En als jij doorgaat met "patat me"t aan em serveren dan kunnen we daar lang op wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef The_Hives het volgende:
Goed topic![]()
Ernesto heeft een paar weken geleden nog een patatje bij me gehaald, hij is nog niet helemaal in vorm
En als jij doorgaat met "patat met" aan em serveren dan kunnen we daar lang op wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef The_Hives het volgende:
Goed topic![]()
Ernesto heeft een paar weken geleden nog een patatje bij me gehaald, hij is nog niet helemaal in vorm
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:26 schreef Amando het volgende:
[..]
En als jij doorgaat met "patat met" aan em serveren dan kunnen we daar lang op wachten![]()
Als je net begint met thaiboxen ben jij degene die de dummy bent... Ik doe het zelf ook en je moet niet denken dat wanneer je er voor het eerst binnenkomt je ff iedereen een pak slaag kan geven. De 1e maanden is alleen maar incasseren en hopen dat de rest rustig aan met je doet!quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:45 schreef Abonides het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen in het topic die aan kick- of ThaiBoxing doen? Het lijkt me wel een lekkere sport om wekelijks een uurtje in de sportschool zo een dummy in mekaar te trappen.
Het is ook niet de bedoeling dat ik me ala Akebono als een punching bag laat gebruiken. Wat ik eigenlijk meer bedoelde. Is het een lekkere work-out? Elke keer vol blauwe plekken thuis komen lijkt me niets. Ikzelf ben redelijk groot en zwaar. Dus ik val in de categorie met veelste grote tegenstanders. Wedstrijden was ik niet van plan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je net begint met thaiboxen ben jij degene die de dummy bent... Ik doe het zelf ook en je moet niet denken dat wanneer je er voor het eerst binnenkomt je ff iedereen een pak slaag kan geven. De 1e maanden is alleen maar incasseren en hopen dat de rest rustig aan met je doet!
Uiteraard hangt het af van naar welke sportschool je gaat maar waar ik train bestaat een training uit:quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:09 schreef Abonides het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ik me ala Akebono als een punching bag laat gebruiken. Wat ik eigenlijk meer bedoelde. Is het een lekkere work-out? Elke keer vol blauwe plekken thuis komen lijkt me niets. Ikzelf ben redelijk groot en zwaar. Dus ik val in de categorie met veelste grote tegenstanders. Wedstrijden was ik niet van plan.
Gisteren ben ik voor het eerst naar een les kickfun geweest. Okee, het is geen kickboxing, maar wel een heerlijker uitlaat klep. Op mijn beide schenen zitten nu bloeduitstortingen, maar echt pijn doen ze niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uiteraard hangt het af van naar welke sportschool je gaat maar waar ik train bestaat een training uit:
- Warming up (vooral lopen, opdrukken, sit ups en strek oefeningen)
- Techniek (met een partner doe je bepaalde combinaties en technieken die voorgedaan worden)
- Sparren (vechten met je partner, dit gaat er soms wel ruig aan toe)
Na de training ben je echt wel helemaal kapot en blauwe plekken kijk je ook niet meer raar van op. Natuurlijk is het wel zo als je een nieuweling bent er wel rustig aan met je wordt gedaan.
Wat houdt kickfun precies in?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:21 schreef Abonides het volgende:
[..]
Gisteren ben ik voor het eerst naar een les kickfun geweest. Okee, het is geen kickboxing, maar wel een heerlijker uitlaat klep. Op mijn beide schenen zitten nu bloeduitstortingen, maar echt pijn doen ze niet.
Ik ga dit iig vaker doen. Heerlijk.
Nee voor zover ik het kan zien is het gewoon k1.Staand dus.quote:Het is dus MMA met K1 regels begrijp ik?
Verstandig, want daarna werd het helemaal saai.quote:Op zondag 12 september 2004 20:36 schreef Abonides het volgende:
Tijdens de partij van Butterbean tegen Amada heb ik hem maar uitgezet. Ik vond er echt geen ene flikker aan.
Dat krijg je nog wel eens als je kickboxers in een situatie brengt waarbij ze tegen spelers die enige ervaring hebben in het "grondspel" moeten "opboksen". Net een vis uit het water.quote:Op zondag 12 september 2004 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verstandig, want daarna werd het helemaal saai.
Gevechten die binnen een paar of zelfs minder minuten werden beslitst op de grond, niet echt boeiend imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |