Nagenoeg alle clubs.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:54 schreef kavorka het volgende:
Welke clubs/discotheken zijn doordeweeks open? Morgenmiddag zit ik in praag t/m zondag.
Ik heb met Smartwings gevolgen begin dit jaar.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:35 schreef ExCibular het volgende:
Wie van jullie heeft er al met Smartwings gevlogen? Welke vlucht hadden jullie? Ze hebben bij mij de avondvlucht geannuleerd dus nu moet ik 's ochtends vliegenHelaas is hier niks tegen te doen dus ik ga maar genieten van een dag langer Praag. Ik vroeg me alleen af of dit vaker gebeurde. Voor April hebben ze namelijk een aardig aantal avond vluchten geschrapt.
Het gaat ieg de goede kant op met het weer! Nou hopen dat het eind april nog steeds zo is!
gewoon vragen daar in 't hotelquote:Op zondag 10 april 2005 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga morgen met school naar praag. tenminst over 24 uur hoop ik er te zitten mijn vraag is zou je in de stad ergens een voetbal cafe kunnen vinden waar we (voetbalfanaten) PSV woensdag kunnen kijken weet iemand toevallig daar een voetbal cafe te zitten.
door de hele stad! gewoon ff vragenquote:Op zondag 10 april 2005 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga morgen met school naar praag. tenminst over 24 uur hoop ik er te zitten mijn vraag is zou je in de stad ergens een voetbal cafe kunnen vinden waar we (voetbalfanaten) PSV woensdag kunnen kijken weet iemand toevallig daar een voetbal cafe te zitten.
Bij sirtobys werken inderdaad mensen met verstand. Heerlijk hostel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:34 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn tips voor Praag:
Ga naar een ijshockeywedstrijd! Ik heb zelf Slavia Praha - Liberec gezien in de Sazka Arena en het is geweldig! Het stadion is eenvoudig te bereiken met de metro en het is echt geweldig leuk om te zien!![]()
Ga naar het theater! Het Nationale Theater is mooier dan de Staatsopera en in beide gebouwen kun je op de dag van de voorstelling meestal nog kaartjes kopen. Wij betaalden 400 kronen (ong. 13 euro) voor redelijk goede zitplaatsen bij het Zwanenmeer in het nationale theater en 100 kronen (ong. 3,5 euro) plaatsen bovenin de staatsopera.
Er zijn dagelijks voorstellingen te vinden en in je hotel kunnen ze je meestal wel helpen.
Wij zaten overigens in Sir Tobys (www.sirtobys.com) en dat is ook een echte aanrader. Schoon, ruim en vriendelijke personeel! En nog een redelijk handige lokatie ook!
Zoiets?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:11 schreef michelz het volgende:
Kan iemand wat vertellen over de dames die er rond lopen e.d.
Dat is 'De Brug' zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef Roco2 het volgende:
en binnenkort gepofte kastanjes op old town square.
vlak achter dit plein op weg langs Kozi is er rechts in een zijstraat sinds ruim een jaar en nederlands café compleet met snackbar, dus kroketten enz. haha ( de magere brug)
Germangwings vanaf Keulen/Bonn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:54 schreef donald_dick het volgende:
vlieft smartwings niet meer? zijn er nog ander emogelijkheden per vliegtuig om daar ee beetje goedkoop te komen
dat is bijna evenduur en dan moe tik ook nog bezine betalenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Germangwings vanaf Keulen/Bonn.
Even duur als wat? Je gaf aan dat smartwings niet meer zou vliegen. Germanwings is dan een goed alternatief.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is bijna evenduur en dan moe tik ook nog bezine betalen![]()
Een aanrader is om de volgende koeken te kopen in Praag:quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef Dutch_Courage het volgende:
Donderdag om 8:15 met z'n tienen vertrekken richting Praag.
Ik heb er zin in. Ben er nog nooit geweest.
er is alleen geen mogelijkheid meer om de 1ste 3 maanden een vlucht te boeken . ik dan vlief ik liever niet met hunquote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef ExCibular het volgende:
|Volgens mij vliegt Smart Wings ook nog steeds.Website is nog steeds online en er is niks geen melding dat ze niet meer vliegen.
Volgens mij bedoelt ie gewoon hoeren...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:02 schreef -Wolf- het volgende:
hostesses of bedoel je gewoon au pairs?
Ook in het Oosten is het nu gewoon tussen de 30 en 50 eurocent voor een halve liter. Schandalig...quote:Heb het wel eens gepresteerd om in het oosten van Tsjechie in de middle of nowhere een halve liter bier voor destijds 39 cent (nu 18 eurocent) te scoren. Lager dan dat zal je het nu echt niet meer vinden in Tsjechie.
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef Dutch_Courage het volgende:
Volgende keer maar naar de Roxy.
Naar het reisbureau gaan en daar een paar gidsen halen. Oad heeft bijvoorbeeld veel hotels in Praag en daar kun je ook excursies bij boeken mocht je dat willen (bijvoorbeeld nationaal theater of staatsopera, cruise met diner, stadswandeling, etc.).quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:44 schreef joris007 het volgende:
eind januari paar daagjes naar Praag, wat is nou een goed hotelletje, iemand ervaring met een van de volgende:
Hotel Duo
Hotel Ilf
Hotel Pyramida
Parkhotel
Best Western Selsky Dvur
???
en verder nog tips die niet al in dit topic staan?
Afhankelijk van de lengte van je bezoek kun je ze ook van 3, 7 of 15 dagen. Hoe meer dagen, hoe voordeliger het wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Liejannuh het volgende:
Een OV dagkaart kost je ook maar een paar euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |