Join the club.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:10 schreef mordradead het volgende:
wat we nu doen is juist precies wat die kutkoters willen.... zullen we ze gewoon negeren
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef capibar het volgende:
[..]huilie
![]()
wie?quote:capibar - zondag 22 augustus 2004 @ 20:55
modjes, zijn jullie je er wel van bewust dat er bepaalde users in de slowchat zijn de de hele tijd met doodverwensingen lopen te strooien (deze bijvoorbeeld: [GAM slowchat] Ouderwets gezellig! )
Ja maar tijdens het installeren kon je kiezen of je een aangepaste toolbar wilde, heb ik dus uitgevinkt en meerdere shit heb ik uitgevinkt maar dat is niet goed genoeg kennelijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:11 schreef Tain het volgende:
[..]
deinstalleren en scannen met adaware en dat linkje van mij installeren
Ik zie nergens banners, ik zit nu gewoon naar een hoorspel in het engels te luisterenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:13 schreef Tain het volgende:
ik vind realplayer gewoon een kutprog, zitten in dat progje zelf ook nog is banners enzo
ohjee, dan stort mijn wereld inquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:10 schreef mordradead het volgende:
wat we nu doen is juist precies wat die kutkoters willen.... zullen we ze gewoon negeren
jijzelf misschienquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
wie?
gamedemon is gewoon een relnichtquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:17 schreef rockstah het volgende:
ik heb het nooit over camera's of over rayman
hoezo, zodat jullie nog meer doodverwensingen kunnen plaatsen waar niemand het ziet?quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Op naar irc chat.
*screenshots maakt*quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
hoezo, zodat jullie nog meer doodverwensingen kunnen plaatsen waar niemand het ziet?
Mooi, niet de 3 jongsten dus.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:03 schreef capibar het volgende:
[..]
hijheeft het over mij rockstah en rayman![]()
yupquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mooi, niet de 3 jongsten dus.![]()
Tja, je kan ook weinig anders verwachten van cals-gangers.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Join the club.
Anders zat ik erbij ipv. Rayman.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:32 schreef capibar het volgende:
[..]
yup![]()
in het echt is hij wel relaxed (vooral als ik hem uit zijn bed moet halenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:32 schreef Tain het volgende:
Rockstah is helemaal geen iritante kleuter, ik vind dat best meevallen
waarom moet jij hem uit zijn bed halen...quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:36 schreef capibar het volgende:
[..]
in het echt is hij wel relaxed (vooral als ik hem uit zijn bed moet halen)
omdat hij er tot 4 uur in blijft liggenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom moet jij hem uit zijn bed halen...![]()
true, vooral die andere 2 zijn irritant.... rockstah heeft af en toe wel zijn irritant moment maar die zijn wel een stuk minder..... respectquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:32 schreef Tain het volgende:
Rockstah is helemaal geen iritante kleuter, ik vind dat best meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |