denk dat ik Poepoog (mail@**eckie.nl) ook zojuist een invite heb gestuurd... Cancel je die even Poepoog zodat ik een ander van de lijst blij kan maken...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:31 schreef matthijst het volgende:
Ik neem 5-10 wel ff, laatste invites gingen ook fout. Dus
mail.@**eckie.nl
xandersma**l@hotmail.com
abdulrahm**@advany.com
paulina@m**ker.nl
414@bu**.nl
jeoren ook dus..., kan een modje de lijst even updatenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:29 schreef matthijst het volgende:
jeoren
Poepoog hebben dus een dubbele.... forward 1 van de invites ff naar iemand op de lijst... of gewoon naar iemand die jij het gunt ofzo.
ik denk ik POST mooi wie IK al GEINVITE heb.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef commentator het volgende:
bruut invite gehad
jouke ook (zelfs 2 dus aub 1 weigeren, kan er weer een ander gelukkig gemaakt worden)
update 22:44
jodzemanze nu ook
update 22:48:
eh waarom wordt die lijst nou toch niet bijgewerkt
nrg ook invite gehad
22:53:
1 van de 2 uitnodigingen naar jouke heb ik doorgestuurd naar dskdotcom
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef -PolluX- het volgende:
Mikkel, Modwire en PoisonouS krijgen een invite van mij.
Dus nu heb ik (en mikkel en poisonous trouwens ook) er twee.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:35 schreef Markz0r het volgende:
mikkel heb een invite in zn bakje liggen
modwire ook
net als poisonouz
Aka Stefandvquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik stuur invites naar
Scor3p --> check hotmail bulk
stefandv
HyperViper --> check hotmail bulk
Gmail regelmatig gebruiken en dan verschijnt vanzelf linksonder de rode tekst dat je één of meer invites kunt versturenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:03 schreef Darkomen het volgende:
[..]
FF snel uitzoeken hoe ik ook invites kan sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |