Welk bedrijf was dat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik scheen niet genoeg verstand van zaken te hebbenZe waren alleen te laf om het me zelf mede te delen
Had net het uitzendbureau aan de telefoon.
Het was een hoveniersbedrijf. hetgeen ik deed was:quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Welk bedrijf was dat dan?
Tsssk, lekker is dat dan!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:04 schreef Svensational het volgende:
r
[..]
Het was een hoveniersbedrijf. hetgeen ik deed was:
[afbeelding]
Ze hadden me niet eens uitgelegd hoe het werkte.
Erg knapquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:05 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een 9 gehaald voor mijn eindpresentatie van mijn stage!!!
*blij is*
Dank jequote:Op maandag 23 augustus 2004 20:30 schreef BVO het volgende:
Gefeliciteerd..
Gelukkig niet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
De linkse, is dat je zusje?
Ik weet het niet. Ik had zaterdagavond/nacht wel redelijk wat op, niet echt bijzonder veel ofzo. De zondag voelde ik me vooral erg moe, niet echt buik= of hoofdpijn ofzo. Vanochtend vroeg werd ik opeens heel ziek wakker met overgeven enzo.. Het lijkt op een griep, weet het ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Komt dat nog steeds van de drank?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik had zaterdagavond/nacht wel redelijk wat op, niet echt bijzonder veel ofzo. De zondag voelde ik me vooral erg moe, niet echt buik= of hoofdpijn ofzo. Vanochtend vroeg werd ik opeens heel ziek wakker met overgeven enzo.. Het lijkt op een griep, weet het ook niet..
Waarom niet???quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:41 schreef Dizer het volgende:
Tom, welkom!!!
Oh en just for the record, Frey en ik komen niet meer in de GTST topics tot volgende week maandag!
Waarop?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:39 schreef Svensational het volgende:
tooooooooooooooom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Stemmen jongen!
Lees eens even de OP.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarop?
Het GTST tournament, daar heb ik m'n stem al voor doorgegeven.
Kut dat Kim eruit is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |