zolang hij de traditie hoog houdt dan vind ik het niet erg maar je moet niet ineens van meesterlijke b-films naar artsy gepeupel gaan in de TT's..quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:23 schreef Gorro het volgende:
Alle discussie over TT verwijderd. Is dat nou egt zo belangrijk
Vind jij!quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:14 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zolang hij de traditie hoog houdt dan vind ik het niet erg maar je moet niet ineens van meesterlijke b-films naar artsy gepeupel gaan in de TT's..
dat vind ik niet dat is gewoon zo heel deze topic reeks was gebaseerd op de meest mooie titels totdat sommige mensen zich moesten bewijzen wat voor film snob ze wel niet waren en met artsy crap titels aankwamenquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Vind jij!![]()
en dat was genoeg offtopic voor vandaag!
de mooiste was natuurlijk Bruce Cambell vs the army of DVD'squote:Op vrijdag 10 september 2004 11:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat vind ik niet dat is gewoon zo heel deze topic reeks was gebaseerd op de meest mooie titels totdat sommige mensen zich moesten bewijzen wat voor film snob ze wel niet waren en met artsy crap titels aankwamen
voorbeeldjes:
Laatst gekochte dvd..
The Return of The Laatst gekochte dvd
De laatstgekochte DVD strikes back
In de ban van de laatstgekochte DVD
The Incredibly strange DVD's who stopped living...
[dvd] Theo en Thea en de ontmaskering...
Faster, DVD! Kill! Kill!
The Cook, The Thief, His wife & her DVD
The DVD from Planet Arous
DVD 9 from outer space.
ja maar ja die heb ik dan ook geopendquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de mooiste was natuurlijk Bruce Cambell vs the army of DVD's
Ik heb ook zo'n pak binnen, maar dan met de Family Classics.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:38 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Heet doosje ziet er echt uit als iets wat je gratis krijgt bij inlevering van 12 IKEA actiepunten, maar ach...
Heeeeeeeeeeej!quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat vind ik niet dat is gewoon zo heel deze topic reeks was gebaseerd op de meest mooie titels totdat sommige mensen zich moesten bewijzen wat voor film snob ze wel niet waren en met artsy crap titels aankwamen
voorbeeldjes:
Laatst gekochte dvd..
The Return of The Laatst gekochte dvd
De laatstgekochte DVD strikes back
In de ban van de laatstgekochte DVD
The Incredibly strange DVD's who stopped living...
[dvd] Theo en Thea en de ontmaskering...
Faster, DVD! Kill! Kill!
The Cook, The Thief, His wife & her DVD
The DVD from Planet Arous
DVD 9 from outer space.
jij bent dan ook de DVD pionier op fokquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:25 schreef Smots het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeej!
De meeste daarvan heb ik verzonnen!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijt jaloers, menschen!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De eerste 3 Coupling seizoenen compleet op DVD!
Dat wordt lachen, gieren, brullen..
Begin me toch echt af te vragen hoeveel mensen in Nl hem wel niet hebbenquote:
Waar kon je die packs ook alweer bestellen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n pak binnen, maar dan met de Family Classics.
iig 5, en knep's verzameling is nu ook eindelijk het aanzien waard dus...quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:47 schreef Hare het volgende:
Begin me toch echt af te vragen hoeveel mensen in Nl hem wel niet hebben
nou ja ik heb m iig nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Begin me toch echt af te vragen hoeveel mensen in Nl hem wel niet hebben
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
iig 5, en knep's verzameling is nu ook eindelijk het aanzien waard dus...
[afbeelding]
komt nog wel, maar je moet wel snel wezenquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:10 schreef Timo20 het volgende:
nou ja ik heb m iig niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |