Eerst een perm-ban voor het verneuken van een topicquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Ik stel voor dat we HenriLiefers ritueel slachten en de foto's daarvan verspreiden
Sterrenbos?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet hier nog wel een donker bos te vinden.
Ga dood.. Dit topic was gewoon leuk.. Beetje rare dingen zoeken op die foto's en dan ga jij het verneuken..quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:26 schreef HenriLiefers het volgende:
Ja hoezo zou dit een topic verzieken zijn , het origineel staat daar op dat forum toch en dan zou het nu ineens minder creapy worden omdat ik jullie doorlink naar het origineel![]()
![]()
Dit had gewoon een geweldig topic kunnen wordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Op dat andere forum staan trouwens MEER foto's.
Ik vraag me wel af wie de originele maker van de foto's is. Het sfeertje is goed creepy, en de gephotoshopte elementen zijn precies subtiel genoeg
tering ik schrik me rot !!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
Was er vanaf het begin al bij op SomethingAwful, maar toch leuk geprobeerd.
[afbeelding]
Ik was er graag zelf heen gegaan, prachtig bos met die ruine !quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef calvobbes het volgende:
He kut
Dat is dus in Amerika
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
[afbeelding]
doodsverwensingen mogen niet meer, helaasch......quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:32 schreef kibber het volgende:
Maar wat gaan we doen emt die HenrieLiefers?
Vind het nu al een kut user
De man achter dit alles is "bluremi", het origineel is op de SA-forums begonnen. Nadat men daar na een paar replies er al achter waren dat het een grap was, probeerden ze het op andere forums uit. FOK is dus blijkbaar één van deze geworden. Het zal uiteindelijk wel een Urban Legend wordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Op dat andere forum staan trouwens MEER foto's.
Ik vraag me wel af wie de originele maker van de foto's is. Het sfeertje is goed creepy, en de gephotoshopte elementen zijn precies subtiel genoeg
Banmeldtopic deel 18.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:32 schreef kibber het volgende:
Maar wat gaan we doen emt die HenrieLiefers?
Vind het nu al een kut user
quote:
Even in een leugen geloven is was wel erg leuk in dit geval!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:23 schreef BB-King het volgende:
Niks topic verziekt... willen jullie liever in een leugen geloven?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen
Kneus, niemand kent dat forum tochquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
LoLik krijg de raarste verwensingen naar mijn hoofd toe geslingerd terwijl je vol spanning naar het originele topic kunt gaan gluren.
![]()
dat heet spamquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen er staan nog een heleboel van die zooi daar op dat forum dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |