Oh okéquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:15 schreef mallemeid het volgende:
p-etr-a als kinderen 2 zijn gaan ze al naar de psz
Nee hoor, is niet verplicht. Ik heb mijn zoontje pas met 3 jaar gebracht (je kunt ze natuurlijk ook gewoon thuis houden).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:19 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom doen ze dat tegenwoordig zo jong? En is dat verplicht?
Jij leest echt niet goed meid :quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:43 schreef phileine het volgende:
tja, ik heb al eerder dit soort dingen gezegd dus het zal me niet in dank worden afgenomen, maar ik denk dat het slechtste wat je nu kunt doen is hem uit de omgeving halen die bij zijn leeftijd past. Als hij zo hoogbegaafd is als Stout denkt krijgt hij het sociaal gezien nog moeilijk genoeg, dan wil je echt niet ook nog in een uitzonderingspositie zitten tussen kinderen die veel ouder zijn. Daarmee maak je een kind doodongelukkig. En ik spreek uit ervaring. Je kunt niet vroeg genoeg leren je aan te passen aan de norm.
Ik zie nergens dat Stout dat zo zegt. Ze zegt alleen dat zijn interesses ergens anders liggen. Daarvoor hoeft ie echt niet weg bij de peuterspeelzaal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:43 schreef phileine het volgende:
Als hij zo hoogbegaafd is als Stout denkt
Dat komt vanuit eerdere topics.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat Stout dat zo zegt.
maar dat is hier in principe niet van belang. Straks wordt een moeilijke zwangerschap waarover ze misschien in een eerder topic over schreef ook onderdeel van de uitleg waarom iets wel of niet te doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat komt vanuit eerdere topics.
Ik had ook al verwacht dat jij zo zou reagerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:00 schreef phileine het volgende:
Maar goed, ik dacht al dat je zo zou reageren dus ik hou me er verder maar buiten.
ja maar ik had het van te voren al voorspeld en jij niet dus dat telt nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had ook al verwacht dat jij zo zou reageren
Ik schreef ook: af en toe een half dagje. Zeker niet als structurele oplossing, maar meer als tegemoetkoming. Maar goed, de school begint er niet aan, dus die mogelijkheid is er sowieso niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:00 schreef phileine het volgende:
Ik reageerde op Rewimo met dat verhaal over al halve dagen naar de lagere school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |