Dat vind ik dan weer n beetje flauw van m hoor...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Numbie het volgende:
[..]
De beste man komt helemaal niet naar Europa verder voor promo.. Had'ie schijnbaar niet zoveel zin in..![]()
Is nog niets bevestigd... bol.com zegt wel meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens bol.com komt hij dit najaar wel naar Nederland:
10 concertkaarten en gratis zonnen met Manu Chao!
Natuurlijk komt Manu Chao persoonlijk zijn cd promoten dit najaar, en jij kunt daarbij zijn! Bestel het nieuwe sfeervolle album van Manu Chao en win concertkaartjes of een van de 50 Sunday's zonnebankbonnen t.w.v. ? 22,-! Bij Sunday's kun je professioneel zonnen en er zijn 60 studio's in Nederland, dus vast wel eentje bij jou in de buurt! Mail je bestelbevesting naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Manu Chao en je doet mee! De winnaar krijgt automatisch bericht.
Bron: klik
er is wel een redelijk verschil.. de albums zijn wat meer laid-back..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:20 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah een topic over manu chao. Heb zelf de live CD Radio Bemba Sound System. Das echt een lekker swingende CD. Zijn de normale CD's ook zo swingend of is er echt een groot verschil met de live optredens?
Thanks!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:20 schreef Bobow het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer n beetje flauw van m hoor...
Maar ik kwam net op www.manuchao.nl waar ze n reisje naar Zuid-Amerika weggeven. Zou leuk zijn als je dan ook meteen naar n show van m gaat.![]()
Ik kan er ook nog nergens iets van vinden van wanneer ze komen en waar ofzo. Best jammer, want live is het echt top!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens bol.com komt hij dit najaar wel naar Nederland:
10 concertkaarten en gratis zonnen met Manu Chao!
Natuurlijk komt Manu Chao persoonlijk zijn cd promoten dit najaar, en jij kunt daarbij zijn! Bestel het nieuwe sfeervolle album van Manu Chao en win concertkaartjes of een van de 50 Sunday's zonnebankbonnen t.w.v. ? 22,-! Bij Sunday's kun je professioneel zonnen en er zijn 60 studio's in Nederland, dus vast wel eentje bij jou in de buurt! Mail je bestelbevesting naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Manu Chao en je doet mee! De winnaar krijgt automatisch bericht.
Bron: klik
Kan je er ook achter komen of ie naar Spanje gaat komen? Aangezien ik daar zitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef Numbie het volgende:
Ik hoor ook net dat er nog onderhandeld wordt...
![]()
Nee, zover gaan mijn connecties nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Kan je er ook achter komen of ie naar Spanje gaat komen? Aangezien ik daar zit
Laat je wel ff weten als je iets hoort van n show oid hier dan? Daar wil ik echt heel graag heen namelijk! La Radiolina is zo vrolijk!quote:Op maandag 3 september 2007 09:36 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee, zover gaan mijn connecties niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |