abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21455084
Praag!! is vol en Praag is een stad die een tweede topic verdient .

Na Polen ben ik donderdag, gisteren en vanmorgen nog ff in Praag langsgeweest .

Goedkoop en gezellig als altijd. Overnachtte in Condor 1 op Kozi. Minuutje lopen van Old Town Square .
pi_21455099
geweldige stad
pi_21457104
Veel pompvlees daar?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21457130
Ik weet niet of het wel zo goedkoop blijft maar de sfeer beviel me wel heel goed
pi_21457172
Gottverdammte Scheisse! Ben ik even een dagje naar Parijs en jullie openen een nieuw topic over Praag! Ik wil de volgende openen.
All good things must come to an end...
pi_21457182
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:17 schreef Praag het volgende:
Gottverdammte Scheisse! Ben ik even een dagje naar Parijs en jullie openen een nieuw topic over Praag! Ik wil de volgende openen.
Je hebt je nickname wel mee vreemdeling
pi_21457496
quote:

Ik kom net terug uit Praag en zag dat ik dat vorige topic heel toevallig volpostte .
pi_21464835
quote:
Jecna, Praag2 is dus een goede buurt? Bij metrostation IP Pavlova.
Zijn er trouwens trapveldjes in het centrum van de stad? Wij gaan met een voetbalteam erheen en het lijkt ons wel lachuh om vast ff Tsjechie - NL te spelen.
pi_21488427
ik ben gistermorgen teruggekomen uit praag, we zijn met de trein gegaan, terugreis duurde 16 uur, we stonden een uur stil in dresden, maarja het was de moeite wel waard, echt een leuke tijd gehad daar
pi_21669580
Ik ga 10 September voor 4 dagen naar Praag samen met me beste vriend,wat is nou de leukste tent daar.
Dus waar draaien ze de beste muziek en lopen de mooiste vrouwen.
Ik lees veel over die disco met die 5 verdiepingen,ga daar ook zeker naar toe,maar mischien weten jullie die al in Praag zijn geweest wel andere tenten die ook de moeite waard zijn.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_21670939
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:47 schreef chelloboy het volgende:
Ik ga 10 September voor 4 dagen naar Praag samen met me beste vriend,wat is nou de leukste tent daar.
Dus waar draaien ze de beste muziek en lopen de mooiste vrouwen.
Ik lees veel over die disco met die 5 verdiepingen,ga daar ook zeker naar toe,maar mischien weten jullie die al in Praag zijn geweest wel andere tenten die ook de moeite waard zijn.
Zucht... deze vraag heb ik nou al 10.000 keer gezien.
Lees ook ff de andere Praag/Tsjechie topics door.

Wat links die in het volgende topic in de OP kunnen:

• Prague City Server – Info over Praag
  • Praag.pagina.nl
  • OV Praag – Info over trams, bussen en metro’s in Praag
  • Omroepberichten Praagse Metro – Hier te downloaden in MP3 formaat!
  • Techno.cz – Info over muziek en alle soorten feesten in (o.a.) Praag
  • Clubs in Praag
  • Clubber.cz – Info over het uitgaansleven in Tsjechië
  • Paspoort of ID kaart? – Hier het antwoord
  • Garfield in het Tsjechisch!
  • All good things must come to an end...
    pi_21671374
    Bedankt Praag voor je info.
    Ik zie bij Disco Duplex wel leuke foto's staan.
    pi_21947612
    Zo ben weer terug van 4 dagen Praag,was echt de moeite waard en ga er zeker nog eens naar toe.
    Ons hotel lag vlakbij de Karelsbrug dus we hebben daar wel vaak overheen gelopen richting dat plein met die grote klok.
    We hebben lang niet alles gezien,omdat we meer op de terrasjes hebben gezeten want het was Vrijdag en Zaterdag schitterend weer,en we kwamen toch hoofdzakelijk voor het bier en de nachtclubs daar,nou die hebben we zeker gezien.
    Voor de Praag kenners die weten dan wel wat er s'nachts te doen is daar.
    De 1e avond waren we in de Hot Peppers haha en nog ff private show meegemaakt toen ergens daar in de buurt kwam er zo,n grietje langs uit Bulgarije die vroeg of ik een blowjob wou haha heb dat tuurlijk niet gedaan

2e avond ook eerst ff cocktail bars geweest en later naar de Magic was in de Havelska 8 zo wat een mooie Russiche vrouwen werken daar niet normaal daar ook tijd gezeten toen naar de Bartollon geweest ofzoiets een bar die 24 uur open is en daar ook leuk vrouwtje leren kennen haha.
    3e avond ook in andere clubs geweest maar weet die namen niet meer maar ook weer ff in de Magic geweest .
    Overdag zaten we uren op terrasjes vooral in die grote winkelstraat,nou de ene vrouw nog knapper dan de ander,echt heb nog nooit zoveel mooie vrouwen gezien.waren wel veel Russische vrouwen.
    Me maat en ik liepen s'ochtend rond 5 uur alleen over die Karelsbrug dat was ook aparte ervaring overdag lopen er daar duizenden toeristen.
    Praag is zeker de moeite waard overdag's maar ook zeker s'nachts alleen laat je vriendin dan thuis

ps. die disco met 5 verdiepingen was niet echt zoveel aan.
    pi_21947981
    Ik wil weer terug naar Praag.

Zucht...
    pi_21948196
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2004 15:47 schreef chelloboy het volgende:
    Ik blijf het zeggen, luister dan ook een keer naar Mr. Praag
    pi_21948541
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2004 16:08 schreef Praag het volgende:

[..]

Ik blijf het zeggen, luister dan ook een keer naar Mr. Praag
    Haha ja je heb gelijk,we waren er Vrijdagavond en ja het lijkt net Hollywood in Rotterdam.
    We vonden die jaren 80 gedeelte nog het leukst en nog ff in die trance zaal geweest maar toen maar weggegaan.
    Zijn toen naar de Arena geweest is ook disco vlakbij die sex museum daar was het wel gezellig.
    Wel veel negers s'nachts op straat om die flyers uit te delen voor die clubs,zoveel kaartjes gehad lukt je niet in 4 dagen om alles te bezoeken dus ja moet nog wel keer terug
    pi_21949523
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2004 15:47 schreef chelloboy het volgende:

Ik heb me er een paar weken geleden eik best goed vermaakt .
    pi_21949738
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik heb me er een paar weken geleden eik best goed vermaakt .
    Jah ok maar wij zijn al wat ouder dan wat daar rondloopt,wij houden meer van cafe's en bars waar wat ouderen komen.
    pi_21953301
    Hoeveel was je kwijt voor de reis (en dan bedoel ik kaal, dus zonder alcohol/entree clubs)?
    Ik wil er misschien over een tijdje met 2 vrienden heen maar ik ben maar een armlastige student, dus een groot budget heb ik niet.
    Iemand anders dus misschien nog goede tips voor low-budget?

Oh en chelloboy, de 3 punten blijven in NIjmegen zaterdag!
    2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
    2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
    2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
    pi_21954045
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2004 19:52 schreef Dutch_Courage het volgende:
    Hoeveel was je kwijt voor de reis (en dan bedoel ik kaal, dus zonder alcohol/entree clubs)?
    Ik wil er misschien over een tijdje met 2 vrienden heen maar ik ben maar een armlastige student, dus een groot budget heb ik niet.
    Iemand anders dus misschien nog goede tips voor low-budget?

Oh en chelloboy, de 3 punten blijven in NIjmegen zaterdag!
    Check hostelworld.com voor goedkope accommodatie. Als je met een paar mensen gaat in zo'n hostel, is 't prima te doen .
    Ben in augustus zelf in Condor 1 op Kozi (straatnaam) geweest. Lag nog geen minuut lopen van Old Town Square (centrale plein van Praag). Nog geen 15 euro per nacht.
    Eten is ook goedkoop. Niet op Old Town Square gaan zitten, maar een paar straatjes verderop lopen. Dan ben je voor een paar euro klaar .
    pi_21954343
    Ik had deze prijs gewonnen met de bankgiroloterij een 4 daags stedentrip naar keuze.
    Heb Praag gekozen omdat het een hele mooie stad is en ook het nachtleven is interesant haha.
    Bij de prijs was een hotel met alleen ontbijt en de vliegtickets inbegrepen en we kregen 200 euro zakgeld.
    Dus weet niet echt hoeveel het heb gekost maar kan je wel zeggen die 200 euro zakgeld de 1e dag al op was,en dat ik zelf nog zeker 500 euro heb gepint.
    We hebben me beste vriend en ik best veel halve liters bier op en jah die nachtclubs kosten ook wel aardig wat zeker als je wat extra's wil,maargoed wij kunnen het betalen en hebben het daar ook flink van genomen.
    Halve liter kost gemiddeld in het cenrum rond de 90 kronen dat is ongeveer de 3 euro,maar in de zijstraten betaal je stuk minder,uiteten s'avonds koste rond de 10 euro dus het valt wel mee.
    Wij waren het meeste geld kwijt in die clubs,je betaalt daar rond 1600 kronen is 52 euro maar ja dan heb je wel leuke avond haha.
    Dus ja als je beetje spaart is het makkelijk te doen maarja bij ons was alles al betaald.
    Oja PSV pakt gewoon 3 punten in Nijmegen en nu gaan we stunten tegen Arsenal haha
    pi_21954519
    Goeiemorgen. Dat is een hoop geld voor 4 dagen Praag. Dat kan zeker goedkoper. Maar het valt me wel op dat ik in de wat duurdere clubs ook wel zo even 50 euro erdoorheen jaag. Als ik uitga, dan ga ik meestal ook graag goed uit.
    pi_21955708
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2004 20:43 schreef Praag het volgende:
    Goeiemorgen. Dat is een hoop geld voor 4 dagen Praag. Dat kan zeker goedkoper. Maar het valt me wel op dat ik in de wat duurdere clubs ook wel zo even 50 euro erdoorheen jaag. Als ik uitga, dan ga ik meestal ook graag goed uit.
    Jah daarom,we waren er nou toch nou dan neem je het er maar van.
    Komt niet zo vaak voor dat er zo'n bloedmooie Russiche over je heen kronkelt

Als we weer gaan kijken wel naar goedkopere appartementen ofzo en gaan dan met de auto.
    In ons hotel mocht je ook geen vreemden meenemen,was toen wel al 5 uur s'ochtends maartoch haha.
    pi_21956021
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2004 21:43 schreef chelloboy het volgende:

[..]
    Komt niet zo vaak voor dat er zo'n bloedmooie Russiche over je heen kronkelt
    Hm... dat moet je nou juist niet tegen mij zeggen, want ik maak dat wel vaak mee. Oekraiense vrouwen zijn echter nog mooier. Maar Tsjechische vrouwen staan bij mij op #1
    pi_21957716
    Jah is echt niet normaal zo mooi ze daar zijn,Russiche,Oekrainse,Tjechische vrouwen.
    Had favoriete meisje in de Magic die kwam uit Leningrad was 21 jaar,nou als je daar mee thuis komt,pff dan kom ik de deur niet meer uit haha.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')