in vorige topicquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:33 schreef snowtjuh het volgende:
iemand de video al online?![]()
mooi samengevatquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:37 schreef Againzender het volgende:
Doelpunt van Zlatan was mooi, maar hij heeft nog steeds teveel irritante trekjes. Hij had vandaag ook zijn ellebogen weer wat hoog zitten, gelukkig had de NOS dat kennelijk niet in close-up, anders waren we daar nog mee doodgegooid.
Dat Zlatan kan voetballen weten we allang, maar hij moet die klote geintjes eens afleren.
Wat de sfeer betreft vandaag: ronduit kut. Gefluit voor Zlatan door een hoop mensen, en vervolgens 'Zlatan-is-de-nieuwe-verlosser-hoera-hoera' na zijn doelpunt door diezelfde hoop mensen.
En de spreekkoren waren ook niet erg origineel vandaag, zelfs van NAC kwam er niet veel goeds.
Maar wel 6-2 gewonnen uiteindelijk
Hmmzz...quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:37 schreef Againzender het volgende:
En de spreekkoren waren ook niet erg origineel vandaag, zelfs van NAC kwam er niet veel goeds.
Bovenste plaatje is de normale (die elke refresh verandert), degene eronder is de statische van Ibrahimovic, als ode aan deze fantastische voetballer en sympathieke jongen. Al dat gezanik over krankzinnig en psycho, hij wil gewoon niet verliezen, en dan doet 'ie wel eens wat raars. Verder gewoon een goeie gozer die z'n Nederlands netjes heeft geleerd en zich thuis voelt in Amsterdam.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:43 schreef Dizzee het volgende:
2 OP's?
Zie ik nu pas.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:07 schreef twi het volgende:
(die elke refresh verandert
Ik had goed en wel gezegd dat ik hoopte dat we de 0 maar eens hielden of die 0-1 lag erinquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:45 schreef zjroentje het volgende:
Wereldgoal van Zlatan, maar achterin ......
die 2e van NAC is vrij inkoppenquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:36 schreef zjroentje het volgende:
Maar ik snap het gewoon niet achterin. Met De Jong, Heitinga, Escude en Maxwell heb je toch 4 goede verdedigers. Denken ze nou te aanvallend, of ligt het probleem misschien op het middenveld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |