dat was ook het eerste wat bij mij opkwamquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:35 schreef Nonneke het volgende:
Ik hou het nogsteeds op een kruising Dobermann/Herder
[afbeelding]
Voor Max
Ja Scoobi wordt idd ook genoemd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:35 schreef Adelante het volgende:
een scoobidoo hond
nog een botje. Ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:35 schreef nikky het volgende:
[..]
dat was ook het eerste wat bij mij opkwam
*doet knippen van Site*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:18 schreef LucienS het volgende:
leeftijd is waarschijnlijk 3,5 jaar hoogte 68cm. gewicht 34kg
Foto lijkt idd bij dezelfde dierenwinkel gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:19 schreef Spindizzy het volgende:
Max deed mij gelijk denken aan een Podenco
Maar dat kan ook komen omdat de foto's op elkaar lijken
Visla? ken ik niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:57 schreef heaven7 het volgende:
Visla/doberman?
Zou idd ook kunnen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:01 schreef LucienS het volgende:
Visla? ken ik niet.
Ja alleen Max oren zijn spitser en ze kunnen niet zo hangen. Als ze hangen dan hangt er maar eentje en die krijgt dan een knik halverwege het oor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zou idd ook kunnen....
Hoe is het "staartgedrag" van een Doberman eik. Ik bedoel de meeste Dobermans hebben geen staart maar ik vraag me af of ze ook altijd, indien voorzien van staart, kwispelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
*doet knippen van Site*
Doberman
Schouderhoogte: reuen hoogstens 70 cm, (de beste maat is echter 68 cm), teven 63-66 cm, maar hooguit 67 cm.
http://www.hondenschool-appel.nl/doberman.htm
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef LucienS het volgende:
[..]
Hoe is het "staartgedrag" van een Doberman eik. Ik bedoel de meeste Dobermans hebben geen staart maar ik vraag me af of ze ook altijd, indien voorzien van staart, kwispelen.
Blijft moeilijk...., geloof wel dat er ook iets van Doberman in zit. Die bovenste foto, zo zal je Max nooit zien. Misschien ook door het geslacht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
[ IMAGE ]
[ IMAGE ]
Het is dan ook een kruising, die Max van jouquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:47 schreef LucienS het volgende:
[..]
Ja alleen Max oren zijn spitser en ze kunnen niet zo hangen. Als ze hangen dan hangt er maar eentje en die krijgt dan een knik halverwege het oor.De bouw komt wel overeen.
Idd, Visla én Doberman dragen de oren omlaag, - * - = + dus Max oren staan omhoog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is dan ook een kruising, die Max van jou
Jups en de herder omhoogquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:02 schreef LucienS het volgende:
[..]
Idd, Visla én Doberman dragen de oren omlaag, - * - = + dus Max oren staan omhoog.![]()
Met z'n drieën! Waar zie je Max ouders voor aan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jups en de herder omhoog
Kan zomaar zijn dat de Opa of Oma van Max een Herder was/isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:12 schreef LucienS het volgende:
[..]
Met z'n drieën! Waar zie je Max ouders voor aan!![]()
Het is geen giraffe, de bouw klopt wel maar de Visla klopt ook qua bouw.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:30 schreef c-joy het volgende:
Hij lijkt ook op een pharao hond
[ IMAGE ]
Zeker hardstikke leuk een nestje, totdat ze uitvinden dat ze kunnen lopen, en dan "HEY we hebben TANDJES !" en dan je halve bank opvretenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef LucienS het volgende:
Wel te gekeen nestje. Max heeft geen balletjes meer.![]()
heeft geen ridgeback, haartjes groeien allemaal naar achter. Ridgeback oren hangen he of nie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
kruising mechelaar ridgeback.. zn haar groeit op zn rug allemaal netjes de juiste richting op?
Jaa Ridgeback zit er denk 'k ook in, mix van velen..quote:
Veelzijdig hondje dus die Maxquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:53 schreef LucienS het volgende:
[..]
Jaa Ridgeback zit er denk 'k ook in, mix van velen..![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:43 schreef LucienS het volgende:
We kwamen net toevallig een Ridgeback tegen, die zijn toch erg forser. (51kg) .
Denk voorlopig aan een kwartet: Doberman / Herder / Visla /Ridgeback![]()
Stelletje ongeregeld en resultaat idem.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]Zou goed kunnen jah
heb je nog steeds alle puppy's?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat de Opa of Oma van Max een Herder was/is
Mijn hond kreeg een nestje van 2 puppy's, ze zijn nu 2,5 jaar oud, Pim lijkt op Fa Shi, en Sylver lijkt op Fa Shi dr vader (terwijl Sylver geboren werd met rottweiler tekeningen)
Vader Fa Shi
[afbeelding]
Sylver (Ze had ook zelfde tekening als Tarras, maar mevrouw vond het nodig dr zwart te ruilen voor bruin op dr kop)
[afbeelding]
Het waren er maar 2, en ja we hebben ze allebei gehoudenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:25 schreef c-joy het volgende:
[..]
heb je nog steeds alle puppy's?
Zeker hardstikke leuk om ze te zien groeien, jammer alleen dat het zo snel gaatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:38 schreef c-joy het volgende:
owh wat leuk...... das wel leuk puppy's zien groeien. Max is jammer genoeg "geholpen"
Ik ben dus de wederhelft van luciens. Ik ken Max al eerder van af 7 maanden. Het is niet helemaal waar wat hij zegt. Max heette vroeger sakir toen hij uit het asiel kwam is daarvoor aan een boom gevonden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:01 schreef c-joy het volgende:
hij is zeker snel en kan hoog springen
Arme Maxquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:52 schreef c-joy het volgende:
[..]
Ik ben dus de wederhelft van luciens. Ik ken Max al eerder van af 7 maanden. Het is niet helemaal waar wat hij zegt. Max heette vroeger sakir toen hij uit het asiel kwam is daarvoor aan een boom gevonden.
De mensen die hem hadden was hij te baas. Ze gingen ook vaak op vakantie waardoor hij in een kennel belande. Zielig, want hij heeft kennel vrees. Naast ons vorige huis hadden wij een kennel maar max wilde alleen daar zijn als ik er ook was. Zeer vervelend voor al als ik wilde gaan dweilen.
Ik heb max meegenomen, omdat ze weer op vakantie gingen en max dus in een kennel moest. We hebben hem nooit terug gegeven. De baasjes vonden het goed. Ze wilden hem naar het asiel brengen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:58 schreef c-joy het volgende:
max gaat nooit meer we van ons want hij is mijn kindje.....s' ochtens komt hij op bed en geeft me een lik. super lief
Ag dat ligt maar net aan het karakter van de hond denk ik, en wat z'n achtergrond is. En voor die opvoeding is het natuurlijk nooit telaatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:59 schreef c-joy het volgende:
iedereen heeft me het afgeraden een grote hond zonder opvoeding, maar hij is zo lief
Yep, iets Dog achtigs, die miste ik nog. Heet ie denk 'k toch ook een ingredientje van..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:58 schreef erodome het volgende:
Herder/duitse dog...
Schofthoogte rond de 70-80 cm.
Heb een paar van die kruisinkjes gezien, lijken erg op max...
Ah, karakter / nadere specs. heeft mijn wederhelft zojuist gepost. Ras maakt mij ook helemaal niks uit, we hebben een superhond aan Max. Ik ben wel nieuwsgierig welke mix het is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:16 schreef Thorical het volgende:
En ik denk toch dat de eerste de meest voor de handliggende is:
Een Mechelse herder met een bruine Dobermann, z'n poten hebben iets (klompigs) waarvan ik denk Dober en ook die neus.
Maar vertel eens iets meer over het karakter van Max.
En het maakt mij niets uit maar Max heeft als ras Hond.
Jaaha, die zijn er. Heb ze aleen op het moment niet digitaal. Morgen zal ik er een x-tal scannen en hierbij zetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:53 schreef Nonneke het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maareuuuuhhhhmmmmm zijn er niet meer foto's van Max ??![]()
* vindt dat ook een een reële mogelijkheid, heeft iem. pics van die mix?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Doberman-PincherxDeense Dog denk ik![]()
Springen is z'n grootste hobby.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:10 schreef Nonneke het volgende:
jaaaaaaaaaaa leuke foto'sMooie hond zeker weten
wat kannie btw hoog springen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |