Nagenoeg alle clubs.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:54 schreef kavorka het volgende:
Welke clubs/discotheken zijn doordeweeks open? Morgenmiddag zit ik in praag t/m zondag.
Ik heb met Smartwings gevolgen begin dit jaar.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:35 schreef ExCibular het volgende:
Wie van jullie heeft er al met Smartwings gevlogen? Welke vlucht hadden jullie? Ze hebben bij mij de avondvlucht geannuleerd dus nu moet ik 's ochtends vliegenHelaas is hier niks tegen te doen dus ik ga maar genieten van een dag langer Praag. Ik vroeg me alleen af of dit vaker gebeurde. Voor April hebben ze namelijk een aardig aantal avond vluchten geschrapt.
Het gaat ieg de goede kant op met het weer! Nou hopen dat het eind april nog steeds zo is!
gewoon vragen daar in 't hotelquote:Op zondag 10 april 2005 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga morgen met school naar praag. tenminst over 24 uur hoop ik er te zitten mijn vraag is zou je in de stad ergens een voetbal cafe kunnen vinden waar we (voetbalfanaten) PSV woensdag kunnen kijken weet iemand toevallig daar een voetbal cafe te zitten.
door de hele stad! gewoon ff vragenquote:Op zondag 10 april 2005 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga morgen met school naar praag. tenminst over 24 uur hoop ik er te zitten mijn vraag is zou je in de stad ergens een voetbal cafe kunnen vinden waar we (voetbalfanaten) PSV woensdag kunnen kijken weet iemand toevallig daar een voetbal cafe te zitten.
Bij sirtobys werken inderdaad mensen met verstand. Heerlijk hostel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:34 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn tips voor Praag:
Ga naar een ijshockeywedstrijd! Ik heb zelf Slavia Praha - Liberec gezien in de Sazka Arena en het is geweldig! Het stadion is eenvoudig te bereiken met de metro en het is echt geweldig leuk om te zien!![]()
Ga naar het theater! Het Nationale Theater is mooier dan de Staatsopera en in beide gebouwen kun je op de dag van de voorstelling meestal nog kaartjes kopen. Wij betaalden 400 kronen (ong. 13 euro) voor redelijk goede zitplaatsen bij het Zwanenmeer in het nationale theater en 100 kronen (ong. 3,5 euro) plaatsen bovenin de staatsopera.
Er zijn dagelijks voorstellingen te vinden en in je hotel kunnen ze je meestal wel helpen.
Wij zaten overigens in Sir Tobys (www.sirtobys.com) en dat is ook een echte aanrader. Schoon, ruim en vriendelijke personeel! En nog een redelijk handige lokatie ook!
Zoiets?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:11 schreef michelz het volgende:
Kan iemand wat vertellen over de dames die er rond lopen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |