Het is al laatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:56 schreef Markz0r het volgende:
edit: nee jij snapt het niet
ik heb de invite van pois van hem terug gekregen, en die door gemailt naar MI55ILLE
Dus de gene die het eerst de invite accepteerd wint. Dan moet degene die het niet is geworden hier maar regeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:45 schreef PoisonouS het volgende:
Eh ik heb nu een dubbele
geforward naar DSKdotCOM
Ja, maar MI55ILLE heeft dezelfdequote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:03 schreef Markz0r het volgende:
* devzero is de weg kwijt![]()
heb dskdotcom nu wel of geen invite![]()
ik ben ook geeen 24/24 online hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef commentator het volgende:
update 22:48:
eh waarom wordt die lijst nou toch niet bijgewerkt
Als er teveel weg zijn: http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.phpquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:00 schreef PoisonouS het volgende:
Dan heb dskdotcom op het eind dus geen invite gehadSolly dude (dudette)
Jump maybe idee om 20 lui zichtbaar te maken met e-mail adres?
denk dat ik Poepoog (mail@**eckie.nl) ook zojuist een invite heb gestuurd... Cancel je die even Poepoog zodat ik een ander van de lijst blij kan maken...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:31 schreef matthijst het volgende:
Ik neem 5-10 wel ff, laatste invites gingen ook fout. Dus
mail.@**eckie.nl
xandersma**l@hotmail.com
abdulrahm**@advany.com
paulina@m**ker.nl
414@bu**.nl
jeoren ook dus..., kan een modje de lijst even updatenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:29 schreef matthijst het volgende:
jeoren
Poepoog hebben dus een dubbele.... forward 1 van de invites ff naar iemand op de lijst... of gewoon naar iemand die jij het gunt ofzo.
ik denk ik POST mooi wie IK al GEINVITE heb.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef commentator het volgende:
bruut invite gehad
jouke ook (zelfs 2 dus aub 1 weigeren, kan er weer een ander gelukkig gemaakt worden)
update 22:44
jodzemanze nu ook
update 22:48:
eh waarom wordt die lijst nou toch niet bijgewerkt
nrg ook invite gehad
22:53:
1 van de 2 uitnodigingen naar jouke heb ik doorgestuurd naar dskdotcom
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef -PolluX- het volgende:
Mikkel, Modwire en PoisonouS krijgen een invite van mij.
Dus nu heb ik (en mikkel en poisonous trouwens ook) er twee.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:35 schreef Markz0r het volgende:
mikkel heb een invite in zn bakje liggen
modwire ook
net als poisonouz
Aka Stefandvquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik stuur invites naar
Scor3p --> check hotmail bulk
stefandv
HyperViper --> check hotmail bulk
Gmail regelmatig gebruiken en dan verschijnt vanzelf linksonder de rode tekst dat je één of meer invites kunt versturenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:03 schreef Darkomen het volgende:
[..]
FF snel uitzoeken hoe ik ook invites kan sturen
Terughalen kan denk ik niet, je kunt de URL van de aanmelding wel doorsturen naar iemand anders in de lijstquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:11 schreef Modwire het volgende:
Dus nu heb ik (en mikkel en poisonous trouwens ook) er twee.
Kun je die dingen ook terugtrekken, of moet ik 'em doorsturen ofzo??
Ik heb die van -PolluX- al gebruikt.
Die zijn al voorzien!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:11 schreef Young_David het volgende:
Ik stuur nu invites naar
Krayzie-Lunatic
Dromenvanger
Speknek
bigone
jeoren
of je laat die invites verlopenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:11 schreef Modwire het volgende:
[..]
[..]
Dus nu heb ik (en mikkel en poisonous trouwens ook) er twee.
Kun je die dingen ook terugtrekken, of moet ik 'em doorsturen ofzo??
Ik heb die van -PolluX- al gebruikt.
Mag hem ook wel naar mij sturenquote:Ik heb nog een invite, ik had gezegd dat ik van de lijst kon, maar heb toch een invite gekregen:p
Ik stuur hem straks wel door, als de lijst is ge-update.
nopes. had examenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:24 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Denk dat de persoon die die lijsten beheerd nog ligt te slapen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |