hey ik heb wel Un chien Andalou gezien jahquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef Hare het volgende:
[..]
* MikeyMo stelt voor dat MIKEYMO niet zo moet lopen te kutten en eens een keertje zijn filmkennis wat gaat uitbreiden
Maar zal er volgende keer dan wel : Alien vs DVD van maken. DIe ken je toch wel?
maak jij er nou maar gewoon niks van de volgende keer en laat lekker een ander het doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef Hare het volgende:
[..]
* AntiChrist stelt voor dat MIKEYMO niet zo moet lopen te kutten en eens een keertje zijn filmkennis wat gaat uitbreiden
Maar zal er volgende keer dan wel : Alien vs DVD van maken. DIe ken je toch wel?
Ah nog iemand met de Wansmaak dvd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh schreck, mein DVD ist weg...
Angel above, DVD below
The DVD from planet Arous
I drink your DVD
etc etc... het is niet moeilijk....
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:12 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ah nog iemand met de Wansmaak dvd.![]()
Kut!quote:
Ik ga er met alle plezier voor zorgen dat ik de volgende op weer hebquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
maak jij er nou maar gewoon niks van de volgende keer en laat lekker een ander het doen![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ga er met alle plezier voor zorgen dat ik de volgende op weer heb![]()
Fuckers!!!![]()
Roept de troepen bijeen om dit niet nog een keer te laten gebeurenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ga er met alle plezier voor zorgen dat ik de volgende op weer heb![]()
Fuckers!!!![]()
Present Sergeantquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Roept de troepen bijeen om dit niet nog een keer te laten gebeuren![]()
Ik ga alvast maar weer een mooie titel bedenken....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Roept de troepen bijeen om dit niet nog een keer te laten gebeuren![]()
Die laatste hebben we al gehad...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ga alvast maar weer een mooie titel bedenken....
Mononoke DVD?
To Kill a DVD?
Lock, Stock and Two Smoking DVD's?
hmm, die laatste vind ik nog niet eens zo slecht
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:38 schreef Sai het volgende:
Don't Look Now.
Zo wacht ik op mijn Lion King gifsetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:22 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Frankenstein en Night of the Living Dead dvd. De volgende keer ging het toch iets sneller.
mompelt iets over wellicht de kutdouane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |