Dan moet het wel heel snel gebeuren, de views lopen op!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:46 schreef calvobbes het volgende:
Open dan maar een nieuw topic Gelly
Doen we allemaal of we van niks weten
Achterlijke, 99% van de users hier kent dat forum nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
LoLik krijg de raarste verwensingen naar mijn hoofd toe geslingerd terwijl je vol spanning naar het originele topic kunt gaan gluren.
![]()
P.S jullie houden blijkbaar toch allemaal zoveel van die creapy dingen , wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen er staan nog een heleboel van die zooi daar op dat forum dus![]()
Ban aanvragen, is ban krijgenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kreeg hier een paar maanden geleden een 48 uurs ban, voor dit soort dingen!
JIj nu dus ook , anders is het dus gewoon vriendjes politiek hier!
Maar hij heeft inprinciepe wel gelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, shut up.
Kruisje zit rechtsboven..quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:50 schreef HenriLiefers het volgende:
Hey slimpie ik sta ook al niet vanaf februari geregistreerd , ow nee![]()
![]()
niet aan mij , of aan diegene die dit topic verraden heeft.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:55 schreef nikky het volgende:
we gaan geen bans aanvragen
het is jammer dat de clue al is gegeven, dat wel maar nog niet nodig om iemand helemaal af te fikken.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
niet aan mij , of aan diegene die dit topic verraden heeft.
Geef het aan je mede moderator. Omdat ie diegene op de brandstapel wou.....
2 x nee.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
niet aan mij , of aan diegene die dit topic verraden heeft.
Geef het aan je mede moderator. Omdat ie diegene op de brandstapel wou.....
Godver calvobbes dat kan dus niet meer door die kutuserquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:02 schreef calvobbes het volgende:
En nu weer ontopic
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
Op de brandstapel met die newbie !
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:55 schreef nikky het volgende:
we gaan geen bans aanvragen
het is jammer dat de clue al is gegeven, dat wel maar nog niet nodig om iemand helemaal af te fikken.
UHm....quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:03 schreef Zapper het volgende:
Godver calvobbes dat kan dus niet meer door die kutuser
Wat doet Jamai daar nou op die foto??quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:03 schreef HenriLiefers het volgende:
[afbeelding]
De uitvoering van de doodswensen plus de foto reeksquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:43 schreef APK het volgende:
Goed topic.
Eerst creepy foto's, dan lekker een newbie afzeiken en een paar doodsverwensingen.![]()
What's next?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |