
Misschien dat ik straks nog ff de stad inga om Hind te zien.
Het lag trouwens aan de barbecue van zaterdag, vrijwel al de introductieweekend-mensen waren ziek.
Mijn stemmen:
Dizer, Svurno en Anita.
Ondanks dat ik Duiveltja, Riann en Dada ook erg oke vind, vond ik alle drie de keuzes niet echt moeilijk. Heb gekeken naar de activiteit van de users en hoe ze hebben bijgedragen aan hoe SC nu is zeg maar.
Ja, de hamburgers bleken niet goed te zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:17 schreef Riann het volgende:
Misschien een kleine voedselvergiftiging BVO
beterschap knuff en![]()
Waar ben ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:03 schreef Svensational het volgende:
Sommige mensen hebben echt niks te doen
[afbeelding]
Laat maar, gaat zeker over het openen van SC topicsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar ben ik![]()
Jij bent ook leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:22 schreef Riann het volgende:
Het blijft me tegen vallen van je BVO dat je niet op me gestemd hebt
grapje ik had niet anders verwacht
Idd, en jij bent altijd te beroerd om er eentje te openenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Laat maar, gaat zeker over het openen van SC topics
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idd, en jij bent altijd te beroerd om er eentje te openen
Nou en of! Ik zat echt op het puntje van m'n stoel!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat fietssprinten was spannend, net!
Ik neem je niet in de maling, ik vind de Olympische Spelen geweldig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:33 schreef Svensational het volgende:
Nou en of! Ik zat echt op het puntje van m'n stoel!!
Of neem je me in de maling?.
Ik vond het ook spannend (heb alleen gisteren kunnen kijken, maar toen was het ook spannendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en of! Ik zat echt op het puntje van m'n stoel!!
Of neem je me in de maling?.
Leuke vrouwtjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:36 schreef BVO het volgende:
Ik vond het ook spannend (heb alleen gisteren kunnen kijken, maar toen was het ook spannend)
Het hockey was net ook erg leuk.
Vooral die keepsterquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuke vrouwtjes..
Er zijn wel meerd dingen van de OS die me niet boeien. Voetbal op de OS interesseert me totaal niet, terwijl ik dat normaal wel altijd volg!quote:Alleen die paardensport nu, dat kan me niet boeien. Behalve als Anky is, want Anky is tof. Niet zo tof als. Leontien van Moorsel.
. Maar toch.
Nee, mij ook niet. Zag het gisterochtend toevallig, zat er een of andere commentator echt op een orgastische manier te reageren op al die passe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Leuke vrouwtjes..
Alleen die paardensport nu, dat kan me niet boeien. Behalve als Anky is, want Anky is tof. Niet zo tof als. Leontien van Moorsel.
. Maar toch.
Ik dacht dat je echt in Rotterdam woont, maar je woont dus in Barendrecht?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:42 schreef BVO het volgende:
Nee, mij ook niet. Zag het gisterochtend toevallig, zat er een of andere commentator echt op een orgastische manier te reageren op al die passe..
Inge blijft m'n favoriet. Ze wordt volgende week vast weer gehuldigd hier in het dorp. [afbeelding]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt in Rotterdam woont, maar je woont dus in Barendrecht?
En die commentator bij paardensport heeft zo'n vreselijke kakstem..
Ja, dat was mijn enige reden om het toch te doen.. Maarja, zolang ik gewoon vrij gelaten word hou ik het hier nog wel volquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ikb en wel blij als ik hier volgend jaar weg kan en op mezelf kan gaan wonen. Vrijheid enzo.
Niet dat ik constant ruzie heb met m'n ouders, maar toch.
heb je dat nu pas doorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:16 schreef _bigmac_ het volgende:
ey gtst op tv yey!
Ik ben ondertussen wel gewend aan lang reizen, dus mij maakt het nu niet meer uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Naar Rijswijk doe ik ook ongeveer 1,5 uur over, normaal naar school een uurtje
![]()
nee, ik ben het inmiddels ook wel gewend hoor (naar Rotterdam dan) en anders heb ik altijd mnquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel gewend aan lang reizen, dus mij maakt het nu niet meer uit.
Ik heb nog zo'n minidisc geval. Ik ga volgde maand ook zo'n mp3spelertje halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
nee, ik ben het inmiddels ook wel gewend hoor (naar Rotterdam dan) en anders heb ik altijd mnMP3-speler
nog
Welcome homequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:22 schreef timbob het volgende:
hoi
ik ben weer thuis
Dat mag! ...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:41 schreef Riann het volgende:
ik wil hier eventjes kwijt dat ik super gek ben op mijn vriendje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aardig van je dat dat magquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat mag! ....
Leuk hoor..... ik ben jaloers....
Tjah.. ben in een goede bui.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:46 schreef Riann het volgende:
[..]
Aardig van je dat dat mag
Nou.. ik had het nog wel bescheiden gehouden.. vond ik zelf..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:47 schreef timbob het volgende:
[..]
wat een welkom
[afbeelding] Trouwens!! [afbeelding]
ik heb ernst bobby en de rest bellenblaas!
Ja juist... om het principe...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
maar het gaat om de gedachte
is er niets op tv...'??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:03 schreef timbob het volgende:
[..]
ja.
ik ben het niet hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:09 schreef timbob het volgende:
[..]
precies!
ik hoorde dat er wat leuks op msn zat
? huh ... je doet nu vaag.... wat snap je niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:15 schreef timbob het volgende:
[..]
vrouwen...
Kijk der is ook iemand die gewoon normaal kan antwoorden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:27 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi, ik geloof ook dat er niks op tv is vanavond
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:34 schreef ZOWIEE het volgende:
ik voel me hier niet welkom
Naar een optreden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar................................je lachte me uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar een optreden..
Wilde eigenlijk thuisblijven, omdat ik me toch weer slechter beginte voelen, maarja, 2 uurtjes kunnen geen kwaad. Denk ik.
Ik voelde me ook niet echt welkom neequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar................................je lachte me uit![]()
Dat je naar Hind gaat had ik wel verwacht
Oh in Rotterdam, bij een van de studentenverenigingen. Vlakbij Eendrachtsplein.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow![]()
Waar is dat Hind-optreden eigenlijk?
mis ik iets? ik begrijp geen bal van wat jullie zeggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik voelde me ook niet echt welkom nee![]()
.
De vogels zijn trouwens alweer gevlogen.
ah op die fietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dunn0w en Timbob hadden een lange onbegrijpelijke conversatie![]()
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dunn0w en Timbob hadden een lange onbegrijpelijke conversatie![]()
Ahh nee...... in de Showchat is het verboden mensen buiten te sluiten dus.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
nou ik had meer het idee dat ik iets miste![]()
Dat heb ik vaak in boeken...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, nu ik het nalees begrijp ik het al iets beter![]()
Ik heb dat ook! En ik val ook wel eens in slaap tijdens het lerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak in boeken.......
Als ik de bladzijde dan rustig 2 of 3 keer nalees.... snap ik ineens wat ze bedoelen.
You're damn rightquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er nu. Dat is gezellig.
Vertel! Vertel! We hangen aan je lippenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:59 schreef timbob het volgende:
pfoe..
zwaar msn gesprek gehad zo net ff...
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:59 schreef timbob het volgende:
pfoe..
zwaar msn gesprek gehad zo net ff...
Ai, klinkt niet al te best.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:04 schreef timbob het volgende:
ex..
gevoelens
zulke dingen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey BVO, gefeliciteerd met Inges 31e verjaardag!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Emma![]()
BVO is altijd blij met een dooie musquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij zal er vast blij mee zijn
Jawel hoor! Ik ben er, Tom is er ook. Timbob ook, maar die is een beetje depri, daar hebben we niet veel aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
't is niet echt gezellig hier geloof ik![]()
Zou ie Hind aan het versieren zijn nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BVO is altijd blij met een dooie mus![]()
Iedereen lijkt wel depri vandaagquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel hoor! Ik ben er, Tom is er ook. Timbob ook, maar die is een beetje depri, daar hebben we niet veel aan
En jij bent er nu
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou ie Hind aan het versieren zijn nu?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:18 schreef timbob het volgende:
[..]
Helloooooooo nurse!
The Animaniacs!quote:
Eey, jij kunt wel psychologie gaan studeren!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
The Animaniacs!!
En timbob: ik kan nu natuurlijk wel zeggen: "Je moet het gewoon loslaten, je kan het wel." Maar dat werkt natuurlijk niet. Je moet er doorheen komen, eroverheen groeien. End at heeft bij jou meer tijd nodig dan bij iemand anders. Dus ik hoop voor je dat het snel gebeurt, want jij voelt je je er kut over, en voor je ex is het natuurlijk ook alles behalve leuk.
Het komt wel weer goed, dat moet je je maar gewoon voorhouden.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En timbob: ik kan nu natuurlijk wel zeggen: "Je moet het gewoon loslaten, je kan het wel." Maar dat werkt natuurlijk niet. Je moet er doorheen komen, eroverheen groeien. End at heeft bij jou meer tijd nodig dan bij iemand anders. Dus ik hoop voor je dat het snel gebeurt, want jij voelt je je er kut over, en voor je ex is het natuurlijk ook alles behalve leuk.
Hahaha, nee hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
Eey, jij kunt wel psychologie gaan studeren!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
The Animaniacs!!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:25 schreef timbob het volgende:
[..]
gedichtje:
gevoelens
ik heb verstand van gevoelens
ik weet precies
waneer ik me kut voel
©2004, timbob
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:25 schreef timbob het volgende:
[..]
gedichtje:
gevoelens
ik heb verstand van gevoelens
ik weet precies
waneer ik me kut voel
©2004, timbob
Slaap zacht, timbob!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:27 schreef timbob het volgende:
hey mensen, ik gaat lekker slapen. morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe meisjes in de trein om naar te kijkenslaapze
Het heeft gewoon tijd nodig. Gun het jezelf. Geef het die tijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:23 schreef timbob het volgende:
ik doe m'n best
maar het zure is, dat het met m'n ex juist heel goed gaat nu.. niet dat ik haar dat niet gun zegmaar.. maar dat illustreerd nog te beter het bord voor m'n kop...
Trustequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:27 schreef timbob het volgende:
hey mensen, ik gaat lekker slapen. morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe meisjes in de trein om naar te kijkenslaapze
ik ben stiekem loesje..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het heeft gewoon tijd nodig. Gun het jezelf. Geef het die tijd.
En dat gedichtje zou zou van Loesje kunnen zijn..
Onze eigen Dr. Philquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het heeft gewoon tijd nodig. Gun het jezelf. Geef het die tijd.
Of busquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:27 schreef timbob het volgende:
Ja, lach maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Onze eigen Dr. Phil![]()
Ik ga nu gelijk ff een paar min weg om te douchenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja in tha house
Wat heeft iedereen toch met sjansen in de trein of busquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Of bus
Als je te lang wegblijft weet ik wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ga nu gelijk ff een paar min weg om te douchen
Ik vind het wel lief hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, lach maar..
Doe jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met sjansen in de trein of bus![]()
Ik ben ook heel lief, dus dat is wel goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:33 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind het wel lief hoor![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan?
Meestal wel ja.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief, dus dat is wel goed.
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet dat dan?
Oh, ik zal het eens proberenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja.
Als ik in de trein zit, zit ik of altijd te praten met degene met wie ik reis, of zit ik met m'n discman op een boek of tijdschrift te lezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:33 schreef Tania18 het volgende:
Nee![]()
Moet dat dan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief, dus dat is wel goed.
Zie je wel, zo gek ben ik dus nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ik in de trein zit, zit ik of altijd te praten met degene met wie ik reis, of zit ik met m'n discman op een boek of tijdschrift te lezen.
Ik flirt dus nooit in de trein en/of bus (ik heb een hekel aan bussen).
Moet je eens in een bus naar Spanje gaan! Wordt de haat alleen maar groter vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
(ik heb een hekel aan bussen).
In de bus naar Spanje is leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je eens in een bus naar Spanje gaan! Wordt de haat alleen maar groter van![]()
Jij maakte er trouwens sjansen van. Wij hadden het alleen maar over 'kijken naar"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je wel, zo gek ben ik dus niet
Dus er kijkt nooit iemand terug naar jullie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij maakte er trouwens sjansen van. Wij hadden het alleen maar over 'kijken naar"![]()
Als je 19 bent niet. M'n kont begint al zeer te doen als ik er alleen maar aan denkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
In de bus naar Spanje is leuk(als je 16 bent tenminste
)
Nee, da's niks voor mij. Ik ga volgend jaar zomer alle festivals af.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
Moet je eens in een bus naar Spanje gaan! Wordt de haat alleen maar groter van![]()
Snel wegkijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dus er kijkt nooit iemand terug naar jullie?
Oh kijken, uiteraard, dat doe ik wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
Jij maakte er trouwens sjansen van. Wij hadden het alleen maar over 'kijken naar"![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je 19 bent niet. M'n kont begint al zeer te doen als ik er alleen maar aan denk![]()
Ik probeer zieltjes te winnen. De volgende ronde moet ik Dizer, BVO of Emma verslaan. Ik heb er een hard hoofd in...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Svurno, slijmbal.
Hoort dat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Snel wegkijken
Slijmen werkt averechts.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:40 schreef Svensational het volgende:
Ik probeer zieltjes te winnen. De volgende ronde moet ik Dizer, BVO of Emma verslaan. Ik heb er een hard hoofd in...
Ik ben ook niet zo groot maar had echt overal pijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig ook maar 1.68m en niet 1.90m zoals twee van de jongens die toen mee waren op vakantie, die hadden echt overal pijn de volgende dag
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik probeer zieltjes te winnen. De volgende ronde moet ik Dizer, BVO of Emma verslaan. Ik heb er een hard hoofd in...
Hee Tom, kun je niet gewoon lekker weggaan nu. Ik vind het niet zo gezellig nu.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Slijmen werkt averechts..
Die Dr. Phil opmerking kost je wel punten hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:41 schreef Tania18 het volgende:![]()
![]()
![]()
Dus ik ben door??? Als enige meisje![]()
Ik ben net 3 weken weggeweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:42 schreef Svensational het volgende:
Hee Tom, kun je niet gewoon lekker weggaan nu. Ik vind het niet zo gezellig nu..
Werkt dit wel?
Ehh.. volgens mij wel. Jij stond nl. voor en toen zei BVO in ene dat alle duels beslist waren...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus ik ben door??? Als enige meisje![]()
Nou lekker danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die Dr. Phil opmerking kost je wel punten hoor.
Nog leuke chica's versierd au camping?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben net 3 weken weggeweest..
Mooi! Het beviel me nl niet zo.quote:En nee.
Jij denkt dat je alles kunt zeggen he, als je maar de juiste PI doetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja Tom vertel eens wat meer over je liefdes-escapades (is dat een woord?)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
Nog leuke chica's versierd au camping?
Wees daar maar niet al te zeker van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:45 schreef Tania18 het volgende:
Natuurlijk lig ik er meteen uit, maar ach
Ik stem wel op je hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dacht dat er alleen maar mannen naar de finale zouden gaan. Nu kan ik de eer van de vrouwen nog verdedigen
Natuurlijk lig ik er meteen uit, maar ach
Jij bent gek, alsof ik oooooooit van jou, Dizer of BVO kan winnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wees daar maar niet al te zeker van.
Nee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
Nog leuke chica's versierd au camping?
Het is net Idols he? Alle leuke vrouwen worden weggestemd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
nou ja ligt eraan tegenover wie, maar toch ik wil wel een vrouw in de finale
Ik ken heel veel leuke dingen waarbij je niet hoeft te praten hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee.
Er was een Frans meisje dat wel interesse in me had. En ze was best leuk ofzo. Maar ik spreek amper Frans en zij spreekt geen Engels. Dus na 1 avondje disco was dat wel weer voorbij..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik stem wel op je hoor!
nou ja ligt eraan tegenover wie, maar toch ik wil wel een vrouw in de finale
Makkelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent gek, alsof ik oooooooit van jou, Dizer of BVO kan winnen![]()
![]()
Ik ga dit seizoen ONM proberen te volgen. Al is het maar om Eric. Ik ben benieuwd hoe hij het doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:47 schreef Svensational het volgende:
En natuurlijk opent er weer niemand een ONM-topic.
Nou open dan voor de gein eerst eens het nieuwe topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga dit seizoen ONM proberen te volgen. Al is het maar om Eric. Ik ben benieuwd hoe hij het doet.
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:48 schreef Svensational het volgende:
Ik ken heel veel leuke dingen waarbij je niet hoeft te praten hoor
Alleen haar bitcherige eindtoespraak!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
Iemand nog Perfect Match gezien vanavond![]()
![]()
Tommetje toch! Dat hoef ik jou als casanova toch niet uit te leggen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat dan?.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
MakkelijkJe bent best populair hier hoor, dat heb je volgens mij nog niet echt door!
Hahahah, ik ben echt TOTAAL geen casanova.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
Tommetje toch! Dat hoef ik jou als casanova toch niet uit te leggen?
Hoezo bitcherig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen haar bitcherige eindtoespraak!
Sorry, ik bedoelde Tommerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahah, ik ben echt TOTAAL geen casanova.
EN NOEM ME GEEN TOMMETJE..
Dada en Bupatih geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie moeten er nog stemmen?
Hoe ze die 1e liep af te krakenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoezo bitcherig?
Zij en die laatste waren zo lief samen![]()
Sure.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:51 schreef Svensational het volgende:
Sorry, ik bedoelde Tommerd
Ik heb die 1e niet gezien, dus ik weet niet wat er precies aan de hand wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe ze die 1e liep af te kraken
Kay. Wat voor titel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:53 schreef Svensational het volgende:
Tom, open jij de nieuwe SC zometeen? Jij kunt linkjes enzo kopieren van oud topic. Ik heb dat allemaal niet meer...
Nee, dus we kunnen nog wel een paar weken wachten denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zucht
Die komen hier ook bijna nooit meer![]()
Bedenk maar iets creatiefs!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kay. Wat voor titel?.
Ik ben niet zo lang dus ik heb dat probleem nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En Duiveltja: neeee! In een trein zit je relaxed, op goede plaatsen heb je veel beenruimte (en dat is met mijn 1 meter 90 erg fijn), het wiebelt niet zo, je zit wat ruimer enzo. Een bus is klein, stinkt vaak, je zit zo dicht op andere mensen en het hotst, klotst en wiebelt alle kanten op. Bussen.>
Ik zat een keer met 2 klasgenoten in de trein terug naar huis, we zitten met z'n 3en bij elkaar in een totaal lege coupe. Komt er zo'n zwervertype de coupe binnen en bij ons zitten. Naast mij. Hij stonk een uur in de wind en ging vertellen dat hij daarvoor nog had gedreigd mensen op het perron in elkaar te slaan omdat ze naar 'm keken en begon toen een heel verhaal over drugs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef Tania18 het volgende:
Er komen altijd rare figuren naast me zitten in de bus, een keer zelfs een man die een heel verhaal begon te vertellen over dat hij zijn leven niet meer zag zitten en dat hij zelfmoord wou plegen![]()
Ik dacht echt dat ik in een verborgen camera programma zat ofzo![]()
Dat doen ze altijd he? Bij mij ook, dan zijn er nog zat plaatsjes en dan komen ze toch naast jou zitten, heel raarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef Tania18 het volgende:
Er komen altijd rare figuren naast me zitten in de bus, een keer zelfs een man die een heel verhaal begon te vertellen over dat hij zijn leven niet meer zag zitten en dat hij zelfmoord wou plegen![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef Tania18 het volgende:
Ga dan ook niet bij het raam zitten als je alleen zit. Zo voorkom je zulke dingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd he? Bij mij ook, dan zijn er nog zat plaatsjes en dan komen ze toch naast jou zitten, heel raar. In de trein daarentegen nooit last van [afbeelding]
Of van die dronken randjongeren die met veel bombarie door de trein stampen, oerkreten slaken en asociaal doen met stoelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:59 schreef Tania18 het volgende:
Ja, of kinderen die ineens ziek worden en in het gangpad beginnen te kotsen, ook altijd leuk![]()
Ja, maar dat is dan weer asociaal!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ga dan ook niet bij het raam zitten als je alleen zit. Zo voorkom je zulke dingen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Of van die dronken randjongeren die met veel bombarie door de trein stampen, oerkreten slaken en asociaal doen met stoelen.
Of iemand met een truitje zonder mouwen, ongeschoren oksels met lekkere zweetdruppels erin, die de bovenste stang beethoudt ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
Of tijdens de zomer als je in de trein staat en er staat iemand naast je met een penetrante urinelucht.
Of je staat midden in de zomer met een man of 40 in het overvolle gangpad vd trein, of je zit midden in de zomer in een bus van 50 graden en dat de chauffeur niet eens een luikje open wil doenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
Of tijdens de zomer als je in de trein staat en er staat iemand naast je met een penetrante urinelucht.
Ondertussen ben je helemaal kletsnat van de zweet. Ja ik ken ze allemaal die ergernissenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of je staat midden in de zomer met een man of 40 in het overvolle gangpad vd trein, of je zit midden in de zomer in een bus van 50 graden en dat de chauffeur niet eens een luikje open wil doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |