Ik zou m ophangen op mn kamerquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:37 schreef p-etr-a het volgende:
Op zich een leuk idee, maar ik denk dat het niet werkt omdat mensen de fokstok zouden gaan pakken en deze in hun tuin zetten ofzo, en niet naar een nieuwe plaats brengen. Vroeg of laat.
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als een zwerver ermee vandoor gaat ofzo?
Dan gaat het spel niet snel genoeg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?
3 dagen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan gaat het spel niet snel genoeg.
Daarom lijkt 't me slim dat er een deadline komt van 3 dagen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zou 'em voordat ik op vakantie naar een ver land ga, ophalen en meenemen en in een uithoek van dat land ophangen
En dan wachten tot iemand hem vindt
We moeten een fok spel met veel aktie en geweld. Bijv. soort van een manhunt/the running man.. Om diegene te herkennen zijn er Fok shirts (vooral handig na die 5 meeting) en iedereen mag meedoen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?
Eigenlijk zou iemand als Yvonne ermee moet beginnen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:58 schreef pekel het volgende:
Zal ik dan maar beginnen?.
Mmm...ik voel een boycot op mij.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand als Yvonne ermee moet beginnen.
Een stok met Fok! erop gekerfd?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe gaat die fokstok eruit zien?
Meer details. Het zal wel geen 3 meter lange stok worden... hoewel...quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Een stok met Fok! erop gekerfd?
Een 3 meter lange stok ga ik niet op de fiets meenemen....quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Meer details. Het zal wel geen 3 meter lange stok worden... hoewel...![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Skinkie het volgende:
pak het dan gelijk goed aan... pak een stuk hout, print het fok logo uit... en ga verven.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Skinkie het volgende:
pak het dan gelijk goed aan... pak een stuk hout, print het fok logo uit... en ga verven.
En er moet een textiel banner eraan met Fok! print.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Skinkie het volgende:
een vlagquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En er moet een textiel banner eraan met Fok! print.
Zal je zien dat de eerste de beste Fokker het in de fik steekt en er foto van maakt...quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:15 schreef nikky het volgende:
[..]
een vlag!
misschien is het juist leuk om dat met het tweakers logo te doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zal je zien dat de eerste de beste Fokker het in de fik steekt en er foto van maakt...![]()
Najah, als ie binnen 5 dagen niet door een Fokker is verplaatst, moet de legger de stok zelf verplaatsen naar een andere dorp/stad.. Ideetje?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:19 schreef LoggedIn het volgende:
ik zie dat ding eigenlijk niet buiten emmen komen (wie gaat er nou zon stuk fietsen om een boomtak te fotograferen onder een plaatsnaambord?), laat staan hier in Rotterdam..
maar goed.. mochtie ooit hier in de buurt komen, verplaats ik em wel naar krimpen a/d Ijssel ofzow
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Najah, als ie binnen 5 dagen niet door een Fokker is verplaatst, moet de legger de stok zelf verplaatsen naar een andere dorp/stad.. Ideetje?
Ook goed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:21 schreef nikky het volgende:
[..]
euh zullen we 24 uur aanhouden
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:22 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook goed..
Je heb wel een camera?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:27 schreef pekel het volgende:
Nadat ik batterijen heb gekocht..
.
Jaja.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je wel een camera?
Fietsen? Wie heeft het over fietsen gehad?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:19 schreef LoggedIn het volgende:
ik zie dat ding eigenlijk niet buiten emmen komen (wie gaat er nou zon stuk fietsen om een boomtak te fotograferen onder een plaatsnaambord?), laat staan hier in Rotterdam..
maar goed.. mochtie ooit hier in de buurt komen, verplaats ik em wel naar krimpen a/d Ijssel ofzow
Alleen bordje + stok lijkt me wel een uitdaging..quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:04 schreef pekel het volgende:
Moet je nou de gehele locatie precies weergeven of moet je alleen het plaatsnaambordje + stok fotograferen?
Er komt geen vlag.quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:10 schreef existenz het volgende:
Ik zou de vlag jatten en gijzelen in ruil voor FA rechten
Oh, wat kan ik dan jatten?quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Er komt geen vlag..
Een stok met een Fok! logo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Oh, wat kan ik dan jatten?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:10 schreef existenz het volgende:
Ik zou de vlag jatten en gijzelen in ruil voor FA rechten
Dus ik heb net voor niks alles 3 x gevraagd en dus ook voor niks het Fok! logo geprint en geknipt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:28 schreef Bonobo11 het volgende:
TS begint!
Daarom moet er een zender in en eventueel een zelfvernietigings-mechanisme.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:37 schreef p-etr-a het volgende:
Op zich een leuk idee, maar ik denk dat het niet werkt omdat mensen de fokstok zouden gaan pakken en deze in hun tuin zetten ofzo, en niet naar een nieuwe plaats brengen. Vroeg of laat.
Zet dan de hele URL erop (www.fok.nl of forum.fok.nl) dan maak je meteen wat reclamequote:Op maandag 23 augustus 2004 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
En morgen staan hier
8 foto's met
8 plaatsnaamborden met
8 verschillend eenmalige FOK!stokken erop.
Want iedereen denkt "dat is een goed idee... laat ik ermee beginnen."
Dan stop ik stiekem drugs in die stokquote:Op maandag 23 augustus 2004 03:58 schreef Libris het volgende:
Hehe, leuk idee, beetje kabouter in Amelie gedachte
Als ik in Decemer in Nederland ben, ontvoer ik de stok naar Singapore
haha, ok, ik laat hem wel liggenquote:Op maandag 23 augustus 2004 04:34 schreef phunkk het volgende:
[..]
Dan stop ik stiekem drugs in die stok![]()
een foto van de plaats waar de stok ligt met het plaatsnaambordquote:Op maandag 23 augustus 2004 07:46 schreef Dinus het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, wordt de stok ergens geplaatst en dan gaat iedere fokker die meedoet onder alle plaatsnaamborden van z'n woonplaats kijken![]()
Of krijgen we ook hints ?
ik ben een n00bquote:Op maandag 23 augustus 2004 03:36 schreef petre86 het volgende:
en nikky regeert over het " the hall of the fok-stok fame" topic?? waarin alle namen van vinders komen met foto als bewijs (kan gelijk de nieuwe foto zijn, dan weten we wel dat je hem hebt he) ..
slowchat ergens in bijv. dit topic.. anders raakt ie zo snel vol??
hij gaat hem als het goed is vandaag plaatsen met een fotoquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:10 schreef dolle_hond het volgende:
ik zag m vanochtend nog niet liggen
quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:16 schreef nikky het volgende:
[..]
hij gaat hem als het goed is vandaag plaatsen met een foto
Je hebt geeneens een bordje van breda!quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:47 schreef woeeiiii het volgende:
Mag ik wel de fotos gebruiken voor mijn site? Extra reclame voor Fok he
Van mij mag het.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:18 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Mooi! Mag ik m nou gebruiken voor mijn site?
Wil jij dr een maken danquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt geeneens een bordje van breda!
Nu moet ik ook vermeld worden in de bedankt-reeks.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:19 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Wil jij dr een maken dan![]()
http://members.lycos.nl/p(...)?pnb=stad&stad=Emmenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Nu moet ik ook vermeld worden in de bedankt-reeks..
Ohw, omdat je gelijk weg was nadat je je topic had gepost, wist ik ook niet wie het het in handen neemt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:35 schreef harrie1 het volgende:
hmmmm niet leuk ghezien ik topic starter was dacht ik de stok als eerste te mogen leggen
maar goed ik ga het spel niet bederven nu
the game is on !!!!!
ik hoop dat je eem mooie stok heb gemaakt
fok er met een brander er in gebrand ofzo ?
heel nederland komt straks met een fokstok
dus ik hoop dat je er iets moois van gemaakt heb
harrie1 erg verdrietig
ik wilde beginnen
Ik wou de vaart erin houden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:45 schreef harrie1 het volgende:
euhhh...
als je ff keek naar het tijdstip
gad je ook wel naar bed gegaan
Okeej, jij je zin.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:47 schreef harrie1 het volgende:
wij noemen het stelen van ander mans idee
maar goed er zit geen copyrights op
en, en, en?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:51 schreef harrie1 het volgende:
oke de stok wordt dan straks neer gelegt
thanx
foto's over een uurtje klaar
mijn kunst werk is bijna af
dus gaat zometeen online met foto's
Het is anders wel verwarrend.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:52 schreef woeeiiii het volgende:
Dus deze kan op slot?
Voor elke provincie een. Dan heb je dat ook weer opgelostquote:Op maandag 23 augustus 2004 00:50 schreef nikky het volgende:
leuk idee
maar denk alleen nooit dat hij in het noorden te vinden zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |