Daar heb ik ook aan gedacht eigenlijk. Maar ik zou het wel stom vinden. Krijgen we weer dat Engel gedoe...wordt het tot ONM niveau gebracht met Aicha toen ze bezeten was van een heks of zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:33 schreef Zhenar het volgende:
Benjamin krijg de schrik van zijn leven: hij ontdekt dat hij dood is en een geest! (denk ik)
Volgens mij heeft GTST meer geesten gehad dan ONM!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht eigenlijk. Maar ik zou het wel stom vinden. Krijgen we weer dat Engel gedoe...wordt het tot ONM niveau gebracht met Aicha toen ze bezeten was van een heks of zo
Of Barb wél bij Jef pastte dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een helderziende, die hadden we nog niet in GTST
wel leuk dat zij een vaste rol krijgt, maar ik vind haar helemaal niet bij Jef passen eigenlijk
Dus ook niet anders had Jef niet willen scheiden van haar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, Barbie wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:29 schreef Zhenar het volgende:
Jef en De Zieneres krijgen vast hilarische relatieproblemen!
-Jef staat voor de deur en belt aan. De Zieneres doet open.
Jef: "Hoi, ik heb..."
Zieneres: "...een hele dure fles rode wijn voor me meegenomen. Wat lief van je!"
Jef: "Eh... ja; en ook..."
Zieneres: "...een doosje bonbons. Lekker hoor!"
Jef: "Tja... eh... Het is blijkbaar niet echt..."
Zieneres: "...makkelijk om mij te verrassen? Nee, dat is het zeker niet."
Jef: "Zou je mij misschien..."
Zieneres: "...kunnen laten uitpraten? Hahaha, ik ben je alweer een stapje vo..."
-Een vuistslag van Jef onderbreekt haar
Of:
Jef: "Hee schatje. Jij en ik... als twee beesten tekeer gaan vanavond tijdens een nacht vol gepassioneerde sex: wat zeg je ervan?"
Zieneres: "Nee."
Jef (teleurgesteld): "Nee? Hoezo nee?! Heb je hoofdpijn?"
Jef: "Wat is er dan!?"
Zieneres (op zweverige, mysterieuze toon): "Ik voorzie een sexloze nacht. Jij op de bank. Ik in het kingsize bed. Zo heb ik het gezien, dus zo zal het zijn..."
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:41 schreef Zhenar het volgende:
De Zieneres van Meerdijk!!!
Da's te hoog gegrepen vrees ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef Dizer het volgende:
Daar heb ik ook aan gedacht eigenlijk. Maar ik zou het wel stom vinden. Krijgen we weer dat Engel gedoe...wordt het tot ONM niveau gebracht met Aicha toen ze bezeten was van een heks of zo
Zieneres: "...een hele dure fles rode wijn voor me meegenomen. Wat lief van je!"
Zieneres: "...kunnen laten uitpraten? Hahaha, ik ben je alweer een stapje vo..."
Of:
Jef: "Hee schatje. Jij en ik... als twee beesten tekeer gaan vanavond tijdens een nacht vol gepassioneerde sex: wat zeg je ervan?"
Zieneres (op zweverige, mysterieuze toon): "Ik voorzie een sexloze nacht. Jij op de bank. Ik in het kingsize bed. Zo heb ik het gezien, dus zo zal het zijn..."
Verrassend dat 1 van de jongens van 3T ook een rol krijgt.quote:
hihi wel ironisch de schrik van je leven krijgen terwijl je dood bent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:33 schreef Zhenar het volgende:
Benjamin krijg de schrik van zijn leven: hij ontdekt dat hij dood is en een geest! (denk ik)
Of:
Ludo wordt de vernieling in geholpen omdat hij bijna falliet wordt verklaart!quote:Ludo wordt nog dieper de vernieling in geholpen volgens 241 op teletext? Maar hoe
Volgens mij gaat Robin gewoon dood hoor. Lijkt me dat Benjamin daarvan ook erg geschokt zal zijn en zich mogelijk eenzaam zal voelen zonder zijn broertje om hem heen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:20 schreef Dizer het volgende:
nu ik toch per "ongeluk" heb gelezen dat Benjamin de schrik van zijn leven krijgt, kan het denk ik maar 1 ding zijn:
Hij is er zo slecht aan toe, dat hij nog maar maximaal 4 uur te leven heeft. Iets met interne bloedingen of zo iets en de dokter vertelt het hem
Nee, want Benjamin vraagt zich , vrijdag ofzo, af wat hij nog te zoeken heeft in Meerdijk...dus een van zijn naasten is overledenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:20 schreef Dizer het volgende:
nu ik toch per "ongeluk" heb gelezen dat Benjamin de schrik van zijn leven krijgt, kan het denk ik maar 1 ding zijn:
Hij is er zo slecht aan toe, dat hij nog maar maximaal 4 uur te leven heeft. Iets met interne bloedingen of zo iets en de dokter vertelt het hem
Neehee, hij vraagt zich vrijdag af wat hij nog te zoeken heeft in Meerdijk omdat hij zelf is overleden! Hij wil weten waarom hij nog niet naar het hiernamaals gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want Benjamin vraagt zich , vrijdag ofzo, af wat hij nog te zoeken heeft in Meerdijk...dus een van zijn naasten is overleden
Ik denk dat Yasmin dood is, ze ligt waarschijnlijk opgebaard en Stefano gaat afscheid nemen....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:46 schreef Zhenar het volgende:
In Veronica Magazine stond dat Martine Ludo verder de vernieling in helpt. Zij zal die faillietverklaring wel veroorzaken als aandeelhoudster ofzoiets.
Stefano heeft het zwaar als hij bij Yasmin naar binnen mag... ze is vast helemaal verminkt! Natuurlijk zijn haar jetsers wel ongeschonden gebleven...!
Lijkt me erg vergezocht. Als ze zoiets zouden doen zouden ze de naam moeten veranderen naar Goede Xfiles slechte Xfilesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neehee, hij vraagt zich vrijdag af wat hij nog te zoeken heeft in Meerdijk omdat hij zelf is overleden! Hij wil weten waarom hij nog niet naar het hiernamaals gaat.
Ze hadden de spoilers beter in het normale GTST topic kunnen latenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:55 schreef R_ON het volgende:
Ze hadden dit beter het grote GTST-speculatietopique kunnen noemen.
Dat vind ik zielig voor Stefano.Dat is dan de tweede waar hij zo afscheid van moet nemen.Ik denk trouwens niet dat ze dood is.Maar ze is wel ernstig gewond.quote:Ik denk dat Yasmin dood is, ze ligt waarschijnlijk opgebaard en Stefano gaat afscheid nemen....
Dan noemen we dit topic spoiler&speculatie topic van gtst.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:26 schreef Svensational het volgende:
Ja maar speculaties worden ook niet gewaardeerd in het gewone topic.
Sommige mensen zouden zich ook gewoon wat minder kunnen aanstellen in de normale GTST-reeks. Vroeger mocht je alles daar gewoon plaatsen. Nu moet alles tussen spoiler-tagsquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:39 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dan noemen we dit topic spoiler&speculatie topic van gtst..
Dat loopt hoe dan ook fout af. Je hebt er dan altijd wel weer een jandoedel tussen zitten die zegt: "Op 241 staat dat Sjors begraven wordt..."quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Dingen als "Is het Yasmin die doodgaat?" horen wmb in het normale topic.
Inderdaad. Ik vind het er eigenlijk alleen maar onoverzichtelijker op worden met deze topic erbij: wat moet waar, en waar stond ook alweer dat berichtje van die en die persoon die dat en dat schreef ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:59 schreef Kylee het volgende:
Ik snap het ook niet goed dit topic. Vind het wel een goed idee opzich maar ik had geen moeite met zoals het was. Die spoilertags zijn er niet voor niets en als je niet wilt lezen dan lees je ze niet.
Ik lees ze altijd wél..
Dan nog wat, als je niet wilt weten wat er gebeurt in GTST, ga dan niet op een groot jongerenforum over GTST discussieren. Logisch dat er dan spoilers verteld wordenquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het er eigenlijk alleen maar onoverzichtelijker op worden met deze topic erbij: wat moet waar, en waar stond ook alweer dat berichtje van die en die persoon die dat en dat schreef ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |