quote:Door niet aflatend ontwikkelingswerk gedurende bijna 40 jaar is vanuit een rasechte sportwagen een praktische, uitstekend bruikbare, comfortabele en veilige wagen ontstaan. Zonder dat er ook maar iets aan sportiviteit is ingeboet. Het design van de 911 vormt een indrukwekkend bewijs van onze hang naar perfectie. Het wordt verder onderstreept door de technische details.
quote:De 3,6 liter krachtbron van de 911 Carrera levert nu 239 kW (325 pk) bij 6.800 t/min. Het maximum koppel van 370 Nm wordt al bereikt bij 4.250 t/min. De 911 Carrera reageert al in het laagste toerentalgebied spontaan op elke beweging van het gaspedaal. Om van 0 op 100 km/h te komen heeft hij slechts 5,0 sec nodig. Topsnelheid: 285 km/h.
spreekt jezelf tegen ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan niet warm of koud worden van zo een bak.
Porsche doet gewoon niks met mij. Ik vind het ook niks speciaals.
Je ziet hem te vaak. Geluid is niet mooi. Nee niks voor mij.
Alleen bij mij in de buurt weet ik er al 6 te staan. Waar onder een GT2 en een zwarte GT3. Die laatste is wel bloed geil om te zien. Endat geluid is ook nog eens leuk. Maar dat komt omdat de eigenaar gas durft te geven![]()
Nee hoor ik geef aan dat ik porsche niet mooi vind. Met dus kennelijk met 1 uitzondering van een GT3. Die ziet er gewoon bruut uit en dat geluid wat die bak heeft is alles behalven standaart. En de eigenaar geeft gewoon plank gas bij het wegrijden. Dat mag ik wel. Ik heb hem 1X een bocht zien nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
spreekt jezelf tegen ?
Een kennis van me vader had vroeger een 911 turbo. En daar ging gerust de kinderwagen voor in. Dus die ruimte is er wel. En anders heb je nog zo iets als een min of meer achterbank waar je vrij veel op kwijt kan in de 911.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:21 schreef LSS het volgende:
Uitstekend bruikbaar? Man, ik kan niet eens een kist bier kwijt in de kofferbak van dat ding! Daarnaast vind ik Porsches lelijk, vooral de 911. Als je toch geld over hebt voor een classy scheurijzer, dan koop je toch een Alfa Romeo GT, dat is ech een schitterende auto, en het kost de helft van een Porsche.
okquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor ik geef aan dat ik porsche niet mooi vind. Met dus kennelijk met 1 uitzondering van een GT3. Die ziet er gewoon bruut uit en dat geluid wat die bak heeft is alles behalven standaart. En de eigenaar geeft gewoon plank gas bij het wegrijden. Dat mag ik wel. Ik heb hem 1X een bocht zien nemenBij de bios richting het casina met je rug naar het kourhouse toe. Dat is een hele mooie open bocht. Daar trapte hij toch effe het gas flink in toen het stoplicht op groen ging. Met als gevolg dat het kontje mooi dwars ging. En dan gewoon het gas er op houden. Dat mag ik wel
![]()
Voor de rest vind ik het merk op zich bagger. Komt nooit met iets nieuws uit. Puur door gaan op een 1 en het zelfde model. En het mist de magie wat aan het merk zit. Iets wat AM en Ferrari net als lambo dat wel heeft.
Vraag je maar eens af waarom dat je ze zo vaak ziet! Porsches zijn gewoon de sportwagens met de beste wegligging. En ik vind ze persoonlijk ook nog eens bloedjegeil qua uiterlijk. Ze zijn daarom inderdaad niet zo exclusief als een Ferrari of een Lamborghini oid. Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan niet warm of koud worden van zo een bak.
Porsche doet gewoon niks met mij. Ik vind het ook niks speciaals.
Je ziet hem te vaak. Geluid is niet mooi. Nee niks voor mij.
Alleen bij mij in de buurt weet ik er al 6 te staan. Waar onder een GT2 en een zwarte GT3. Die laatste is wel bloed geil om te zien. Endat geluid is ook nog eens leuk. Maar dat komt omdat de eigenaar gas durft te geven![]()
Zou inderdaad zomaar eens kunnen, de 911 turbo van de laatste lichting is volgens tiff needel ook een heerlijk ragbak met een superieure wegligging!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:30 schreef leolinedance het volgende:
Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).
Nou ik moet zeggen dat ze een hele mooie auto hebben weten te bouwen. Namelijk de Carrera GT. En die cayen vind ik ook niet mis van ze. En die bak is nog snel ook. Dus ze kunnen het wel. Maar ze moeten echt een punt achter de 911 zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
okIs wel zo dat ze nooit wat nieuws verzinnen he, alleen die ene carrera gt ofzo was wel dikke bruutheid
jij heb echt nix te doen op je werk he ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh kijk jij geen topgear? Volgens mij hadden ze daar een geweldige drag race met verschillende super auto,s waar onder een porsche en een 360 modena. En echt wel dat de porsche al laatste eindigde. De TVR was het snelste dat wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vraag je maar eens af waarom dat je ze zo vaak ziet! Porsches zijn gewoon de sportwagens met de beste wegligging. En ik vind ze persoonlijk ook nog eens bloedjegeil qua uiterlijk. Ze zijn daarom inderdaad niet zo exclusief als een Ferrari of een Lamborghini oid. Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).
Porsche
![]()
Ik kan typen en bellen tegelijk en ik typ snelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij heb echt nix te doen op je werk he ?
Ik ook niet en voor mij is dat zaterdag al het geval al m'n oompje met z'n Boxster (ja maar toch Porsche enzo) voor de deur staat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:29 schreef D-Devil het volgende:
Ik zou een ritje in een porsche in ieder geval nooit afslaan !.
Ik heb hier een test liggen (die ik nu niet kan vinden, van zo'n 2-3 jaar oud, dat wel) met een hele berg sportauto's. Daar worden oa de Impreza srt, Lancer evo, Honda s2000, Ferrari F355, Porsche 911 turbo maar ook Golf VR6, Seat leon Cupra en Fiat Punto HGT en nog vele sportauto's meer over het circuit gevlamt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh kijk jij geen topgear? Volgens mij hadden ze daar een geweldige drag race met verschillende super auto,s waar onder een porsche en een 360 modena. En echt wel dat de porsche al laatste eindigde. De TVR was het snelste dat wel.
Maar in een andere uitzending was de porsche 911 GTS en de Ferrari stradale tegen elkaar. En mooi dat de Ferrari sneller was dan de 911.
Maar goed het gaat niet zo zeer om wie sneller is of niet.
Ik vind het belangrijk dat het uiterlijk mooi is. En de magie die aan zo een auto kleeft.
Ik zie een porsche net zo vaak zo niet vaker als een X5. Ze hadden net als Ferrari moeten doen.
Verkoop altijd minder dan dat je werkelijk kan verkopen. Om zo een auto speciaal te houden.
En denk jij nou serieus dat Ferrari tegen een klant gaat zeggen: Nee sorry meneer, U mag geen Ferrari kopen omdat ie dan niet exclusief blijft. Ferrari zou echt wel willen dat ze net zoveel auto's verkochten als Porsche hoor....quote:[
Ik zie een porsche net zo vaak zo niet vaker als een X5. Ze hadden net als Ferrari moeten doen.
Verkoop altijd minder dan dat je werkelijk kan verkopen. Om zo een auto speciaal te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |