abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21861918
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 15:51 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Wellicht discontinued?
Hier vind je meer over de gitaar: http://www.harmony-centra(...)Detonator-AX-01.html
Thnx

Maar die site kende ik al. Het gaat mij er meer om dat Peavey op de Peavey site deze gitaar niet in zijn assortiment heeft. Zelfs bij de limited afdeling staat hij niet. Zou dat erop kunnen duiden dat ze zich graag willen distangeren van het ontwerp......in de trant van IT WASN'T ME..........of zou het echt special shit zijn?
  vrijdag 10 september 2004 @ 16:09:40 #302
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_21862122
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 15:53 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Nee man, maar je kunt toch op een gitaar spelen met de dezelfde elementen, die dan daar hangt, ofniet soms??????
Ja, maar je hebt dan toch ander hout en dan klinkt het toch wel weer veel anders............

Wat ik doe is naar de site van de elementenmaker gaan en daar verschillende samples luisteren zodat je een totaalbeeld krijgt!

Maar idd wat ook andere mensen zeggen, ik zou niet 1,2,3 andere elementen in een gitaar zetten (tenzij de combinatie gebruikelijk/bewezen is), dan kun je wellicht beter de plank verkopen en een plank kopen waar ze standaard inzitten, zodat het zeker goed op elkaar is afgestemd qua hout/element!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')