quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:17 schreef Praag het volgende:
Gottverdammte Scheisse! Ben ik even een dagje naar Parijs en jullie openen een nieuw topic over Praag!Ik wil de volgende openen.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:17 schreef Praag het volgende:
Gottverdammte Scheisse! Ben ik even een dagje naar Parijs en jullie openen een nieuw topic over Praag!Ik wil de volgende openen.
Jecna, Praag2 is dus een goede buurt? Bij metrostation IP Pavlova.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:17 schreef Praag het volgende:
Zucht... deze vraag heb ik nou al 10.000 keer gezien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:47 schreef chelloboy het volgende:
Ik ga 10 September voor 4 dagen naar Praag samen met me beste vriend,wat is nou de leukste tent daar.
Dus waar draaien ze de beste muziek en lopen de mooiste vrouwen.![]()
Ik lees veel over die disco met die 5 verdiepingen,ga daar ook zeker naar toe,maar mischien weten jullie die al in Praag zijn geweest wel andere tenten die ook de moeite waard zijn.
Ik blijf het zeggen, luister dan ook een keer naar Mr. Praagquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:47 schreef chelloboy het volgende:
ps. die disco met 5 verdiepingen was niet echt zoveel aan.
Haha ja je heb gelijk,we waren er Vrijdagavond en ja het lijkt net Hollywood in Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:08 schreef Praag het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, luister dan ook een keer naar Mr. Praag
Ik heb me er een paar weken geleden eik best goed vermaaktquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:47 schreef chelloboy het volgende:
ps. die disco met 5 verdiepingen was niet echt zoveel aan.
Jah ok maar wij zijn al wat ouder dan wat daar rondloopt,wij houden meer van cafe's en bars waar wat ouderen komen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb me er een paar weken geleden eik best goed vermaakt.
Check hostelworld.com voor goedkope accommodatie. Als je met een paar mensen gaat in zo'n hostel, is 't prima te doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:52 schreef Dutch_Courage het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor de reis (en dan bedoel ik kaal, dus zonder alcohol/entree clubs)?
Ik wil er misschien over een tijdje met 2 vrienden heen maar ik ben maar een armlastige student, dus een groot budget heb ik niet.
Iemand anders dus misschien nog goede tips voor low-budget?
Oh en chelloboy, de 3 punten blijven in NIjmegen zaterdag!
Jah daarom,we waren er nou toch nou dan neem je het er maar van.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:43 schreef Praag het volgende:
Goeiemorgen. Dat is een hoop geld voor 4 dagen Praag. Dat kan zeker goedkoper. Maar het valt me wel op dat ik in de wat duurdere clubs ook wel zo even 50 euro erdoorheen jaag. Als ik uitga, dan ga ik meestal ook graag goed uit.
Hm... dat moet je nou juist niet tegen mij zeggen, want ik maak dat wel vaak mee. Oekraiense vrouwen zijn echter nog mooier.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:43 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Komt niet zo vaak voor dat er zo'n bloedmooie Russiche over je heen kronkelt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |