ga maar vliegende panters met hun eerste show bekijkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
levend galgjeOhw daT!
Een stealth elite!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef pkwarts het volgende:
het is rood en onzichtbaar?
geen tomatenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Een stealth elite!![]()
Ooh nee wacht die verschijnt niet op je motion tracker![]()
Ik weet het niet pkwarts![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:11 schreef rockstah het volgende:
zucht, het is onderhand een traditie volgens mij he?
er kan geen nieuw deel geopent worden zonder dat er twee zijn
niet gehoord van microsoft die usernames uit elkaar wilt houden?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef Tain het volgende:
* Gamedemon Verbreekt smiley ketting
Tain jij krijgt van microsoft binnekort een jaar live en PGR2...
er zit iemand in me server die heet Lain NL
?
wat is microsoft toch vrijgevigquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niet gehoord van microsoft die usernames uit elkaar wilt houden?
als namen op elkaar lijken krijgt 1 van de 2 een jaar lang live gratis en PGR2 als hij een andere nickname neemt....Lain NL en Tain NL lijkt nogal op elkaar
ik wil wel een ander spel...quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niet gehoord van microsoft die usernames uit elkaar wilt houden?
als namen op elkaar lijken krijgt 1 van de 2 een jaar lang live gratis en PGR2 als hij een andere nickname neemt....Lain NL en Tain NL lijkt nogal op elkaar
als jij een andere avatar neemtquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
waarneer sluit dat andere topic
en andere nicknamequote:Op maandag 23 augustus 2004 13:18 schreef capibar het volgende:
[..]
als jij een andere avatar neemt![]()
spongebob schoolspullenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:18 schreef gamecube_master het volgende:
Raymannl gaat z'n schoolspullen halen bij de zeeman
hebben ze geen rayman zut daar?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
spongebob schoolspullen
ik een PU agendaquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een fokke en sukke agenda
nee er bestaan geen rayman schoolspullenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:21 schreef capibar het volgende:
[..]
hebben ze geen rayman zut daar?![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:26 schreef RaymanNL het volgende:
Gamecube_master heeft een leraren agenda
waarom!!!!............... waarom...?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:27 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom!!!!............... waarom...?![]()
photoshop?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]kan hij nog beter een PS agenda hale
Playstationquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:32 schreef capibar het volgende:
[..]
photoshop?![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]kan hij nog beter een PS agenda hale
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ga toch iemand anders klieren met je spongebob en rayman.
Ga je hamster bevredigen ofzo![]()
mij ook nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]anders blok je me ff, schijt me niks
Volgens mij ben jij altijd die gene die tegen me begint te pratenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:39 schreef gamecube_master het volgende:
mij ook niet(ik zou eigenlijk wel blij zijn als jij mij blockt)
euhm, neequote:Op maandag 23 augustus 2004 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij altijd die gene die tegen me begint te praten
op welke basisschool zat je ookal weer?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
spongebob schoolspullen
beki8jk jij je laatste chat geschiedenis met mij maar naquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:41 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
euhm, nee![]()
Dezelfde als gamecubemaster en Taartquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
op welke basisschool zat je ookal weer?
4e klasquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
welke groep zit je nu? 6? 7?
4e klas van der middebare oen!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:54 schreef Gamedemon het volgende:
dus je hebt net leren rekenen
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Agenda's.
![]()
ohja!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
beki8jk jij je laatste chat geschiedenis met mij maar na
ohw jah! Want jij let altijd zo goed op mequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ohja!
daar staat allemaal in hoe vaak ik heb gezegd dat jij je slecht gedraagd op fok enzo!
ik erger me gigantisch aan je, jij hoort in ONZ thuisquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ohw jah! Want jij let altijd zo goed op me
Ik heb gewoon tig kladjes in mijn tas.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:01 schreef Tain het volgende:
http://www.mozilla.org/projects/calendar/
dat is mijn agenda
Jij bent blijkbaar de enige die zo erg op me let en mailtjes naar me stuurt wat ik wel en niet mag doen, over hoe ik type enzow, die krijg ik niet vananderen, blijkbaar ben jij dus echt de enige!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik erger me gigantisch aan je, jij hoort in ONZ thuis![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tig kladjes in mijn tas.
ik stuur inderdaad geen mailtjes naar je en ik let ook niet op je(ja nu dan) maar ben het er wel mee eens dat je in ONZ thuis hoort, samen met capibarquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar de enige die zo erg op me let en mailtjes naar me stuurt wat ik wel en niet mag doen, over hoe ik type enzow, die krijg ik niet vananderen, blijkbaar ben jij dus echt de enige!
Het volledig met Tain eens is, rot je nu op RaymanNL?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:06 schreef Tain het volgende:
[..]
ik stuur inderdaad geen mailtjes naar je en ik let ook niet op je(ja nu dan) maar ben het er wel mee eens dat je in ONZ thuis hoort, samen met capibar
plaats hier een mailtje over dat ik zat te zeiken over hoe je typt, en die mailtjes waren omdat ik je uit me msn had gegooidquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar de enige die zo erg op me let en mailtjes naar me stuurt wat ik wel en niet mag doen, over hoe ik type enzow
Nope, ik hou van gamesquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het volledig met Tain eens is, rot je nu op RaymanNL?
hij gebruikt zelfs warez!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ohja!
daar staat allemaal in hoe vaak ik heb gezegd dat jij je slecht gedraagd op fok enzo!
Waarom zou 'ie? Er zijn ergere users hierzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het volledig met Tain eens is, rot je nu op RaymanNL?
Rayman is geen game...Rayman is ergenis...now beat it!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nope, ik hou van games
er stond in dat dat ik conflict na wou doen met z'n kei gedoe en dat soort dingen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:08 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
plaats hier een mailtje over dat ik zat te zeiken over hoe je typt, en die mailtjes waren omdat ik je uit me msn had gegooid
ja, die zijn echt irritantquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie? Er zijn ergere users hierzo.
omdat je van games houdt zit je in slowchat, slim hoor!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nope, ik hou van games
Ik bedoel niet Rayman hoor, ik bedoel gamecubegamesquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Rayman is geen game...Rayman is ergenis...now beat it!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij gebruikt zelfs warez!!
dat heb ik gister geconstanteerd met zen hamster filmpje...
http://members.lycos.nl/bernie1988/hamster.htm
hier gevonden : http://forum.fok.nl/topic/516201
Stoute rayman![]()
Ik zit hier alleen maar omdat jij mij ergertquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
er stond in dat dat ik conflict na wou doen met z'n kei gedoe en dat soort dingen.
En trouwens als jij hier in de slowwchat iets post, is dat altijd wel iets over mij dus erg gezellig ben jij hier ook niet
Als ik naar de oude ''leukere'' slowchats keek, zag ik dat ze het alleen maar over games haddenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
omdat je van games houdt zit je in slowchat, slim hoor!
Slowchat gaat idd alleen maar over games
Als je hier alleen maar bent om mij af te kraken wat doe je hier dan nog, ga ergens anders heen en de sfeer verpesten!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar omdat jij mij ergert
Ik snap als mensen me niet waarderen in dit topic, dus daarom post ik hier ook niet. Ik ben niet hardleers zoals sommige mensen hier![]()
ja, en als het ouwe zooitje hier zit gaat het om camera's en dat soort dingen (quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ik naar de oude ''leukere'' slowchats keek, zag ik dat ze het alleen maar over games hadden
en wat voor spellen koop je?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Rayman hoor, ik bedoel gamecubegames
e-mails mag niet van raymannl, en op msn heb ik hem geblocktquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:16 schreef capibar het volgende:
hou nou eens op met dat gezeik, stuur elkaar nou maar een e-mail of msn ofzo![]()
unblock hem dan en handel het verder op msn afquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
e-mails mag niet van raymannl, en op msn heb ik hem geblockt
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:18 schreef Tain het volgende:
Begin levendgalgje steeds minder een kutspel te vinden....
pas op hoor!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:18 schreef Tain het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:19 schreef capibar het volgende:
[..]
pas op hoor!
speknek kijkt mee![]()
kheb me kaasschaaf schoongemaakt en een busje zout gevultquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:18 schreef Tain het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb me kaasschaaf schoongemaakt en een busje zout gevult![]()
begin je een kaasschaaf fobie te ontwikkelen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:23 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
ik ga maar in amerika wonen, daar hebben ze die dingen tenminste nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:24 schreef Tain het volgende:
[..]
begin je een kaasschaaf fobie te ontwikkelen?
wat hebben ze daar danquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga maar in amerika wonen, daar hebben ze die dingen tenminste niet![]()
Amerikaanse jongeren spiesen zichzelf op vleeshakenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat hebben ze daar dan![]()
Cool! Ik heb zoiets eerder gezien! Op TV, zolang mogelijk blijven hang aan die hakenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Amerikaanse jongeren spiesen zichzelf op vleeshaken
daar snijden ze het gewoon met een mes afquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat hebben ze daar dan![]()
Dan krijg je te dikke plakken da's niet lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:32 schreef capibar het volgende:
[..]
daar snijden ze het gewoon met een mes af![]()
ik durf te wedden dat ze daar ook hele gare kaas hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan krijg je te dikke plakken da's niet lekker!
nederlandse kaas is het lejkkerquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ze daar ook hele gare kaas hebben![]()
Dan kun je de hele SC wel in ONZ gooiequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:37 schreef Tain het volgende:
ONZ waardig topic... zou een modje het overkunnen schoppen?
ja hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan kun je de hele SC wel in ONZ gooie
door de dollarkoers!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
ja hoe zou dat nou komen![]()
Er is toch een playboy agenda?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:43 schreef taart het volgende:
Waarom is er geen agenda van lekkere wijven
volgens mij ben jij niet de pispaal van klas maar van de hele schoolquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom is er geen gamecube agenda
nopequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet de pispaal van klas maar van de hele school![]()
waarquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Er is toch een playboy agenda?
op welk internaat zit je?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nope
Dezelfde als Taart en gamecube_masterquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
op welk internaat zit je?
Ik ook!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:50 schreef taart het volgende:
de rest ga ik morgen halen
Hebben jullie toevallig ook allemaal hetzelfde IP adres?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dezelfde als Taart en gamecube_master![]()
Almere College Kampen! En het is geen internaatquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:51 schreef taart het volgende:
[..]
nee
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hebben jullie toevallig ook allemaal hetzelfde IP adres?
nope we wonen alleen allemaal in ijsselmuiden!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hebben jullie toevallig ook allemaal hetzelfde IP adres?
jammer...quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nope we wonen alleen allemaal in ijsselmuiden!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:53 schreef peristilius het volgende:
En dezelfde SOA's
ijsselmuiden...quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nope we wonen alleen allemaal in ijsselmuiden!
door RaymanNL word ijsselmuiden bekendquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:56 schreef taart het volgende:
[..]
door raymannl krijgt ijsselmuiden hier een slechte invloed![]()
is het nou een beetje leuk, daar in """"""ïjsselmuiden""""""quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef RaymanNL het volgende:
berucht maar bekend!
achja... nieuw vennep....quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:12 schreef Tain het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=ijsselmuiden
nog minder hits dan Nieuw Vennep...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:16 schreef capibar het volgende:
[..]
achja... nieuw vennep....![]()
tja... nieuw vennep.....![]()
Hmmz begin augustus was ik op vakantiequote:Op maandag 23 augustus 2004 15:22 schreef pkwarts het volgende:
wat een kut topic is dit zeg vergeleken met een paar van bijvoorbeeld begin augustus
en ik gebannedquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz begin augustus was ik op vakantie![]()
en ik op vakantiequote:Op maandag 23 augustus 2004 15:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ik gebanned![]()
nee er waren geen irritante kleutersquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:42 schreef capibar het volgende:
[..]
en ik op vakantie
ik weet waarom hij toen beter was!
er was helemaal niemand!!!
Mooi was die tijd.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:44 schreef pkwarts het volgende:
ik was er, tain was er, ginag was er, mzraki was er, sharkdoggie was er enz...
genoeg leuke mensen dus
Nee er ontbrak er éénquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:44 schreef pkwarts het volgende:
genoeg leuke mensen dus
idd, capibar...quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee er ontbrak er één
Als dat eens zou kunnen..quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:11 schreef gamecube_master het volgende:
omdat je van games houdt zit je in slowchat, slim hoor!
Slowchat gaat idd alleen maar over games
wel aardig spelletjes...beetje kort...vond de eerste leuker...quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:53 schreef peristilius het volgende:
Ik heb net red faction 2 uitgespeeld... eigenlijk best een leuk spel, vooral de multiplayer
Op de ps2 is t hartstikke leukquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wel aardig spelletjes...beetje kort...vond de eerste leuker...
kheb em op de pc ...veel moeite hebben ze niet genomen bij het poorten...hijs niet online...
aleen splitscreen multiplayer....
[afbeelding]
splitscreen multiplayer...op de pc....het zou niet werken...en het zit er niet in...aleen botmatch...
vind et echt jammer want red faction 1 online was best wel vet
Dat wil ik wel doen, maar dan moet de rest ook met een schone lei willen beginnen, anders schiet het toch neit op.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:59 schreef Tain het volgende:
spek kan deze dicht zodat we met een schone lei kunnen beginnen?
Ik ben voorquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen, maar dan moet de rest ook met een schone lei willen beginnen, anders schiet het toch neit op.
zeker ook geen kans dat we 2 aparte topics kunnen krijgen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen, maar dan moet de rest ook met een schone lei willen beginnen, anders schiet het toch neit op.
ik probeer normaal te doen, maar op de een of andere manier blijven ze er maar aan vasthouden dat ik irritant benquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
dat ding is dus zeg maar 2000 euroquote:CPU-sectie
Volledige naam van microprocessor
Intel® Pentium® 4 2.8 GHz-processor
Besturingssysteem
Besturingssysteem
Microsoft® Windows® XP Home Edition
Geheugen
Grootte geheugen (MB)
512
Drives
Capaciteit harddisk (GB)
160
DVD±RW-station
Ja
Weergavegegevens
Volledige naam videokaart
SIS651 (geïntegreerde weergavegegevens), 32 MB (gedeeld met systeemgeheugen)
Euh ik zou best blij zijn met zon ding in mn huisquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:08 schreef rockstah het volgende:
mijn ouders willen trouwens een sony vaio PCV-W2 kopen
[afbeelding]
volgens mij is dat ding best lame, ik ben nu aan het denken hoe ik ze kan overhalen iets anders te kopen maar ik zou niet weten wat
't is zeg maar een soort laptop met een tv kaart en een 17,5" breedbeeld tv scherm erop en een dvd brander en een abobe software pakket.
[..]
dat ding is dus zeg maar 2000 euro![]()
voor 2000 euro heb je een erg dikke normale pc staan...quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:08 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
volgens mij is dat ding best lame, ik ben nu aan het denken hoe ik ze kan overhalen iets anders te kopen maar ik zou niet weten wat
't is zeg maar een soort laptop met een tv kaart en een 17,5" breedbeeld tv scherm erop en een dvd brander en een abobe software pakket.
[..]
Hehe oh nee het voelt plastic aanquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:09 schreef pkwarts het volgende:
zeg maar tegen ze dat dat ding .....VOOR GEEN METER IN ELKAAR ZIT! dat klep ding gaat harstikke slecht (stroef enz) en het voelt allemaal heel erg plastic aan.
hoe is je PW gegaan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:08 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
[..]
het moet voor een tv doorgaan in feitequote:Op maandag 23 augustus 2004 16:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe oh nee het voelt plastic aan
mja ik weet het niet hoor. er moet toch iets beters dan dit zijnquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euh ik zou best blij zijn met zon ding in mn huis![]()
waar zetten jullie hem neerquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
mja ik weet het niet hoor. er moet toch iets beters dan dit zijn![]()
ze willen geen desktop pc omdat die te groot zijn en ook geen laptop omdat die te duur zijn als je en goeie wilt.
ik heb gezegd dat ze maar eens aan een barebone moesten denken...
leuke barebone en aparte tft scherm stuk goedkoper en flexibeler dan dat sony dingquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
mja ik weet het niet hoor. er moet toch iets beters dan dit zijn![]()
ze willen geen desktop pc omdat die te groot zijn en ook geen laptop omdat die te duur zijn als je en goeie wilt.
ik heb gezegd dat ze maar eens aan een barebone moesten denken...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:44 schreef pkwarts het volgende:
genoeg leuke mensen dus
die ziet er strak uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
leuke barebone en aparte tft scherm stuk goedkoper en flexibeler dan dat sony ding
[afbeelding]
ofzo
Jawel hoor, maar als we het dan splitsen en een de slowchat over games wordt, dan kan de andere sowieso naar onzin.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:05 schreef pkwarts het volgende:
zeker ook geen kans dat we 2 aparte topics kunnen krijgen?
Dat zie ik wel, als het aan hun lag had ik je al zes keer geband. Alhoewel jij natuurlijk ook niet vies bent van wat trollen met je camera's.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:07 schreef capibar het volgende:
ik probeer normaal te doen, maar op de een of andere manier blijven ze er maar aan vasthouden dat ik irritant ben![]()
Waarvoor zou je zoiets willen? Wat doe je ermee als het het niet als gewone pc gebruikt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:42 schreef pkwarts het volgende:
jaaaaa....ik wil eigenlijk ook wel zo'n barebonezelfs als normale pc worden ze nu een aardig goede vervanging
TV kijken, muziek luisteren en je kan hem dus ook nog als pc gebruiken, das dus handig. Maar als je alleen een pc wilt zijn er betere alternatieven.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarvoor zou je zoiets willen? Wat doe je ermee als het het niet als gewone pc gebruikt?
ja, maar daar ben ik al een tijdje mee opgehouden (ach, af en toe een opmerkingtje over de D30 ofzo is toch niet zo'n ramp?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:43 schreef speknek het volgende:
Dat zie ik wel, als het aan hun lag had ik je al zes keer geband. Alhoewel jij natuurlijk ook niet vies bent van wat trollen met je camera's.
het ligt eraan waar je je pc neer wilt zetten, kan best begrijpen dat je geen pc kast in je huiskamer wilt hebben. Een pc die lijkt op een radio valt niet zo snel op.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarvoor zou je zoiets willen? Wat doe je ermee als het het niet als gewone pc gebruikt?
yup, er kunnen in princiepe gewoon pc onderdelen in, maar dan minder. en ze zijn stukken goedkoperquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:42 schreef pkwarts het volgende:
jaaaaa....ik wil eigenlijk ook wel zo'n barebonezelfs als normale pc worden ze nu een aardig goede vervanging
en ze zien er natuurlijk extreem cool uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
het ligt eraan waar je je pc neer wilt zetten, kan best begrijpen dat je geen pc kast in je huiskamer wilt hebben. Een pc die lijkt op een radio valt niet zo snel op.
eigenlijk is ie voor naast de tv, aangezien tv en monitor steeds meer op elkaar gaan lijken (tft) zet je gewoon een barbone naast je tv, koopt een draadloos toetsenbord en muis/afstandsbediening en je kan nog steeds tv kijken (duhquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
je moet bij je nieuwe pc ECHT geen 256 mb geheugen in doen hoor, dan haal je die hele pc onderuit, ik zou er minstens 512 in doen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef rockstah het volgende:
[..]
yup, er kunnen in princiepe gewoon pc onderdelen in, maar dan minder. en ze zijn stukken goedkoperik heb er ook aan zitten denken, maar ik heb toch liever een desktop pc. want met barebones kom je uiteindelijk wel duurder uit dan dat ik nu ben omdat ik een budget pc wil. deze is echt te erg. ik heb er net 5 minuuten over gedaan om één topic te sluiten en één te openen.
ik neem er een van 120 gig, is maar 85 euroquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef capibar het volgende:
ik moet weer een nieuwe hardeschijf hebben, mijn 40 gigabyte zit nu ECHT helemaal vol (en ja, ik heb al heel veel zooi verwijdert, maar er staan nu alleen nog dingen op die ik echt nodig heb... )
echt waarquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:01 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik neem er een van 120 gig, is maar 85 euro
heb ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:58 schreef capibar het volgende:
[..]
je moet bij je nieuwe pc ECHT geen 256 mb geheugen in doen hoor, dan haal je die hele pc onderuit, ik zou er minstens 512 in doen.
dan voel je je genaait als je die 256 heb gekochtquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
heb ikéén 512 mb kaartje bleek uiteindelijk maar 20 euro duurder te zijn als een 256 mb kaartje.
wat gaat er dan precies mis?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:45 schreef Rahl het volgende:
ik krijg counterstrike: source niet aan de praat
hij doet et nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:46 schreef capibar het volgende:
[..]
wat gaat er dan precies mis?
dus je klikt hem aan en er gebeurt helemaal niks ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hij doet et niet
weet ik veel
volgens mij ligt steam dwars
Hmm.. mogen wij af en toe gebruik maken van jouw CC?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:51 schreef GinaG het volgende:
Mensen ik heb net een creditcard aangevraagdDuimen jullie voor mij dat ik door de BKR toetsing heenkom
Nee maar ik wil je wel af en toe een doodschop verkopenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hmm.. mogen wij af en toe gebruik maken van jouw CC?![]()
jawel, hij geeft een dos schermpje met "engine is running" en een popup venster met "steam not logged on"quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:00 schreef capibar het volgende:
[..]
dus je klikt hem aan en er gebeurt helemaal niks ?
9 November sweetiequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee maar ik wil je wel af en toe een doodschop verkopen![]()
[capibar-mode] zie ik daar een doodsverwensing?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee maar ik wil je wel af en toe een doodschop verkopen![]()
11 novemberquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
9 November sweetieik heb mijn honkbalknuppel al klaar liggen.
9 11 November sweetiequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
11 november
Ik wens hem niet doodquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
[capibar-mode] zie ik daar een doodsverwensing?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wens hem niet doodIk bied hem een doodsschop aan
Toch 2 verschillende dingen lijkt mij
![]()
ff ontopic jongensquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
ff ontopic jongens
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
kuch, xbox speelt alleen dvd's kuch, een vcd/svcd kuchquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
IK heb ook een vraag. *kuch *kuch ik heb gister een film gedownload *kuch *kuch En die wil ik straks via mijn xbox op tv gaan kijken. Moet ik nog met codecs aan de slag ofzo. Ik kan de film wel met windows media player afspelen![]()
*kuch het is niet mogelijk om het gedownloade bestand om te zetten naar vcd/svcd kuchquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
kuch, xbox speelt alleen dvd's kuch, een vcd/svcd kuch
dus ook niet mogelijk om die film op je xbox te kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
*kuch het is niet mogelijk om het gedownloade bestand om te zetten naar vcd/svcd kuch
het is een divx/xvix ofzo neem ik aan..... is je xbox omgebouwd (foei) dan kan het, if not kan het nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
*kuch het is niet mogelijk om het gedownloade bestand om te zetten naar vcd/svcd kuch
Tegenwoordig zijn er echt mooie behuizingen. Daar zou ik dan eerder (een Antec ofzo) voor gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
leuke barebone en aparte tft scherm stuk goedkoper en flexibeler dan dat sony ding
[afbeelding]
ofzo
da's balenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
dus ook niet mogelijk om die film op je xbox te kijken![]()
zeker wetenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
da's balen![]()
Ik wil me niet omringen met apparatuur. Heb al een laptop, printer, tv'tje, xbox, N64 magnetron, oven en huistelefoon hier staan....quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:24 schreef mordradead het volgende:
koop dan gewoon een dvd speler of een divx speler ofzo... kost maar 60 euro ongeveer
Mijn droom is dat ik op een ochtend 10 miljoen euro in mijn schoen vind en daarmee alle vette consoles en games koopquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er echt mooie behuizingen. Daar zou ik dan eerder (een Antec ofzo) voor gaan.
Mijn droompc blijft gewoon een keer zo'n oude arcade kast te kopen voor een prikkie. Vervolgens de zooi binnen vervangen met een scherm en computer vol met emu's en roms.
dat is niks, zelfs op mijn kamer staat meer troep dus die divx/dvd speler kan er nog wel bij... tvout kan idd ook, kabeltje (composietmeestal) ff van (laptopquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wil me niet omringen met apparatuur. Heb al een laptop, printer, tv'tje, xbox, N64 magnetron, oven en huistelefoon hier staan....![]()
Daar kan toch makkelijk een kabeltje van je laptop naar je tv bijquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wil me niet omringen met apparatuur. Heb al een laptop, printer, tv'tje, xbox, N64 magnetron, oven en huistelefoon hier staan....![]()
wat weinigquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
met jou?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
om je te troosten?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik GinaG in elkaar meppen, maar dat komt binnenkort goed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn droom is dat ik op een ochtend 10 miljoen euro in mijn schoen vind en daarmee alle vette consoles en games koop![]()
En eventueel nog wat andere leuke speeltjes en verder mijn hele leven ga feesten en rentenieren
22quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef mordradead het volgende:
op hoeveel vierkante meter is dat
tis heaumeaux om meiden te slaanquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik GinaG in elkaar meppen, maar dat komt binnenkort goed.
die ging een stille dood tegemoet...quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:29 schreef mordradead het volgende:
ooow, n64
Zij is een uitzondering.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
tis heaumeaux om meiden te slaan
rot toch op man, de n64 is coolquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
die ging een stille dood tegemoet...
volledig van de markt gedreven door de Playstation.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
rot toch op man, de n64 is cool
Je wist niet dat hij homo was? Dat wordt vanaf nu af aan met een kurk in je kont rondlopenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
tis heaumeaux om meiden te slaan
maar hij is wel coolquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
volledig van de markt gedreven door de Playstation.
* Rahl kuisheidsgrodel omdoet en sleutel insliktquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je wist niet dat hij homo was? Dat wordt vanaf nu af aan met een kurk in je kont rondlopen![]()
Ga je schaap neuken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je wist niet dat hij homo was? Dat wordt vanaf nu af aan met een kurk in je kont rondlopen![]()
hmm... zo heb ik het nooit bekekenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:41 schreef peristilius het volgende:
snap nooit waarom je vrouwen niet mag slaan, ze waren zelf voor emancipatie
Je mag mij komen slaan, consequenties zijn wel voor jouquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:41 schreef peristilius het volgende:
precies, dan mogen ze koken en schoonmaken ook.... als ze alles zo goed kunnenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:41 schreef peristilius het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:41 schreef peristilius het volgende:
wat voor uitgang (tv out) zit er op je laptop en wat voor ingang op je tv... ik heb s-video -> composiet nodigquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je mag mij komen slaan, consequenties zijn wel voor jou![]()
En wat voor kabel heb ik nodig om laptop aan te sluiten op tv?
euhmz waarschijnlijk een svideo kabel of zon tulp stekker ding,quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
idd, jack -> tulp en dat andere dingetje heet compositequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
euhmz waarschijnlijk een svideo kabel of zon tulp stekker ding,
en ook nog een audio out kabeltje is ook wel leuk
in principe het gele tulpstekkertje dat je bij een playstation krijgt bijvoorbeeld...voor het beeld...en hangt er vanaf wat voor geluidskaart je hebt voor het geluidquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
1 x S-video TV-out (NTSC/PAL) portquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat voor uitgang (tv out) zit er op je laptop en 1 x S-video TV-out (NTSC/PAL) port
heb je scart (in zo'n blok of in die 3 kabeltjes zoals bij consoles vaak het geval is..)quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
1 x S-video TV-out (NTSC/PAL) port
Tv weet ik niet het is zo een tweedehand hotel tv'tje waar een aantal opties van weggehaald zijn
Ja ik heb wel scart maar daar hangt mijn xbox aan, laat maar tv is aan de andere kant van mijn kamer, en ik heb niet zoveel zin om steeds met kabels te kuttenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb je scart (in zo'n blok of in die 3 kabeltjes zoals bij consoles vaak het geval is..)
op je laptop gaan kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja ik heb wel scart maar daar hangt mijn xbox aan, laat maar tv is aan de andere kant van mijn kamer, en ik heb niet zoveel zin om steeds met kabels te kutten
Hehe het handige van een laptop is toch dat je hem makkelijk kan verplaatsen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja ik heb wel scart maar daar hangt mijn xbox aan, laat maar tv is aan de andere kant van mijn kamer, en ik heb niet zoveel zin om steeds met kabels te kutten
Precies en kan de film na het kijken weer van mijn harde schijf pleurenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
op je laptop gaan kijken
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Precies en kan de film na het kijken weer van mijn harde schijf pleuren![]()
Ja maar dan moet ik XBOX losmaken, plek voor mijn laptop vinden bij al die teringzooi van mijn tv, geen zinquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe het handige van een laptop is toch dat je hem makkelijk kan verplaatsen?
zit je ook weer met zo'n skraal dingetje bij je tv en je laptop...... en ze zijn een fractie goedkoper dan een divx speler dus dan kun je beter daarvoor gaan.... imo danquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:51 schreef Tain het volgende:
je hebt ook draadloze oplossingen daarvoor
Ja kom jij het nog ingewikkelder maken, later als ik in haarlem woon mag je langskomenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:51 schreef Tain het volgende:
je hebt ook draadloze oplossingen daarvoor
*Plaatje morgen uitprint en dan naar de winkel meeneemtquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:53 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Waarschijnlijk zit jij met zon kabeltje wel goed
Ja maar bij mn pc staat geen bankquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:54 schreef Tain het volgende:
ik kijk films wel op mijn laptop of pc scherm is ook wel groot genoeg
Ja maar nu kan ik niet vanuit bed kijken, als ik dat wil dan moet ik de teringzooi van mijn buro opruimen, geen zin inquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:54 schreef Tain het volgende:
ik kijk films wel op mijn laptop of pc scherm is ook wel groot genoeg
Stekkertje andersom doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:56 schreef mordradead het volgende:
vind ik eigenlijk kut zitten.... op mijn kamer heb ik ook tv out... lijkt op svideo maar dat stekkertje past er niet iniemand een id...... ach wat.... ik koop wel een dvd brander
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stekkertje andersom doen![]()
anders heb ik geen idee
ik heb 5.1 setje op mijn kamer,. 175watt rmsquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:58 schreef Tain het volgende:
ohja ik heb dus ook een dvdbranderen ik kan vanuit mijn bed of pc monitor kijken of tv en heb 10 speakers in totaal op mijn kamer staan
ik heb 2 merkloze baggerspeakers van 20 jaar oudquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb 5.1 setje op mijn kamer,. 175watt rmsleuk geluid
dvd branders zijn ook niet meer zo heel erg duur dus dat komt nog wel..... *op hcc dagen wacht*
wat voor bestand is het?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:04 schreef GinaG het volgende:
ooh en nog ff een vraagje het door mij gedownloade bestand als ik dat eventueel op cd zou willen branden, kan ik dat direct doen of ik eerst met codecs aan de slag?
wat kost zoiets?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet ook nieuwe speakertjes voor de pc hebben.![]()
geluidskaartje is iets van 230, speakertjes 300.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:08 schreef capibar het volgende:
[..]
wat kost zoiets?![]()
zie ik het nou verkeert of kan je dat rechter deel ook als rekenmachine gebruikenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eind dit jaar ga ik ook deze halen:
[afbeelding]
niet om te patsen ofzo.![]()
Dat is ook weer overdreven om te patiencen of mijnenveger.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:12 schreef mordradead het volgende:
afzetterij, vanaf 500 euro moet je voor échte speakertjes gaan kijken met een echte versterker/receiver... niet die compu troep, ik vind een passieve sub altijd beter dan een actiefde (verhoudingsgewijs natuurlijk he)
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
zie ik het nou verkeert of kan je dat rechter deel ook als rekenmachine gebruiken![]()
zoals?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan er zelfs veel meer mee.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
zoals?
quote:Zo verandert het losse numerieke toetsenbord, MediaPad genaamd, met een druk op de knop in een volledige afstandsbediening. Hierop zit ook een LCD-scherm waarop de tijd is af te lezen, informatie afkomstig van Windows Media Player, zoals de naam van de artiest en het nummer dat op dat moment aan het spelen is of een alarmmelding als er een e-mail binnenkomt. De gelukkige bezitters van een Bluetooth GSM-telefoon worden zelfs op de hoogte gebracht via het schermpje als er een nieuwe SMS binnenkomt, waarna ze deze met de PC kunnen beantwoorden.
Logitech levert ook een softwarepakket mee, Logitech Media Desktop, waarmee de PC in een compleet multimediastation kan worden omgevormd die uiteraard via het MediaPad op afstand is te bedienen. Helaas kan de software geen DVD's afspelen en de reviewers hopen dan ook dat Logitech deze functionaliteit in de toekomst aan het pakket toevoegt. De gebruikelijk functies om foto's te bekijken, muziek te luisteren of video, die op de harde schijf is opgeslagen, te bekijken zijn uiteraard wel aanwezig.
Over de Bluetooth-functionaliteit zijn de reviewers goed te spreken en konden zonder problemen contact maken met een telefoon, headset, PDA of printer met Bluetooth.
dat is wel vet...quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[..]
Nice, nice . Hoeveel kost het?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eind dit jaar ga ik ook deze halen:
niet om te patsen ofzo.![]()
Nog geen 200 euro. Das geen geld voor een goede keybord.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nice, nice . Hoeveel kost het?
Dat zijn afzetters. Net als Dynabyte.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:22 schreef Tain het volgende:
http://silverapp1.mycom.n(...)=49197&productType=1
280 euro
Ik heb voor mijn draadloze muis en toetsenbord 120 betaaldquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:22 schreef mordradead het volgende:een goed keyboard heb je voor minder dan een 10tje
ik 20, optisch en oplaadbaar.... nu heb je er eentje van logitech bij de mm voor 35quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn draadloze muis en toetsenbord 120 betaald
ik voor mijn stijlvolle zwarte optische muis 20quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik 20, optisch en oplaadbaar.... nu heb je er eentje van logitech bij de mm voor 35
die van mij is stijlvol zwart met zilverquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:27 schreef capibar het volgende:
[..]
ik voor mijn stijlvolle zwarte optische muis 20
ik zal maar niet zeggen wat ik van webcams vindquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dan mis ik alleen deze nog:
[afbeelding]
Niet dat ik ooit webcam ofzo. Maar gewoon...![]()
Maar dat is het mooie van die dingen. Gebruik ze zelden tot nooit. Maar het staat gewoon leuk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:28 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen wat ik van webcams vind![]()
nette prijsquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
LaCie Bigger Disk 1000GB
[afbeelding]
1000GB!![]()
Alleen het is niet zwart. Dan hoef ik het niet meer...![]()
Van die hele free record shop site klopt geen hol, als je iets besteld krijg je een dag later te horen dat het product niet leverbaar is... heel vervelendquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:32 schreef Tain het volgende:
wat klopt hier niet:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=451747
Release datum: 05-08-2004
[afbeelding]
ben ik nou gek?
Die wou ik ook nog een keertje hebben, dat ding volgd je gewoon! De camera in de bol kan draaienquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dan mis ik alleen deze nog:
[afbeelding]
Niet dat ik ooit webcam ofzo. Maar gewoon...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |