Het is Mecca en niet Mekka. En acropolis moet Akropolis zijn.quote:Op maandag 8 november 2004 22:06 schreef ozzyat105 het volgende:
Tot nu toe heb ik deze lijst met clubs en fitnessmogelijkheden verzameld die evt de moeite waard zijn
Clubs
Duplex-Václavské nám. 21-praag 1
acropolis-kubelikova-praag 3-wijk Zizkov
Industry 55-?
Roxy-Dlouha 33-Praha 1
La Fabrique-uhelny trh 2-praha 1
Radost FX-Belehradska 120-praha 2
mekka-pruhonu 3-praag 7
Fitness
Fitness FORTUNA-Vodickova 30-praag1
FITNESS TÝN-Týnská 19,-praag 1
Sportcentrum YMCA!!!-Na Porící 12-praag1
World Class Fitness Centre-Václavské námestí 22-praag 1
Fitness Asketa-Polská 10 -praag 2
David Wellness & Fitness-Pod Parukárkou 2-praag 3 zizkov
FIT TOP wellness centrum-Seifertova 49-Praha 3
In augustus wel nogquote:Op maandag 8 november 2004 22:58 schreef Praag het volgende:
[..]
La Fabrique weet ik niet meer zeker of die open is.
Double Trouble...quote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In augustus wel nog.
En 't was wederom erg gezellig daar.
In Double Trouble ook overigens.
Ik heb er anderhalf jaar geleden ook LANG naar gezocht (terwijl ik toch al drie keer daar was geweest). Afgelopen zomer ging 't snellerquote:Op maandag 8 november 2004 23:13 schreef Praag het volgende:
[..]
Double Trouble...Niet echt helemaal mijn tent, maar ik ga er toch bijna elke keer heen en elk jaar vergeet ik weer waar het nou precies was en het kost me telkens 30-45 minuten om het te vinden. Maar nu weet ik zeker waar het ligt.
hmmm ik zal als ik vanavond thuis ben eens even die overstaptijd tjsekken. kom ik nog op terug!quote:Op zondag 14 november 2004 22:50 schreef T-Infinity het volgende:
ozzyat105, Ik ga zelf met mijn vriendin van 4 tot en met 9 januari naar Praag en ook met de trein via Berlijn. Op de heenweg zitten we dan met een probleem: er zijn 15 minuten om over te stappen in Berlijn! Dat kon dus wel eens krap gaan worden. Weet jij hier misschien meer van?
Volgens de NS moeten we zo snel mogelijk de trein uit en rennen :-S en ze wisten er nog bij te vertellen dat als je de trein mist je de eerstvolgende zelf moet betalen!
die trein gaat overigens 2 uur later pas.
anders bel ik de NS daar nog maar even over.
We zijn trouwens erg goedkoop uit al met al. 200 euro per persoon (en zijn met zijn tweetjes) inclusief de treinreis, het hotel met ontbijt, een OV-kaart voor daar in praag, reisverzekering.
met welk vervoermiddel ga jij dan?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:51 schreef Praag het volgende:
Eind januari ga ik weer. En ik zie dan weer m'n favoriete Tsjechische vriendin.![]()
In de metro/Spits van vandaag stond een advertentie; voor ¤ 30,- naar Praag met het vliegtuig..quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:32 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
met welk vervoermiddel ga jij dan?
Op die manier wordt door alle luchtvaartmaatschappijen geadverteerd. En ik vind 't ook belachelijk. Winkels adverteren toch ook niet exclusief BTW?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:00 schreef jeoren het volgende:
[..]
In de metro/Spits van vandaag stond een advertentie; voor ¤ 30,- naar Praag met het vliegtuig..
Kijk ik op hun site (www.smartwings.nl), staat er dat het ¤ 49,- kost... Weliswaar ditmaal wel inclusief luchthavenbelasting, maar dat neemt mijn ongenoegen over de misleidende advertentie niet weg. Een stelletje honden vind ik het..![]()
Voor het eerst naar Tsjechie met het vliegtuig. Gewoon met de KLM, geen gezeur. Ik vlieg altijd met de KLM.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:32 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
met welk vervoermiddel ga jij dan?
inmiddels heb ik de NS gebeld.quote:Op maandag 15 november 2004 20:25 schreef ozzyat105 het volgende:
aankomst op Berlin ostbahnhof 13:29
vertrek richting praha-holesovice om 13:42 !!!! omg dat is 13 minuten !!!
Dan hoop ik dat dat berlin ostabhnhof geen mega groot station anders gaat dat nooit lukken als we dat spoor moeten gaan zoeken met koffers op sleeptouw....
Je kan inderdaad beter vroeg aankomen in praag dan lijkt me wel prettiger ja
Gaan jullie je kaartje laten aanpassen voor die latere trein of neem je de gok?
Misschien doe ik met je mee. Fok!-meet in Praag!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef T1andonly het volgende:
Praagmisschien ga ik deze zomer er weer heen
Wat geweldig! Dank je wel! Ik vond de omroepberichten in de metro zo mooi. Ook de wisseling van stations was echt een streling voor het oorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:45 schreef Praag het volgende:Omroepberichten Praagse Metro – Hier te downloaden in MP3 formaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |