ik vind dat je voortaan een ban moet krijgen als je het over camera's hebt in een ander forum dan FOTquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:59 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet precies wie je bedoelt met 3 kleuters, dus doe eens niet zo schijnheilig![]()
Hahahah daar doen surinamers niet aanquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
als je a zegt moet je ook b zeggen
quote:capibar - zondag 22 augustus 2004 @ 20:55
modjes, zijn jullie je er wel van bewust dat er bepaalde users in de slowchat zijn de de hele tijd met doodverwensingen lopen te strooien (deze bijvoorbeeld: [GAM slowchat] Ouderwets gezellig! )
suriname ruilen voor new york, de slechste ruil in de geschiedenis van nederlandquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hahahah daar doen surinamers niet aan![]()
quote:capibar - zondag 22 augustus 2004 @ 20:55
modjes, zijn jullie je er wel van bewust dat er bepaalde users in de slowchat zijn de de hele tijd met doodverwensingen lopen te strooien (deze bijvoorbeeld: [GAM slowchat] Ouderwets gezellig! )
hijheeft het over mij rockstah en raymanquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je zal denk ik niet de 3 jongsten hier bedoelen.
Hoezo dat nou weer? Je heb gewoon een lelijke avatar.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Raymanhater
kijken wie het hardst lacht wanneer jij gebant wordquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
plays Cypress Hill - Last Laughquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
kijken wie het hardst lacht wanneer jij gebant word![]()
ik wens niemand de dood toe...aleen sommige een scalpering...maar ik noem geen namenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
kijken wie het hardst lacht wanneer jij gebant gebanned wordt![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ik herinner me nog die keer dat het modje zei dat diegene die het zei gelijk had (lekker vaag he)quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
jij zou eens gebanned moet worden voor het volspammen van topics en het constant over camera's hebben bij gamquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij zou eens gebanned moet worden voor het volspammen van topics en het constant over camera's hebben bij gam
Ik heb realplayer nodig voor de BBC site, maar ik heb bijv. allerlei opties uitgeklikt zoals die toolbar, en andere dingen. Heb ik dan nog steeds last van spyware? Zo ja is het dan te killen met Adawere enzoquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef Tain het volgende:
[..]
goed idee, je vergeet alleen de stukjes bamboe onder hun nagels
spannend hequote:Op zondag 22 augustus 2004 21:04 schreef speknek het volgende:
Nu wel.
Ik distanciëer me van dit kippenhokquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Powerweb niveau.
deinstalleren en scannen met adaware en dat linkje van mij installerenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb realplayer nodig voor de BBC site, maar ik heb bijv. allerlei opties uitgeklikt zoals die toolbar, en andere dingen. Heb ik dan nog steeds last van spyware? Zo ja is het dan te killen met Adawere enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |