Ja sorry niet aan gedacht hebbem ge-edit!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:13 schreef Jump het volgende:
Als je mailadres van iemand ander post, maak het dan spamproof aub
heb hierboven enkele mailadressen gezien, en spam is hatelijk
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:22 schreef Nuongirl het volgende:
remondepemon heeft een invite
Verstuurd naar email van floe met een e ervoor, maar weer een bounced mail, daarom maar :quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:59 schreef Jump het volgende:
ow, wacht. mijn fout
Floe's mail is: eluursema (at) home dot nl!
moet een e'tje voor
Stuur die mail dan gewoon door naar degene die bovenaan de lijst staat!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:26 schreef Da_Koen het volgende:
*adres*
Iemand anders had er eentje gestuurd net iets voor mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
Je kan een invite toch maar 1x sturen?
robgeerts. Alleen ik weet het niet zeker, alleen het adres was tamaranogwat@gmail.com wat ie geregistreerd heeft. Ik denk niet dat dat zijn naam is... Vooral omdat zijn 'normale' e-mail adres rob[at]geerts-webdesign.nl is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:47 schreef Jump het volgende:
onderdekoffer: aangepast
TC03: zeg es wie, dan kunnen we hem/haar publiekelijk vernederen
Geen ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
stoopkind, hoe kom je aan zoveel invites?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:21 schreef mschol het volgende:
klinkt als een JS error... doe eens een dubbelklik op het icoontje naast "fout in de pagina"
en vertel wat er staat (of plaats een screenshoit)
Gedaan, nog steeds hetzelfde probleem...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:08 schreef dycell het volgende:
Probeer eens je temp. internet files te verwijderen...
gokje..................
Ik had NIS & Ad-mucher uitgezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:23 schreef mschol het volgende:
heb je zonealarm? zoja probeer die eens uit te schakelen...
schakel popup blockers uit en draai adaware en soortgelijke proggies misschien helpt dat wel..(u never know
)
Invite is binnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:39 schreef stoopkind het volgende:
Mail naar:
Martin
Quara
Smoogy
PQmagic
Seeya
Positive_thinking
nogmaals hulde voor het systeem en het updatewerk jump!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:52 schreef Jump het volgende:
Lijst is up 2 date
Tedkees heeft geen emailadres in zijn profile aangegevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:08 schreef Jump het volgende:
[..]
in database gekeken en heb je ID 550 ongeveer. en dat moet ergens al een lange tijd terug zijn.
[..]
kan je eens een mail sturen naar die dat zei dat je invite had? misschien kan hij/zij deze opnieuw sturen
en lijst is up to date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |