Iemand?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef Elefes het volgende:
Weet iemand of er ook iets van een badhuis is in Praag?
Dat lijkt me namelijk wel leuk om te doen
Wij hebben dus al kaartjes gekocht via de reisorganisatie, zal wel ontzettend veel duurder zijn dan normaal.. Maar goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Liejannuh het volgende:
Kaartjes voor de opera of het nationale theater kun je zelf heel makkelijk regelen. Er zijn praktisch altijd nog kaartjes beshikbaar voor de dag van de voorstelling.
Kan prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:32 schreef Guu het volgende:
In juli ga ik waarschijnlijk met 4 anderen een weekje naar Praag.
Nu wilde ik een reis boeken en toen zag ik dat een retourtje vanuit Dortmund met EasyJet ongeveer 50 euro per persoon kost inclusief belastingen en toeslagen. Dat lijkt me wel erg goedkoop.. Kan dit of zie ik iets over het hoofd?
2 jaar terug ben ik 2 weken in hartje praag geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Elefes het volgende:
Weet iemand hier iets af van een spooktocht die je kunt doen door Praag? Daar stond iets over in mijn Capitool reisgids, een man zou elke dag tegen de avond wachten onder het astronomisch uurwerk, en van daaruit met belangstellenden vertrekken voor een wandeling met spookverhalen door de stad. Ik ben alleen benieuwd of hij dat nog steeds doet
http://forum.fok.nl/topic/649686quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef travelman het volgende:
Nog even en dan is het zo ver; een weekend Praag met 4 man. Het is de bedoeling, dat we vrijdagavond aanrijden en maandag terug. Ik heb nog geen tijd gehad, om dit hele topic door te lezen; maar mocht iemand tips hebben (overnachten en stappen), dan hoor ik het graag.
Zeker een uur a anderhalf.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Thije het volgende:
Ik ga maandag 5 dagen naar Praag. Nou ben ik ook een actief skiër en wil ik misschien een dagje de bergen opzoeken. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang zal de reis ongeveer duren van Praag naar skiegebied met de trein?
Ik hoop op enkele tips!
met een nederlandse auto wordt je bij de grens amper gecontroleerd, bij mij werd er niet eens in me paspoort gekeken op de terugweg.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef travelman het volgende:
Komende vrijdag 'doen' we ook een weekendje Praag; we willen vrijdagavond vertrekken (met de auto) en dan maandagmiddag weer terug. Het is niet lang, maar beter dan helemaal niet naar Praag.
Heeft er iemand ervaring met Praag op eigen vervoer? Kom je snel de grens over of kun je oderwetse oost europeesche taferelen verwachten?
Dat schijnt niet, dat IS zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:42 schreef travelman het volgende:
vrijdag en zaterdagavond schijnen DE stapavonden in Praag te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |