Nu ik er trouwens over nadenk: Dat leuke woord dat je gebruikt wordt toch ook in een film gebruikt?quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kleurrijke terugvindpost.
Topic Titelquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:22 schreef Hare het volgende:
[..]
En wat is een TT ???
Ik ga maar naar bed hoor, al die taal is gaat me boven de petquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Oh schreck mei Hos' is weg!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:10 schreef Sai het volgende:
Net opgehaald:
[afbeelding]
En hij is mooi!!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:40 schreef DinoPK het volgende:
[afbeelding]
En deze dvd heeft een van de leukste extra's ooit:
Stairway:
Led Zeppelin geeft zelden tot nooit toestemming voor soundtracks. Deze film heeft enkele tracks van Led Zeppelin in de soundtrack, echter de rechten op (het meesterlijke) Stairway to Heaven kreeg Cameron Crowe niet voor elkaar. Aangezien het een behoorlijk belangrijke scene is voor de loop van het verhaal (en deze scene echt een zeldzaam intiem gevoel heeft) , is er besloten om de scene toch op de dvd te zetten, alleen zonder de muziek. Wat hebben ze bedacht: Men zet lekker de track zelf maar op.
quote:Ik las net dit in nieuwsgroep alt.video.dvd:
Just thought you would like to know about a Free Dvd give away with The Sun.
Dvd's are :
Monday - Long Good Friday
Tuesday - Mona Lisa
Wednesday - Paris, Texas
Just copy and paste the link and enter your details:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004390782,00.html
Details of the page at Play to visit plus the password you need, so no need
to buy the infernal rag
Plus, in the e-mail Play send, you get a 10% discount off your next order...
Ik heb wel de linkjes gevolgd, maar niet mijn gegevens opgegeven. Ik heb die DVD namelijk al.
Ik zie bij 'Terms & Conditions' niets staan over dat het alleen een actie is voor de UK
De 3 DVD's zijn btw normaal gesproken Anchor Bay uitgaves
idd, allemaal van die vage duitse/franse/chinese kuttitels van films die geen hond heeft gezien hier... althans weinig mensen jonger dan 60quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:03 schreef AntiChrist het volgende:
* MikeyMo stelt voor dat volgende keer iemand anders dan HARE een topic opent anders blijven we met deze kut titels zitten
Oh schreck, mein DVD ist weg...quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Oh schreck mei Hos' is weg!
* Hare stelt voor dat MIKEYMO niet zo moet lopen te kutten en eens een keertje zijn filmkennis wat gaat uitbreidenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, allemaal van die vage duitse/franse/chinese kuttitels van films die geen hond heeft gezien hier... althans weinig mensen jonger dan 60
Zooooooooo mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:05 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag allemaal gebracht door de postbode:
[afbeelding]
Leuke uitgave, alleen jammer van de mindere beeldkwaliteit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:17 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Vandaag binnen en wat is ie mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |