omdat je dan niet hoeft te betalenquote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef Eluc het volgende:
en ik me maar afvragen wat gratis inhieldquote:Op maandag 6 september 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
omdat je dan niet hoeft te betalen
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik zo'n aardige jongen benquote:Op maandag 6 september 2004 13:41 schreef Eluc het volgende:
Waarom was ie gratis?
je had hem dubbel hequote:Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n aardige jongen ben
oh, en timo, laat je niet teveel afleiden door de subs, die zijn echt kut, bij elke zin wordt eerst even gezegd door wie het wordt gezegd en das zeer irri! Gewoon doorzetten
Ja, zo ongeveerquote:Op maandag 6 september 2004 14:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je had hem dubbel he
dat van die subs: dat zijn dan subs voor doven. Althans ik neem aan dat geluiden ook ondertiteld worden?
Ik meen te hebben gelezen dat ze het script hebben vertaald en die (rechtstreekse) vertaling als ondertiteling hebben gebruikt. Dat verklaart de namen e.d.quote:Op maandag 6 september 2004 14:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveerHad eerst een bootleg, nu toch maar het origineel
Maar nee, zijn geen (en wel) subs voor doven. Bij doven krijg je alleen de naam te zien als die persoon niet in beeld is. Maar hier was mijn eerste indruk dat het wel heel erg overdone was gedaan.
quote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef Eluc het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
UK?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Wat en mooie editie zeg. Beter dan de R1
Wat zijn de verschillen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
pfff hij heeft niet eens DTS..... (de R1 welquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
dat was een grapje hoor, die heb ik dus niet echtquote:
Bedoel je waarschijnlijk te zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat was een grapje hoor, die heb ik dus niet echt origineel
Nouja, beeldkwaliteit is een heel verschil. Welke je beter vind moet je voor jezelf zien, maar R1 heeft idd DTS en meer extra's.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:47 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat zijn de verschillen?
oh ja, ik heb hem wel gedownload ja... suf wijf is hetquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:20 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Bedoel je waarschijnlijk te zeggen.
yep, een kopie voor als mijn originele L.E van 500 stuks kapot gaatquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
is dat I drink your blood daar bovenin de kast
van die verticale schijfjes, de meest rechter
oh jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
yep, een kopie voor als mijn originele L.E van 500 stuks kapot gaat
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:11 schreef Shogo het volgende:
Is dat de binnenkant van die dvd?
Wat mooi zeg!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
de inlay, het hoesje wat in het plastic zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |