Mano Negra is inderdaad ook goed!
gadverquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef JeroenV het volgende:
Single is hier (legaal) te beluisteren:
http://www.because.tv/cat(...)-in-paradize-ep.html
Das wel erg overdrevenquote:
nou ik hield me nog in. wat een afgrijselijke baggerquote:
Yupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef Afunados het volgende:
Rainin In Paradize is iig al een tof nummer![]()
Ik hoor van meerdere dat ie op Sziget echt heel erg goed was. Weet iemand toevallig of hij ook plannen heeft om Nederland binnenkort aan te doen? Zou leuk zijn....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup
Ik hoop alleen dat 'ie niet al té anti-globalistische teksten gaat doen op dat nieuwe album, want bij z'n optreden op Sziget (wat héél vet was btw!) deed 'ie dat toch wel erg vaak...
De beste man komt helemaal niet naar Europa verder voor promo.. Had'ie schijnbaar niet zoveel zin in..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Bobow het volgende:
[..]
Ik hoor van meerdere dat ie op Sziget echt heel erg goed was. Weet iemand toevallig of hij ook plannen heeft om Nederland binnenkort aan te doen? Zou leuk zijn....
Zelfs niet naar Frankrijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Numbie het volgende:
[..]
De beste man komt helemaal niet naar Europa verder voor promo.. Had'ie schijnbaar niet zoveel zin in..![]()
Hij nogal populair in Frankrijk, lichtelijk uitgedrukt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:44 schreef Numbie het volgende:
Ik weet niet wat er in Frankrijk gaande is, maar voor de maand augustus was alles van de baan. Geen idee hoe het verder er uit komt te zien eerlijk gezegd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |