abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21615727
Ja, blijkbaar...Maar volgens mij willen de mensen die de spoilers niet willen lezen eigenlijk alleen de zomercliff-afloop niet weten... Vroeger ging het toch ook altijd goed?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_21616143
Ik snap het ook niet goed dit topic. Vind het wel een goed idee opzich maar ik had geen moeite met zoals het was. Die spoilertags zijn er niet voor niets en als je niet wilt lezen dan lees je ze niet.

Ik lees ze altijd wél. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  Moderator zondag 29 augustus 2004 @ 13:28:30 #53
42184 crew  DaMart
pi_21616597
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 12:59 schreef Kylee het volgende:
Ik snap het ook niet goed dit topic. Vind het wel een goed idee opzich maar ik had geen moeite met zoals het was. Die spoilertags zijn er niet voor niets en als je niet wilt lezen dan lees je ze niet.

Ik lees ze altijd wél. .
Inderdaad. Ik vind het er eigenlijk alleen maar onoverzichtelijker op worden met deze topic erbij: wat moet waar, en waar stond ook alweer dat berichtje van die en die persoon die dat en dat schreef ?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_21617043
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind het er eigenlijk alleen maar onoverzichtelijker op worden met deze topic erbij: wat moet waar, en waar stond ook alweer dat berichtje van die en die persoon die dat en dat schreef ?
Dan nog wat, als je niet wilt weten wat er gebeurt in GTST, ga dan niet op een groot jongerenforum over GTST discussieren. Logisch dat er dan spoilers verteld worden .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:47:01 #55
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21645950
Ik heb een echte spoiler

Alleen geen goede

Want Yasmin en Benjamin gaan uit de serie

Yasmin...wèèèèèèèèèèèèèh

Stomme serieschrijvers
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_21646191
Bron?
pi_21646328
ik denk dat het robin is
issssssssssssssssssssss
pi_21646538
Kon het niet eindigen zoals de laatste van pittige tijden?
pi_21646579
Nou, dit experiment kunnen we maar beter als mislukt bestempelen.

We gaan weer gewoon verder met de spoilers tussen spoilertags in het gewone GTST-topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')