quote:Dear GMX member
Thank you for your message.
Please note that we don´t offer any Support for any other language than german.
We appreciate your understanding.
If you access GMX by browser you will be automatically switched to our German
user interface.
Here are the necessary settings for your e-mail software:
POP3-address: pop.gmx.net
SMTP-address: mail.gmx.net
POP3/SMTP-login: <your full GMX e-mail address> or your <customer number>
POP3/SMTP-password: <your GMX password>
In order to receive the information you need, please rewrite your request in German.
You can also contact the FAQ-site on www.gmx.de for any general questions you may have.
Kind regards
GMX-Support
Omdat ze nog een beginneling is misschien ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Je betaald toch voor de hele band, waarom zou je hem dan niet helemaal gebruiken?![]()
Zo hoort het ook!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:44 schreef Rausdouwer het volgende:
ik gebruik het middenvlak ook, maar blijkbaar zijn er meer bochten dan rechte stukken, want de zijkant gaat sneller op dan het midden![]()
Ach, dat went. Op tijd stoppen, zo om de 200km. Maar had nergens last van toen ik zaterdag 750km had gereden met stevige wind tegen...quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat ik me afvroeg Riet, was Italië niet vermoeiend voor jou met je Bandit? Ik ben natuurlijk nog beginneling, maar als je een beetje hard gaat en je hebt flink wind tegen, dan waai je bijna weg op zo'n open fiets. Ik vind het in ieder geval wel vermoeiend, maar ja wie ben ik he.
......quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb de grenzen van mijn Suz dus al opgezocht,
quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
......
hier is t droog anders...quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker weertje ja om te rijden!![]()
Bakken met regen hierquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier is t droog anders...
hoever zijn je stepjes al afgesleten danquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb de grenzen van mijn Suz dus al opgezocht,
In Nederland zou ik bij de grens ff stoppen, en in Duitsland na 350 km. 150 km p/u gemiddeld, dus na 3 uurquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach, dat went. Op tijd stoppen, zo om de 200km. Maar had nergens last van toen ik zaterdag 750km had gereden met stevige wind tegen...
Alleen in het begin zou je weleens een zere nek kunnen krijgen ja
Dat bedoel ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoever zijn je stepjes al afgesleten dan?
Ik stop sowieso rond de 200km om te tankenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
In Nederland zou ik bij de grens ff stoppen, en in Duitsland na 350 km. 150 km p/u gemiddeld, dus na 3 uur
minder, hoe is het in den bosch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Bakken met regen hier
ik zal vanmiddag wel ff een foto posten, kun je het zien. mijn oom wees mij er gisteren op, zou dat uitdroging kunnen zijn ofzo?quote:En tja, die schaamrandjes, kwestie van de goede banden kopen ?
Ik kan ca. 330 km halen op een volle tank. Bij constant gas op de snelweg moet 350 km te halen zijnquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik stop sowieso rond de 200km om te tanken
Als ik wil haal ik de 300 ook wel denk ik...... bij de 230 of 240 moet ik op reserve gaan rijden, maar ik houd van een volle tank dus ga meestal rond de 180/200km tankenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik kan ca. 330 km halen op een volle tank. Bij constant gas op de snelweg moet 350 km te halen zijn
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
En tja, die schaamrandjes, kwestie van de goede banden kopen ?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:51 schreef PatrickM het volgende:
Voor heb ik geen schaamrand, achter eentje van anderhalf centimeter ongeveer
tja, klote U-profiel band, nu nog een keertje een Metzeler ME55A Metronic (V270) band achter, en dan bij de volgende wissel voor en achter de BT-45
Ze heeft gisteren op mijn vfr gereden dus suuz is niet leuk meer denk ik .....quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoever zijn je stepjes al afgesleten dan?
Zou je die serieus kopen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Ach ik wil gewoon een CBR, ik dacht dat ik een smoes moest verzinnen![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja... was ook leuk, stond een man met een Fazer1000 in Italie, was daar ook op vakantie, kwam uit Zuid Italie.... hij had ook hele geschikte bandjes voor lange afstanden, supercorsa's
Denk het welquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die moet dan zeker ook nog eerst ff in Italie nieuwe bandjes halen voor dat ie naar huis kan
Denk zelf dat het geen jaar meer duurt voordat ze zo'n ding heeft,quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zou je die serieus kopen?
Na 235km al? Dan istie net warm !quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Vond het leuk om te stangen, maar ik moet zeggen dat het rijden zo wel goed gaat. Gisteren zo'n 235 km gescheurd (was daarna wel een beetje moe,maar heel voldaan) en ik denk niet dat ik het zo slecht doe.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
minder, hoe is het weer in den bosch?
ben zeer benieuwd naar de bijna KD's van Raus en dat moeten we dan wel ff vastleggen natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mercy, raus vanavond Oss?
hehehehe en de tank net leegquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Na 235km al? Dan istie net warm !![]()
Tja, vrouwen...... in Italie zag ik het weer gebeuren op de Stelvio pas. NIEMAND gaat daar onderuit, en ja hoor, klap, vrouw met CBR600 omverquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Denk zelf dat het geen jaar meer duurt voordat ze zo'n ding heeft,
ze heeft het er nu al over dat de GS500 een beetje klein is,
Weet ik het nou wat voor weer het is in Den Boschquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
ben zeer benieuwd naar de bijna KD's van Raus en dat moeten we dan wel ff vastleggen natuurlijk
vind het een goed plan moet even kijken of het kan en hoe het weer meewerkt,quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
ben zeer benieuwd naar de bijna KD's van Raus en dat moeten we dan wel ff vastleggen natuurlijk
Tell... * PatrickM vermoed iets met huisdierenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nieuw huisgenootje erbij dat best veel werk opeist
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
En dat zonder rijbewijs...... beetje erg onverstandig als je het mij vraagt! Beter gewoon effe wachten tot je het papiertje hebt.
Klinkt erg saai en gaperig, maar heb je er weleens over nagedacht wat er gebeurt als je een kindje invalide rijdt? Dan ben je niet verzekerd en dus moet jij alles zelf ophoesten.... betaal je je hele leven lang.
Nu denk jij, dat gebeurt mij niet, maar je zal de eerste niet zijn.... en ook niet de laatste.
Straks kan je zoveel rijden als je wilt joh !
En daar durven ze nog 4660 euro voor te vragenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk hier...... mooie FJR
http://www.mobile.de/SIDI(...)d=11111111142353486&
Duur idd...... kan je wel mooie naked van makenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En daar durven ze nog 4660 euro voor te vragen
Eer het kuipwerk etc. weer in orde is had je netzo goed een goeie tweedehands kunnen kopen (waarschijnlijk ben je daar zelfs goedkoper mee uit)
Ik kon het toch ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt gelijk wijze![]()
het is alleen zo verdomd moeilijk om thuis te blijven zitten wachten, terwijl je ook gewoon lekker even kunt toeren.![]()
Oftewel, koop nooit een motor als je nog geen rbw hebtquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik kon het toch ook
Ik had de Bandit ook al in februari terwijl ik pas 3 november was geslaagd
klopt een kitten met de naam Loes,quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:20 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tell... PatrickM vermoed iets met huisdieren
Ach ja..... had verwacht in 1x te slagenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Oftewel, koop nooit een motor als je nog geen rbw hebt![]()
jij heb er echt nooit op gereden ?? kan ik me moeilijk voorstellen,quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik kon het toch ook
Ik had de Bandit ook al in februari terwijl ik pas 3 november was geslaagd
Paar keer in de polders hier.... 10km ofzo, stuk of 4 keer gedaan in bijna een jaar tijd. Ik ga gewoon die risico's niet lopen..... als je wordt aangehouden en je hebt pech krijg je een rijverbod van 2 jaar... dan kan je NOG langer niet rijden!quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb er echt nooit op gereden ?? kan ik me moeilijk voorstellen,
ik heb toen ik aan het lessen was ook wel eens stiekem gereden![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:33 schreef ZX9R het volgende:
Tis te merken dat Rietje terug is van vakantie.
Nu gaan de topics weer een stuk sneller
Ik weet niet,zoals ik zei is mijn mailaccount geblokkeerd (Die van thundercat @ gmx . ch)quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:57 schreef ZX9R het volgende:
Ik kom zelf ook niet meer op de server!
kutding!
Marcel is denk ik aan het kutten
ps. heb jij je email van ls al gehad?
Of moet ik nog ff bellen?
ik doe het met LeechFTP hequote:Op maandag 23 augustus 2004 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij duurt het ook alijd even een paar tellen voordat ik iets van een FTP site kan halen,
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Gotthardpas..... 2099mm trouwens
dat zou ik niet willen missenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:11 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM ,check het meettopic.. over de Fok! Motorvakantie 2005! Ga jij mee denk je?
Tja, dat is dan wel weer het grote voordeel van een PDA... je kan er veel meer mee. Bovendien, als er bluetooth op zit, kan je een bluetooth inbouwset op je helm nemen en dan zonder draad de instructies horenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Ja PatM, denk wel dat je omslaatZelfs SP3 eigenaren vinden de PDA om sommige punten beter... je hebt gewoon heel veel NP's (Nuttige plaatsen). Ongelovelijk hoeveel, noem maar op wat. Restaurants, Apotheek, Bank, grensovergang, bergpas... gewoon teveel om op te noemen.
Stel je staat ergens en je moet dringend benzine hebben. Ga je naar Navigaar Naar > Nuttige plaatsen > Benzinepomp en voila, hij laat een lijstje zien met de dichtsbijzijnde
Dat ziet er zo uit:
1.2km BP
1.8km. Avia
3.6 Shell
Bijvoorbeeld dan heEn dan hup.. navigeer naar
Maar zo'n PDA kan nog veel meer, alle infrarood toestellen kan hij bedienen met het proggie NevoLeuk als je bij iemand thuis en ze zitten televisie te kijken
Enige nadeel........ hij is niet waterdicht. Maar daarvoor is er een Otterbox te koop:
[afbeelding]
voor zo'n vakantie komt een Thundercat wel van pasquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, doe ik !
Tot nu toe:
-Riet
-PatM
-OPM
-Luc (toch?)
Dan kan je er tenminste echt complete routes inzettenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga dat GPS-assist eens proberen PatM!
Alweer inruilplannen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor zo'n vakantie komt een Thundercat wel van pas
ghe ghe binnenkort gaan we (met riet) hem eens proberen dus wie weetquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:32 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alweer inruilplannen?
Jazeker!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, doe ik !
Tot nu toe:
-Riet
-PatM
-OPM
-Luc (toch?)
Nu al zin inquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ghe ghe binnenkort gaan we (met riet) hem eens proberen dus wie weet
quote:The Stilfser Joch (Stelvio) pass, mostly named as Queen of the Alpine passes is today still a small challenge for driver and motorbike. On the one hand there are the still very narrow road sections and single-track rock tunnels, and on the other hand the enormous difference of altitude, which bring the traveler up on to 2.700m.
Air is already damned thin up here, which particularly carburetor engines feel going up the mountain. Coming from Bormio, the road crosses the Valle del Braulio valley.
The road map on the right shows the many small rock tunnels, which are to be driven on mostly damp, slippery and only single-track roads. Caution is required, particularly as there are in addition curves in the tunnels. If you have made this, without crahing your motorbike towards rock or a caravan, serpentine fun pure is waiting for you, which will bring up to a highland plateau at 2.300m.
If you believe now, that you have made it, you are wrong. This was only the Overture. You pass the plateau and will end up at the end of the valley at some buildings. From here, the Umbrail pass branches to the left, which consists to two thirds of a crushed stone road. We continue to go into close serpentines uphill, additional 400m altitude to make. Even during summer time, a short rainfall down in the valley brings here snow.
Arrived at the top of the pass, you will find pure travel tourism On weekends even a Biker has problems to get his bike parked. The pass road on the southern ramp down to Prato is the well described pass road with the 45, or 43 turns.
Nevertheless, turn after turn, the road screws itself along the mountain left side down to Prato. Curving fun purely, except on weekends. Therefore our tip. Drive the Stilfser Joch in the late summer and not on weekends. You will only miss hundreds of cars, caravans, busses and tourists.
Opened: June - October
2.757m
quote:Air is already damned thin up here, which particularly carburetor engines feel going up the mountain.
Mijn pa heeft geen Otterbox, ben van plan die voor Vaderdag te gevenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:40 schreef PatrickM het volgende:
Bij www.pdashop.nl heb ik er 2 of 3 zien staan, maar m.i. niet geschikt voor de motor. Maar volgens mij zijn ze er wel voor de motor (volgens mij op de website van GPS Notter gelezen www.gps.nl).
Hoe doet je vader het eigenlijk met die otterbox en de GPS ontvanger? En weet je toevallig of er nog ruimte in die otterbox is voor een extended batterij? (waardoor de PDA dus wat dikker wordt)
Weer een Favoriet toegevoegdquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM:
http://www.motorbike-pals.com/alpenpaesse/index.html
[..]
Hoe doet je vader het nou dan met die PDA?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn pa heeft geen Otterbox, ben van plan die voor Vaderdag te geven
Ik denk dat er aan de onderkant wel een gaatje zit voor de dradenzooiDe GPS ontvanger ligt gewoon op de tank, is namelijk magnetisch, zit ook nog een zuignap aan het draadje, dus
Geen idee met die extended batterij... maar de interne batterij van de PDA gaat makkelijk een week mee met actief gebruik
Jep, een PDA is niet uit te zetten, blijft altijd aan. Er zit een on/off knopje op, maar dan gaat gewoon het beeldschermpje uit.. soort Standbye zeg maarquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hoe doet je vader het nou dan met die PDA?
Enneh, is de batterij verbruik inclusief het continu aanhebben bij een route?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk... zo doen we dat PatM
[afbeelding]
[afbeelding]
* PatrickM wil het wel aanschaffenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij houden de bedoel wel in de gaten he PatM
zo, nu zijn de foto's goed.
Ja is wel handig zo'n setjeHeb ik alleen niet
Kick hequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Toch maar snel dan een otterbox geven aan je vader
Ja is wel handigquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:09 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb gister gezien hoe het mis kan gaan bij een man of 20.
Bovendien kan de voorrijder dan ook gewoon lekker gaan zonder continu naar achteren te moeten kijken (en iedereen kwijt te raken)
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom dan gewoon eens kijken
is overigens wel onder voorwaarde dat m'n motor klaar is (en dat ze geen dingen gevonden hebben bij de grote beurt die vrijdag uitgevoerd gaat worden)quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt me strak plan PatM!
En kost maar ¤ 27,-quote:Zo hee, dat GPSAssist werkt ff gaaf! MPS inladen en Navigate to in TomTom!
is dit een verkapte tvp ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:35 schreef Parabola het volgende:
hola
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dit een verkapte tvp ?![]()
Niet helemaal mijn type, maar hartstikke leuk voor jequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef Shadow_Smile het volgende:
IK HEB EINDELIJK MIJN MOTOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is mijn Honda Rebel 450 cmx met 40 PK
Het is een heerlijke motor om mee te toeren, en heeft voldoende trek kracht !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd, en ga je nu ook mee meeten met MC fok ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef Shadow_Smile het volgende:
IK HEB EINDELIJK MIJN MOTOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is mijn Honda Rebel 450 cmx met 40 PK
Het is een heerlijke motor om mee te toeren, en heeft voldoende trek kracht !!!
Kan maar 40 keer startenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
27 euro? Ik kon hem gewoon downloaden van de website
Is gewoon freeware volgens mij!
http://www.gpsassist.net/download.htm
Feliquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef Shadow_Smile het volgende:
IK HEB EINDELIJK MIJN MOTOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is mijn Honda Rebel 450 cmx met 40 PK
Het is een heerlijke motor om mee te toeren, en heeft voldoende trek kracht !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan staat je voorvering volgens mij niet goed afgesteldquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor
[afbeelding]
maar dat bedoelde ik dus, met dat slijten.
2=de standaardquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
1= spiegels
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
1= spiegels
ligt dat daar aan? morgen maar eens vragen aan die gasten in roggel!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan staat je voorvering volgens mij niet goed afgesteld
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:18 schreef ZX9R het volgende:
3 = ninja stickers op het kontje
ik hoop dat we daar vanavond wat aan kunnen doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb voor ook gigantische schaamranden hoor krijg ik ook niet weg op dit moment,
Whehe, stakkers met hun schaamrandjesquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik hoop dat we daar vanavond wat aan kunnen doenhet weer ziet er heel goed uit
Ja hier ook al mooi weer, ik mag wel overwerken straks schijf van server vervangen dus week begint al goed,quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik hoop dat we daar vanavond wat aan kunnen doenhet weer ziet er heel goed uit
Hehehe en door die uitspraak mag je niet meequote:Op maandag 23 augustus 2004 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Whehe, stakkers met hun schaamrandjes
meld je ziekquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil ook mee vanavond
Het vervangen is niet zo moelijk hoor, maar de correcte data er weer op krijgen is iets meer werk,quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou zeg, das moeilijk![]()
Ik vond die groene ook echt wel iets hebben hoor,quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat vinden jullie trouwens beter staan, die groene of die zwarte spiegels? de meeste aan wie ik het liet zien zei: 'mwah, ik vond die groene ook wel mooi staan...'
ik zelf vind die zwarte echt tien keer beter staan
*finger*quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Whehe, stakkers met hun schaamrandjes
wees nu es serieus koekwausquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Gezien, en dat ligt niet aan je vering maar dat komt door een gebrek aan ballen![]()
is dat serieus mogelijk? wanneer weet je dat dan? te laat zeker...quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb geen foto gezien
Enne, moet me voor 10 uur s morgens ziek melden helaas
Maar het zou weleens kunnen gebeuren dat ik niet op de planning sta voor vanavond ivm vakanties enzo
kom dan ri. Ossquote:Dan sprint ik als een gek naar mn fiets en ik ga alsnog rijden
Zowel de ME55A en BT-45 R zijn gordel bandenquote:Bandencombinaties
Het combineren van verschillende merken/types is niet zo'n probleem zolang het om de juiste maat en snelheidscategorie gaat. Een ander verhaal wordt het zodra het om twee banden van een verschillend type gaat. Combinaties die niet zijn toegestaan/worden afgeraden zijn:
- een radiaalband voor en een diagonaal- of gordelband achter
- een gordelband voor met een diagonaalband achter
Andersom mag wel, dus een radiaal achter en een diagonaal- of gordelband voor of een gordelband voor en een diagonaal achter is dus geen probleem. Stelregel is dat op het voorwiel een "ouderwetser" type gelegd mag worden dan op het achterwiel.
zou vet zijnquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, dat is inderdaad mogelijk ja bij ons!
Dan kom ik gelijk richting Oss, uurtje of half 8 ofzo ben ik er dan
het gaat mij niet zo zeer dat die randen per se weg moeten maar dat dat zo raar slijt, bij jou is dat gewoon glad zeg maar. bij mij gaat het bijna rafelen ofzo (hoe omschrijf je dat?)quote:Ja lijkt me niks mis met je vering! Gewoon schuiner gaan dan gaan we weg
Zal wel niet....quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou vet zijnen half acht is een mooie tijd
Ken ik nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:52 schreef PatrickM het volgende:
* Rietvaerder gaat achter i.p.v. ME55A Metronic een BT45 laten monteren als band op is
[..]
Zowel de ME55A en BT-45 R zijn gordel banden
leg uit ? --> MC FOKquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en ga je nu ook mee meeten met MC fok ?
Sisters of Mercy RuleZ![]()
![]()
U gaat door voor de vaatwasser!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:57 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
leg uit ? --> MC FOK
is dat zoiets als MC Donnalds ?![]()
Ik neem aan dat het een motor cluppie is ?
duh, dat snap ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
eehh.. hoe schuiner je gaat hoe minder rand je overhoudt
Als je nooit schuin gaat gaan ze ook niet wegMAW, ik ga schuiner dan jij en dus heb ik geen schaamranden meer?
Wat zit je nou te mauwenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duh, dat snap ik![]()
het gaat mij om dit randje:
[afbeelding]
met de harde kern is het altijd een Mac Meet geweestquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker, een Mac Fok!![]()
lamaquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zit je nou te mauwen
dat durf ik nietquote:Gooi hem gewoon eens plat vanavond en ze zijn weg !
quote:De totale afstand van het beginpunt aan de noordkant naar het eindpunt aan de zuidkant
of omgekeerd bedraagt 50 kilometer en er worden maar liefst 3402 hoogtemeters overbrugd.
De totale pas telt maar liefst tachtig haarspeldbochten, waarvan meer dan de helft, namelijk 48, zich bevinden aan de noordzijde.
Het steilste stuk ligt hier tussen kilometer 6 (1702 meter) en kilometer 9 (1908 meter), namelijk 13%,
meteen ook het steilste stuk van de gehele pas.
Het hoeft geen betoog dat het voor fietsers uiterst zwaar is deze reus op te rijden.
Voor motorrijders is het dan weer een droom om over deze wegen te kunnen rijden.
Schaamrandjes. Het woord zegt het al.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:19 schreef Rausdouwer het volgende:
ik begrijp er helemaal niets meer van![]()
hoe breder de schaamrandjes hoe beter toch??? Ik dacht dat je daaraan kon zien (randjes meest links en meest rechts op de band) dat je lekker plat door de bochten gaat. Of heeft iemand mij verkeerde informatie gegeven![]()
Als je een nieuwe band koopt zit er een siliconen laagje op tegen het uitdrogen. Als je gaat rijden slijt dat laagje. Maar sommige mensen gebruiken de zijkant niet en voila.. je hebt een schaamrandjequote:Op maandag 23 augustus 2004 16:19 schreef Rausdouwer het volgende:
ik begrijp er helemaal niets meer van![]()
hoe breder de schaamrandjes hoe beter toch??? Ik dacht dat je daaraan kon zien (randjes meest links en meest rechts op de band) dat je lekker plat door de bochten gaat. Of heeft iemand mij verkeerde informatie gegeven![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, daar gaan wij echt heen hoor volgend jaar
quote:De totale pas telt maar liefst tachtig (!!) haarspeldbochten.
Ja, links en rechts dus, als je de zijkanten niet ''berijdt''quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:23 schreef Rausdouwer het volgende:
ik weet niet of ik nu begrijp hoe je zoiets ziet? is dat dan de rand die je ziet als je links of rechts van je motor op de banden kijkt?
bij de rode pijl slijten mijn banden nu, het is duidelijk dat ik met deze motor nog wel ff wat schuiner moet om die uiterste rand ook af te slijtenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:23 schreef Rausdouwer het volgende:
ik dacht dat dat die randen waren die OPM aangeeft met de rode pijl. Ik dacht dat het juist goed was als die heel breed waren...
damnquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
KUT ik sta op de planning OPM
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:30 schreef Rausdouwer het volgende:
zit ik een beetje op te scheppen over 2 cm, is het gewoon niets
![]()
Hahaha en anders zet je er gewoon even de bandschuurmachine op zijn ze ook weg,quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat zit je nou te mauwen
Gooi hem gewoon eens plat vanavond en ze zijn weg !
De Metzeler ME55A Metronic zou een toerband moeten zijn waar een hoge kilometrage gehaald zou moeten worden, dat was voor mij DE reden om deze er opnieuw onder te leggen. Valt dus erg tegen, net zoals het (ontbreken aan) gevoel in de bochten (volgens mij door het geweldige parabolische profiel van de bandquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ken ik nietJa, de BT's wel natuurlijk,.
precies! als je maar lol hebt met rijdenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Who cares anyway
wat is daar leuk aanquote:Lekker boeie of je schaamrandjes hebt of niet..... wat wel leuk is dat als je naast een supersport staat met je Bandit en dat hij dan schaamranden van 10cm heeft en jij niks
en dan een KD a la Makster in Chaam erbijquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hahaha en anders zet je er gewoon even de bandschuurmachine op zijn ze ook weg,![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb volgens mij wel eens een foto gezien van iemand die even met zijn knieen over de grond schraapte,quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan een KD a la Makster in Chaam erbij
Net zoiets als een slijpschijf over je kneepads halenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hahaha en anders zet je er gewoon even de bandschuurmachine op zijn ze ook weg,![]()
![]()
![]()
![]()
betekent dit dat het vanavond niet doorgaatquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja hier ook al mooi weer, ik mag wel overwerken straks schijf van server vervangen dus week begint al goed,![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil wel graag rijden, dus al je het niet erg vind laat ik het nog heel eventjes open staan tot ik meer weet,quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
betekent dit dat het vanavond niet doorgaat?
Hoor net op een het nieuws dat het vanavond in Zuid-west Brabant gaat regenen en onweren vanavond.....quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
betekent dit dat het vanavond niet doorgaat?
Heb jij een supersport danquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is daar leuk aan![]()
??
ok, wanneer kun je het laten weten? wat mij betreft kunnen we ook wat later afspreken als dat jou beter uitkomtquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil wel graag rijden, dus al je het niet erg vind laat ik het nog heel eventjes open staan tot ik meer weet,
Jammer dat ik er niet bij kon zijnquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok raus, ik ben ook net pas terug van dat stukje sturen...
broer en een vriend achter me aan op de dijk met dig video cambeetje schudden met het beeld maar wel erg leuk om dat zo eens te filmen. ook hier was het erg druk op de dijk
toen zijn we maar uitgeweken naar het Gelredome, om daar wat bochtjes vast te leggen. ook daar erg druk weer, skaters vooraler is daar 1 mooie flauwe bocht waar wij gingen filmen, de rest vh terrein deed ik heel rustig aan.
na 3 rondjes komt er een auto tegemoet, springt een beveiliging mannetjes uit en is half over zijn toeren omdat ik een lijst overtredingen heb begaan (heel verhaal hangt ie op...). voornamelijk snelheid...je mag daar 30 km/hen vanwege de veiligheid vd skaters natuurlijk. het blijft een prive terrein en hij kon evt de politie bellen om mij een procesverbaal op te laten maken...nu heeft ie alleen mijn kenteken genoteerd.
ik doe mijn helm af en mijn broer en die vriend kwamen ook aangereden, wat blijkt? kent ie ons van vroeger! voor deze keer schrapt ie het kenteken omdat ie ons kent
maarja, ik moest wel meteen het terrein verlaten...gelukkig nog wel wat opnames kunnen maken daar
wat voor koekjes heb je daar liggenquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer dat er niemand op mijn column reageert
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij kon zijn![]()
Als ik er bij was had ie vast helemaal over zn toeren gegaan, stoppies enzo![]()
Hey laagvliegerquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:10 schreef ZX9R het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van een rondje Drenthe met een motortje of 9!
Er zaten een paar heel lekkere bochtjes in en ik (we) heb(ben) lekker kunnen sturen.
Op een gegeven moment ging het gas er vol op en Ralf werd om zijn oren gereden met 220 km/h
Zelf zat ik denk ik op 260 op de provinciale weg
Ik ben ook nog geflitst onderweg en ik heb netjes naar de camera gezwaaid!![]()
Zal een mooie foto zijn voor op het pliesieburo
idd ging lekkerder als vorige keerquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ZX9R het volgende:
Jij anders ook!
Je krijgt wel steeds meer vertrouwen in je fiets. Of niet soms. Je gaat een stuk lekkerder door de bochten dan de vorige keer![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Van wie zijn die tieten ondeugend?
De K1 is nou eenmaal niet zo populair onder de niet BMW liefhebbersquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef MRPhone het volgende:
Gezien de reacties even terugkomend op het vorige topic;
Wat hebben jullie tegen een BMW K1![]()
Ja ok zo'n K1200 is heftig, maar dat is een K1 ook.
Het is ook gewoon een goeie motor in alle opzichten (en ik vind hem, op de vierhoekige koplamp - m.i. enige minpunt in het design van de motor - na, ook heel mooi), en ach, wat is veel en wat is weinig vermogen? Mijn motor heeft ook 'maar' 100 pk en 107 Nm koppel (op 290 kg rijklaar gewicht).quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:10 schreef MRPhone het volgende:
Tja, ik vind het gewoon een mooi ding en voor een tourmotor is dat ding snel zat. Top zit gemeten met lasergun van Conrad Electronics op 264km per uur. Dat vind ik persoonlijk snel zat, daar ben ik geen K1200 voor nodig op deze drukke hollansche wegen.
Mijne 6700quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:30 schreef ZX9R het volgende:
Met 120 km/h heeft ie wel vakantie. Dan maakt ie niet meer dan 4000 toeren.
Jups, maar ik heb het ook puur over de huidige generatie 1000cc supersportsquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM..... touren gaat prima op de K1200S denk ik....
Net zoals op de FJR1300, die heeft toch ook bakken vermogen!
Tijd maakt mij niet zoveel uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, hoelaat kom je zaterdag?OPM gaat ook mee stukkie rijden als zn ZXR klaar is...
OPM en ik moeten het nog ff eens worden dat de Bandit sneller uit stilstand weg is dan die ZXR
Mijne maakt 4200 toeren bij 120 km p/h. Mis wat dat betreft wel een 6e versnelling. Ik heb vaak ook de neiging om bij 100 km p/h op te schakelen naar de (helaas) niet bestaande zesde versnelling...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:30 schreef ZX9R het volgende:
Mijn brommer is laag in zijn toeren zo mak als een lammetje.
Zodra ik boven de 6 à 7 duizend toeren uitkom wordt het pas vergif.
Dus ik kan met mijn supersport lekker rustig toeren. Met 120 km/h heeft ie wel vakantie. Dan maakt ie niet meer dan 4000 toeren.
Zou het zo weer doen, zijn toch ook mooie dingen om te doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:52 schreef ZX9R het volgende:
![]()
Met dank aan Ralf!
Uurtje of 11?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tijd maakt mij niet zoveel uit
Ik heb vaak de neiging om naar de 7e versnelling te schakelen omdat ie zo hoogtoerig isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Mijne maakt 4200 toeren bij 120 km p/h. Mis wat dat betreft wel een 6e versnelling. Ik heb vaak ook de neiging om bij 100 km p/h op te schakelen naar de (helaas) niet bestaande zesde versnelling...
Oh.. verkeerd gelezen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups, maar ik heb het ook puur over de huidige generatie 1000cc supersports
Is goed. Bij de carpoolplaats?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uurtje of 11?
Dacht ik alquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh.. verkeerd gelezen dan
Is goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is goed. Bij de carpoolplaats?
Totally agreequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is goedDoen we ff Lekdijk
Mijn vriendjes zijn A-Okéquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:52 schreef ZX9R het volgende:
![]()
Met dank aan Ralf!
quote:Dag,
Bij deze ontvangt u de accountgegevens voor de domeinnaam rietvaerder.nl.
Namens LS Hosting bedank ik u voor uw aanmelding.
Met vriendelijke groet,
LS Hosting
Wat denk jequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen allemaal,![]()
zat gisteren erg tegen allemaal, dus ik baal dat ik motorritje met OPM gemist heb,
had graag even lekker gereden, ff lekker uitwaaien,
maar goed ik hoop dat het met zijn motor snel opgelost is dan kunnen we alsnog even lekker bochtjes gaan maken,
@riet ga je dan ook mee ??
Neem dan ook een echt domeinquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ff testen.....
[afbeelding]
Werkt niet
was jammer idd, maar ik heb evengoed lekker gereden gisterenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen allemaal,![]()
zat gisteren erg tegen allemaal, dus ik baal dat ik motorritje met OPM gemist heb,
had graag even lekker gereden, ff lekker uitwaaien,
komt goedquote:maar goed ik hoop dat het met zijn motor snel opgelost is dan kunnen we alsnog even lekker bochtjes gaan maken,
quote:@riet ga je dan ook mee ??
Tiewraps ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, hij is er nog
Ja, Rietje gaat ook mee.....
Oh wacht, kut, ik ga woensdag mn kappen wegbrengen bij die vriend van me met dat spuitbedrijf.... om te laten spuiten, en zonder mn zijkappen zit mn achterlicht los.....
Rijden gaat dan niet, of ik moet wat op mn achterlicht verzinnen, dan heb ik een echte naked
Denk dat ik ze met een weekje terug heb
oplossingquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tiewraps !!!![]()
sowieso nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
moet het niet gaan regenen![]()
naaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat staat, zonder zijkappen en voorspatbord
Ach ja, nog een een ruim jaartje en je mag ook een Busa sturenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je Klote Bandit zei was t ook waar hoor
Of een CBR900RR Firebladequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach ja, nog een een ruim jaartje en je mag ook een Busa sturen
ikke welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik 20.000 euro zou winnen zou ik echt niet weten welke motor ik moest nemen
quote:The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was *cesuur*. Subject 'Nieuw adres', Account: 'pop.rietvaerder.nl', Server: 'mail.rietvaerder.nl', Protocol: SMTP, Server Response: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 553, Error Number: 0x800CCC79
GS500 word sinds 2002 niet meer gemaakt,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, een nieuwe GS500Wel met sportkuipje dan
Tja, ze kan altijd nog overstappen op de Honda CBR125Rquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
GS500 word sinds 2002 niet meer gemaakt,
dus moet ze helaas wel over op Honda![]()
![]()
Dan is het instap model de CBR600maar als je dan vooruit gaat kijken kan ze beter een CBR900RR Fireblade nemen
![]()
![]()
Toch welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
GS500 word sinds 2002 niet meer gemaakt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |