quote:Dear GMX member
Thank you for your message.
Please note that we don´t offer any Support for any other language than german.
We appreciate your understanding.
If you access GMX by browser you will be automatically switched to our German
user interface.
Here are the necessary settings for your e-mail software:
POP3-address: pop.gmx.net
SMTP-address: mail.gmx.net
POP3/SMTP-login: <your full GMX e-mail address> or your <customer number>
POP3/SMTP-password: <your GMX password>
In order to receive the information you need, please rewrite your request in German.
You can also contact the FAQ-site on www.gmx.de for any general questions you may have.
Kind regards
GMX-Support
Omdat ze nog een beginneling is misschien ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Je betaald toch voor de hele band, waarom zou je hem dan niet helemaal gebruiken?![]()
Zo hoort het ook!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:44 schreef Rausdouwer het volgende:
ik gebruik het middenvlak ook, maar blijkbaar zijn er meer bochten dan rechte stukken, want de zijkant gaat sneller op dan het midden![]()
Ach, dat went. Op tijd stoppen, zo om de 200km. Maar had nergens last van toen ik zaterdag 750km had gereden met stevige wind tegen...quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat ik me afvroeg Riet, was Italië niet vermoeiend voor jou met je Bandit? Ik ben natuurlijk nog beginneling, maar als je een beetje hard gaat en je hebt flink wind tegen, dan waai je bijna weg op zo'n open fiets. Ik vind het in ieder geval wel vermoeiend, maar ja wie ben ik he.
......quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb de grenzen van mijn Suz dus al opgezocht,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |