Hee bedankt. Die kende ik nog niet. Uiteraard is het eindresultaat hetzelfde, maar dit is misschien wel een betere route.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
rechtermuisknop op 'my computer' -> manage
Onder Services and applications vind je de Internet Information Server. Daaronder staat de FTP server. Rechter muisknop -> properties en je kun de instellingen veranderen.
Weet jij uberhaupt wel waar je het over hebt of is dit weer een geval van 'de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt'?quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:02 schreef RaymanNL het volgende:
Of heet het programma Hyper Terminal
Het is een extensie op IIS, en in feite wel degelijk een programma. Die map is gewoon de directory die de FTP server laat zien, en waar je zaken in kan uploaden of uit downloaden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:08 schreef RaymanNL het volgende:
Ja hij doet het! Het was niet eens een programma! Het was gewoon een mapne waar ik de bestanden in moest plaatsen!
Ja ik weet zeker waar ik het over heb maar i kzou niet weten hoe dat programma heette, deze was gemarkeerd in het startmenu als teken dat het nieuw geinstalleerd was en het was ook het enige wat opnieuw geinstalleerd was. Dus ik dacht misschien is dat het. Maar dat is niet zo. Maar nu heb ik het dus gevonden!quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet jij uberhaupt wel waar je het over hebt of is dit weer een geval van 'de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt'?
Z'n firewall staat ws nog dicht.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:13 schreef _Administr8or_ het volgende:
~ Could not login to 212.123.xxx.xxx
Werkt het niet bij jouquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:13 schreef _Administr8or_ het volgende:
~ Could not login to 212.123.xxx.xxx
nee, het werkt niet!quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Werkt het niet bij jou
hoe bbedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Z'n firewall staat ws nog dicht.
Gelukkig voor hem, anders had de wereld er weer een gratizzz open warezzz ftp bak bij.
We hebben geen router, maar ook geen firewall dacht ik. Wacht ff ik ga ff kijkequote:Op zondag 22 augustus 2004 16:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
nee, het werkt niet!
heb je een router?
of firewall
Dat het aan te bevelen is om alle instellingen van de FTP server eerst goed na te lopen voordat je hem voor de hele wereld toegankelijk maakt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hoe bbedoel je?
Fuck niet met je pc als je nog zo weinig weet.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hoe bbedoel je?
ga maar eens snel iets aan je beveiliging doenquote:Starting nmap 3.50 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2004-08-22 16:20 CEST
Interesting ports on blahblah-mx.xdsl.tiscali.nl (212.123.XXX.YYY):
Nee, dat heeft te maken met je FTP client instellingen van Internet Explorer. Dat heeft niets te maken met de instellingen van de FTP server onder IIS.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:24 schreef RaymanNL het volgende:
bij Internetopties->Geavanceerd->Surfen staat
Passief FTP-protocol gebruiken (voor compatbiliteit met firewalls en DSL-modems)
Moet ik dat soms aanvinken?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:20 schreef Dementor het volgende:
Fuck niet met je pc als je nog zo weinig weet.
Is onze computer dan zo slecht beveiligd?quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:26 schreef devzero het volgende:
en in godsnaam edit je ipnr even uit je post
quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
rechtermuisknop op 'my computer' -> manage
Onder Services and applications vind je de Internet Information Server. Daaronder staat de FTP server. Rechter muisknop -> properties en je kun de instellingen veranderen.
Juist wel... zo leren veel mensen er vanalles van.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuck niet met je pc als je nog zo weinig weet.
Bijvoorbeeld dat je eerst eens moet lezen wat iets doet, waar je het kan vinden en hoe je het moet configureren voordat je zomaar van alles gaat installeren.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:30 schreef MacManus het volgende:
[..]
Juist wel... zo leren veel mensen er vanalles van.
Accoordquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je eerst eens moet lezen wat iets doet, waar je het kan vinden en hoe je het moet configureren voordat je zomaar van alles gaat installeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |