eeuh ja doe datquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga Odulla en Kasper even zoeken..
Ik vind harmsen ook een zeur. Maar aan hennie irriteerde ik mij ook vreselijk, bij harmsen heb ik dat niet zo. Vreemd eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
Ik vond Hennie maar een zeur.
Laat die maar zitten hoor. Heb echt geen zin in zijn waanbeelden over bebaarde daantje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga Odulla en Kasper even zoeken..
of is er maandag geen herhaling?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:35 schreef Bupatih het volgende:
SCHEISSE
Weer de zomercliffhanger gemist
maandag dan maar proberen
Dat is van voor jouw tijd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:12 schreef _bigmac_ het volgende:
eeuh ja doe dat![]()
Ehm:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:33 schreef Noa-lynn het volgende:
Tournament: De beste Nederlandstalige soap of serie
Stem mee in de finale!
Verder heb ik niks tegen je hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 om 23:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja,BVO.
Het is allemaal heel leuk zo'n tournament,maar wat al gezegd is daar is een apart topic voor!
Ik vind het ook irritant.Verder heb ik niks tegen je hoor.
quote:Het nieuwe tournament is trouwens even uitgesteld. .
Ik verwijt anderen ook niks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:09 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik bedoelde toen dat je niet van die enorme lijsten hier moet zetten.Dat kan je beter in een ander topic doen,maar één mededeling dat je weer kan stemmen mag van mij gerust.En wat zei jij net dan:
[..]
En Bupatih ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:18 schreef BVO het volgende:
_bigmac_! Kom 'ns naar ShowChat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |